Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Viva di 17 jan 2012 - 8:41

Weegschaal, dat is wel rot ja dat je man nog niet thuis is!
Ik heb nog 2x alleen bij het afvegen oud bloed gehad, meer niet, gelukkig!
Fijn dat jij daar ook geen last van hebt dit keer!
Dus je gaat toch maar testen kopen? :P

Alyssa, inderdaad, of niet Very Happy Maar goed, de grootste kans is natuurlijk dat ik ongesteld word.
Daar moet ik maar vanuit gaan. (Gaat niet lukken denk smile)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Alyssa di 17 jan 2012 - 8:46

Ik hoop gewoon dat je niet ongesteld wordt en dat je gewoon gelijk weer zwanger mag zijn!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Weegschaal di 17 jan 2012 - 8:47

@ Viva; Had ik gisteren toch maar besloten idd Embarassed Haha, mijn ongeduldige ik heeft toch weer de overhand gekregen. En ik herken het; zeggen dat je uitgaat van een menstruatie, maar ondertussen natuurlijk hopen op een zwangerschap! En het kan ook gewoon, dus ik duim!
Ik ben ook weer zo'n muts. Als de test donderdag negatief is ga ik toch hopen dat ik vrijdag die eisprong had, want toen hebben we toevallig ook geklust. Dus dan wordt het over een week weer testen en testen om dan gewoon 2 weken later ongesteld te worden.... Ik weet nu al dat ik het gewoon niet los kan laten, zo erg. Maar goed, misschien is er nog gewoon een licht streepje te zien en kunnen we vanaf zondag flink aan de gang Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva di 17 jan 2012 - 9:32

Alyssa, lief van je!

Weegschaal, erg hé, gadver ik dacht dat ik deze "ronde" niet zo erg zou zijn.
Ik ging net "even" kijken naar een babykamer op mp en zag dat dé babykamer wordt aangeboden. Welliswaar voor 750 euro (nieuw 1700), maar ik krijg gelijk het HEBBEN HEBBEN gevoel in me. Nu juist nadat we die kamer met 7 weken vd mk zijn misgelopen en ik wilde kijken naar goedkopere kamertjes voor een kindje 2012 - Pagina 4 166342
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal di 17 jan 2012 - 9:59

Zal je altijd zien Viva! Je moet eigenlijk ook gewoon niet kijken daar, maar ja.... Elke ronde weer is erg. Weet nog dat ik toen de verloskundige twijfelde over wel of niet hartje zien en we samen moesten wachten op de gyn, ik al zei; en straks weer proberen zwanger te worden, weer dat gestress en gedoe. Ben blij dat ik het hier nog kwijt kan, want mijn man wil al mijn speculaties niet eens horen! Wacht nou maar gewoon nog 4 weken zegt hij dan....
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva di 17 jan 2012 - 10:06

Ah ja vervelend hé!

Ik zit ook op een privé forum, met 2 anderen van hier.
En daar postte een ander dat ik er wel veel mee bezig was, of ik geen afleiding kon zoeken, of me laten onderzoeken door de ha of gyn om me gerust te stellen. Toen werd ik in mezelf even boos. Sorry hoor, ik wil al 1 jr en 4 mnd zwanger worden. Eerst wilde mijn man nog wachten omdat hij aan het afstuderen was, toen lukte het niet en toen kreeg ik een mk.

Volgens mij merk je ook wel hoe ik erover denk aan mijn manier van typen.

Hier is iedereen er gewoon zo mee bezig. Dus kan je het beter van je aftypen.
Gelukkig kan mijn man al mijn gezeur nog hebben:lol:
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis wo 18 jan 2012 - 0:03

Jeetje wat posten jullie veel, was begonnen te reageren vanaf mijn laatste post, maar dat was echt niet te doen haha.

JaneDoe succes vandaag, laat je even weten hoe het ging?

Pearl voor jou beloofd het een spannende huwelijksnacht te worden dan cheers . Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar wanneer trouw je precies?

Triesje geen idee hoe het zit met ovulatietesten die over de datum zijn. Ik zou voor de zekerheid toch maar nieuwe halen, er staat immers niet voor niks een datum op. Succes deze maand.

Nillis ik gebruik ook die website inderdaad. Al heb ik vorige week ook op babybytes gekeken, maar qua berekening maakt het geen bal uit. Vond het wel leuk om te lezen wat er elke dag gebeurd in je lichaam.

Alyssa aan de ene kant wel balen dat je vriend zoveel moet werken, aan de andere kant is het ook wel weer lekker wat betreft het geld en dat hij volgende week eerder thuis is. Ik snap best dat je veel gaat piekeren als je thuis zit, je kan zo makkelijk je gedachten laten afdwalen. Kan je wel een beetje slapen, of pieker je dan ook door?

Viva spannend hoor. Hoop dat je niet ongesteld wordt!!

Weegschaal hopelijk kan je vanaf zondag gaan klussen, ik duim voor jevoor een kindje 2012 - Pagina 4 561177

All heb de laatste dagen een beetje op internet lopen surfen en kwam allerlei "fabels?" tegen over hoe je een zwangerschap kan bervorderen. Gebruiken jullie die? Een paar voorbeeldjes;
- Met je billen op een kussen gaan liggen na de sex
- Bepaalde standjes waarbij de man dichter bij de baarmoeder in de buurt komt
- Klaar komen ná dat hij is klaargekomen
- Geen ibuprofen nemen

Ik vraag me af wat het waarheidsgehalte is van deze voorbeelden, al klinken sommige dingen wel erg logisch.

Verder gaan wij flink aan de klus aankomende dagen. Vind het nu toch wel erg spannend hoor. Ik ken mijn cyclus nog niet zo heel erg goed, dus ben benieuwd hoe het deze maand gaat verlopen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Viva wo 18 jan 2012 - 0:35

Muis, dank je.

Ik blijf wel plat liggen na de sex, even, in de hoop dat het dan wat beter de goede richting in zwemt.
Maar het zal wel een fabel zijn, de keer dat ik zwanger werd van onze dochter stond ik gelijk erna weer.

dichter bij de baarmoeder, dan zouden ze dus alleen iets minder lang hoeven zwemmen, tja kan...

en bij erna klaarkomen is het denk ik alleen dat je eventueel de zaadjes wat beter de goede kant op "duwt"

En van de ibuprofen heb ik nog nooit gehoord :p
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa wo 18 jan 2012 - 0:55

Muis, ik heb geen idee of het fabeltjes zijn of niet, heb daar nog niet bij stilgestaan eigenlijk.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  nillis wo 18 jan 2012 - 1:11

@ Myloon, ik slaap altijd wel heel goed op het werk, alleen wat kort. Meestal van 12 u tot 5.30 uur. Ben vaak deze dag nog wel moe. Gelukkig een rustig dienstje gehad. Wat voor werk doe jij nu?

@ Viva, spannend voor je, hopelijk over twee weken geen ongi. Ik vind het ook fijn dat ik er gewoon over kan praten hier, maar mijn vriend is er nu ook wel drukker mee bezig.

@ Weegschaal, ben benieuwd wat je test aangeeft. Zou mooi zijn dat het hcg uit je lichaam is, dan kun je weer verder.

@ Alyssa, fijn dat je vriend zijn uren goed kan inplannen. het is fijn dat hij er volgende week voor je kan zijn. Helemaal omdat verder niemand het weet.

@ all, nou ik heb een rustig dienstje gehad en is ook wel even lekker. Verder is T ook weer wat beter te pas. ik dacht dat ze de griep had. koorts en erg verkouden en nu zag ik net dat ze er boven een kiesje door heeft. Dus dat was het. Ik zat al te twijfelen tussen griep en tanden, maar kon alleen niet vinden waar. Nu wel. Ze ligt nu lekker even te slapen en kan ik ook even bijkomen van de slaapdienst. Morgen nog een late en dan vrijdag naar de vrienden van Amstel. Heb ik zin aan. Oke gisteren waren we aan het klieren op het werk. Er lag een zwangerschapstest, hadden we ooit voor 1 van de oudere cliënten, maar die ging dus nu bijna over de datum en of iemand hem wilde hebben. Zegt mijn collega, jij kunt hem wel gebruiken toch, waarop ik zei jij toch ook? Blijkt dat we er allebei mee bezig zijn en dus allebei nog ongi geweest, dus we zullen elkaar de komende weken in de gaten houden.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat wo 18 jan 2012 - 3:03

Hallo allemaal,

Even zonder gelezen te hebben;

Hoe is het met jullie?
Hier niet zo goed.
Daarom reageer ik de laatste tijd wat minder.

Het gaat niet heel slecht ofzo hoor haha beginpost klinkt wat dramatisch Wink Maar onze dochter is al een paar dagen erg verkouden/verhoging/niet lekker. Tussendoor nog haar verjaardag gevierd voor familie vrienden. Toch maar door laten gaan ook al was ze niet helemaal fit, maar dat ging goed gelukkig.

En nu ben ik zelf al zeker 3 dagen niet fit. Hoofdpijn/helemaal vol/keelpijn kortom lekker ziek haha.
Dus ben al blij als ik mezelf en dochter heb verzorgd en met haar kan spelen een beetje en een boodschapje kan doen pffff.

Zit nu geloof ik op dag 16, maar deze ronde zal het sowieso niet raak zijn. Nou ja een heeeeeeeeeeeeele kleine kans.
We hebben maar 2 keer sex gehad namelijk haha. Maar wel in de goede periode. Maar 1 keer was na een week geen sex gehad te hebben (en ik weet niet hoe zaadkwaliteit dan is, maar niet heel goed toch?) :P
En die andere keer 2 dagen daarna.

Zo... nu ga ik nog even wat doen in huis voordat dochter weer wakker wordt en het gekuch en gesnotter weer begint.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 18 jan 2012 - 3:08

Even een snelle reactie...
Gister is mijn ongi begonnen dus vanaf nu kunnen we voor het eggie gaan.
Was er al niet vanuit gegaan dat deze keer raak was! Very Happy Ben benieuwd!

Verder gaat het erg slecht met mijn opa. Verschillende infarcten gehad afgelopen week, dus heel spannend allemaal! En daar zit ik nu dus vooral met mijn hoofd!

Morgen is mijn man nog jarig. Heb een paar leuke cadeau's bij elkaar gesprokkeld volgens mij Wink
Een verjaardagkalender (met hondje van m'n ouders die nu 1 jaar is waar hij helemaal gek mee is)
Een amuse setje met kookboek. hij is nl gek van koken en van aparte dingen maken.
En ik heb kaartjes voor de musical Jozef, die hier in de buurt gespeeld wordt binnenkort. NIet de landelijke versie maar de lokale versie zeg maar Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Triesje1983 wo 18 jan 2012 - 3:23

@ Nillis: ik heb ook geen idee of dat kan... maar 't lijkt er wel op dat dat kan... Heb nu de nieuwe testjes binnen en er is nu zowaar een streepje te zien! Nog niet positief, maar wel al een streepje....
Hoe ging je slaapdienst? Ah, lees 't al... rustig dus hahahaha.
Ooow fijn he, doorkomende tanden... Gelukkig issie nu door Very Happy.
Hihihihihi, wie gaat 'm nu gebruiken? That's the question ;-)

@ Alyssa: hahaha, ja was deze ticker nu zelf ook wel weer zat hahaha. Vind deze veel mooier Very Happy. Ik hoop ook op een snelle positieve test Very Happy.
He bah, wat balen dat je vriend over moest werken, maar inderdaad het levert wel extra geld op Very Happy en natuurlijk het allerbelangrijkste je mannetje volgende week extra veel bij je Very Happy.
Super hoor dat hij 't allemaal zo plant... die van mij kan dat helaas niet...

@ Weegschaal: heb inmiddels de nieuwe al binnen Very Happy... En zie zowaar een streepje... nog niet positief, maar wel een streepje al...op naar een knaller dus...
Ben benieuwd meid...Ik hoop enorm met je mee Very Happy.

@ Viva: ik hoop op geen menstruatie voor jou! Very Happy

@ Muis: ik heb idd nieuwe besteld en deze zijn inmiddels binnen en heb hiermee meteen een test gedaan en wat denk je? Een streepje... Niet positief nog, maar wel al een streepje... het is meer dan omo-wit Very Happy...
Nee, ik doe niet aan die fabeltjes... Wel blijf ik even wat langer liggen. Moet namelijk altijd meteen plassen na de daad, maar nu we weer bezig zijn blijf ik even wat langer liggen voor ik ga plassen...

@ Pussycat: beterschap meid en hier draaien mijn duimen voor je

@ SB: ooow nou veel plezier meid! Nu jullie voor 't eggie kunnen gaan, veel knutselen hahaha.Ow meid, wat erg van je opa... Kan me voorstellen dat je nu vooral daar met je hoofd zit...
Veel plezier morgen met de verjaardag...

Manlief rijd straks nog even langs de C1000 voor yoghurt en banaan, dan hoef ik zelf niet heen te gaan... 't regent nu en heb geen zin om me nat te laten regenen hahaha.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Alyssa wo 18 jan 2012 - 5:01

Muis, ik pieker echt constant hoor. Kan er vaak ook moeilijk van slapen, ik denk veel te veel na, over vanalles. Piekeren zit in mijn bloed denk Wink

Nillis, leuk dat je collega ook bezig is! Heb je het gewoon op je werk verteld of kwam dit gisteren uit?

Pussycat, je moet maar één keer in de juiste periode seks gehad hebben om zwanger te kunnen worden he.. Wink

SleepingBeauty, alvast gefeliciteerd met je man! Leuke cadeautjes heb je gekocht!

Triesje, ik hoop met je mee op een positieve ovulatietest!

Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  JD wo 18 jan 2012 - 5:36

Even snel reactie vanaf mijn telefoon, kom vanavond wel terug voor uitgebreider en om op iedereen te reageren en terug te lezen.

sollicitatie ging goed, leuk gesprek gehad, leuk pand....allemaal leuk. enig nadeel is dat ze een beginnend dagverblijf zijn, en me dus om te beginnen nog maar 2 dagen op contract kunnen aanbieden, omdat ze nog niet vol zitten. ik wil echt heeeeel graag weg bij mijn huidige werkgever, maar ja, om nou mijn contract van 4 dagen op te geven voor een contract voor 2 dagen?....twijfel!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  bolus26 wo 18 jan 2012 - 6:30

fijn dat het gesprek zo leuk was!

hoeveel dagen wil je blijven werken als je kinderen hebt? en heb je wat opties om bij te werken bijv als gastouder of iets anders? en de vraag is natuurlijk vooral of het financieel mogelijk is.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 18 jan 2012 - 7:54

@ Janedoe: Fijn dat het een goed gesprek was. Lastige keuze. Is er een mogelijkheid tot inval werk binnen jullie sector? Bij ons is dat nog wel en sommige periodes kan je dan wel aardig wat uren maken naast je contract.
Maar ligt er natuurlijk ook aan of je echt afhankelijk bent van je inkomen. Ik werk ook niet volledig, omdat ik ook geen fulltime contract hebben. Maar wij kunnen prima rondkomen zo.

@ Alyssa: Fijn dat je vriend wat flexibel kan werken. Ook extra centjes zijn altijd welkom natuurlijk! Meestal als je zelf wat makkelijker bent dan is de baas ook niet zo moeilijk voor je. Dnak voor de felicitaties

@ Weegschaal: spannend!

@ Viva: Nu afwachten over 2 weken... Ga voor je duimen!!!

@ Muis: geen idee of het fabeltjes zijn of niet...ik wil me er de eerste maanden niet al te druk om maken...gewoon wel zien hoe het komt..

@ Nillis: Leuk dat je Vrienden van Amstel gaat. Wij gaan er volgend jaar heen volgens mij, m'n man had het erover volgens mij heeft hij kaartjes besteld Wink Leuk van je collega!! En wie gaat hem nu gebruiken??? :P

Zo ik ga een bakkie doen met mijn nu nog 26 jarige man smile haha....
Fijne avond!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Alyssa wo 18 jan 2012 - 8:09

JaneDoe, wat fijn dat het gesprek goed ging. Even goed nadenken nog wat je precies wilt en of je er misschien nog een baan bij kan doen.

SleepingBeauty, zijn baas is inderdaad wel behoorlijk flexibel, omdat mijn vriend dat ook naar zijn baas is. Dus dat is wel fijn.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Flower_L wo 18 jan 2012 - 8:12

@ Viva: 2 weken, spannend! Vind het geen gezeur hoor, topic is toch ook om even alles eruit te gooien?

@ Muis: enige dat ik deed was nadien even met de benen omhoog voor een kindje 2012 - Pagina 4 561177 Spannend, de vruchtbare dagen komen eraan!

@ Nillis: grappig van die test! Veel plezier bij Vrienden van Amstel

@ Pussycat: heeeeel kleine kans dus. Jammer dat de kleine meid niet helemaal fit was met haar verjaardag. Vooral 's nachts kan het opbreken he, een ziek kindje in huis.

@ SB: wat een naar nieuws van jouw opa! Hoop dat je wel een fijne verjaardag hebt morgen. Musical is sowieso leuk, vind alleen altijd zo duur zo'n kaartje.

@ Triesje: handig zo'n boodschappenman. Ik heb ze net zelf gehaald, maar vriend mocht ze uit de auto tillen voor een kindje 2012 - Pagina 4 561177 Oe spannend die test!

@ ALyssa: wat ben je sociaal bezig, je reageert op iedereen maar je zegt niets over hoe het gaat Cool Is je man vandaag wel enigszins op tijd thuis? Fijn dat hij volgende week wat meer thuis is.

@ Janedoe: wat dubbel dat gesprek. Erg jammer dat het maar voor 2 dagen contract is...is idd wel weinig.

Moet de laptop weer inleveren haha, dus ik ben er weer vantussen. Verwacht morgenochtend eigenlijk wel ongesteld te zijn. Voel het al trekken in de onderrug en rommelt wat in de buik. En dan is het zover!

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:12

JaneDoe, wellicht kunnen ze je 2 vaste dagen en een invalcontract geven?
Als het financieel zo te redden is, dan is de keus voor mij snel gemaakt.
Je hebt het niet naar je zin op je andere werk, en een beginnen dagverblijf is heel leuk om 'op te zetten', en als je er vanaf het begin zit heb je zo'n leuk contact met kinderen en ouders op den duur. En misschien als je goed bevalt en goed je best doen nog wel wat hogerop komen daar.

Gast
Gast

Bericht  Alyssa wo 18 jan 2012 - 8:15

Flower, ik heb eigenlijk niet echt wat te vertellen. Ik ben op dit moment gewoon aan het wachten, wachten, wachten. En aan het aftellen tot dinsdag! Vind het wel leuk om het topic bij te houden, ook als ik zelf niets te melden heb, dus dan vind ik het ook wel fijn om te reageren op anderen. Is ook wel zo leuk voor degenen die hier wel sociaal zijn en wat nuttigs posten Laughing
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Pussycat wo 18 jan 2012 - 9:54

@ sleepingbeauty: Spannend! Nu echt voor het eggie J

Sorry ik heb niks mee gekregen van je verhaal over je opa, maar ik wil je wel veel sterkte wensen…

@Triesje: Dank je. Ik duim ook voor jou. Hopelijk is je test gauw knalpositief. Wel spannend! Want je had toch maar 1 maand de pil geslikt i.p.v. de 6 maanden die jou was ‘’aangeraden’’??
Zou wel heel fijn zijn als je lichaam het nu al gelijk weer oppakt.

@ Alyssa: Haha ja dat is waar 1 keer is genoeg Wink Maar ik denk altijd maar hoe meer zaadjes hoe beter haha.

@ Flower: Ja echt zielig is ze hoor. Kuchen steeds en niezen. Wat wel leuk is, is dat ze me eindelijk knuffelt hahaha (doet ze anders nooit veel te druk).
Maar ze heeft al 3 nachten een flesje gehad s’nachts… nou dat krijgt ze anders nooit. Maar ze gingen helemaal op hoor en dan sliep ze weer lekker. En met dat neuspeertje ben ik de hele dag (en nacht) in de weer. Helpt toch wel goed! Maar ja jij weet er vast ook alles van haha.

@ Janedoe: Tja lastig hoor… zoals de anderen ook al zeggen… als je het qua salaris kan missen zou ik het doen! Plezier telt voor mij het zwaarst hoor.

@ Nillis: haha weet niet of ik dat wel leuk zou vinden… volgens mij houd je elkaar continue in de gaten pff.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 wo 18 jan 2012 - 10:10

@ Alyssa: dankjewel meid...

@ JaneDoe: fijn dat de sollicitatie zo goed ging... Ik denk dat je er goed over na moet denken wat je precies wil... misschien nu eerst 2 dagen op contract en daarna, als 't echt begint te lopen alsnog over naar 4 dagen? Of misschien 3 dagen als je zwanger en bevallen bent?

@ SB: geniet nog maar even met je nu nog 26 jarig man hahahaha.

@ Flower_L: Hahahaha, nou ik had geen zin om me nat te laten regenen, dus heb hem gebeld om te vragen of hij voor hij naar huis kwam nog even langs de C1000 wilde rijden hahahaha.
Morgen weer testen, test was nu wat minder, maarja... urine was ook niet zo geconcentreerd...
Nou spannend hoor... hoop natuurlijk dat het niet doorzet Very Happy.

@ Pussycat: ik heb voor 6 maanden de pil meegekregen, ze heeft me verder niet gezegd dat ik ze ook echt 6 maanden moest gebruiken. Daarnaast heb ik afgelopen vrijdag aangegeven dat ik hartkloppingen krijg van deze pil en dat dat ook een van de redenen is dat ik nu eerst wilde zien wat mijn eigen lichaam gaat doen. Ik kan altijd nog weer (als 't me te lang duurt) de pil erbij pakken en daar was ze 't wel mee eens. Maar heb idd maar 1 maand de pil geslikt... Ik hoop ook echt dat mijn lichaam 't nu zelf weer gaat oppakken, maar ben bang voor weer een lange cyclus, aangezien hij nog steeds niet positief is en ik nu alweer op dag 16 zit...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Pussycat wo 18 jan 2012 - 10:26

Kan het niet zijn dat je hem gemist hebt? Of test je 2 keer per dag?

Ik had laatst denk ik ook zoiets, want hij werd steeds donkerder, maar niet donker genoeg en toen weer licht. Maar werd toch ongesteld.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 wo 18 jan 2012 - 10:37

Dat weet ik niet, want heb dus een hele tijd getest (vanaf dag 10) met ver overdatum testen (maart 2011), dus die zijn niet betrouwbaar meer...
Daar komt bij dat ik ene dag heeeeeeel licht streepje had en dan weer omo wit en dan weer een heeeeeeeeel licht streepje enzovoorts...

nu had ik vandaag dus getest met de nieuwe en kwam er weer een heel licht streepje, maar welk donkerder dan ik tot nog toe gezien had, dus ik ga morgen gewoon weer testen (al is dat dan wel bij m'n vriendin), dus dan gaat m'n schriftje mee en 's morgens uiteraard tempen...

Ik weet niet of jij enig verstand hebt van FF tempkaartjes? Deze staat in m'n handtekening en zou dus graag horen wat jij ervan vind... FF geeft een stippelkruis, omdat het dus niet duidelijk is...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud