voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed uitpakt! Al is het voor nu wel even heel vervelend.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Flower ik snap wel dat je dan niet lekker in je vel zit. Zulke dingen zijn altijd vervelend want al mag je blijven, de werksituatie zal toch veranderen. Hoeveel uur werk je momenteel en hoeveel zou je er eigenlijk willen gaan werken?
Linniebalen van die buikpijn. Hoe is het met je vriend afgelopen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
@ Muis en tweeling, leuk dat jullie mee komen kletsen en veel succes.
@ Flower, kan me voorstellen dat je even je hoofd niet naar forum had staan. Wanneer hoor je meer?
@ FF, wanneer krijg je uitslag van de MRI?
@ Alyssa, zal straks je verhaal even lezen in het andere topic.
@ Weegschaal, op wat een voor een afdeling werk je? Wanneer komt je vriend weer?
@ all, hier alles goed. Als het goed is komt komende week ergens mijn eisprong eraan. Dus we gaan maar eens aan de klus. Verder heb ik morgen teamvergadering en ben benieuwd wat we gaan bespreken omtrent de agressie op het werk. Daarna heb ik ook nog een slaapdienst, dus wordt een lange dienst. Fijne dag allemaal Ik ga aan het strijken.
@ Flower, kan me voorstellen dat je even je hoofd niet naar forum had staan. Wanneer hoor je meer?
@ FF, wanneer krijg je uitslag van de MRI?
@ Alyssa, zal straks je verhaal even lezen in het andere topic.
@ Weegschaal, op wat een voor een afdeling werk je? Wanneer komt je vriend weer?
@ all, hier alles goed. Als het goed is komt komende week ergens mijn eisprong eraan. Dus we gaan maar eens aan de klus. Verder heb ik morgen teamvergadering en ben benieuwd wat we gaan bespreken omtrent de agressie op het werk. Daarna heb ik ook nog een slaapdienst, dus wordt een lange dienst. Fijne dag allemaal Ik ga aan het strijken.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Even snel vanaf mij werk.... ik ben vanmiddag ongesteld geworden dus ronde 1 is hier een feit.... Had eigenlijk ook (nog) geen zwangerschap verwacht hoor maar het blijft toch een beetje jammer natuurlijk. Maarrrr..... nu op naar ronde 2!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Nillis, ik krijg volgende week dinsdag de uitslag van mijn MRI, dus spannend allemaal! Vanaf dan kunnen we ook 'groen licht' krijgen.
Zaterdag heb ik een heerlijke meidenavond gehad, heerlijk gelachen, geen spanning gehad. Voelt ook wel eens fijn . Vandaag bakje thee gedaan bij een vriendin, ook heerlijk ontspannend. Kan weer een beetje genieten van alles. Dat was vorige week ver te zoeken. Nu heb ik ook nieuwe 'projecten' gevonden om te kunnen doen, waarmee ik mijn dag kan opvullen.
Zaterdag heb ik een heerlijke meidenavond gehad, heerlijk gelachen, geen spanning gehad. Voelt ook wel eens fijn . Vandaag bakje thee gedaan bij een vriendin, ook heerlijk ontspannend. Kan weer een beetje genieten van alles. Dat was vorige week ver te zoeken. Nu heb ik ook nieuwe 'projecten' gevonden om te kunnen doen, waarmee ik mijn dag kan opvullen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Flower, wat balen van de situatie op je werk! Hoop dat jij niet de dupe moet zijn van alle veranderingen.
Nillis, je eisprong alweer in zicht joh, wat gaat het toch snel!
Pandora, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar nu op naar de eerste echte ronde!
FryskeFlinter, fijn om te lezen dat je je even helemaal hebt kunnen ontspannen afgelopen weekend!
Nillis, je eisprong alweer in zicht joh, wat gaat het toch snel!
Pandora, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar nu op naar de eerste echte ronde!
FryskeFlinter, fijn om te lezen dat je je even helemaal hebt kunnen ontspannen afgelopen weekend!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Nou ik heb geen zin om 6 6pagina's terug te lezen! Maar hier alles ok! Ik denk dat ik afgelopen weekend mijn eisprong al heb gehad, buikpijn en van die draadjes slijm..en nu weer bruinige afscheiding *bah*.
Ik had bijna mijn man zover om alles weg te doen, maar die wil dat nog niet..dus we klussen vrolijk verder met condoompjes..totdat ze op zijn haha!
@Bolus; ik heb gelukkig niet gespuugd tijdens mijn 1e zwangerschap, hoop bij een volgende ook niet! Maar als het komt, dan hoop ik dat het vanzelf komt!
@Myloon; welkom hier! En gefeliciteerd!
@Linnie; heb je al een afspraak bij de HA gemaakt? Hopelijk weet hij raad, of dat je medicijnen krijgt om je menstruatie op te wekken? Rot zeg dat het niet lekker loopt met je schoonouders, is je vriend nog boos? Zo te lezen heb je misschien wel je ei-sprong gehad, ik had dit ook van het weekend!
@Weegschaal; wat balen van de hormonen! Dat het nog zo lang in je lichaam blijft zeg! Hopelijk gaat het zich nu minderen!
@Nillis; suc6 met klussen! Dit deden wij bij Y. ook, maargoed toen was ik binnen 1 maand zwanger haha..
@muis & Tweeling; Welkom!
@Flower_L: wat balen van de reorganisatie! Hopelijk niet voor jouw, maar mocht het wel zo zijn wachten jullie dan ook met een 2e? Ik hoor in April/Mei hoop ik waar ik aan toe ben...daarom willen we dan pas voor een 2e gaan
@Pandora; suc6 met de klus! ;-)
@FF; leuke dag gehad vandaag? Leuke afleiding gevonden?
Ik had bijna mijn man zover om alles weg te doen, maar die wil dat nog niet..dus we klussen vrolijk verder met condoompjes..totdat ze op zijn haha!
@Bolus; ik heb gelukkig niet gespuugd tijdens mijn 1e zwangerschap, hoop bij een volgende ook niet! Maar als het komt, dan hoop ik dat het vanzelf komt!
@Myloon; welkom hier! En gefeliciteerd!
@Linnie; heb je al een afspraak bij de HA gemaakt? Hopelijk weet hij raad, of dat je medicijnen krijgt om je menstruatie op te wekken? Rot zeg dat het niet lekker loopt met je schoonouders, is je vriend nog boos? Zo te lezen heb je misschien wel je ei-sprong gehad, ik had dit ook van het weekend!
@Weegschaal; wat balen van de hormonen! Dat het nog zo lang in je lichaam blijft zeg! Hopelijk gaat het zich nu minderen!
@Nillis; suc6 met klussen! Dit deden wij bij Y. ook, maargoed toen was ik binnen 1 maand zwanger haha..
@muis & Tweeling; Welkom!
@Flower_L: wat balen van de reorganisatie! Hopelijk niet voor jouw, maar mocht het wel zo zijn wachten jullie dan ook met een 2e? Ik hoor in April/Mei hoop ik waar ik aan toe ben...daarom willen we dan pas voor een 2e gaan
@Pandora; suc6 met de klus! ;-)
@FF; leuke dag gehad vandaag? Leuke afleiding gevonden?
Gast- Gast
Muis schreef:Flower ik snap wel dat je dan niet lekker in je vel zit. Zulke dingen zijn altijd vervelend want al mag je blijven, de werksituatie zal toch veranderen. Hoeveel uur werk je momenteel en hoeveel zou je er eigenlijk willen gaan werken?
Buikpijn was met 2 uurtjes weg. Hij had eerst niet zo'n zin ivm zijn ouders, maar toen ik tegen mijn vriend zei dat het misschien mn eisprong was en dat we onze sexsessie moesten doen. Hij het toch wel wilde .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ muis & Tweeling: Welkom
@ Flower L: vervelend dat je niet zo fijn in je vel zat.... Hopelijk gaat dat ondertussen wat beter?
Die onzekerheid is nooit fijn. Ook al blijf je dan nog zal de afdeling ook veranderen waarschijnlijk....
Ik zit ook weer helemaal in de onzekerheid qua werk en dat geeft gewoon zo'n onrust en helemaal in deze situatie dat we net voor een kindje willen gaan.
@ pandorra: Jammer van je ongi, maar op naar ronde 2
@ FF: heerlijk zo'n ontspannen weekend! Dat kan je soms zo goed doen he Fijn datj e weer een beetje kunt genieten!
@ Anniej: Toch verleidelijk om er niet nu al voor te gaan? Ondanks dat ik nog geen duidelijkheid heb of ik mag blijven of niet willen we toch er wel voor gaan. Ik ben het wachten op een vast contract een beetje zat....en nu is de kans ook zeer aanwezig dat ik alsnog een 0-uren contract over houdt, als mijn collega terugkomt. Ze zijn gewoon flink aan het bezuinigen.
Ik heb 3 dagen gewerkt en 's avonds veel leuke dingen gedaan, dus weinig op de computer geweest. En nu ben ik bek af! Beetje laat naar bed gegaan en te vroeg eruit
Morgen heb ik weer late dienst, dus kan ik uitslapen....heeerlijk!!!
@ Flower L: vervelend dat je niet zo fijn in je vel zat.... Hopelijk gaat dat ondertussen wat beter?
Die onzekerheid is nooit fijn. Ook al blijf je dan nog zal de afdeling ook veranderen waarschijnlijk....
Ik zit ook weer helemaal in de onzekerheid qua werk en dat geeft gewoon zo'n onrust en helemaal in deze situatie dat we net voor een kindje willen gaan.
@ pandorra: Jammer van je ongi, maar op naar ronde 2
@ FF: heerlijk zo'n ontspannen weekend! Dat kan je soms zo goed doen he Fijn datj e weer een beetje kunt genieten!
@ Anniej: Toch verleidelijk om er niet nu al voor te gaan? Ondanks dat ik nog geen duidelijkheid heb of ik mag blijven of niet willen we toch er wel voor gaan. Ik ben het wachten op een vast contract een beetje zat....en nu is de kans ook zeer aanwezig dat ik alsnog een 0-uren contract over houdt, als mijn collega terugkomt. Ze zijn gewoon flink aan het bezuinigen.
Ik heb 3 dagen gewerkt en 's avonds veel leuke dingen gedaan, dus weinig op de computer geweest. En nu ben ik bek af! Beetje laat naar bed gegaan en te vroeg eruit
Morgen heb ik weer late dienst, dus kan ik uitslapen....heeerlijk!!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@ Nillis; Ik werk op de intensive care, in het weekend zijn er meer ongevallen met vaak drank in het spel... Mijn man komt zondag weer thuis. Succes morgen met de drukke dag! Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden voor de agressie.
@ Pandora; Toch jammer, succes de volgende ronde!
@ FF; Fijn dat je het weer wat inziet!
@ Anniej_S; Snel opmaken die dingen dan
@ Linnie; Ik duim voor goed resultaat!
@ Sleepingbeauty; Hoop dat je lekker lang uit kan slapen morgen!
@ Pandora; Toch jammer, succes de volgende ronde!
@ FF; Fijn dat je het weer wat inziet!
@ Anniej_S; Snel opmaken die dingen dan
@ Linnie; Ik duim voor goed resultaat!
@ Sleepingbeauty; Hoop dat je lekker lang uit kan slapen morgen!
Weegschaal- Kletskop
Anniej_S schreef:
Heb nog geen afspraak gemaakt. Ik wacht het toch nog even af. Vooral omdat het misschien mijn eisprong was.
Mijn menstruatie is gewoon normaal hoor;). Meestal ronde de 28 dagen. 1 keer ben ik 2 weken overtijd geweest en verder heb ik gewoon een normale menstruatie.
Hij heeft nog niet met zijn ouders gepraat, maar hij zit er nog wel mee.
Linnie1985- Kletskop
hoi dames
hier nog steeds alles het zelfde .
heb deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoel :-) nu ik alles wat beter in de gate aan het houden ben vallen die dingen die ik voel tijdens mijn cyclus op zijn plaats .
ik zie regelmatig een internet site voorbij komen waar ze alles verkopen van testen tot folium zuur ik weet nu alleen niet meer welke dat is .wie kan me helpen .
in de 2 winkels hier in de buurt waar ik ze kan halen werken allebei bekende(lees vrienden en kennissen ) en ik vind niet dat hun hoeven te weten dat wij er voor gaan .
heb geen zin in vragen heel de tijd .
liefs pearl
p.s zoals het er nu uitziet heb ik precies rond mijn trouwdag de meest vruchtbare dagen
hier nog steeds alles het zelfde .
heb deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoel :-) nu ik alles wat beter in de gate aan het houden ben vallen die dingen die ik voel tijdens mijn cyclus op zijn plaats .
ik zie regelmatig een internet site voorbij komen waar ze alles verkopen van testen tot folium zuur ik weet nu alleen niet meer welke dat is .wie kan me helpen .
in de 2 winkels hier in de buurt waar ik ze kan halen werken allebei bekende(lees vrienden en kennissen ) en ik vind niet dat hun hoeven te weten dat wij er voor gaan .
heb geen zin in vragen heel de tijd .
liefs pearl
p.s zoals het er nu uitziet heb ik precies rond mijn trouwdag de meest vruchtbare dagen
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
@ Nillis: succes morgen! Kan me voorstellen dat daar toch best veel over gepraat moet worden onderling. Ik laat het strijkwerk tot morgen liggen (komt mijn moeder oppassen en strijkt altijd de overhemden weg)
@ Pandora: jammer, ook al had je het niet verwacht. Wij zijn er ook nog niet mee begonnen, maar als ik donderdag/vrijdag ongesteld wordt, denk ik ook wel even '' hmm...jammer". Je hoopt toch op die ene kans... Op naar ronde 2 iig!
@ FF: fijn dat je weer even lekker gelachen hebt. Nog een week (ok...plus 1 dag) tot de uitslag! Spannend!
@ Anniej_S: jammer dat je vriend nog niet wil, nog even volhouden dus!
@ SB: jij ook al onzekerheid dus. Klinkt als een druk weekend, maar wel leuk dus.
@ PearL: Dat wordt een actieve huwelijksnacht dus! Zou wel leuk zijn, meteen raak. Heb van die dingen weinig verstand eigenlijk.
Vanavond lekker even languit op de bank. Nog even geld kdv overmaken...bleek dat ik vergeten was (dacht al, wat houden we toch veel over deze maand ). Straks wordt L. woensdag weer naar huis gestuurd, dat moeten we niet hebben
@ Pandora: jammer, ook al had je het niet verwacht. Wij zijn er ook nog niet mee begonnen, maar als ik donderdag/vrijdag ongesteld wordt, denk ik ook wel even '' hmm...jammer". Je hoopt toch op die ene kans... Op naar ronde 2 iig!
@ FF: fijn dat je weer even lekker gelachen hebt. Nog een week (ok...plus 1 dag) tot de uitslag! Spannend!
@ Anniej_S: jammer dat je vriend nog niet wil, nog even volhouden dus!
@ SB: jij ook al onzekerheid dus. Klinkt als een druk weekend, maar wel leuk dus.
@ PearL: Dat wordt een actieve huwelijksnacht dus! Zou wel leuk zijn, meteen raak. Heb van die dingen weinig verstand eigenlijk.
Vanavond lekker even languit op de bank. Nog even geld kdv overmaken...bleek dat ik vergeten was (dacht al, wat houden we toch veel over deze maand ). Straks wordt L. woensdag weer naar huis gestuurd, dat moeten we niet hebben
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik moet eens wat meer op andere reageren (Ben daar niet zo goed in ).
sleepingbeauty:
Ben wel jaloers hoor , ik moet iedere dag van 8 tot 5 werken. Aanstaande donderdag heb ik wel een lekker dagje van 8 tot 1
Anniej_S:
Aah jammer dat hij nog niet wil. Misschien helpen subtiele hints wel .
FryskeFlinter:
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad kan je je gedachten even ergens anders op focussen
Flower_L:
Ai hopelijk kan je gewoon blijven, is niet makkelijk een baan te vinden.
Pandora:
Haha ik ken het gevoel. Wij zijn zelf al vanaf december 2010 bezig en iedere maand hoop ik weer maar nog steeds geen resultaat.
nillis: Hoe reken jij dat uit? Gebruik je olulatietesten of reken je dat uit via internet?
Hoop dat ik iedereen heb gehad. En zo niet heel erg sorry
sleepingbeauty:
Ben wel jaloers hoor , ik moet iedere dag van 8 tot 5 werken. Aanstaande donderdag heb ik wel een lekker dagje van 8 tot 1
Anniej_S:
Aah jammer dat hij nog niet wil. Misschien helpen subtiele hints wel .
FryskeFlinter:
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad kan je je gedachten even ergens anders op focussen
Flower_L:
Ai hopelijk kan je gewoon blijven, is niet makkelijk een baan te vinden.
Pandora:
Haha ik ken het gevoel. Wij zijn zelf al vanaf december 2010 bezig en iedere maand hoop ik weer maar nog steeds geen resultaat.
nillis: Hoe reken jij dat uit? Gebruik je olulatietesten of reken je dat uit via internet?
Hoop dat ik iedereen heb gehad. En zo niet heel erg sorry
Linnie1985- Kletskop
Hoe gaat het nu met de buikpijn Linnie?
EDIT: ik lees het! Gelukkig maar!
EDIT: ik lees het! Gelukkig maar!
Flower_L- Ratel
@ Linnie: pff ja ik ben dat helemaal niet gewend...Heb echt totaal geen ritme, denk dat ik er anders ook niet zo'n moeite mee had. Nu had ik woensdag en donderdag late diensten tot 23.30 en moest ik zaterdag tot maandag weer om 7.30 beginnen. Nja, zou wel willen ruilen hoor, lekker overdag werken en het weekend altijd vrij
@ Flower": Heerlijk avondje op de bank....hier ook dekentje erbij kan zo gaan slapen
@ pearl: Leuk dat je al een beetje aan het voorbereiden bent! En dat wordt dan misschien wel een heel bijzondere huwelijksnacht
Maar wat bedoel je precies met je vraag?
Ik zoek nog een leuk cadeautje voor manlief....Jullie nog geniale ideeën?
@ Flower": Heerlijk avondje op de bank....hier ook dekentje erbij kan zo gaan slapen
@ pearl: Leuk dat je al een beetje aan het voorbereiden bent! En dat wordt dan misschien wel een heel bijzondere huwelijksnacht
Maar wat bedoel je precies met je vraag?
Ik zoek nog een leuk cadeautje voor manlief....Jullie nog geniale ideeën?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@ Pearl; Via internet bestellen is idd wel handig! Zou extra bijzonder zijn als je rond je trouwdag zwanger zou worden.
@ Flower; WEER naar huis gestuurd? Is het zo erg met jouw betalingsachterstanden
@ Sleepingbeauty; Ik verras mijn man vaak met een nachtje of weekendje weg. Alles wat hij verder wil hebben koopt hij toch wel zelf
@ Flower; WEER naar huis gestuurd? Is het zo erg met jouw betalingsachterstanden
@ Sleepingbeauty; Ik verras mijn man vaak met een nachtje of weekendje weg. Alles wat hij verder wil hebben koopt hij toch wel zelf
Weegschaal- Kletskop
SleepingBeauty schreef:Ik zoek nog een leuk cadeautje voor manlief....Jullie nog geniale ideeën?
Nou ik werk in R.osada en die is 7 dagen per week open. Gelukkig ben ik het weekend vij, heeeel soms moet ik 1 dag in het weekend werken.
Ehm een nieuw scheerapperaat, horloge, zijn lievelings geurtje.
Linnie1985- Kletskop
haha weegschaal, je legt de nadruk wel iets te veel op WEER :-) dit was eerste keer en normaal ben ik zo strict met betalingen. Tijd voor automatische incasso denk ik.
SB: wij geven elkaar niet meer zo vaak cadeaus voor verjaardag. Weekendje/ nachtje weg, uit eten, musical, (informatief) boek, horloge,....
* zit bevallingen te kijken op TLC *
SB: wij geven elkaar niet meer zo vaak cadeaus voor verjaardag. Weekendje/ nachtje weg, uit eten, musical, (informatief) boek, horloge,....
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:haha weegschaal, je legt de nadruk wel iets te veel op WEER :-) dit was eerste keer en normaal ben ik zo strict met betalingen. Tijd voor automatische incasso denk ik.
Welke verhalen zijn dat, heb eens i did not know i was pregnant met mn vriend zitten kijken echt vaag :S.
Linnie1985- Kletskop
@ Flower_L; Ik heb alles op automatische incasso staan! Moet nu ook nog geld overmaken, ben er vaak te laks in Maar ik geloof dat jij normaal altijd heel netjes bent hoor, zal de zin voortaan niet meer uit zijn verband rukken
Ik kijk dus niet naar bevallingen, ben bang dat ik dan niet meer durf als het ooit zover mag zijn! Al kan je niet echt weglopen in dat geval....
Ik kijk dus niet naar bevallingen, ben bang dat ik dan niet meer durf als het ooit zover mag zijn! Al kan je niet echt weglopen in dat geval....
Weegschaal- Kletskop
Zo, ik kom ook even om een hoekje gluren.... nog nieuws hier??? al mensen zwanger??
Arrgghh ik ben zó ontzettend toe aan een nieuwe baan.Vandaag bij thuiskomst even een flink potje zitten janken, zó zat ben ik het!
Woensdag gelukkig sollicitatiegesprek, en nog 3 sollicitaties lopen...dus hopelijk.....
En nog steeds......geen menstruatie....dag 75 alweer
Arrgghh ik ben zó ontzettend toe aan een nieuwe baan.Vandaag bij thuiskomst even een flink potje zitten janken, zó zat ben ik het!
Woensdag gelukkig sollicitatiegesprek, en nog 3 sollicitaties lopen...dus hopelijk.....
En nog steeds......geen menstruatie....dag 75 alweer
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@ JaneDoe; Dubbele Voor je werk en het uitblijven van je menstruatie... Over 2 weken mag je weer naar de huisarts toch? Hopelijk komt het voor die tijd en anders moet hij nu echt gewoon iets doen! En succes met de sollicitaties! En helaas nog geen zwangeren, hoop toch wel het snel gaat komen.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ JaneDoe; Dubbele Voor je werk en het uitblijven van je menstruatie... Over 2 weken mag je weer naar de huisarts toch? Hopelijk komt het voor die tijd en anders moet hij nu echt gewoon iets doen! En succes met de sollicitaties! En helaas nog geen zwangeren, hoop toch wel het snel gaat komen.
Dankjewel
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
ik heb de bevallingen maar afgezet daarstraks. Vind die Amerikaanse bevallingen altijd zo onrealistisch...weet niet.
@ JaneDoe: gooi het er maar goed uit, hoop dat het oplucht! hopelijk wordt het woensdag wat! Is dat ergens waar je voorkeur naar uit gaat?
@ JaneDoe: gooi het er maar goed uit, hoop dat het oplucht! hopelijk wordt het woensdag wat! Is dat ergens waar je voorkeur naar uit gaat?
Flower_L- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012