Mexico
+19
stella.nova
Middleme
Parisienne
Sweet Sylvana
Paper Crown
Bacio
Joyce
Ster
Pompoen
Tania
Zora
Nana
Caribbeanlover
Champagne
Sam
studiebol
Snack a Jack
TukTuk
Lavendel
23 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Mexico
Champagne schreef:wow! Hebben jullie toen ook excursies gedaan?Zora schreef:Nou, toen wij er waren was het overdag steeds 30 graden, soms warmer
Die temperatuur is normaal daar hoor, dat je dat niet snapt. Wij hebben ook excursies gedaan, het is zowat altijd zulk weer en anders kan je nooit wat doen he.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Champagne schreef:Iemand ook in riu palace geweest?
Nee, wel op de DR in een Riu. Riu raadt ik niet aan, veels te ouwbollig en stijf. Voor hun tig anderen!
Caribbeanlover- Ratel
Champagne schreef:Ik las dat het regenseizoen op 1 juni begint en het orkaanseizien vanaf Augustus. Hoe warm is te warhttp://www.allesovermexico.nl/algemeen/klimaat-en-weerm?
Caribbeanlover- Ratel
Nana schreef:Nee wij waren er in oktober. Vanaf augustus is het zes maanden orkaanseizoen dus daar zit je mooi buiten.
Welk hotel zaten jullie?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
riu palace is helemaal vernieuwd. Check het eerst even voordat je zo'n reactie geeft.Caribbeanlover schreef:Champagne schreef:Iemand ook in riu palace geweest?
Nee, wel op de DR in een Riu. Riu raadt ik niet aan, veels te ouwbollig en stijf. Voor hun tig anderen!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga niks checken en zeker niet omdat iemand dat hier zegt! Ik vind die hotels niks, dat is mijn mening en mag ik hier zeggen als ik dat wil!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik ga niks checken en zeker niet omdat iemand dat hier zegt! Ik vind die hotels niks, dat is mijn mening en mag ik hier zeggen als ik dat wil!
CBL, reageer eens wat normaler. Je zou er toch op proberen te letten?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Nog even een vraag aan degene die in mexico excusies hebben gedaan. Welke excursies heb je gedaan en heb je deze in het hotel geboekt of ergens anders? Scheelt het veel in prijs?
Champagne- Prater
Pff CBL, ik vind jou echt een trut met reageren.
In dit topic en zowat in elk ander topic waar je voorbij komt.
Sam- Kletskop
Champagne schreef:Nog even een vraag aan degene die in mexico excusies hebben gedaan. Welke excursies heb je gedaan en heb je deze in het hotel geboekt of ergens anders? Scheelt het veel in prijs?
Zou sowieso niet in het hotel boeken, is heel duur.
Vooraf regelen kan ook veel geld schelen.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Pff CBL, ik vind jou echt een trut met reageren.
Ik vind dit nou ook niet echt een vriendelijke reactie. Kan best zijn dat je haar niet leuk vindt reageren maar is het echt nodig om dan maar te gaan schelden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Sam schreef:Pff CBL, ik vind jou echt een trut met reageren.
Ik vind dit nou ook niet echt een vriendelijke reactie. Kan best zijn dat je haar niet leuk vindt reageren maar is het echt nodig om dan maar te gaan schelden.
Ik zeg niet dat ze een trut is, want ik weet (gelukkig) niet hoe ze is in het echt.
Ze geeft truttige reacties, daar kan ze ook eens mee stoppen.
Verder nog wat bij te dragen in dit topic? Of kwam je mij alleen bijvegen?
Sam- Kletskop
Sam schreef:Tania schreef:Sam schreef:Pff CBL, ik vind jou echt een trut met reageren.
Ik zeg niet dat ze een trut is, want ik weet (gelukkig) niet hoe ze is in het echt.
Gelukkig was de post van jou over CBL wel echt een nuttige bijdrage in dit topic. Als je geen commentaar wil moet je dit soort reacties misschien gewoon niet posten.
Tania- Ratel
Tania schreef:Sam schreef:Tania schreef:Sam schreef:Pff CBL, ik vind jou echt een trut met reageren.
Gelukkig was de post van jou over CBL wel echt een nuttige bijdrage in dit topic. Als je geen commentaar wil moet je dit soort reacties misschien gewoon niet posten.
Je moet even op pagina 1 kijken, meid. Heb nl al meerdere reacties in dit topic geplaatst.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Tania schreef:Sam schreef:Tania schreef:Sam schreef:Pff CBL, ik vind jou echt een trut met reageren.
Je moet even op pagina 1 kijken, meid. Heb nl al meerdere reacties in dit topic geplaatst.
Ik heb het hele topic gelezen meid en ik zeg nergens dat je geen nuttige reacties hebt geplaatst toch? Ik zeg alleen dat jou reactie over CBL ook geen nuttige bijdrage is in dit topic.
Tania- Ratel
Nuttig is het waarschijnlijk niet, maarja.. Wat is dat hier wel?
Edit: o en misschien is het wel nuttig. Wie weet gaat ze over mijn post nadenken? Zal vast niet, maar oke
Edit: o en misschien is het wel nuttig. Wie weet gaat ze over mijn post nadenken? Zal vast niet, maar oke
Sam- Kletskop
Champagne schreef:Iemand ook in riu palace geweest?
Niet in Riu Palace, maar ben in mei in Riu Tequila geweest. We mochten gebruik maken van alle Riu hotels en allemaal waren ze goed. Ik vind Riu niet ouderwets. Dit was voor ons de eerste keer een Riu hotel en we zouden het zo weer doen. We zitten alweer te kijken voor mei. De temperatuur was goed in begin mei. Het was rond de30 graden.
Gast- Gast
Zora schreef:Caribbeanlover schreef:Ik ga niks checken en zeker niet omdat iemand dat hier zegt! Ik vind die hotels niks, dat is mijn mening en mag ik hier zeggen als ik dat wil!
Why? Ik vind Riu gewoon niks en dat mag ik vinden. Als men dat niet leuk vindt, jammer dan!
Caribbeanlover- Ratel
Champagne schreef:riu palace is helemaal vernieuwd. Check het eerst even voordat je zo'n reactie geeft.Caribbeanlover schreef:Champagne schreef:Iemand ook in riu palace geweest?
Er wordt toch om meningen gevraagd mbt Riu, nou die geef ik dan. Beter eerlijk, dan niet eerlijk he!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Zora schreef:Caribbeanlover schreef:Ik ga niks checken en zeker niet omdat iemand dat hier zegt! Ik vind die hotels niks, dat is mijn mening en mag ik hier zeggen als ik dat wil!
Why? Ik vind Riu gewoon niks en dat mag ik vinden. Als men dat niet leuk vindt, jammer dan!
Nouja, dan kun je ook zeggen dat je het niet gecheckt hebt, dat je het niet wist, maar dat je die hotels eigenlijk sowieso niet zo heel leuk vindt Komt al net wat aardiger over. Als je je reactie terugleest snap je me misschien?
Zora- Ratel
Mee eens, je reactie kwam op mij erg bot over. We kunnen toch gewoon normaal op elkaar reageren??Zora schreef:Caribbeanlover schreef:Zora schreef:Caribbeanlover schreef:Ik ga niks checken en zeker niet omdat iemand dat hier zegt! Ik vind die hotels niks, dat is mijn mening en mag ik hier zeggen als ik dat wil!
Nouja, dan kun je ook zeggen dat je het niet gecheckt hebt, dat je het niet wist, maar dat je die hotels eigenlijk sowieso niet zo heel leuk vindt Komt al net wat aardiger over. Als je je reactie terugleest snap je me misschien?
Champagne- Prater
Wij gaan deze week boeken! Wilde dit vanmiddag doen maar toen was de prijs ineens omhoog gegaan.. Ik kijk morgen nog ff.. Zijn er nog meer meiden die dit jaar gaan?
Champagne- Prater
Waar ga je precies heen? Ik ben best bereid om tips te geven, dus je mag vragen wat je wilt. Ik wil dit jaar er ook heen, maar eerst maar zien of dat door gaat. Nu boeken om pas in september te gaan vind ik onzin, want we hebben nog tijd zat.
Caribbeanlover- Ratel
Naar playa del carmen. Ben jij daar al eens geweest? We willen graag met dolfijnen zwemmen en een maya tempel bezoeken. Wil ook graag een dagje naar Tulum. Ben je daar geweest? Je schijnt er met de bus heen te kunnen gaan.
Zat te kijken op www.extra5procentkorting.nl
Iemand ervaring met boeken via deze site? Kan er niet veel over terug vinden maar het scheelt zo'n 200 euro.
Zat te kijken op www.extra5procentkorting.nl
Iemand ervaring met boeken via deze site? Kan er niet veel over terug vinden maar het scheelt zo'n 200 euro.
Champagne- Prater
Ik ben ook in Tulum geweest. Je kunt daar schildpadden zien op het strand 's nachts! Wij sliepen in hutjes op het strand, geen aanrader haha. Er was na 19u geen stroom meer, en er zaten overal spinnen en HELE grote krabben in ons hutje...brrr!
Maar goed, er zijn vast ook heel mooie plekken in Tulum
Maar goed, er zijn vast ook heel mooie plekken in Tulum
Zora- Ratel
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Mexico ervaringen
» Ervaringen Mexico?
» Mexico in oktober?
» Tips excursies Mexico?