Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mexico

+19
stella.nova
Middleme
Parisienne
Sweet Sylvana
Paper Crown
Bacio
Joyce
Ster
Pompoen
Tania
Zora
Nana
Caribbeanlover
Champagne
Sam
studiebol
Snack a Jack
TukTuk
Lavendel
23 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Mexico - Pagina 5 Empty Re: Mexico

Bericht  Champagne vr 22 maa 2013 - 6:43

Nana schreef:
Champagne schreef:
Nana schreef:
Champagne schreef:Oooh wow wat een mooie foto's!! Zijn je kindjes daar zo bruin geworden Wink? Wij gaan eind mei en willen ook heel graag naar tulum en cozumel. Zijn jullie met de bus naar Tulum gegaan? En mag ik vragen wat het snorkelen in cozumel kostte? Hebben jullie nog last van een jetlag gehad? En betaal je met dollars of pesos?

Ja de kindjes zijn daar zo bruin geworden, het was ook zo lekker weer. Wel goed ingesmeerd met factor 50 en petjes dragen, maar gelukkig niet verbrand.

Wij zijn met onze huurauto naar Tulum geweest, 's morgens vroeg naar de ruines (het is daar waaaaaarm) en daarna naar het strand bij La Zebra.

Wij zijn niet gaan snorkelen op Cozumel, wel bij Akumal (met de schildpadden) en hadden onze eigen snorkels mee.

Wij betaalden alles in pesos.

Ik zelf had niet zo heel veel last van de jetlag, maar de kindjes werden de eerste nacht rond 03.00 uur wakker en de twee nacht om 05.00 uur. Daarna zaten ze in hun eigen ritme. Op de terugweg eigenlijk geen last gehad van de jetlag.

jeej die zijn echt bruin geworden zeg haha.. Nice!! Hoe was de 5th avenu? Zijn jullie daar ook nog geweest? En vlogen jullie toevallig met arke? Ik vraag me af hoe lang die tussenstop op cuba is. Fijn dat jullie geen last hadden van de jetlag.. Voor kinderen is dat toch anders als volwassenen. Ik heb zo'n zin om te gaan!! Die strand foto's zien er echt relaxed uit Wink.

5th avenue is heel toeristisch, veel dezelfde souvenirtjes en je hebt daar heeeeeel veel amigo's (iedereen zal je roepen, amiga). Zitten wat restaurantjes en barretjes waar je gezellig wat kunt eten of drinken. Dus als je zin hebt in drukte en gezelligheid is het een leuke straat om te zijn.

Wij vlogen ook met Arke en hadden inderdaad een tussenlanding op Cuba. Voordat je geland bent wordt het vliegtuig gedesinfecteerd. Dan komen de stewardessen met een desinfectiespray langs (dat stinkt!) en dan ga je met de trap het vliegtuig uit. Je loopt dan naar de terminal waar je een kaart krijgt als bewijs dat jij in dat vliegtuig hoort. Je kunt daar even plassen (of roken in overbevolkt rookhok, hahah) en wij konden na 1 uur weer instappen.
Op de terugweg hadden wij helaas ook een tussenlanding op Cuba (vanwege de orkaan Sandy zaten die mensen al 4 dagen vast op Cuba en moesten wij ze halen) en toen konden we in het vliegtuig blijven en vertrokken we weer na zo'n 1,5 uur.
Leuk is het niet die tussenlanding maar KLM vliegt ook niet meer rechtstreeks en die mensen deden er uiteindelijk veeeel langer over (tussenstop in Orlando) dan de Arke vlucht met een tussenlanding op Cuba.
bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik wist niet dat je het vliegtuig uit moest.. Hoe lang is het vanaf cuba nog vliegen? Balen van die orkaan zeg.. Terug hebben jullie er dus ook lang over gedaan? Zaten jullie ook comfortclass? En hadden jullie het entertainentsysteen gehuurd? Is dat een aanrader? Ik ben zo benieuwd!! Hebben jullie alle dagen zon gehad?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Champagne vr 22 maa 2013 - 6:43

Paper Crown schreef:Ik ben naar Sandos playacar geweest. Als jullie vragen hebben I'm here.
heb jij met dolfijnen gezwommen in mexico?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Nana vr 22 maa 2013 - 9:14

Champagne schreef: bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik wist niet dat je het vliegtuig uit moest.. Hoe lang is het vanaf cuba nog vliegen? Balen van die orkaan zeg.. Terug hebben jullie er dus ook lang over gedaan? Zaten jullie ook comfortclass? En hadden jullie het entertainentsysteen gehuurd? Is dat een aanrader? Ik ben zo benieuwd!! Hebben jullie alle dagen zon gehad?

Vanaf Cuba is het ongeveer nog 1,5 uur vliegen. Op de terugweg hadden we 26 uur vertraging, echt verschrikkelijk! Zeker met de kindjes. We hebben vanwege de vertraging wel 1800 euro terug gekregen, dus dat maakte een hoop goed.
Vanwege de vertraging kregen wij allemaal het entertainmentsysteem geactiveerd. Dus we konden heerlijk films en series kijken. De hoeveelheid films die je kunt bekijken is beperkt (en niet heel erg up to date) maar voor 10 euro is het toch een mooie afleiding op zo'n lange vlucht. Maar misschien een Ipad vol zetten met films is net zo'n goede afleiding....
Wij zijn 23 dagen geweest en hebben redelijk veel zon gehad (was een orkaan in de buurt dus het weer was niet heel stabiel). Het was altijd warm, zo'n 25-30 graden. Gelukkig was het niet altijd zonnig maar ook bewolkt want hierdoor was het wel aangenamer om dingen te bezichtigen. In de volle zon was dat echt enorm zweten.
In welke hotel zitten jullie? Huren jullie een auto? Hoelang blijven jullie?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Champagne za 23 maa 2013 - 4:15

Neeee 26 uur vertraging! Jeetje dat is balen! Werden jullie wel in een hotel onder gebracht? Wel fijn dat jullie daardoor zoveel geld terug hebben gehad.. Dat verzacht de pijn een beetje Wink. 1,5 uur vanaf cuba valt mee.. Dan ben je er dus bijna!! Voor mij is dit de eerste vakantie buiten europa dus vindt het best spannend haha. Voor ons is het echt een strandvakantie dus huren geen auto. Wij gaan 13 dagen en verblijven in de riu palace. Zat het vliegtuig bij jullie helemaal vol? Nog problemen gehad met het reserveren van de stoelen?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover zo 24 maa 2013 - 4:48

Sweet Sylvana schreef:Ik ben naar playa del carmen geweest.
Hotel: The royal is echt een aanrader ik heb het er geweldig gehad!
Ken ik, is een kennis van me geweest, wel superduur!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover zo 24 maa 2013 - 4:51

Champagne schreef:
Nana schreef:
Champagne schreef:
Nana schreef:
Champagne schreef:Oooh wow wat een mooie foto's!! Zijn je kindjes daar zo bruin geworden Wink? Wij gaan eind mei en willen ook heel graag naar tulum en cozumel. Zijn jullie met de bus naar Tulum gegaan? En mag ik vragen wat het snorkelen in cozumel kostte? Hebben jullie nog last van een jetlag gehad? En betaal je met dollars of pesos?

Ja de kindjes zijn daar zo bruin geworden, het was ook zo lekker weer. Wel goed ingesmeerd met factor 50 en petjes dragen, maar gelukkig niet verbrand.

Wij zijn met onze huurauto naar Tulum geweest, 's morgens vroeg naar de ruines (het is daar waaaaaarm) en daarna naar het strand bij La Zebra.

Wij zijn niet gaan snorkelen op Cozumel, wel bij Akumal (met de schildpadden) en hadden onze eigen snorkels mee.

Ik zelf had niet zo heel veel last van de jetlag, maar de kindjes werden de eerste nacht rond 03.00 uur wakker en de twee nacht om 05.00 uur. Daarna zaten ze in hun eigen ritme. Op de terugweg eigenlijk geen last gehad van de jetlag.

jeej die zijn echt bruin geworden zeg haha.. Nice!! Hoe was de 5th avenu? Zijn jullie daar ook nog geweest? En vlogen jullie toevallig met arke? Ik vraag me af hoe lang die tussenstop op cuba is. Fijn dat jullie geen last hadden van de jetlag.. Voor kinderen is dat toch anders als volwassenen. Ik heb zo'n zin om te gaan!! Die strand foto's zien er echt relaxed uit Wink.

5th avenue is heel toeristisch, veel dezelfde souvenirtjes en je hebt daar heeeeeel veel amigo's (iedereen zal je roepen, amiga). Zitten wat restaurantjes en barretjes waar je gezellig wat kunt eten of drinken. Dus als je zin hebt in drukte en gezelligheid is het een leuke straat om te zijn.

Wij vlogen ook met Arke en hadden inderdaad een tussenlanding op Cuba. Voordat je geland bent wordt het vliegtuig gedesinfecteerd. Dan komen de stewardessen met een desinfectiespray langs (dat stinkt!) en dan ga je met de trap het vliegtuig uit. Je loopt dan naar de terminal waar je een kaart krijgt als bewijs dat jij in dat vliegtuig hoort. Je kunt daar even plassen (of roken in overbevolkt rookhok, hahah) en wij konden na 1 uur weer instappen.
Op de terugweg hadden wij helaas ook een tussenlanding op Cuba (vanwege de orkaan Sandy zaten die mensen al 4 dagen vast op Cuba en moesten wij ze halen) en toen konden we in het vliegtuig blijven en vertrokken we weer na zo'n 1,5 uur.
Leuk is het niet die tussenlanding maar KLM vliegt ook niet meer rechtstreeks en die mensen deden er uiteindelijk veeeel langer over (tussenstop in Orlando) dan de Arke vlucht met een tussenlanding op Cuba.
bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik wist niet dat je het vliegtuig uit moest.. Hoe lang is het vanaf cuba nog vliegen? Balen van die orkaan zeg.. Terug hebben jullie er dus ook lang over gedaan? Zaten jullie ook comfortclass? En hadden jullie het entertainentsysteen gehuurd? Is dat een aanrader? Ik ben zo benieuwd!! Hebben jullie alle dagen zon gehad?

Hoezo balen van die orkaan? Zij zat er toch niet in. CC is wel aan te raden en zo'n entertainmentplayer ook. Wij hadden er allebei 1, maar sinds 2 jr huren we er gewoon 1, kunnen samen kijken en/of om en om. Vaak slaapt of leest de ander toch en is prima te doen om er gewoon 1 te huren, 2 is helemaal niet nodig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 24 maa 2013 - 4:53

Nana, ik vind de keuze in films wel aardig wat en zeker niet beperkt. Als je geen film wil kijken zijn er zat series ed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne zo 24 maa 2013 - 6:18

Caribbeanlover schreef:
Champagne schreef:
Nana schreef:
Champagne schreef:
Nana schreef:

Hoezo balen van die orkaan? Zij zat er toch niet in. CC is wel aan te raden en zo'n entertainmentplayer ook. Wij hadden er allebei 1, maar sinds 2 jr huren we er gewoon 1, kunnen samen kijken en/of om en om. Vaak slaapt of leest de ander toch en is prima te doen om er gewoon 1 te huren, 2 is helemaal niet nodig.
pff daardoor moesten ze toch eerst naar Cuba.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover zo 24 maa 2013 - 11:30

Die tussenstop heb je anders toch wel. Het is pas balen voor die mensen die daar zaten, niet voor haar die het niet heeft meegemaakt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne ma 25 maa 2013 - 6:41

Caribbeanlover schreef:Die tussenstop heb je anders toch wel. Het is pas balen voor die mensen die daar zaten, niet voor haar die het niet heeft meegemaakt.
nee hoor terug is rechtstreeks.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover ma 25 maa 2013 - 10:55

Niet altijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Champagne di 26 maa 2013 - 4:51

Ik vind het wel fijn dat jij altijd alles beter weet. Weet je wat ik vraag gewoon altijd alles aan jou want jij weet altijd precies hoe iets zit. Super!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Nana di 26 maa 2013 - 6:28

Nou idd Champagne, behoorlijk vermoeiend iedere keer die ik weet het beter reacties. Ik ken jullie hotel niet.

Cbl, ik vond de keuze wel wat beperkt.
En op de terugweg zouden we rechtstreeks vliegen want we hadden op de heenweg al een tussenlanding gehad op Cuba. Verder moesten we omvliegen via Canada en Groenland vanwege de orkaan en hadden we heel veel turbulentie. Voor ons dus ook vervelend de gevolgen van de orkaan (zeker als je met 2 kleine kinderen vliegt en al 26 uur vertraging hebt). Lang niet zo erg als zelf een orkaan meemaken, maar vervelend ja zeker.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Caribbeanlover di 26 maa 2013 - 6:41

Champagne schreef:Ik vind het wel fijn dat jij altijd alles beter weet. Weet je wat ik vraag gewoon altijd alles aan jou want jij weet altijd precies hoe iets zit. Super!

Nou ik denk dat ik toch echt wel weet waar ik het over heb hoor zeker na 4x Mexico en 5x de DR! Bij beide landen hebben we in 1 jaar wel gehad dat we zowel heen als terug een tussenlanding hadden dus.
De vliegwereld is onvoorspelbaar, maar ja dat wist jij dus niet.
Zo te lezen ga je voor het eerst gezien je vragen, dus doe dan niet alsof jij weet hoe het zit mbt tussenlandingen ed.
Je mag mij best dingen vragen en als ik antwoord weet zal ik gewoon helpen hoor.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 26 maa 2013 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 26 maa 2013 - 6:45

Champagne schreef:Ik las dat het regenseizoen op 1 juni begint en het orkaanseizien vanaf Augustus. Hoe warm is te warm? Very Happy

http://www.klimaatinfo.nl/mexico/
Dit bewijst maar weer eens dat je er geen verstand van hebt!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Zora di 26 maa 2013 - 9:16

CBL, hou je mond.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 26 maa 2013 - 11:07

Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 8 apr 2013 - 10:20

Hoe staat het met de Mexicoplannen bij iedereen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne ma 8 apr 2013 - 19:46

Het zou zomaar kunnen zijn dat men het niet meer leuk vindt om hier gezellig over hun Mexico-vakanties te komen praten, gezien jouw 'ik-weet-het-beter-reacties'. Stop daar gewoon eens mee.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477

Bericht  Caribbeanlover ma 8 apr 2013 - 20:40

Dat bepaal ik nog altijd zelf he. Ik laat alleen zien hoe het wel is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 22:23

Caribbeanlover schreef:Dat bepaal ik nog altijd zelf he. Ik laat alleen zien hoe het wel is.

Ik denk dat dit niet werkt CBL. Je reacties komen heel naar, betweterig en pusherig over. Misschien kun je je beter terugtrekken uit dit topic, zo is het helemaal niet leuk voor die meiden. Ze vragen jou niet om advies. Mocht iemand advies van jou willen omdat jij er zoveel verstand van hebt kunnen ze het je vragen. Maar ik denk dat het beter is wanneer je je niet zo opdringt aan hen. Is toch zonde, door jou bloedt dit hele topic dood!

Laatst aangepast door Carrie op di 9 apr 2013 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 9 apr 2013 - 1:31

Je hoeft van mij ook niet te stoppen, maar je anders opstellen in dit topic zou kunnen helpen. Ik denk echt dat ze het hier niet leuk vinden om over Mexico te praten, gezien jouw reacties. Ervaringen delen is prima, maar dat pushen en dat betweterige is niet leuk. Het is jammer dat dit topic doodbloedt. Zie je dit zelf dan niet?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 9 apr 2013 - 4:01

Men kan toch blijven posten en niks van mij aantrekken.Rolling Eyes

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Middleme di 9 apr 2013 - 5:17

Caribbeanlover schreef:Men kan toch blijven posten en niks van mij aantrekken.Rolling Eyes

Gaat een beetje moeilijk als jij er elke keer weer bovenop duikt.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Parisienne di 9 apr 2013 - 21:00

En wat zou je hier nog doen als men zich toch niks van jou aantrekt? Lijkt mij heel vervelend forummen voor jou als iedereen jouw reacties negeert.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud