Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzeker...!

+20
**_pearl_**
Limburg85
blondje1313
Flower_L
Tania
Didi
Ayla
Pussycat
Happydobby
Darius
Paper Crown
nillis
LotteK
Parisienne
Viva
pindaatje
Supertalentje
Susan
frolic
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  joyce0606 di 17 jan 2012 - 3:15

ik krijg binnekort een stomer/blender van avent binnen. dan moet het helemaal appeltje, eitje zijn. kan je nog een deel invriezen ook! (alhoewel dat de voedingsstoffen niet echt engoede komen)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  Fearie di 17 jan 2012 - 3:19

Ik ga het ook gewoon invriezen hoor. Ben nog even aan het kijken naar die Avent blender, hopelijk is ie goedkoop te kopen op de Negenmaandenbeurs.

Ik ga ook zelf groente en fruit klaarmaken met het idee dat het lekker vers is en om nou een potje weg te moeten gooien omdat D 2 hapjes eet vind ik ook zonde. Heb de stoompan en blender toch al thuis, dus zoveel moeite is het niet.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  joyce0606 di 17 jan 2012 - 3:28

pcies, ik eet toch ook niet elke dag kant en klaar magenetron maaltijden, waarom zou ik het mij kinde wel geven!



weet iemand misschien of je tegen die tijd ook borstvoeding met fruit erdoorheen kan geven, als soort smoothie idee ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  missy. di 17 jan 2012 - 3:32

joyce0606 schreef:pcies, ik eet toch ook niet elke dag kant en klaar magenetron maaltijden, waarom zou ik het mij kinde wel geven!



weet iemand misschien of je tegen die tijd ook borstvoeding met fruit erdoorheen kan geven, als soort smoothie idee ?

Wat een leuk idee, ik denk niet dat het kwaad kan, zo ter afwisseling.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  Fearie di 17 jan 2012 - 3:53

missy. schreef:
joyce0606 schreef:pcies, ik eet toch ook niet elke dag kant en klaar magenetron maaltijden, waarom zou ik het mij kinde wel geven!



weet iemand misschien of je tegen die tijd ook borstvoeding met fruit erdoorheen kan geven, als soort smoothie idee ?

Wat een leuk idee, ik denk niet dat het kwaad kan, zo ter afwisseling.

Heb der nog nooit van gehoord, maar aangezien het fruit met bv is kan ik me niet voorstellen dat het kwaad kan. Gewoon proberen dus smile Ik wil pannekoekjes proberen met bv :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  maiadebij di 17 jan 2012 - 5:11

goh zeg wat blijven mensen me verbazen als het komt op kinderen en eten! En ik snap dat je het moeilijk vind in te gaan tegen mensen die zichzelf als "ervaringsdeskundige" zien omdat ze 10 kinderen hebben. Het is je eerste kindje, je doet het allemaal voor het eerst en dan denkt iedereen het beter te weten.

Ik vind het echt goed dat je het gesprek met je moeder aan bent gegaan, hopelijk zal het vertrouwen nu alleen maar groeien en blijft ze jou regels respecteren.

Mijn schoonmoeder heeft 13 kinderen en ik hoorde ook via mijn man dat we bij moesten voeden (kv) omdat J niet genoeg zou hebben aan mijn bv. Nu is dat heel vaak zo bij Turkse/Marokkaanse mensen, ze beginnen vaak al in week 1 met bijvoeden van kv. Maar J is mijn tweede en ik kon het makkelijk naast me neerleggen. Bij N ben ik wel heel onzeker geweest over mijn productie. Maar jou kindje groeit super goed, geen reden om onzeker te zijn! 99% van alle moeders heeft genoeg hoor!

En mén SLAGROOM!? Ik zou echt uit mijn plaat gaan, moeder zus of schoonzus, ik zou héél boos zijn!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  joyce0606 di 17 jan 2012 - 7:52

Dankje meiden voor alle lieve berichtjes! dankzij jullie heb ik de gesprek aan durven gaan! Onzeker...!  - Pagina 3 699888
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker...!  - Pagina 3 Empty Re: Onzeker...!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum