Mexico
+19
stella.nova
Middleme
Parisienne
Sweet Sylvana
Paper Crown
Bacio
Joyce
Ster
Pompoen
Tania
Zora
Nana
Caribbeanlover
Champagne
Sam
studiebol
Snack a Jack
TukTuk
Lavendel
23 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Mexico
Oh dat valt me nog mee. Weet iemand ook of je nog een visum moet kopen op het vliegveld?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
PC, Om 19.00 is het echt al donker!
Visum, In het vliegtuig krijg je die, invullen en inleveren zodra je geland bent bij de douane.
Visum, In het vliegtuig krijg je die, invullen en inleveren zodra je geland bent bij de douane.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
moet je daar nog wat voor betalen?Caribbeanlover schreef:PC, Om 19.00 is het echt al donker!
Champagne- Prater
Volgens mij niet het zit erbij in, maar vraag het anders even na bij de reisorganisatie/reisbureau voor de zekerheid. Ze delen het uit in het vliegtuig en dan vragen ze alleen of je getrouwd bent of niet.
Ik dacht dat je ze wel vragen om pp een 10tje apart te houden daarvoor, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan ook zijn dat ik in de war ben met de DR, maar bij beide landen wordt het sowieso uitgedeeld in het vliegtuig.
Landt je op/in Cancun volgens mij wel he?! Houd er rekening mee dat er lange rijen staan waar je je paspoort en dus dat visum moet afgeven/laten zien. Daar achter zijn de bagagebanden.
Ik dacht dat je ze wel vragen om pp een 10tje apart te houden daarvoor, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan ook zijn dat ik in de war ben met de DR, maar bij beide landen wordt het sowieso uitgedeeld in het vliegtuig.
Landt je op/in Cancun volgens mij wel he?! Houd er rekening mee dat er lange rijen staan waar je je paspoort en dus dat visum moet afgeven/laten zien. Daar achter zijn de bagagebanden.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 6 mei 2013 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
CBL, ik ben zelf in Mexico geweest, om 18:00 valt de schemering maar dan is het niet donker nog. Al ben ik niet in september/oktober zoals jij in Mexico geweest, geloof graag dat dat anders is. Ik was er begin aug.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Kan me niet herinneren dat wij hebben moeten betalen.Champagne schreef:moet je daar nog wat voor betalen?Caribbeanlover schreef:PC, Om 19.00 is het echt al donker!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:CBL, ik ben zelf in Mexico geweest, om 18:00 valt de schemering maar dan is het niet donker nog. Al ben ik niet in september/oktober zoals jij in Mexico geweest, geloof graag dat dat anders is. Ik was er begin aug.
Dat snap ik dat je er geweest bent, ik 4x. In en rond Cancun gaat die op om 6.15 en onder om 19.12. Dus we hebben allebei gelijk.
Caribbeanlover- Ratel
thanks! Ik ga het voor de zekerheid even navragen. We landen inderdaad op cancun.. Maar komen pas savonds aan zou dat schelen met de drukte? Ik hoop het haha..Caribbeanlover schreef:Volgens mij niet het zit erbij in, maar vraag het anders even na bij de reisorganisatie/reisbureau voor de zekerheid. Ze delen het uit in het vliegtuig en dan vragen ze alleen of je getrouwd bent of niet.
Champagne- Prater
Ster! Jullie vertrekken deze week toch? Heel veel plezier!! Wij komen jullie na 2 weken aflossen hihi .
Champagne- Prater
Champagne schreef:thanks! Ik ga het voor de zekerheid even navragen. We landen inderdaad op cancun.. Maar komen pas savonds aan zou dat schelen met de drukte? Ik hoop het haha..Caribbeanlover schreef:Volgens mij niet het zit erbij in, maar vraag het anders even na bij de reisorganisatie/reisbureau voor de zekerheid. Ze delen het uit in het vliegtuig en dan vragen ze alleen of je getrouwd bent of niet.
Zou kunnen, dan denk ik wel alleen ligt het aan de hoeveelheid vluchten uit andere landen.
Ik krijg zin door jullie om ook weer te gaan en wel dit jaar!
Champagne, Ga aub niet met dolfijnen zwemmen. Veel beter en leuker is om op excursie te gaan en ze daar in het wild te zien waar ze horen!
Caribbeanlover- Ratel
[quote="Ster"]We vliegen 11 mei heen en de 18 terug, komen dan de 19e aan. Dan hebben we nog lekker de maandag vrij (pinksteren) en dan kunnen we op dinsdag weer aan het werk. Wanneer gaan jullie? We hebben nog niet echt gekeken wat we allemaal willen gaan doen, omdat we druk bezig zijn met dingen die nog geregeld moeten worden voor ons huwelijk. We gaan vooral om te relaxen, maar willen wel een paar dagen iets gaan ondernemen. Met dolfijnen zwemmen lijkt me echt geweldig, dat ga ik onthouden. Weet jij waar je dat kunt doen?[/quote
Laat je nog weten hoe het geweest is? En hoe het weer daar is?? Ik hoop dat jullie het erg leuk hebben! voor mij nog 1,5 week.. Yeah!
Laat je nog weten hoe het geweest is? En hoe het weer daar is?? Ik hoop dat jullie het erg leuk hebben! voor mij nog 1,5 week.. Yeah!
Champagne- Prater
Nog een week
Champagne- Prater
Jammer dat je niet reageerd mbt dolfijnen. Of had jij het daar niet over? Zo ja, dan heb ik niks gezegd.
Caribbeanlover- Ratel
Dat was ik wel.. Zwemmen met dolfijnen is iets wat bovenaan ons lijstje staat. Ik heb je berichten daarover gelezen en snap waarom jij zoiets nooit zal doen.
Champagne- Prater
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf wel heb gedaan en toen niet besefte hoe het er allemaal aan toe ging en dat je mee draagt aan het leed wat ermee gepaard gaat want dat gaat het echt wel! Achteraf heb ik enorme spijt en kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik het wel gedaan heb! Nu ik weet hoe het zit, weiger ik ooit mee te doen en dragen aan dit soort dierenleed. Al lijken ze nog zo goed verzorgd ed, het hoort niet, ze horen niet in gevangenschap. Je had beter even kunnen lezen op WSPA ed. Ik wist toen niet dat het zo erg was en als ik het gelezen had, had ik het nooit gedaan! Ik heb bijgedragen aan dierenleed en dat vind ik echt verschrikkelijk.
Besef dus goed dat jij dat nu dus ook gaat doen alleen is het verschil tussen ons dat jij er nu vanaf weet en ik toen niet.
Besef dus goed dat jij dat nu dus ook gaat doen alleen is het verschil tussen ons dat jij er nu vanaf weet en ik toen niet.
Caribbeanlover- Ratel
Ik begrijp je punt maar als ik met dolfijnen wil zwemmen dan ben jij niet degene die mij daarin kan tegen houden. Je hebt meerdere malen aangegeven hoe slecht het wel niet is.. De boodschap is bij mij binnen gekomen en het is aan mij wat ik daarmee doe. Bedankt iig voor je informatie.Caribbeanlover schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf wel heb gedaan en toen niet besefte hoe het er allemaal aan toe ging en dat je mee draagt aan het leed wat ermee gepaard gaat want dat gaat het echt wel! Achteraf heb ik enorme spijt en kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik het wel gedaan heb! Nu ik weet hoe het zit, weiger ik ooit mee te doen en dragen aan dit soort dierenleed. Al lijken ze nog zo goed verzorgd ed, het hoort niet, ze horen niet in gevangenschap. Je had beter even kunnen lezen op WSPA ed. Ik wist toen niet dat het zo erg was en als ik het gelezen had, had ik het nooit gedaan! Ik heb bijgedragen aan dierenleed en dat vind ik echt verschrikkelijk.
Champagne- Prater
Ik weet dat ik niemand kan tegen houden, maar je draagt bij aan dierenleed en ja dat heb ik ook gedaan en toen niet beseft. Jij weet het nu wel dus vind ik dat als men het vooraf weet het fout om het alsnog te doen.
Caribbeanlover- Ratel
je boodschap is duidelijk.Caribbeanlover schreef:Ik weet dat ik niemand kan tegen houden, maar je draagt bij aan dierenleed en ja dat heb ik ook gedaan en toen niet beseft. Jij weet het nu wel dus vind ik dat als men het vooraf weet het fout om het alsnog te doen.
Champagne- Prater
Ster, als het goed is zijn jullie vandaag weer veilig thuis gekomen. Ik ben zo benieuwd hoe jullie het hebben gehad. Hoe was de vliegreis? Het weer en wat hebben jullie uiteindelijk allemaal gedaan? Hebben jullie die yucatan explorer nog gedaan? Ik ben zo benieuwd!! Hebben jullie nog last (gehad) van een jetlag?
Hoop snel iets te horen.
Hoop snel iets te horen.
Champagne- Prater
Met dolfijnen zwemmen heeft ook altijd hoog op mijn lijstje gestaan maar sinds ik weet dat het gewoon dierenleed is wil ik het niet meer.
Ik begrijp ook wel dat CBL het een paar keer aan heeft gehaald, als iedereen het maar doet omdat ze het zo leuk vinden of ooit gedaan willen hebben stopt het leed nooit..
Ik begrijp ook wel dat CBL het een paar keer aan heeft gehaald, als iedereen het maar doet omdat ze het zo leuk vinden of ooit gedaan willen hebben stopt het leed nooit..
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Champagne schreef:Ster, als het goed is zijn jullie vandaag weer veilig thuis gekomen. Ik ben zo benieuwd hoe jullie het hebben gehad. Hoe was de vliegreis? Het weer en wat hebben jullie uiteindelijk allemaal gedaan? Hebben jullie die yucatan explorer nog gedaan? Ik ben zo benieuwd!! Hebben jullie nog last (gehad) van een jetlag?
Hoop snel iets te horen.
Wij zijn gistavond alweer thuis gekomen en hebben en heerlijke vakantie gehad! De heenreis viel ons wel tegen, was erg lang en we hadden een tussenlanding op Cuba. We waren uiteindelijk om half 5 (nl tijd) op onze kamer, t was daar toen half 11 dus zijn vrij snel gaan slapen. Ons park was erg netjes en allemaal goed geregeld. T strand, de zee en het weer was geweldig. Wel erg benauwd en ongeveer 32 graden. We hebben 2 excursies gedaan. 3-1 snorkelen, dit was snorkelen in twee cenottes en daarna in zee met schildpadden en we zijn naar Coba geweest. Hier hebben we een rondleiding gehad tussen resten van gebouwen en een tempel beklommen, daarna weer zwemmen in een hele mooie cenotte, darna apen spotten in de jungel en nog even kijken bij een maya-huisje. We vonden beide excursier erg leuk.
Voor jullie komt t ook dichtbij, goed vooruitzicht! Mocht je nog vragen hebben, laat maar weten.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat klinkt dat goed! Hebben jullie ook nog vertraging gehad? En moesten jullie er in Cuba uit? Zijn jullie ook nog op de 5th avenu geweest? En hebben jullie nog regen gehad? Wij vertrekken zaterdag.. Ik zie wel op tegen de reis.. Viel het terug allemaal mee? Leuk dat je nog een reactie hebt gegeven.
Champagne- Prater
Zo is het maar net idd! Als men het blijft doen behoud en draag je dus bij aan het dierenleed wat daarbij komt kijken.Raindrop schreef:Met dolfijnen zwemmen heeft ook altijd hoog op mijn lijstje gestaan maar sinds ik weet dat het gewoon dierenleed is wil ik het niet meer.
Ik was dom, schaam me echt ontzettend, maar Champagne en anderen weten het nu en gaan het alsnog doen. Dat vind ik eigenlijk schandalig!
Caribbeanlover- Ratel
Dat weet ik en jij veel plezier met je bijdrage aan het dierenleed.................chapeau voor jou!Champagne schreef:je boodschap is duidelijk.Caribbeanlover schreef:Ik weet dat ik niemand kan tegen houden, maar je draagt bij aan dierenleed en ja dat heb ik ook gedaan en toen niet beseft. Jij weet het nu wel dus vind ik dat als men het vooraf weet het fout om het alsnog te doen.
Caribbeanlover- Ratel
@CBL Ieder moet toch voor zich weten wat ze op vakantie doen? Je hebt verteld hoe het zit dus ze zijn zich er heus wel van bewust lijkt me.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Mexico ervaringen
» Ervaringen Mexico?
» Mexico in oktober?
» Tips excursies Mexico?
» Caribbean en Mexico in september
» Ervaringen Mexico?