Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

onzeker

+5
Printje
kwak
koNijntje
Clapperdie
Blue flower
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

onzeker Empty onzeker

Bericht  Blue flower vr 3 aug 2012 - 7:51

Ik ben als ik het goed bereken nu 6 weken en 1 dag zwanger, maar ik ben zoooooooooo ongelofelijk onzeker en bang dat het mis gaat, zodra ik maar iets voel ren ik naar de wc om te kijken of ik geen bloed verlies...

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik bloed verloren en dat heeft me misschien onzeker gemaakt maar aan de andere kant ligt er een heeerlijk kindje te slapen dus het hoeft niks te betekenen...

Maar het overheerst best wel een beetje, herkennen jullie dit?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Clapperdie vr 3 aug 2012 - 7:56

Heel herkenbaar! Het is even een onzekere periode waar je doorheen moet.. Ik had het geluk een echo te krijgen met 7 weken omdat ik in het ziekenhuis liep. Maar zolang je geen bloedverlies hebt je nog niet druk maken! En je hebt het bewijs dat er ook met bloedverlies toch een mooi kindje geboren kan worden!

Gefeliciteerd! Niet aan slechte dingen denken maar proberen te genieten smile
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Blue flower vr 3 aug 2012 - 8:26

Ja ik loop ook op het ziekenhuis vanwege mijn diabetes en bij mijn zoontje had ik met 5,5 week al een echo en met 6, 8 en 12. Dat was heel fijn, maar nu heb ik pas 28 augustus een echo.

gelukkig heb ik nu wel veel aan mijn hoofd en natuurlijk de zorg voor mijn zoontje maar toch blijft het een bovenrol spelen... had gewoon gehoopt dat ik bij een 2e zwangerschap meer zou kunnen genieten...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  koNijntje vr 3 aug 2012 - 8:28

even wat anders: ik vroeg me laatst al af hoe het met de huid van je zoontje is..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  kwak vr 3 aug 2012 - 8:30

herkenbaar. Ik heb voor deze zwangerschap een mk gehad daardoor was het nog erger.

28 aug. is bijna, nog 3,5 week! hopelijk kun je het een beetje van je af zetten! Ik heb verder ook geen tips helaas.
Ik was onzeker tot dat ik de baby voelde en daarna nog steeds Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 8:33

Ook hier herkenbaar, mede omdat ik vorige week dacht het kindje te voelen en deze week nog helemaal niet, het is natuurlijk ook nog erg vroeg, R voelde ik met ruim 17 weken maar goed.
Ook heb ik eigenlijk helemaal geen klachtjes (naast mijn big mac tic)


Ik heb 21 augustus weer een afspraak bij de vk..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Blue flower vr 3 aug 2012 - 8:40

kwak schreef:Ik was onzeker tot dat ik de baby voelde en daarna nog steeds Wink

Dit is voor mij ook heeel herkenbaar. En dan is je baby er en dan zou je willen dat het nog in je buik zit zodat het het voor alles kan beschermen haha.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Blue flower vr 3 aug 2012 - 8:42

koNijntje schreef:even wat anders: ik vroeg me laatst al af hoe het met de huid van je zoontje is..

Wat lief! Ja het gaat gelukkig nu sinds 2 weken goed, uit de biopten kwam toch dat het krentebaard was maar dan een zeldzame variant. En die laatste abkuur die hij gekregen had was hij niet gevoelig voor, dus deed niks.

Hij zit nog wel helemaal onder de rode vlekken waar de plekken zaten maar hoop dat dat ooit nog bij zal kleuren.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Blue flower vr 3 aug 2012 - 8:45

Printje schreef:Ook hier herkenbaar, mede omdat ik vorige week dacht het kindje te voelen en deze week nog helemaal niet, het is natuurlijk ook nog erg vroeg, R voelde ik met ruim 17 weken maar goed.
Ook heb ik eigenlijk helemaal geen klachtjes (naast mijn big mac tic)


Ik heb 21 augustus weer een afspraak bij de vk..

Hier wel klachten (gelukkig) maar goed dat zegt volgens mij ook niet altijd iets toch?
Ik had bij R een Big Tasty tic hahaha echt verschrikkelijk.

spannend 21 augustus!
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 8:46

Ik zal nu wel heel erg spuit elf zijn maar was jij eerst iemand anders Blue Flower en wat was je oude naam dan ook alweer?

Nu over die krentenbaard gaat er een lampje branden..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Blue flower vr 3 aug 2012 - 8:49

Printje schreef:Ik zal nu wel heel erg spuit elf zijn maar was jij eerst iemand anders Blue Flower en wat was je oude naam dan ook alweer?

Nu over die krentenbaard gaat er een lampje branden..

Haha nee hoor geen naam veranderd alleen mijn profiel foto, meer vanwege mijn nog geheim van het zwanger zijn, mocht er opeens iemand meelezen die mij kent is het straks al bekend en dat zou ik niet fijn vinden
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  koNijntje vr 3 aug 2012 - 8:49

Printje schreef:Ik zal nu wel heel erg spuit elf zijn maar was jij eerst iemand anders Blue Flower en wat was je oude naam dan ook alweer?

Nu over die krentenbaard gaat er een lampje branden..

alleen andere avatar, toch?
fijn dat het beter gaat met de krentenbaard (dus toch..) hoop dat hij er voorgoed vanaf is!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 8:50

mmmmm ik herken de meesten aan de avatars idd hahahaha, wat was die dan eerst?


Ik ben trouwens de vorige keer tot het einde wel onzeker geweest, het kan altijd nog misgaan uiteindelijk en dat vind ik toch wel eng. Het gros gaat gelukkig goed maar je zult maar net die ene zijn...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Blue flower vr 3 aug 2012 - 8:53

Printje schreef:mmmmm ik herken de meesten aan de avatars idd hahahaha, wat was die dan eerst?


Ik ben trouwens de vorige keer tot het einde wel onzeker geweest, het kan altijd nog misgaan uiteindelijk en dat vind ik toch wel eng. Het gros gaat gelukkig goed maar je zult maar net die ene zijn...

Eerst was het een foto van mij met mijn zoontje smile

Ik ben trouwens ook een voorbeeld dat het zelfs tijdens de bevalling nog bijna ontzettend fout kan gaan...Cry
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 8:57

Blue flower schreef:
Printje schreef:mmmmm ik herken de meesten aan de avatars idd hahahaha, wat was die dan eerst?


Ik ben trouwens de vorige keer tot het einde wel onzeker geweest, het kan altijd nog misgaan uiteindelijk en dat vind ik toch wel eng. Het gros gaat gelukkig goed maar je zult maar net die ene zijn...



Ik ben trouwens ook een voorbeeld dat het zelfs tijdens de bevalling nog bijna ontzettend fout kan gaan...Cry

Ik ook, je leest soms toch van die enge verhalen, en zelfs daarna nog weet je het nooit zeker. Maar goed genoeg van mijn 'positieve' inbreng hahahaha

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Flower_L vr 3 aug 2012 - 9:09

Ik ben nog steeds heel onzeker, zo onzeker dat ik niet geniet helaas. Hoop echt dat het na de 20wkn echk komt, het genieten.

In eerste weken was de onzekerheid overigens ook zeer herkenbaar.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 9:10

Flower; ik vind de 20 weken echo ook echt wel spannend omdat je het toch nooit zeker weet, tot nu toe ziet het er super uit maar ja... das geen garantie..en de 20 weken echo is ook weer geen garantie....kortom ik kan mezelf knettergek maken.



Hadden we maar een luikje in ons buikje hahaha om te spieken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  sanne-84 di 7 aug 2012 - 9:13

Ik zie nu pas deze topic, maar jeetje hoe herkenbaar!!
Dacht afgelopen week alleen maar aan het krijgen van een miskraam (leuk, tijdens onze vakantie..). Is puur onwetendheid, spanning en de verhalen die je hoort.
Heb ik wel een ander vragje, wanneer vorlde jullie je zwanger? Want voel me nu (met 5,5 week) nog niet echt zwanger..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:14

Sanne; ik voel me ook nog niet echt zwanger, ik heb nergens last van en alleen mijn buik groeit maar verder blijf ik vergeten dat ik zwanger ben Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Blue flower di 7 aug 2012 - 9:16

Ik voelde me pas echt zwanger toen ik mijn zoontje in mijn buik voelde, nu bij deze zwangerschap heb ik het 'echte' gevoel nog niet...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  sanne-84 di 7 aug 2012 - 9:21

Iet lullig bedoeld, maar daardoor voel ik me weer iets nrmaler;)
Was tijdens de vakantie alleen aant denken hoe ik mensen moest vertellen dat ik een miskraam had gehad ipv dat ik zwanger ben..:s
Maar dat wil ik nu níet meer!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:25

sanne-84 schreef:Iet lullig bedoeld, maar daardoor voel ik me weer iets nrmaler;)
Was tijdens de vakantie alleen aant denken hoe ik mensen moest vertellen dat ik een miskraam had gehad ipv dat ik zwanger ben..:s
Maar dat wil ik nu níet meer!

Ik snap het wel hoor, ik kan ook zo 'heerlijk' onzeker zijn en soms is een forum dan heel fijn ter herkenning maar soms maakt het me alleen nog maar onzekerder.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 9:29

Die eerste weken van een zwangerschap zijn altijd raar en onzeker, althans, dat vond ik. De tweede keer ben ik veel minder angstig geweest dan de eerste keer, maar het bleef gewoon raar, zo weinig concreet. Ik heb overigens beide keren bloedverlies gehad en beide keren is het goed gegaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  sanne-84 di 7 aug 2012 - 9:36

Op zaterdag teste ik positief, en van maandag op dinsdag zijn we naar kroatie vertrokken, en daar is t vooral begonnen. Vooral omdat ik daar na een paar dagen beduidend minder last had van kwaaltjes (krampen en pijnlijke borsten) waardoor ik samen met geen zwangergevoel hebbende enorm bang was. Eenmaal in nl (sinds vandaag) is dat iets minder, best raar haha. Dus ga er nu maar positief over denken!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Star007 di 7 aug 2012 - 9:50

Ik ben ook tot de eerste echo met 8 weken onzeker geweest. Ik was in de week voor mijn NOD ontzettend moe, alsof ik niets anders meer kon als slapen. Na de posi test met 3 weken en 2 dagen, had ik eigenlijk geen kwaaltjes meer en dacht dat ik misschien wel niet zwanger zou zijn. Ik was zelfs bang dat de vk me uit zou lachen, dat ik het allemaal maar verzonnen had ofzo. Heel vreemd gevoel was het haha. Met 6 weken een bloeding en daarom dus met 8 weken een echo. Na het kloppend hartje gezien te hebben, nog niet helemaal zeker van de zwangerschap. Dat kwam echt pas toen mijn buik ging groeien.

Ik heb mezelf voorgenomen dat stel ik ben bij een 2e zwangerschap weer zo onzeker en ik krijg pas met 10/12 weken een echo, ik gewoon wat eerder een echo op eigten kosten laat maken, zodat ik misschien wat meer gerust gesteld word.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

onzeker Empty Re: onzeker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum