Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzeker, normaal?

+23
Dikkie Dik
Happy
Steep
Bimbam
Floor
studiebol
kwak
Sun88
Ayla
SarahKey
Shopaholic
Kalishi
Slakje
Funk
Highway
Luce
Blue flower
slaatje
Printje
Pussycat
Zenna
Emmayes
Caroow
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Onzeker, normaal? Empty Onzeker, normaal?

Bericht  Caroow ma 25 maa 2013 - 5:27

Ik ben zo vreselijk bang dat ik in R.avi zijn bedje kijk en hij niet meer ademt pale Ik blijf heen en weer lopen en heb 's nachts zijn bedje tegen mijn bed aan staan.

Ik heb al een sensormatje besteld, misschien dat dat wel helpt.

Maar hoe normaal is dat? Heeft iedere nieuwe moeder dat? En wat doe ik om mezelf wat rustiger te maken? Ik vreet me helemaal op als ik hem eventjes niet hoor.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker, normaal? Empty Re: Onzeker, normaal?

Bericht  Emmayes ma 25 maa 2013 - 5:29

Ik heb nog geenseens een kind, maar ik zou precies hetzelfde hebben. Heb ik wel bij mijn neefje en nichtje. Vreselijk gevoel.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Bericht  Zenna ma 25 maa 2013 - 5:31

Caroow schreef:Ik ben zo vreselijk bang dat ik in R.avi zijn bedje kijk en hij niet meer ademt pale Ik blijf heen en weer lopen en heb 's nachts zijn bedje tegen mijn bed aan staan.

Ik heb al een sensormatje besteld, misschien dat dat wel helpt.

Maar hoe normaal is dat? Heeft iedere nieuwe moeder dat? En wat doe ik om mezelf wat rustiger te maken? Ik vreet me helemaal op als ik hem eventjes niet hoor.

Ondanks dat baby nog niet geboren is herken ik het nu al helemaal. Ik denk echt dat het normaal is! Je bent zo verschrikkelijk blij met je nieuwe mannetje dat daar helaas ook de keerzijde angst bij komt kijken. Waarschijnlijk als je hem wat beter kent en zijn geluidjes (en stiltes) goed kent gaat dit wel weer over! Maar goed.. misschien is het fijner als er mensen reageren die al wel een kindje hebben! Laughing
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Pussycat ma 25 maa 2013 - 5:31

Ik hoop dat er een heleboel moeders nu gaan zeggen dat het normaal is Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Zenna ma 25 maa 2013 - 5:33

Pussycat schreef:Ik hoop dat er een heleboel moeders nu gaan zeggen dat het normaal is Wink

Maar... heb je het nu nog steeds bij je dochter pussycat? Dat ongeruste op dat gebied zakt toch wel hoop ik? :O
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Pussycat ma 25 maa 2013 - 5:37

Ja het zakt wel, maar helemaal verdwijnen heeft het bij mij niet gedaan (nog?)
Helemaal als ze ziek of niet lekker zijn dan blijf je toch altijd op je hoede zeg maar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 5:49

Pussycat schreef:Ja het zakt wel, maar helemaal verdwijnen heeft het bij mij niet gedaan (nog?)
Helemaal als ze ziek of niet lekker zijn dan blijf je toch altijd op je hoede zeg maar.

Hier hetzelfde, vreselijk wanneer ze ziek zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje ma 25 maa 2013 - 6:05

Zoooooo herkenbaar. Ik heb het ook nog hoor Caroow. Helemaal als hij savonds onder de douche is geweest en hij daarna alleen in zijn eigen kamertje, of onze kamer ligt en wij beneden zitten. Dan ren ik bekant om de vijf minuten naar boven om even mijn vinger onder zijn neus te leggen. Het enige wat mij dit overlevert is by the way een boze blik van mijn zoon als hij uit zijn bijna slaapje word gehaald :p Dit is overigens ook de reden dat ik hem nog niet in zijn eigen kamertje durf te leggen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blue flower ma 25 maa 2013 - 6:07

Pussycat schreef:Ja het zakt wel, maar helemaal verdwijnen heeft het bij mij niet gedaan (nog?)

Ja, denk dat het er wel een beetje hoort en inderdaad wat Pussycat zegt is waar.

Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Luce ma 25 maa 2013 - 6:10

Ja hoor, herkenbaar. Bij beide kinderen (bijna 4 en 1). Het sensormatje heeft mij wel geholpen. Vertrouwde erop dat dat ding ging loeien als hij niet meer ademde Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Highway ma 25 maa 2013 - 6:17

Ik had(heb in mindere mate nog steeds) dat ook hoor, ook het bedje strak tegen mijn bed aan. Dat wordt vanzelf minder
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Funk ma 25 maa 2013 - 6:21

Luce schreef:Ja hoor, herkenbaar. Bij beide kinderen (bijna 4 en 1). Het sensormatje heeft mij wel geholpen. Vertrouwde erop dat dat ding ging loeien als hij niet meer ademde Wink

+1
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Slakje ma 25 maa 2013 - 6:30

Ik ga nog altijd 's avonds een keer kijken. En soms ook 's nachts.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Kalishi ma 25 maa 2013 - 6:44

Ja herkenbaar. Mijn dochter is 3maanden en manlief vind het raar dat ik de babyfoon snachts aanheb. Wij hebben met beeld maar dan kan ik mooi spieken of ze nog ademt. Dan zie ik haar buike op en neer gaan. Verder over alles wel onzeker. Soms bij nachtvoedingen google ik er op los Laughing
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Shopaholic ma 25 maa 2013 - 7:45

De 1e week bij de oudste had ik er wel last van, daarna niet meer. Na 3weken had ik geen hulp meer van man etc en moest ik ook de hond uit laten. Dus dan lag y. Ook in bed alleen in huis voor 10min.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  SarahKey ma 25 maa 2013 - 7:50

Ik herken het ook, pas na zijn eerste verjaardag kreeg ik wat meer rust. Ik had trouwens geen sensormatje of iets in die geest.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Ayla ma 25 maa 2013 - 7:56

SarahKey schreef:Ik herken het ook, pas na zijn eerste verjaardag kreeg ik wat meer rust. Ik had trouwens geen sensormatje of iets in die geest.

Ik ook, na de 6 mnd was die angst voor wiegendood een stuk minder, maar ik slaap pas sinds een maandje zelf ook goed als ze ergens anders slaapt. Het is je kostbaarste en meest kwetsbare bezit, zou het eerder gek vinden als je het niet zo zou voelen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Sun88 ma 25 maa 2013 - 7:56

Herkenbaar, nu heb ik er geen last meer van. Alleen als hij langer slaapt dan normaal vraag ik me af of het nog goed gaat. Hij wordt alleen snel wakker, dus mag van mezelf niet kijken en via de babyfoon kunnen we zijn ademhaling ook horen als we op knopje drukken
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  kwak ma 25 maa 2013 - 7:59

Herkenbaar! Gaat vanzelf over Wink!
Dat sensor matje maakt zoveel kabaal als hij afgaat dus je hoeft niet bang te zijn dat je daar niet wakker van word.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  studiebol ma 25 maa 2013 - 8:02

Ik zat me af te vragen of het herkenbaar was, en dat was het eigenlijk niet, ik voelde me meteen een slechte moeder Wink Maar ik weet hoe het komt, denk ik. Mijn kinderen zijn prematuur en premature kinderen, knorren veel/vaak je hoort ze dus echt heel duidelijk ademhalen, dat konden we door de babyfoon horen dus ik heb me daar denk ik daardoor er nooit zorgen om gemaakt.

Opeens bedacht een van de twee op haar buik te gaan slapen, toen was ze al wel een paar maanden oud hoor, ik heb het even erg gevonden, maar toen bedacht dat ik vertrouwen moest hebben in mijn kind en adt ze het vast niet had gedaan als ze het niet kon Onzeker, normaal? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Floor ma 25 maa 2013 - 8:17

Nee ik herken het niet. Maar zo te lezen herkennen er genoeg moeder zich wel hierin.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bimbam ma 25 maa 2013 - 8:43

Oja, heel herkenbaar. 's Nachts gaat het wel, dan hoor ik hem meestal wel (hij ligt tussen ons in) en anders voel ik even. Maar overdag, pfoe. Ik leg hem nu vaak in zijn eigen bedje om te slapen en eigenlijk is het nooit goed. Ligt ie te huilen, dan denk ik stil nou, ga toch slapen. Maar als het dan een poos stil is ga ik mezelf toch weer gek maken, dan denk ik ojee, ademt ie nog wel? Ik probeer er maar gewoon vertrouwen in te hebben want als ik ga kijken wordt ie vrij snel daarna meestal wakker, dus dat is ook niet echt een optie.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 8:47

Herkenbaar hoor!
Ik droomde bij allebei toen ze klein waren ook heel vaak dat ze tussen ons in lagen en dat ze dan onder het dekbed stikten of dat ze uit bed vielen. Terwijl ze vrijwel nooit bij ons in bed lagen.
Het zakt vanzelf, al ga ik nu nog steeds altijd even kijken als ze slapen en ik boven ben.

Gast
Gast

Bericht  Steep ma 25 maa 2013 - 8:47

Dit dus. Ik heb op voorhand het sensormatje besteld en ik ben er echt heel blij mee. Wel is hij 1 keer af gegaan terwijl er niks aan de hand was en daar was Ik heel erg van geschrokken ( toen was hij 3 dagen oud ). En verder gaat hij soms nog af als hij weer eens ondersteboven in zo'n bedje ligt.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Happy ma 25 maa 2013 - 8:49

Heel herkenbaar! En wij hebben nadat wij onze zoon levenloos in zijn bedje hebben gevonden ook meteen het nannycare matje aangeschaft.
Ik zou het bij een volgend kindje ook absoluut weer gebruiken, totdat hij/zij beweeglijk gaat worden in bed dan moet hij er uit voordat je vals alarm krijgt en ik vond dat ik op een gegeven moment het vertrouwen terug moest krijgen.
Maar wat je zegt is heel herkenbaar en helemaal niet gek.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: