Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

+31
Flip Fluitketel
Inge
Koffieleut
TNMN
Mida4you
slaatje
Jelin
Aziraphale
Paper Crown
SoGood
Chocoholic
Poisongirl
Caroow
Caramba
Rush
Suus
Niekske
Minx
Marsy28
GreenGrass
Merai
Sugarfall
Arwyn
Mermaid
Hoochie
Middleme
Bosjesvrouw
Mamsie
Zwerver
Caro
Marin
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:09

We zaten bij elkaar in de brugklas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Sugarfall wo 18 jan 2012 - 8:31

Via een vriendin op een feestje.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:35

Het is nog pril maar mijn date heb ik leren kennen, 17 jaar geleden, in de disco laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Merai wo 18 jan 2012 - 8:38

Bij een tiendaags theaterfestival waar hij moest optreden, ik ging daar van kleins af aan al veel heen en dat jaar helemaal omdat we elkaar op dag een al gevonden hadden. Die anderhalve week is het bij flink veel oogcontact gebleven maar we wisten allebei dat het goed zat. Na afloop van het festival heb ik een bericht in het gastenboek van de band achter gelaten (hyves lag er die avond uit en ik moest gewoon contact met hem hebben..). Van daar uit gemaild en gebeld en een week later hadden we onze eerste date. Die bevestigde wat we allebei al voelden, wij horen bij elkaar!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  GreenGrass wo 18 jan 2012 - 9:35

Zelfde weg als Pippa.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Marsy28 wo 18 jan 2012 - 9:47

Ik leerde mijn vriend kennen op een barbecue.

Ik had nog een relatie die erg slecht ging en de barbecue werd gegeven door vrienden. Daar waren heel veel mensen, o.a. een meisje dat ik niet kende maar die wel bevriend was al jaren met 1 van mijn vrienden. Zij had haar vriend meegenomen. Die vriend had net een paar dagen een jongen in huis genomen uit Australie die hier was komen wonen en school had geen woonruimte georganiseerd dus hij heeft eerste paar nachten in Nederland bij een compleet vreemde op de bank geslapen.

Dus:
mijn vrienden - een vriendin - haar vriend - zijn tijdelijke huisgenoot = mijn vriend.

We raakten in eerste instantie aan de praat omdat mijn Engels goed is en vaak Nederlanders het lastig vinden ineens in het Engels te moeten en ik was net in Australie geweest dus had heel wat te vertellen. We werden vrienden, ik heb hem de stad laten zien, hem helpen zoeken naar woonruimte en hij was er tijdens de problemen met mijn (nu) ex. Langzaam sprong de vonk over en een half jaar later waren we officieel een stel. Nu alweer een jaar en we wonen samen.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Minx wo 18 jan 2012 - 10:11

Zelfde als greengrass en pippa alleen ik denk ik het snelst. Was na de wk finale en ik logste rond 12 uur in en hij ook om half 2 zagen we elkaar voor het eerst haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Niekske wo 18 jan 2012 - 10:17

Ow dit zijn altijd zo'n leuke verhalen! Very Happy

Ik ken mijn vriend van het sportcentrum. Het was half december en er was een feestje, waar ik met mijn teamgenoten heen ging. De sneeuw lag tientallen (aangevroren) centimeters dik buiten, maar binnen was het prima smile ik had veel te veel gedronken en de volgende ochtend wist ik alleen nog dat ik had gezoend met een jongen met rood haar. En dat ik was uitgegleden op de aangevroren sneeuw... blijkbaar had ik mijn nummer wel aan hem gegeven, want hij smste me of ik nog een blauwe kont had smile beetje gesms en afgesproken dat we elkaar twee dagen later zouden treffen op stap. We hadden beide geen idee meer hoe in gesprek geraakt waren en wat we allemaal gezegd hadden tegen elkaar die eerste avond! Maar het klikte die tweede avond erg goed smile al snel hadden we minstens 3 dates per week, dus toen hebben we het maar officieel gemaakt smile we zijn nu een jaar samen I love you
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 20:50

Ik heb mijn man leren kennen toen ik 16 was. Als bijbaantje bezorgde ik de regionale krant. Met oud/nieuw is het gebruikelijk om langs de deur te gaan en gelukkig nieuwjaar te wensen. Vaak kreeg je dan wat geld, gemiddeld een euro per huis, dus liep aardig op.
Bij één huis deed hij dus open en ik vond hem meteen leuk. Te grote schijterd om iets anders te zeggen dan het gebruikelijke riedeltje natuurlijk, dus geld aangenomen en weggegaan. Later tegen een vriendin verteld en die stond erop dat ik moest aanbellen. Via mijn zus (zelfde leeftijd) zijn naam achterhaald en mijn vriendin uiteindelijk aan laten bellen. Emailadres gevraagd, gekregen en toegevoegd op MSN. Een maand later afgesproken an anderhalve maand later hadden we verkering.
Dat ik nu, zes jaar later, getrouwd zou zijn, had ik niet verwacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Suus wo 18 jan 2012 - 21:42

Via de studentenvereniging waar we beide lid van waren. Eerst gingen we gewoon vriendschappelijk met elkaar om, maar hij vond mij al langer leuker dan dan, hij durfde het alleen niet te laten merken Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Rush wo 18 jan 2012 - 21:42

Ik weet niet hoe ik mijn vriend ken vanaf het eerste moment, maar we zijn in contact gekomen via Hyves.

Al sinds enkele jaren hadden we elkaar op Hyves, maar verder dan de hand opsteken als we elkaar tegenkwamen in de auto of gedag zeggen in de kroeg, kwam het nooit. Met koninginnedag had een vriend van me een nieuwe vriendin en dat bleek zijn ex te zijn. Toen ging er bij mij wel even een sprongetje van oh, R is dus weer vrijgezel. Het bleek al meer dan een half jaar over te zijn. Kort daarna kocht ik een nieuwe auto en daar had ik een foto van op m`n Hyves gezet. Ik kreeg toen op m`n telefoon een notificatie dat ik een respect had van ene R, maar op m`n telefoon kon ik niet zien welke R, ik had 3 jongens met dezelfde naam in m`n lijst. Ik hoopte toen echt heel hard dat hij het was en thuis bleek dat ook zo te zijn, jeej! Very Happy.

Het weekend daarop kwam ik hem toevallig tegen in m`n nieuwe auto en hij zwaaide heel enthousiast, echt heel leuk haha. M`n vriendin die bij me in de auto zat vroeg zich af waarom ik in hemelsnaam zo zat te grijzen omdat 'die boer naar me zwaaide'.

Een paar dagen daarna sprak hij me aan via de Hyves Kwekker, of m`n auto een beetje beviel en zo kwamen we in contact. Diezelfde avond hebben we elkaar toegevoegd op MSN en de dagen daarna iedere avond tot een uur of 2 in de nacht gekletst, echt super leuk. Het weekend en de week daarna ging dat ook door en inmiddels smsten we ook super veel. Op woensdag 1 juni had hij een BBQ met vrienden en toen smste hij dat ik ook wel even langs mocht komen als ik dat leuk vond. Het leek me super leuk, maar held op sokken die ik ben durfde ik echt niet. Maar m`n vriendin heeft me gedwongen en die avond hebben we gezoend.

En toen zouden we het rustig aan doen :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Caramba wo 18 jan 2012 - 21:49

In de kroeg. Komen uit hetzelfde dorp, maar hij was mij niet eerder opgevallen. Tot ik een keer met vrienden op het terras zat. Het was toen alleen wat gedag zeggen, meer niet. Paar weken later ging ik met een vriendin naar de kroeg, hij en zijn kameraad zaten haar steeds aan te kijken, althans dat dachten wij. Ik ben tussen hem en zijn kameraad in gaan staan, zo ben ik er achter gekomen dat ze het niet over mijn vriendin hadden, maar over mij. Na die actie zag ik hem vaker, nu wel als in de zin van opvallen, maar deed er verder nog weinig mee.
Een paar weken later was het dorpsfeest en toen sloeg de vonk over. We zagen elkaar iedere dag, maar hadden nog niets samen. Hij kwam bij mij thuis en ik bij hem. Sliepen al bij elkaar etc. Een week later was het dan definitief iets tussen ons. 2 maanden later gingen we samenwonen. Nu zijn we 2,5 jaar verder. En nog altijd super gelukkig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 22:41

Via internet (relatieplanet). Hebben elkaar binnen een week ontmoet en dat klikte erg goed! Dit jaar gaan we trouwen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 22:43

wij op het werk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Caroow do 19 jan 2012 - 0:17

Hij was (en is) mijn manager op het werk. Toen ik er kwam werken hadden we allebei een relatie, die van hem wel heel wat serieuzer dan de mijne. We hadden een dag dezelfde tijd, tot half 1 snachts en mijn band was lek dus ik vroeg hem om me thuis te brengen. In de auto heb ik hem meegevraagd naar een kroeg en daar hebben we voor het eerst gezoend. 9 maanden hebben we elkaar vaak gezien, stiekem want hij had nog steeds een vriendin. Na 9 maanden maakte hij het uit en 3 weken later kregen we officieel wat. Inmiddels wonen we alweer 2 jaar heel gelukkig samen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Poisongirl do 19 jan 2012 - 0:42

Ik ging altijd naar een bandje met een vriendin van me. Daar was hij roadie. Daar heb ik hem dus leren kennen. De manier waarop is best wzig haha. Ik had een optreden met die vriendin van mij gezoend. Het optreden daarna kwamen we mijn man tegen en hij vroeg of dat waar was dat die vriendin en ik gezoend hadden. Ja dat was dus waar, vond hij helemaal leuk! die avond gezellig gekletst enzo. Het volgende optreden was in een dischotheek en daar hebben mijn man en ik voor het eerst gezoend. Daarna telefoonnummers uitgewisseld en veel gesmst en gebeld. Daarna nog een keer uit geweest samen in een kroeg. Het volgende optreden van de band was het laatste voor zij naar Californië zouden gaan. Hier weer gezoend en toen was het iets. Ik had toen nooit gedacht dat ik met hem zou trouwen en kinderen zou krijgen, but here we are. Zou geen ander willen! Very Happy Hij is echt mijn soulmate!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Chocoholic do 19 jan 2012 - 0:58

Tijdens Carnaval 2010, allebei stomdronken. Yeah, that's a nice story to tell the kids. laughcry
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  SoGood do 19 jan 2012 - 1:30

Tijdens een weekend weg met vriendinnen zo'n bijna 11 jaar geleden.. Een vriendin nodigde een vriend van haar uit, die nam weer een vriend mee. Die jongen was op slag verliefd op mij en ik niet op hem. Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 166342 Die vriennen van mij waren trouwens wel zwaar onder de indruk van deze jongen. We werden wel vrienden, gingen vaak stappen enzo.. Ik zag hem op een avond zoenend met een ander meisje, daar werd ik jaloers van, veel gedoe en een hoop bladiebla en toen uiteindelijk maanden later op een warme zomeravond onder een heldere sterrenhemel bij een verlicht zwembad kregen we dikke verkering.


Laatst aangepast door Sogood op do 19 jan 2012 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  SoGood do 19 jan 2012 - 1:31

Chocoholic schreef:Tijdens Carnaval 2010, allebei stomdronken. Yeah, that's a nice story to tell the kids. Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 394967

Haha, nee deze: "Mama vond papa een arrogante sukkel"
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Paper Crown do 19 jan 2012 - 1:36

Ik heb mijn man leren kennen op het werk. Het was heel maf.. Een vriendin van mij werkte bij een mediabedrijf en smste mij op een goede dag
dat het bedrijf waar zij voor werkte nog een mediabedrijf had in hetzelfde pand en daar zochten ze nog een office manager, of ik interesse had.. Dat had ik wel..
dus ik was op gesprek geweest in mei, 2de gesprek gehad en bijna alles in kannen en kruiken, belde de HR manager, dat de office manager net op het laatst d'r ontslag
had ingetrokken dus dat de vacature helaas gesloten was. Bummer.. maar ik had al een baan dus geen probleem verder en ik tekende daar een contract voor onbepaalde
tijd tot eind oktober de telefoon ging, de office manager ging nu ECHT weg en of ik nog interesse had? Ja. Had ik!

Enige kwaal was dat ik 2 maanden opzegtermijn had en ze
me zsm daar wilden zien. Ik heb toen een dealtje gesloten en mocht uiteindelijk met 1 maand vertrekken. Begin december zat ik bij de nieuwe baan, waar mijn man ook
werkte maar hij had ontslag genomen, maar hij had noodgedwongen 2 maanden opzegtermijn omdat het zo druk was. Onze wegen hebben elkaar dus met 1.5 week gekruisd!
Als ik niet eerder weg mocht bij mijn oude baan, en hij met 1 maand weg mocht, hadden wij elkaar nooit leren kennen. Het was echt liefde op het eerste gezicht, we wisten elkaars
naam niet, niets! En toch voelde ik het.. 'Hij is het..' zei een stemmetje in mijn hoofd.. Zo gek!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Aziraphale do 19 jan 2012 - 2:27

Ik heb mijn vriend op Lowlands 2006 ontmoet. Ik was met een online vriendin uit Finland en twee Schotse online vrienden (via World of Warcraft, speelde dat van 2005-2007) op Lowlands en we zouden de andere Nederlanders uit onze 'guild' daar ontmoeten. Eén van die Nederlanders daar was dus mijn vriend Wink Ik had hem in WoW af en toe kort gesproken en toen ik hem in het echt zag vond ik hem direct erg leuk. Alleen hij toonde erg weinig interesse...bleek dat zijn neef mij erg leuk vond (die was daar ook) en mijn vriend gewoon een leuk festival wilde hebben ipv hopeloos achter mij aangaan. Hij merkte wel dat ik nl totaal geen interesse had in zijn neef die erg overdreven zijn best deed en ik er nogal kribbig van werd. Voor hem nog een reden om zich koest te houden, haha.
Ik dacht niet dat ik hem ooit nog zou zien want ik woonde in Zuid-Holland en hij in Drenthe.

Uiteindelijk hebben we MSN uitgewisseld en bij thuiskomst úren gekletst. We hadden elkaars telefoonnummer ook ivm Lowlands en de grote groep met elkaar kwijtraken enzo. Dus we begonnen te sms'en, ik heb hem mee gevraagd naar de Efteling en binnen twee weken zag ik hem dus weer. Hij heeft toen trouwens direct bij z'n neef en de vriendengroep gecheckt of ik hen ook had meegevraagd naar de Efteling of dat dit dan echt een date was met z'n tweeën Laughing
Dat was onze eerste date en sindsdien zijn samen en wonen we alweer 4,5 jaar samen (in Drenthe). I love you I love you


Laatst aangepast door Aziraphale op do 19 jan 2012 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Jelin do 19 jan 2012 - 2:36

Bij de bushalte. We gingen allebei naar dezelfde grote stad hier in de buurt. In de bus zitten kletsen en nummer uitgewisseld. Toen nog gesmst. De avond daarop ging ik uit en werd mijn telefoon gejat. Ik was al mijn nummers kwijt, maar had een abonnement. Snel een nieuwe sim-kaart aangevraagd en een nieuwe telefoon gekocht. Toen kreeg ik gelijk vrij snel nog een smsje van hem en sindsdien onafscheidelijk. Inmiddels zijn we alweer 7 jaar samen, waarvan 3 jaar getrouwd.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  slaatje do 19 jan 2012 - 3:20

Bij de kapper :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Mida4you do 19 jan 2012 - 3:42

Ik heb mijn man leren kennen via internet ( Iwannadate )


Laatst aangepast door Mirjam4you op do 19 jan 2012 - 3:43; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  TNMN do 19 jan 2012 - 3:43

Ik heb mijn vriend in 2008 in Italie ontmoet toen ik daar voor een half jaar op een camping werkte, hij werkte daar ook! Een jaar later ben ik voor hem naar Schotland verhuisd en nu wonen we al weer 2,5 jaar samen Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum