Mexico
+19
stella.nova
Middleme
Parisienne
Sweet Sylvana
Paper Crown
Bacio
Joyce
Ster
Pompoen
Tania
Zora
Nana
Caribbeanlover
Champagne
Sam
studiebol
Snack a Jack
TukTuk
Lavendel
23 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Mexico
Wij vliegen altijd CC. Op de plattegrond kan je zien waar welke rij exact is.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Wat is nou het verschil of je dat met of zonder kids doet?!AngelNyn schreef:Nana schreef:Maar we willen juist of en toe iets van het land zien. Week auto huren bijvoorbeeld. Spanje/ Turkije etc kunnen we nog vaak genoeg doen als kids naar school gaan.
Ik zou dan niet zo snel naar Mexico gaan, zeker niet met kinderen.. Volgens mij is dat nog steeds niet heel erg veilig.
Nana, ben je er al uit?
Caribbeanlover- Ratel
Nog 10 weken! Cbl heb jij al wat geboekt?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Caribbeanlover schreef:Wat vind je van mijn Egypte tip?Ster schreef:Champagne schreef:@ster zijn jullie er al uit?
We hebben niet meer echt gekeken, hoop eigenlijk dat er binnenkort een leuke aanbieding komt. We willen anders nog even langs het reisbureau, kijken wat zij adviseren.
Bedankt, maar we willen dit jaar toch verder weg, zal het onthouden voor volgens jaar. Over 8 weken liggen wij hier op het strand:
http://www.arke.nl/vakantie/mexico/yucatan/riviera-maya/sandos-caracol-eco-resort-en-spa.aspx
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Ster schreef:Caribbeanlover schreef:Wat vind je van mijn Egypte tip?Ster schreef:Champagne schreef:@ster zijn jullie er al uit?
We hebben niet meer echt gekeken, hoop eigenlijk dat er binnenkort een leuke aanbieding komt. We willen anders nog even langs het reisbureau, kijken wat zij adviseren.
Bedankt, maar we willen dit jaar toch verder weg, zal het onthouden voor volgens jaar. Over 8 weken liggen wij hier op het strand:
http://www.arke.nl/vakantie/mexico/yucatan/riviera-maya/sandos-caracol-eco-resort-en-spa.aspx
Wij zijn in dat resort geweest en het is daar echt prachtig! Alvast heel veel plezier gewenst en mocht je vragen hebben, hoor ik t wel!
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Joyce schreef:Ster schreef:Caribbeanlover schreef:Wat vind je van mijn Egypte tip?Ster schreef:Champagne schreef:@ster zijn jullie er al uit?
Wij zijn in dat resort geweest en het is daar echt prachtig! Alvast heel veel plezier gewenst en mocht je vragen hebben, hoor ik t wel!
Dat klinkt goed. Ik heb nog niet echt vragen, maar heb je tips voor bezichtigingen of excursies?
Ster- Fluisteraar
Ik ben ook naar dat resort geweest. Het was erg leuk, niet super de luxe, gewoon oke. Zee daar valt wel zeer tegen, maar bij het zusterhorel Sandos Playacar is het veel mooier.
Ik had mij aangemeld op de site voor Sandos4U, gewoon je naam ed opgeven, meer niet. Bij beschikbaarheid krijg je een gratis upgrade. Weet niet of dat nu nog zo is hoor. Als je al de meest luxe kamer hebt geboekt heeft het geen zin, maar wij boeken altijd de goedkoopste type kamer en die was daar met alleen een douche.
Nu kregen we dmv die aanmelding een gratis kamer met aparte douche, aparte wc en jacuzzi in de woonkamer en dat terwijl die kamer veel duurder was.
Dus meld je aan om ook daarvan te profiteren.
Ik had mij aangemeld op de site voor Sandos4U, gewoon je naam ed opgeven, meer niet. Bij beschikbaarheid krijg je een gratis upgrade. Weet niet of dat nu nog zo is hoor. Als je al de meest luxe kamer hebt geboekt heeft het geen zin, maar wij boeken altijd de goedkoopste type kamer en die was daar met alleen een douche.
Nu kregen we dmv die aanmelding een gratis kamer met aparte douche, aparte wc en jacuzzi in de woonkamer en dat terwijl die kamer veel duurder was.
Dus meld je aan om ook daarvan te profiteren.
Caribbeanlover- Ratel
Champagne schreef:Nog 10 weken! Cbl heb jij al wat geboekt?
Nee nog niet, we hebben nog tijd zat haha. Je hoort het dan wel oke.
Wil naar Jamaica, maar dat zit er niet in denk ik dus dan Mexico en volgend jaar kunnen we eens dichterbij gaan, wellicht Egypte.
Caribbeanlover- Ratel
wanneer vliegen jullie? En hoe lang gaan jullie? Leuk hoor!! Ik heb erbook echt zin in haha. Willen jullie ook met dolfijnen gaan zwemmen?Ster schreef:Caribbeanlover schreef:Wat vind je van mijn Egypte tip?Ster schreef:Champagne schreef:@ster zijn jullie er al uit?
Champagne- Prater
We vliegen 11 mei heen en de 18 terug, komen dan de 19e aan. Dan hebben we nog lekker de maandag vrij (pinksteren) en dan kunnen we op dinsdag weer aan het werk. Wanneer gaan jullie? We hebben nog niet echt gekeken wat we allemaal willen gaan doen, omdat we druk bezig zijn met dingen die nog geregeld moeten worden voor ons huwelijk. We gaan vooral om te relaxen, maar willen wel een paar dagen iets gaan ondernemen. Met dolfijnen zwemmen lijkt me echt geweldig, dat ga ik onthouden. Weet jij waar je dat kunt doen?
Ster- Fluisteraar
Dolfijnzwemmen raad ik af, doe het aub niet! Ze worden uit het wild gevangen en vervolgens moeten ze elke dag, dag in dag uit mensen vermaken.
Ga ze gewoon spotten in het wild, veel beter en zoals het hoort.
Zie de WSPA site waar je kan lezen dat het niet oke is.
Ga ze gewoon spotten in het wild, veel beter en zoals het hoort.
Zie de WSPA site waar je kan lezen dat het niet oke is.
Caribbeanlover- Ratel
oh dan lossen we elkaar af haha.. Ik vertrek de 25ste en gaan dan 13 dagen. Heerlijk! Wij willen wel graag met dolfijnen zwemmen denk dat we dat bij dolphin discovery gaan doen. Zij gaan goed met de dolfijnen om en de dolfijnen staan hier ook centraal. Verder denk ik dat we ook een uitstapje naar cozumel maken. Dat schijnt heel erg mooi te zijn. Maar voorsl lekker op het witte strand liggen .Ster schreef:We vliegen 11 mei heen en de 18 terug, komen dan de 19e aan. Dan hebben we nog lekker de maandag vrij (pinksteren) en dan kunnen we op dinsdag weer aan het werk. Wanneer gaan jullie? We hebben nog niet echt gekeken wat we allemaal willen gaan doen, omdat we druk bezig zijn met dingen die nog geregeld moeten worden voor ons huwelijk. We gaan vooral om te relaxen, maar willen wel een paar dagen iets gaan ondernemen. Met dolfijnen zwemmen lijkt me echt geweldig, dat ga ik onthouden. Weet jij waar je dat kunt doen?
Champagne- Prater
Hoe ''goed'' ze ook worden behandeld, het hoort niet!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Wat is nou het verschil of je dat met of zonder kids doet?!AngelNyn schreef:Nana schreef:Maar we willen juist of en toe iets van het land zien. Week auto huren bijvoorbeeld. Spanje/ Turkije etc kunnen we nog vaak genoeg doen als kids naar school gaan.
Ik zou dan niet zo snel naar Mexico gaan, zeker niet met kinderen.. Volgens mij is dat nog steeds niet heel erg veilig.
Nana, ben je er al uit?
Wij zijn in oktober 3 weken naar Mexico geweest, Sandos Caracol. Top vakantie gehad!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
nog leuke excursies gedaan? Nog tips??Nana schreef:Caribbeanlover schreef:Wat is nou het verschil of je dat met of zonder kids doet?!AngelNyn schreef:Nana schreef:Maar we willen juist of en toe iets van het land zien. Week auto huren bijvoorbeeld. Spanje/ Turkije etc kunnen we nog vaak genoeg doen als kids naar school gaan.
Nana, ben je er al uit?
Wij zijn in oktober 3 weken naar Mexico geweest, Sandos Caracol. Top vakantie gehad!
Champagne- Prater
Oh haha ikke spuit 11, zag de datum niet van je openingspost. Hoe vond je het resort?
Ik vond het prima, wel ontzettend veel muggen vergeleken met de andere jaren in Mexico en de DR.
Resort is gezellig opgezet, zo met dat eetbarretje in het midden van het plein waar die papegaaien vaak zaten. Niet super de luxe,maar gewoon prima en zeker met die gratis upgrade. Heb jij dat ook gehad/gedaan?
Hoe vond je de zee daar? Ik vond het zeer tegenvallen en bij het zusterhotel waar we langs kwamen met de boot zag het er pas mooi uit. Bij Caracol waren er meer donkere gedeeltes, dan heldere mooie blauwe die je in de caribische zee zou verwachten.
Ik had dat eenmaal thuis eens bekeken en dat was gewoon zo'n 400 euro duurder die kamer met jacuzzi.
Grappig dat meer meiden daar zijn geweest of nog gaan.
Ik vond het prima, wel ontzettend veel muggen vergeleken met de andere jaren in Mexico en de DR.
Resort is gezellig opgezet, zo met dat eetbarretje in het midden van het plein waar die papegaaien vaak zaten. Niet super de luxe,maar gewoon prima en zeker met die gratis upgrade. Heb jij dat ook gehad/gedaan?
Hoe vond je de zee daar? Ik vond het zeer tegenvallen en bij het zusterhotel waar we langs kwamen met de boot zag het er pas mooi uit. Bij Caracol waren er meer donkere gedeeltes, dan heldere mooie blauwe die je in de caribische zee zou verwachten.
Ik had dat eenmaal thuis eens bekeken en dat was gewoon zo'n 400 euro duurder die kamer met jacuzzi.
Grappig dat meer meiden daar zijn geweest of nog gaan.
Caribbeanlover- Ratel
Ster, als je nog kan veranderen, dan zou ik Sandos Playacar kiezen, is wel mooier hoor (zie foto's van toeristen op Tripadvisor ed).
Select Club, niet boeken, stelt niet veel voor en je betaald er toch nog best wat extra voor.
Select Club, niet boeken, stelt niet veel voor en je betaald er toch nog best wat extra voor.
Caribbeanlover- Ratel
Champagne schreef:nog leuke excursies gedaan? Nog tips??Nana schreef:Caribbeanlover schreef:Wat is nou het verschil of je dat met of zonder kids doet?!AngelNyn schreef:Nana schreef:Maar we willen juist of en toe iets van het land zien. Week auto huren bijvoorbeeld. Spanje/ Turkije etc kunnen we nog vaak genoeg doen als kids naar school gaan.
Nana, ben je er al uit?
Ja wat een absolute aanrader is is het strand bij La Zebra bij Tulum, poederwit strand, heel rustig en leuke strandtent met een goed sfeertje.
Ga een keer zwemmen in een cenote, echt mooi.
Verder natuurlijk een dagje naar Citzen Itza en de ruines bij Tulum.
Verder is Crococun Zoo een grappig dierenparkje, daar mag je krokodillen vasthouden en slangen om je nek.
Een dagje met de veerboot naar Isla Mujeres is ook leuk.
Siaan ka'an is ook prachtig. Dit wel op excursie basis doen. De overige tripjes hebben wij zelf met de huurauto gemaakt, heerlijk je eigen ritme bepalen.
Wanneer wil jij naar Mexico?
Laatst aangepast door Nana op wo 17 apr 2013 - 4:44; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
Oooh wow wat een mooie foto's!! Zijn je kindjes daar zo bruin geworden ? Wij gaan eind mei en willen ook heel graag naar tulum en cozumel. Zijn jullie met de bus naar Tulum gegaan? En mag ik vragen wat het snorkelen in cozumel kostte? Hebben jullie nog last van een jetlag gehad? En betaal je met dollars of pesos?
Champagne- Prater
Champagne schreef:Oooh wow wat een mooie foto's!! Zijn je kindjes daar zo bruin geworden ? Wij gaan eind mei en willen ook heel graag naar tulum en cozumel. Zijn jullie met de bus naar Tulum gegaan? En mag ik vragen wat het snorkelen in cozumel kostte? Hebben jullie nog last van een jetlag gehad? En betaal je met dollars of pesos?
Ja de kindjes zijn daar zo bruin geworden, het was ook zo lekker weer. Wel goed ingesmeerd met factor 50 en petjes dragen, maar gelukkig niet verbrand.
Wij zijn met onze huurauto naar Tulum geweest, 's morgens vroeg naar de ruines (het is daar waaaaaarm) en daarna naar het strand bij La Zebra.
Wij zijn niet gaan snorkelen op Cozumel, wel bij Akumal (met de schildpadden) en hadden onze eigen snorkels mee.
Wij betaalden alles in pesos.
Ik zelf had niet zo heel veel last van de jetlag, maar de kindjes werden de eerste nacht rond 03.00 uur wakker en de twee nacht om 05.00 uur. Daarna zaten ze in hun eigen ritme. Op de terugweg eigenlijk geen last gehad van de jetlag.
Nana- Prater
jeej die zijn echt bruin geworden zeg haha.. Nice!! Hoe was de 5th avenu? Zijn jullie daar ook nog geweest? En vlogen jullie toevallig met arke? Ik vraag me af hoe lang die tussenstop op cuba is. Fijn dat jullie geen last hadden van de jetlag.. Voor kinderen is dat toch anders als volwassenen. Ik heb zo'n zin om te gaan!! Die strand foto's zien er echt relaxed uit .Nana schreef:Champagne schreef:Oooh wow wat een mooie foto's!! Zijn je kindjes daar zo bruin geworden ? Wij gaan eind mei en willen ook heel graag naar tulum en cozumel. Zijn jullie met de bus naar Tulum gegaan? En mag ik vragen wat het snorkelen in cozumel kostte? Hebben jullie nog last van een jetlag gehad? En betaal je met dollars of pesos?
Ja de kindjes zijn daar zo bruin geworden, het was ook zo lekker weer. Wel goed ingesmeerd met factor 50 en petjes dragen, maar gelukkig niet verbrand.
Wij zijn met onze huurauto naar Tulum geweest, 's morgens vroeg naar de ruines (het is daar waaaaaarm) en daarna naar het strand bij La Zebra.
Wij zijn niet gaan snorkelen op Cozumel, wel bij Akumal (met de schildpadden) en hadden onze eigen snorkels mee.
Ik zelf had niet zo heel veel last van de jetlag, maar de kindjes werden de eerste nacht rond 03.00 uur wakker en de twee nacht om 05.00 uur. Daarna zaten ze in hun eigen ritme. Op de terugweg eigenlijk geen last gehad van de jetlag.
Champagne- Prater
Champagne schreef:jeej die zijn echt bruin geworden zeg haha.. Nice!! Hoe was de 5th avenu? Zijn jullie daar ook nog geweest? En vlogen jullie toevallig met arke? Ik vraag me af hoe lang die tussenstop op cuba is. Fijn dat jullie geen last hadden van de jetlag.. Voor kinderen is dat toch anders als volwassenen. Ik heb zo'n zin om te gaan!! Die strand foto's zien er echt relaxed uit .Nana schreef:Champagne schreef:Oooh wow wat een mooie foto's!! Zijn je kindjes daar zo bruin geworden ? Wij gaan eind mei en willen ook heel graag naar tulum en cozumel. Zijn jullie met de bus naar Tulum gegaan? En mag ik vragen wat het snorkelen in cozumel kostte? Hebben jullie nog last van een jetlag gehad? En betaal je met dollars of pesos?
5th avenue is heel toeristisch, veel dezelfde souvenirtjes en je hebt daar heeeeeel veel amigo's (iedereen zal je roepen, amiga). Zitten wat restaurantjes en barretjes waar je gezellig wat kunt eten of drinken. Dus als je zin hebt in drukte en gezelligheid is het een leuke straat om te zijn.
Wij vlogen ook met Arke en hadden inderdaad een tussenlanding op Cuba. Voordat je geland bent wordt het vliegtuig gedesinfecteerd. Dan komen de stewardessen met een desinfectiespray langs (dat stinkt!) en dan ga je met de trap het vliegtuig uit. Je loopt dan naar de terminal waar je een kaart krijgt als bewijs dat jij in dat vliegtuig hoort. Je kunt daar even plassen (of roken in overbevolkt rookhok, hahah) en wij konden na 1 uur weer instappen.
Op de terugweg hadden wij helaas ook een tussenlanding op Cuba (vanwege de orkaan Sandy zaten die mensen al 4 dagen vast op Cuba en moesten wij ze halen) en toen konden we in het vliegtuig blijven en vertrokken we weer na zo'n 1,5 uur.
Leuk is het niet die tussenlanding maar KLM vliegt ook niet meer rechtstreeks en die mensen deden er uiteindelijk veeeel langer over (tussenstop in Orlando) dan de Arke vlucht met een tussenlanding op Cuba.
Nana- Prater
Ik ben naar Sandos playacar geweest. Als jullie vragen hebben I'm here.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ben naar playa del carmen geweest.
Hotel: The royal is echt een aanrader ik heb het er geweldig gehad!
Hotel: The royal is echt een aanrader ik heb het er geweldig gehad!
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Mexico ervaringen
» Ervaringen Mexico?
» Mexico in oktober?
» Tips excursies Mexico?
» Caribbean en Mexico in september
» Ervaringen Mexico?