Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mexico

+19
stella.nova
Middleme
Parisienne
Sweet Sylvana
Paper Crown
Bacio
Joyce
Ster
Pompoen
Tania
Zora
Nana
Caribbeanlover
Champagne
Sam
studiebol
Snack a Jack
TukTuk
Lavendel
23 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Mexico - Pagina 7 Empty Re: Mexico

Bericht  Champagne ma 6 mei 2013 - 6:34

Oh dat valt me nog mee. Weet iemand ook of je nog een visum moet kopen op het vliegveld?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover ma 6 mei 2013 - 10:34

PC, Om 19.00 is het echt al donker!
Visum, In het vliegtuig krijg je die, invullen en inleveren zodra je geland bent bij de douane.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Champagne ma 6 mei 2013 - 18:17

Caribbeanlover schreef:PC, Om 19.00 is het echt al donker!
Visum, In het vliegtuig krijg je die, invullen en inleveren zodra je geland bent bij de douane.
moet je daar nog wat voor betalen?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover ma 6 mei 2013 - 21:55

Volgens mij niet het zit erbij in, maar vraag het anders even na bij de reisorganisatie/reisbureau voor de zekerheid. Ze delen het uit in het vliegtuig en dan vragen ze alleen of je getrouwd bent of niet.
Ik dacht dat je ze wel vragen om pp een 10tje apart te houden daarvoor, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan ook zijn dat ik in de war ben met de DR, maar bij beide landen wordt het sowieso uitgedeeld in het vliegtuig.
Landt je op/in Cancun volgens mij wel he?! Houd er rekening mee dat er lange rijen staan waar je je paspoort en dus dat visum moet afgeven/laten zien. Daar achter zijn de bagagebanden.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 6 mei 2013 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:57

CBL, ik ben zelf in Mexico geweest, om 18:00 valt de schemering maar dan is het niet donker nog. Al ben ik niet in september/oktober zoals jij in Mexico geweest, geloof graag dat dat anders is. Ik was er begin aug.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:57

Champagne schreef:
Caribbeanlover schreef:PC, Om 19.00 is het echt al donker!
moet je daar nog wat voor betalen?
Kan me niet herinneren dat wij hebben moeten betalen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caribbeanlover ma 6 mei 2013 - 22:01

Paper Crown schreef:CBL, ik ben zelf in Mexico geweest, om 18:00 valt de schemering maar dan is het niet donker nog. Al ben ik niet in september/oktober zoals jij in Mexico geweest, geloof graag dat dat anders is. Ik was er begin aug.

Dat snap ik dat je er geweest bent, ik 4x. In en rond Cancun gaat die op om 6.15 en onder om 19.12. Dus we hebben allebei gelijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne di 7 mei 2013 - 8:38

Caribbeanlover schreef:Volgens mij niet het zit erbij in, maar vraag het anders even na bij de reisorganisatie/reisbureau voor de zekerheid. Ze delen het uit in het vliegtuig en dan vragen ze alleen of je getrouwd bent of niet.
Ik dacht dat je ze wel vragen om pp een 10tje apart te houden daarvoor, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan ook zijn dat ik in de war ben met de DR, maar bij beide landen wordt het sowieso uitgedeeld in het vliegtuig.
Landt je op/in Cancun volgens mij wel he?! Houd er rekening mee dat er lange rijen staan waar je je paspoort en dus dat visum moet afgeven/laten zien. Daar achter zijn de bagagebanden.
thanks! Ik ga het voor de zekerheid even navragen. We landen inderdaad op cancun.. Maar komen pas savonds aan zou dat schelen met de drukte? Ik hoop het haha..
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Champagne di 7 mei 2013 - 8:39

Ster! Jullie vertrekken deze week toch? Heel veel plezier!! Wij komen jullie na 2 weken aflossen hihi Wink.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover di 7 mei 2013 - 19:44

Champagne schreef:
Caribbeanlover schreef:Volgens mij niet het zit erbij in, maar vraag het anders even na bij de reisorganisatie/reisbureau voor de zekerheid. Ze delen het uit in het vliegtuig en dan vragen ze alleen of je getrouwd bent of niet.
thanks! Ik ga het voor de zekerheid even navragen. We landen inderdaad op cancun.. Maar komen pas savonds aan zou dat schelen met de drukte? Ik hoop het haha..

Zou kunnen, dan denk ik wel alleen ligt het aan de hoeveelheid vluchten uit andere landen.
Ik krijg zin door jullie om ook weer te gaan en wel dit jaar!Mexico - Pagina 7 281626781
Champagne, Ga aub niet met dolfijnen zwemmen. Veel beter en leuker is om op excursie te gaan en ze daar in het wild te zien waar ze horen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne ma 13 mei 2013 - 4:57

[quote="Ster"]We vliegen 11 mei heen en de 18 terug, komen dan de 19e aan. Dan hebben we nog lekker de maandag vrij (pinksteren) en dan kunnen we op dinsdag weer aan het werk. Wanneer gaan jullie? We hebben nog niet echt gekeken wat we allemaal willen gaan doen, omdat we druk bezig zijn met dingen die nog geregeld moeten worden voor ons huwelijk. We gaan vooral om te relaxen, maar willen wel een paar dagen iets gaan ondernemen. Met dolfijnen zwemmen lijkt me echt geweldig, dat ga ik onthouden. Weet jij waar je dat kunt doen?[/quote

Laat je nog weten hoe het geweest is? En hoe het weer daar is?? Ik hoop dat jullie het erg leuk hebben! smile voor mij nog 1,5 week.. Yeah!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Champagne za 18 mei 2013 - 2:18

Nog een week Very Happy
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover za 18 mei 2013 - 7:03

Jammer dat je niet reageerd mbt dolfijnen. Of had jij het daar niet over? Zo ja, dan heb ik niks gezegd. silent

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne za 18 mei 2013 - 7:27

Dat was ik wel.. Zwemmen met dolfijnen is iets wat bovenaan ons lijstje staat. Ik heb je berichten daarover gelezen en snap waarom jij zoiets nooit zal doen.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover za 18 mei 2013 - 11:55

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf wel heb gedaan en toen niet besefte hoe het er allemaal aan toe ging en dat je mee draagt aan het leed wat ermee gepaard gaat want dat gaat het echt wel! Achteraf heb ik enorme spijt en kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik het wel gedaan heb! Nu ik weet hoe het zit, weiger ik ooit mee te doen en dragen aan dit soort dierenleed. Al lijken ze nog zo goed verzorgd ed, het hoort niet, ze horen niet in gevangenschap. Je had beter even kunnen lezen op WSPA ed. Ik wist toen niet dat het zo erg was en als ik het gelezen had, had ik het nooit gedaan! Ik heb bijgedragen aan dierenleed en dat vind ik echt verschrikkelijk.
Besef dus goed dat jij dat nu dus ook gaat doen alleen is het verschil tussen ons dat jij er nu vanaf weet en ik toen niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne za 18 mei 2013 - 21:21

Caribbeanlover schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf wel heb gedaan en toen niet besefte hoe het er allemaal aan toe ging en dat je mee draagt aan het leed wat ermee gepaard gaat want dat gaat het echt wel! Achteraf heb ik enorme spijt en kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik het wel gedaan heb! Nu ik weet hoe het zit, weiger ik ooit mee te doen en dragen aan dit soort dierenleed. Al lijken ze nog zo goed verzorgd ed, het hoort niet, ze horen niet in gevangenschap. Je had beter even kunnen lezen op WSPA ed. Ik wist toen niet dat het zo erg was en als ik het gelezen had, had ik het nooit gedaan! Ik heb bijgedragen aan dierenleed en dat vind ik echt verschrikkelijk.
Besef dus goed dat jij dat nu dus ook gaat doen alleen is het verschil tussen ons dat jij er nu vanaf weet en ik toen niet.
Ik begrijp je punt maar als ik met dolfijnen wil zwemmen dan ben jij niet degene die mij daarin kan tegen houden. Je hebt meerdere malen aangegeven hoe slecht het wel niet is.. De boodschap is bij mij binnen gekomen en het is aan mij wat ik daarmee doe. Bedankt iig voor je informatie.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover za 18 mei 2013 - 22:02

Ik weet dat ik niemand kan tegen houden, maar je draagt bij aan dierenleed en ja dat heb ik ook gedaan en toen niet beseft. Jij weet het nu wel dus vind ik dat als men het vooraf weet het fout om het alsnog te doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne zo 19 mei 2013 - 3:17

Caribbeanlover schreef:Ik weet dat ik niemand kan tegen houden, maar je draagt bij aan dierenleed en ja dat heb ik ook gedaan en toen niet beseft. Jij weet het nu wel dus vind ik dat als men het vooraf weet het fout om het alsnog te doen.
je boodschap is duidelijk. smile
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Champagne zo 19 mei 2013 - 4:08

Ster, als het goed is zijn jullie vandaag weer veilig thuis gekomen. Ik ben zo benieuwd hoe jullie het hebben gehad. Hoe was de vliegreis? Het weer en wat hebben jullie uiteindelijk allemaal gedaan? Hebben jullie die yucatan explorer nog gedaan? Ik ben zo benieuwd!! Hebben jullie nog last (gehad) van een jetlag?

Hoop snel iets te horen. Laughing
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Raindrop zo 19 mei 2013 - 11:03

Met dolfijnen zwemmen heeft ook altijd hoog op mijn lijstje gestaan maar sinds ik weet dat het gewoon dierenleed is wil ik het niet meer.
Ik begrijp ook wel dat CBL het een paar keer aan heeft gehaald, als iedereen het maar doet omdat ze het zo leuk vinden of ooit gedaan willen hebben stopt het leed nooit..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ster ma 20 mei 2013 - 5:28

Champagne schreef:Ster, als het goed is zijn jullie vandaag weer veilig thuis gekomen. Ik ben zo benieuwd hoe jullie het hebben gehad. Hoe was de vliegreis? Het weer en wat hebben jullie uiteindelijk allemaal gedaan? Hebben jullie die yucatan explorer nog gedaan? Ik ben zo benieuwd!! Hebben jullie nog last (gehad) van een jetlag?

Hoop snel iets te horen. Laughing

Wij zijn gistavond alweer thuis gekomen en hebben en heerlijke vakantie gehad! De heenreis viel ons wel tegen, was erg lang en we hadden een tussenlanding op Cuba. We waren uiteindelijk om half 5 (nl tijd) op onze kamer, t was daar toen half 11 dus zijn vrij snel gaan slapen. Ons park was erg netjes en allemaal goed geregeld. T strand, de zee en het weer was geweldig. Wel erg benauwd en ongeveer 32 graden. We hebben 2 excursies gedaan. 3-1 snorkelen, dit was snorkelen in twee cenottes en daarna in zee met schildpadden en we zijn naar Coba geweest. Hier hebben we een rondleiding gehad tussen resten van gebouwen en een tempel beklommen, daarna weer zwemmen in een hele mooie cenotte, darna apen spotten in de jungel en nog even kijken bij een maya-huisje. We vonden beide excursier erg leuk.

Voor jullie komt t ook dichtbij, goed vooruitzicht! Mocht je nog vragen hebben, laat maar weten.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Champagne ma 20 mei 2013 - 5:40

Oh wat klinkt dat goed! Hebben jullie ook nog vertraging gehad? En moesten jullie er in Cuba uit? Zijn jullie ook nog op de 5th avenu geweest? En hebben jullie nog regen gehad? Wij vertrekken zaterdag.. Ik zie wel op tegen de reis.. Viel het terug allemaal mee? Leuk dat je nog een reactie hebt gegeven. Very Happy
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover ma 20 mei 2013 - 9:44

Raindrop schreef:Met dolfijnen zwemmen heeft ook altijd hoog op mijn lijstje gestaan maar sinds ik weet dat het gewoon dierenleed is wil ik het niet meer.
Ik begrijp ook wel dat CBL het een paar keer aan heeft gehaald, als iedereen het maar doet omdat ze het zo leuk vinden of ooit gedaan willen hebben stopt het leed nooit..
Zo is het maar net idd! Als men het blijft doen behoud en draag je dus bij aan het dierenleed wat daarbij komt kijken.
Ik was dom, schaam me echt ontzettend, maar Champagne en anderen weten het nu en gaan het alsnog doen. Dat vind ik eigenlijk schandalig!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 20 mei 2013 - 9:45

Champagne schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik weet dat ik niemand kan tegen houden, maar je draagt bij aan dierenleed en ja dat heb ik ook gedaan en toen niet beseft. Jij weet het nu wel dus vind ik dat als men het vooraf weet het fout om het alsnog te doen.
je boodschap is duidelijk. Mexico - Pagina 7 561177
Dat weet ik en jij veel plezier met je bijdrage aan het dierenleed.................chapeau voor jou!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Ilovethe90s ma 20 mei 2013 - 9:46

@CBL Ieder moet toch voor zich weten wat ze op vakantie doen? Je hebt verteld hoe het zit dus ze zijn zich er heus wel van bewust lijkt me.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud