Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verblijf Cancun Mexico

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Jacolien ma 25 jul 2011 - 22:05

Van 't weekend hebben mijn vriend en ik de vluchten geboekt voor onze huwelijksreis. Heen gaan we van Amsterdam naar Cancun en drie weken later vliegen we van Belize City weer terug naar Amsterdam. Nu zoek ik voor de eerste drie dagen een hotel in Cancun. Liefst geen enorm gebouw, maar iets kleinschalig. Een hutje op het strand zou helemaaaaal geweldig zijn!! Wie heeft hier tips over, of anders misschien goede ervaringen met een hotel in Cancun? We hoeven niet in de bruidssuite, maar willen wel even een paar dagen daar heerlijk relaxen en genieten van alles voordat we de jungle induiken.

Alvast bedankt!!
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 22:47

De meeste hotels in Cancun zijn echt huge dus moet je echt zoeken naar klein(ere) hotels.
Je kan aan verschillende reisorganisaties vragen of ze kleine hotels kennen.
Bij deze een aantal links zodat je kan kijken/zoeken naar geschikte en dan kan je zelf bij OAD ed zoeken of jouw gekozen hotel daar word aangeboden.

Maar als het maar voor 3 dagen is is het toch niet zo heel erg als het hotel groot is?
Een Riu is dan een goede keuze.
De meeste zijn wel all in, dus moet je wel willen.
Is wel makkelijk voor die 3 dagen, geen gedoe wat je gaat eten, voor alles is al betaald.

''The Royal'' in Cancun is een goede keuze, luxe, wel groot.
Wij zaten in ''Grand Oasis Cancun'' , geen aanrader en ook die keten niet.
We konden ook gebruik maken van zusterhotels van hun in Cancun.
Misschien vind jij het wel wat, dat kan.

www.docancun.com
www.locogringo.com
www.resortvacationstogo.com
www.excellence-resorts.com
www.cmtravelonline.com
www.solmelia.com
www.auraresorts.com ( niet in Cancun, wel mooi en niet groot)
www.palaceresorts.com
www.occidentalhotels.com ( geen een in Cancun, maar is te doen vanaf het vliegveld)
www.casasuenos.com (ook geen cancun, wel mooi ook, niet groot volgens mij)
www.villarolandi.com ( niet in cancun, mooi en kleinschalig)
www.sandos.com ( wij zijn in Sandos Caracol geweest, mooi aangelegd, leuk resort, niet ver vanaf de luchthaven, Sandos Playacar is wat dichterbij)

Een aantal zijn zeer geschikt voor huwelijksreizen en sommigen zijn voor adults only dus heerlijk rustig.

Hier gaan wij dit jaar heen www.eldoradosparesorts.com en dan is het El Dorado Royale.
Adults only, luxe, wel groot, rustig, een echte honeymoon plek.
Is maar 25 min. vanaf Cancun vliegveld dus prima te doen.
Een goede keuze denk ik, zeker voor honeymooners dus die zou ik kiezen als ik jullie was.
Hier kan je absoluut genieten en relaxen zoals jij wilt.
Of je kiest een ander hotel van die keten, kan ook.

Hier zijn we in 2006 geweest www.bahia-principe.com, in Mexico
Mega groot, maar dat idee heb je niet aangezien het zo verspreid is dwz restaurants, zwembaden etc. Heb nooit het gevoel gehad dat het druk was, maar qua afstand is het misschien te ver.

Je zou ook een voor een hotel in Playa Del Carmen kunnen kiezen, leuke winkelstraat, heb je nog wat te doen. Is ook niet ver vanaf het vliegveld.
Cancun, vond ik niks aan, veels te veel op amerikanen gericht, alles op elkaar qua winkels, gewoon saai. Nooit meer voor mij!

Hier www.tukanhotels.com zijn kleinschalig en liggen centraal gelegen bij het centrum, all in kan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Jacolien di 26 jul 2011 - 22:36

Thanks voor al je adviezen!! Ik heb nu een hotel gevonden op Isla Mujeres. Weet jij of dit een beetje te doen is vanaf vliegveld Cancun? Ik las dat je dan wel met een bootje moet varen om bij het eiland te komen, maar dat vind ik alleen maar leuk. Die hele hotel boulevard vind ik iets te druk en te toeristisch!

Dit is het hotel: http://nl.hotels.com/hotel/details.html?pa=3&pn=1&ps=3&tab=description&destinationId=837537&hotelId=201103&arrivalDate=07-10-2011&departureDate=10-10-2011&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 22:56

Isla Mujeres kan ik je zeker aanraden! Het is een uur varen met een bootje vanuit Cancun, dus goed te doen. Het is een prachtig eiland!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:04

Is zeker mooi, vrij klein, rustig, er mogen geen auto's komen.

Jacolien, hoop dat je wat aan mijn links hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 7:17

Jacolien schreef:Thanks voor al je adviezen!! Ik heb nu een hotel gevonden op Isla Mujeres. Weet jij of dit een beetje te doen is vanaf vliegveld Cancun? Ik las dat je dan wel met een bootje moet varen om bij het eiland te komen, maar dat vind ik alleen maar leuk. Die hele hotel boulevard vind ik iets te druk en te toeristisch!

Dit is het hotel: http://nl.hotels.com/hotel/details.html?pa=3&pn=1&ps=3&tab=description&destinationId=837537&hotelId=201103&arrivalDate=07-10-2011&departureDate=10-10-2011&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description

Het is zeker te doen, maar een hotel in Playa Del Carmen is wellicht dichterbij.

Kan niet zo goed zien of je hotel klein is zoals je wilde, maar het oogt leuk hoor zoals ik kan zien.

Waar wij heen zou ik kiezen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk. Het is maar 25 min. transfer dus korter die jij nu in gedachten hebt.
Je hebt toch nog even he om over na te denken en wie weet kan je op de site van je uitgekozen hotel wel een goede deal vinden omdat je bij een nederlandse organisatie misschien duurder kan zijn.

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:29

Hotel Maria Del Mar, Yucatan, Isla Mujeris, (kleinschalig). Iets voor jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Petteflet do 28 jul 2011 - 3:27

Jacolien schreef:Thanks voor al je adviezen!! Ik heb nu een hotel gevonden op Isla Mujeres. Weet jij of dit een beetje te doen is vanaf vliegveld Cancun? Ik las dat je dan wel met een bootje moet varen om bij het eiland te komen, maar dat vind ik alleen maar leuk. Die hele hotel boulevard vind ik iets te druk en te toeristisch!

Dit is het hotel: http://nl.hotels.com/hotel/details.html?pa=3&pn=1&ps=3&tab=description&destinationId=837537&hotelId=201103&arrivalDate=07-10-2011&departureDate=10-10-2011&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description

Isla Mujeres vind ik een erg mooi eiland voor honeymooners! En is idd prima te doen vanaf vliegveld Cancun. Het is een stukje met de boot, maar daarna kom je wel in true paradise!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:58

IM is idd heel mooi en zeker voor honeymooners (is dat een woord? nerd ).
Wel komen er veel toeristen vanaf Cancun ed om daar snorkeltrips ed te maken dus zo nu en dan zie je weer een zooitje lopen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verblijf Cancun Mexico Empty Re: Verblijf Cancun Mexico

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum