Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mexico

+19
stella.nova
Middleme
Parisienne
Sweet Sylvana
Paper Crown
Bacio
Joyce
Ster
Pompoen
Tania
Zora
Nana
Caribbeanlover
Champagne
Sam
studiebol
Snack a Jack
TukTuk
Lavendel
23 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Mexico - Pagina 8 Empty Re: Mexico

Bericht  Raindrop ma 20 mei 2013 - 10:15

Tuurlijk moet iedereen zelf weten wat ze op vakantie doen. Maar ik denk veel liever aan die dieren die hiervoor moeten lijden/geleden hebben dan aan mezelf. Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen waar geen dierenleed voor nodig is.
Zo ontzettend jammer dat er veel mensen zijn die niet om dieren geven maar alleen om hun eigen plezier.

Ik zou me eerlijk gezegd wel schamen als je het weet maar het alsnog gaat doen.. Jij hebt daarna je pleziertje gehad maar wat denk je van de dieren? Hun leed stopt niet hoor. Het stopt nooit als mensen hier maar mee door blijven gaan. Lekker egoistisch ook.

Laatst aangepast door Raindrop op ma 20 mei 2013 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Raindrop ma 20 mei 2013 - 10:20

Caribbeanlover schreef:
Raindrop schreef:Met dolfijnen zwemmen heeft ook altijd hoog op mijn lijstje gestaan maar sinds ik weet dat het gewoon dierenleed is wil ik het niet meer.
Ik begrijp ook wel dat CBL het een paar keer aan heeft gehaald, als iedereen het maar doet omdat ze het zo leuk vinden of ooit gedaan willen hebben stopt het leed nooit..
Zo is het maar net idd! Als men het blijft doen behoud en draag je dus bij aan het dierenleed wat daarbij komt kijken.
Ik was dom, schaam me echt ontzettend, maar Champagne en anderen weten het nu en gaan het alsnog doen. Dat vind ik eigenlijk schandalig!

Idd, hier sluit ik me bij aan. Ik wist het eerst ook niet hoor en wilde graag met dolfijnen zwemmen maar nu ik de waarheid weet wil ik het absoluut niet meer.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Champagne ma 20 mei 2013 - 17:16

Misschien moeten jullie een nieuw topic aanmaken. Dit gaat namelijk niet meer over Mexico! smile
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 20 mei 2013 - 19:55

Raindrop schreef:Tuurlijk moet iedereen zelf weten wat ze op vakantie doen. Maar ik denk veel liever aan die dieren die hiervoor moeten lijden/geleden hebben dan aan mezelf. Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen waar geen dierenleed voor nodig is.
Zo ontzettend jammer dat er veel mensen zijn die niet om dieren geven maar alleen om hun eigen plezier.

Ik zou me eerlijk gezegd wel schamen als je het weet maar het alsnog gaat doen.. Jij hebt daarna je pleziertje gehad maar wat denk je van de dieren? Hun leed stopt niet hoor. Het stopt nooit als mensen hier maar mee door blijven gaan. Lekker egoistisch ook.
Dat heb je goed gezegd, had niet beter gekund!Mexico - Pagina 8 3079029344

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Parisienne ma 20 mei 2013 - 20:10

De boodschap is nu toch geloof ik echt wel duidelijk, dat heeft Champagne al meerdere keren aangegeven. Ga er dan ook niet mee door.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477

Bericht  Caribbeanlover ma 20 mei 2013 - 21:46

Laat ik het anders formulieren. Iedereen hier is tegen dierenleed mag ik aannemen. Door toch met dolfijnen te gaan zwemmen draag je ook bij aan dierenleed en dat terwijl je ertegen bent. Daar heb je niet van terug denk ik he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Burgemeester Nicky ma 20 mei 2013 - 21:56

Ik denk dat de boodschap nu duidelijk is dames. Het is goed om iemand te wijzen op de omstandigheden waarin de dieren moeten leven, maar na een aantal keer is je punt wel duidelijk.
Mensen mogen nog steeds zelf beslissen wat ze willen doen en waar ze aan mee willen werken.

Ik vind de tip van Champagne een goed idee, als je het verder over het leed van de dolfijnen wil hebben, open dan even een apart topic. Dan kunnen jullie in dat topic verder over het onderwerp praten.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  stella.nova ma 20 mei 2013 - 22:02

Caribbeanlover schreef:Laat ik het anders formulieren. Iedereen hier is tegen dierenleed mag ik aannemen. Door toch met dolfijnen te gaan zwemmen draag je ook bij aan dierenleed en dat terwijl je ertegen bent. Daar heb je niet van terug denk ik he.

Wat kan jij doordrammen. En toch ga ik met dolfijnen zwemmen.

Ik zie het dierenleed niet zo en ik wil het graag dus ik doe het. Heb je niet van terug he Laughing
stella.nova
stella.nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13

Bericht  Burgemeester Esmee ma 20 mei 2013 - 23:38

stella.nova schreef:
Caribbeanlover schreef:Laat ik het anders formulieren. Iedereen hier is tegen dierenleed mag ik aannemen. Door toch met dolfijnen te gaan zwemmen draag je ook bij aan dierenleed en dat terwijl je ertegen bent. Daar heb je niet van terug denk ik he.

Ik zie het dierenleed niet zo en ik wil het graag dus ik doe het. Heb je niet van terug he Laughing
Je probeert hier alsnog een reactie uit te lokken. Na de post van Nicky hierboven leek het me duidelijk dat we in dit topic weer verder zouden gaan over vakanties naar Mexico, tips over Mexico.

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  stella.nova di 21 mei 2013 - 7:45

Burgemeester Esmee schreef:
stella.nova schreef:

Je probeert hier alsnog een reactie uit te lokken. Na de post van Nicky hierboven leek het me duidelijk dat we in dit topic weer verder zouden gaan over vakanties naar Mexico, tips over Mexico.

Beetje raar dat ik nu degene bent die een reactie uitlokt. CBL zit het hele topic te vervuilen en nu ben ik diegene die fout zit?
Denk niet dat de tips naar Mexico nog gaan komen, ik ben klaar met dit topic.
stella.nova
stella.nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13

Bericht  Champagne wo 22 mei 2013 - 6:05

[quote="Champagne"]Oh wat klinkt dat goed! Hebben jullie ook nog vertraging gehad? En moesten jullie er in Cuba uit? Zijn jullie ook nog op de 5th avenu geweest? En hebben jullie nog regen gehad? Wij vertrekken zaterdag.. Ik zie wel op tegen de reis.. Viel het terug allemaal mee? Leuk dat je nog een reactie hebt gegeven. Very Happy
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover wo 22 mei 2013 - 6:56

Dubbel

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne wo 22 mei 2013 - 7:01

Klopt, aangezien het topic vervuild is nog een x geplaatst.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Ster wo 22 mei 2013 - 8:53

[quote="Champagne"]
Champagne schreef:Oh wat klinkt dat goed! Hebben jullie ook nog vertraging gehad? En moesten jullie er in Cuba uit? Zijn jullie ook nog op de 5th avenu geweest? En hebben jullie nog regen gehad? Wij vertrekken zaterdag.. Ik zie wel op tegen de reis.. Viel het terug allemaal mee? Leuk dat je nog een reactie hebt gegeven. Very Happy
Sorry, helemaal vergeten te reageren. We moesten in Cuba uit het vliegtuig, was een spreciale route, zodat je daarna meteen weer het vliegtuig in kom, duurde ongeveer een uur. We zijn een middag op 5th avenu, maar vond het een beetje tegenvallen. Wel leuke restaurantjes en souvenier winkeletjes. Deze zijn (zoals meestal) wel allemaal hetzelfde en een paar merk winkels er tussendoor. Die waren alleen erg duur, bikini's en birkenstocks kosten minimaal 100 dollar. Je kunt ook niet echt langs het stand lopen, de straten die naar het strand gaan, stoppen op het strand, dus het is niet echt een boulevard, maar wel leuk om een beeld te krijgen bij Playa del Carmen. De dag dat we naar huis gingen, ging het rond 2 uur regenen, maar dit was zo weinig dat je t niet eens voelde of nat van werd, we zijn toen ff gaan eten en daarna was het weer heerlijk zonnig.
Ik zou je wel aanraden om een goed anti-muggen spul mee te nemen, want daar zit het echt vol mee. Verder is een reisstekker ook handig als iets wil oplaten.
De terugreis viel heel erg mee, omdat eigenlijk iedereen sliep (wij ook), toen iedereen weer een beetje fit was, moesten we nog 3,5uur vliegen.
Alvast een hele fijne vakantie! Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden, dus laat je wat weten als je terug bent?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  Champagne do 23 mei 2013 - 6:44

[quote="Ster"]
Champagne schreef:
Champagne schreef:Oh wat klinkt dat goed! Hebben jullie ook nog vertraging gehad? En moesten jullie er in Cuba uit? Zijn jullie ook nog op de 5th avenu geweest? En hebben jullie nog regen gehad? Wij vertrekken zaterdag.. Ik zie wel op tegen de reis.. Viel het terug allemaal mee? Leuk dat je nog een reactie hebt gegeven. Very Happy
Sorry, helemaal vergeten te reageren. We moesten in Cuba uit het vliegtuig, was een spreciale route, zodat je daarna meteen weer het vliegtuig in kom, duurde ongeveer een uur. We zijn een middag op 5th avenu, maar vond het een beetje tegenvallen. Wel leuke restaurantjes en souvenier winkeletjes. Deze zijn (zoals meestal) wel allemaal hetzelfde en een paar merk winkels er tussendoor. Die waren alleen erg duur, bikini's en birkenstocks kosten minimaal 100 dollar. Je kunt ook niet echt langs het stand lopen, de straten die naar het strand gaan, stoppen op het strand, dus het is niet echt een boulevard, maar wel leuk om een beeld te krijgen bij Playa del Carmen. De dag dat we naar huis gingen, ging het rond 2 uur regenen, maar dit was zo weinig dat je t niet eens voelde of nat van werd, we zijn toen ff gaan eten en daarna was het weer heerlijk zonnig.
Ik zou je wel aanraden om een goed anti-muggen spul mee te nemen, want daar zit het echt vol mee. Verder is een reisstekker ook handig als iets wil oplaten.
De terugreis viel heel erg mee, omdat eigenlijk iedereen sliep (wij ook), toen iedereen weer een beetje fit was, moesten we nog 3,5uur vliegen.
Alvast een hele fijne vakantie! Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden, dus laat je wat weten als je terug bent?

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat we er wel klaar voor zijn. Deet en een wereldstekker heb ik! Ik ben zo benieuwd! Vindt het ook wel een beetje spannend.. Het is voor mij de eerste keer buiten europa Wink. Hoe lang van te voren waren jullie op Schiphol?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Ster do 23 mei 2013 - 8:57

Ik vond t ook spannend, maar dat is nergens voor nodig. Wij waren 3 uur vooraf op schiphol, maar dit kwam omdat we daarvoor ongeveer 2 uur met de trein moesten reizen en we hadden voor alles een uur extra geteld. Uiteindelijk geen vertraging gehad en stonden we mooi vooraan bij de incheckbalie. De tijd op schilhop vind ik altijd snel gaan.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Champagne do 23 mei 2013 - 18:49

Haha dat is goed om te horen. Vlogen jullie ook comfortclass? En hadden jullie ook zo'n entertainent systeem? Stonden daar leuke films op? Duurde het trouwens in mexico lamg voor jullie de koffers hadden? Voor ons nog 1 dagje.. Very Happy
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Ster do 23 mei 2013 - 19:18

Wij vlogen economieclass, maar de terugweg waren die plaatsten vol dus mochten we comfortclass vliegen, dat is wel veel beter. De heenweg hadden we samen een entertainment systeen, hebben we twee films gekeken. De terugweg zaten er geen vaste schermen in, maar kon je losse huren, toen hebben we het bestelrondje gemist, omdat we sliepen, maar ook niet nodig gehad. Kunt deze in het vliegtuig huren voor 10,- per stuk, wel zelf oordopjes meenemen. Verder hadden we de koffer de heen en terugweg als een van de eerste. Ging allemaal wel snel, daarna stonden de bussen meteen klaar.

Een hele fijne vakantie!

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caribbeanlover do 23 mei 2013 - 20:19

Als je met Arke vliegt, dan zit er een koptelefoon bij de entertainmentplayer. Vind het wel raar dat als je CC vliegt, dus al meer hebt betaald dat die niet erbij inzit. Net zoals het online inchecken met stoelreservering en 2e maaltijd zeker op lange vluchten. Wat dat betreft mis ik Martinair, ook omdat ze een hele goede service hebben wat ik bij Arkefly wel eens anders heb mee gemaakt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown do 23 mei 2013 - 20:25

Caribbeanlover schreef:Als je met Arke vliegt, dan zit er een koptelefoon bij de entertainmentplayer. Vind het wel raar dat als je CC vliegt, dus al meer hebt betaald dat die niet erbij inzit. Net zoals het online inchecken met stoelreservering en 2e maaltijd zeker op lange vluchten. Wat dat betreft mis ik Martinair, ook omdat ze een hele goede service hebben wat ik bij Arkefly wel eens anders heb mee gemaakt.

Jij wel ja. Ik ga bijna alleen maar met Arke en ons bevalt het zó goed.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caribbeanlover do 23 mei 2013 - 20:36

Vorig jaar zag ik er tegen op mbt mijn vegetarische eten wat nooit doorkomt op de een of andere manier (is ook met Martinair wel eens gebeurd dacht ik). Nu viel het mij erg mee en ik vond de service erg goed van Arkefly.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Burgemeester Nicky do 23 mei 2013 - 22:50

De laatste post over de dolfijnen heb ik verwijderd. De discussie is in dit topic al eerder gesloten. CBL, als je er graag over door wil praten dan moet je een nieuw topic hierover openen, het is niet meer toegestaan om er in dit topic over verder te praten.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8