Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

+31
Flip Fluitketel
Inge
Koffieleut
TNMN
Mida4you
slaatje
Jelin
Aziraphale
Paper Crown
SoGood
Chocoholic
Poisongirl
Caroow
Caramba
Rush
Suus
Niekske
Minx
Marsy28
GreenGrass
Merai
Sugarfall
Arwyn
Mermaid
Hoochie
Middleme
Bosjesvrouw
Mamsie
Zwerver
Caro
Marin
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Koffieleut do 19 jan 2012 - 3:46

Ik was zijn bovenbuurvrouw.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Inge do 19 jan 2012 - 3:54

Bij Ajax. Ik ging met vrienden elke thuiswedstrijd naar Ajax. 1 van mijn vrienden was weer bevriend met meerdere en daar zat mijn vriend ook bij. Zo leerde wij elkaar kennen, eerst vriendschappelijk en uiteindelijk vroeg hij mij mee naar de bios
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Flip Fluitketel do 19 jan 2012 - 4:01

Via internet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:06

Ehm.. ik kende hem al langer want hij werkte in de plaatselijke supermarkt. Maar toen was ik nog maar 10,11 jaar oud Wink
Later kwam ik hem weer tegen en ging hij met een vriendin van mij. Dat ging uit en toen reageerde hij wel vrij veel op mijn hyves profiel enzo. Op gegeven moment vroeg hij mij naar mijn msn en zijn we daar verder gegaan. 3 weken later hadden we een date en paar dagen erna waren we een setje Wink En dat al bijna 3 jaar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  tuttebel do 19 jan 2012 - 4:36

ik heb m'n vriend op t werk ontmoet
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 6:27

Sommige verhalen zijn echt zo leuk en lief Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Mon Amour do 19 jan 2012 - 6:33

op internet

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:08

Zusje schreef:Sommige verhalen zijn echt zo leuk en lief Very Happy.

Ja inderdaad, echt grappig om te lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Muurvlindertje do 19 jan 2012 - 7:12

Op het werk, x jaar geleden. We kenden elkaar al heel lang, maar we hadden allebei al een vaste relatie. Hij ging daar weg en ik werkte er nog, toen ik hem daar weer tegenkwam en vroeg of ie mee uitging!
Tijdens het uitgaan kwamen we erachter dat we allebei geen relatie meer hadden, gaven we toe dat we elkaar al jaren leuk/aantrekkelijk vonden en van het een kwam het ander. bounce
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:15

Op m'n werk; hij werkte in de fabriek waar wij voor werken en kwam als-ie dienst heeft altijd al langs (bedrijfsrestaurant). Toen bleef 't bij een vriendelijk praatje en that's it, maar op een dag had ik een late middagdienst en was ik alleen aan't werk en hij kwam (vrij laat voor zijn doen) eten en we bleven praten.. Hij bleef z'n hele pauze bij me en z'n eten werd helemaal koud maar hij vond 't niet erg haha. Uiteindelijk moest-ie weer weg dus hij bedankte me voor 't praatje en de gezelschap en liep weer weg.

Nog geen 2 minuten later kwam-ie weer binnen gerend en vroeg-ie of-ie misschien mijn nummer of msn zou mogen, omdat-ie me graag nog 's wilde spreken, buiten m'n werk. Ik vond 't een leuke jongen dus gaf m'n nummer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:18

Een collega van me vertelde tegen zijn zoon dat hij nog wel een leuke vrijgezelle collega had. Een andere collega van me vertelde tegen een vriend van hem dat hij nog een leuke vrijgezelle collega had. De zoon/vriend in kwestie besloot die leuke collega te facebooken en te mailen. Na wat over en weer mailen hebben we afgesproken, die eerste date duurde uren, en sindsdien zijn we onafscheidelijk Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Bosjesvrouw do 19 jan 2012 - 8:51

Pippa schreef:
Zusje schreef:Sommige verhalen zijn echt zo leuk en lief Very Happy.

Ja inderdaad, echt grappig om te lezen!

+1

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 4:14

Op de middelbare school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Mees vr 20 jan 2012 - 5:22

Wij hebben elkaar op een feest van wederzijdse vrienden leren kennen. Hebben de hele avond gekletst..uiteindelijk gezoend. Eigenlijk kenden we elkaar nog helemaal niet echt, maar het voelde meteen zo goed samen. Na net wat minder dan een week hebben we weer afgesproken en sindsdien zijn we bij elkaar.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum