Droogshampoo....werkt dat nou echt?
+21
Kaboutertje
tweeling
Muurvlindertje
Joli86
Janelie
Blond
Evalynn
Linnie1985
Starla
Caro
Caramba
Rush
Arwyn
Caroow
Raindrop
Minx
Nathalie
riannuhhhh
Zwerver
Antibes
JD
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Droogshampoo....werkt dat nou echt?
Ik heb de droogshampoo van Andrelon. Ik gebruik het niet vaak. Vind het vooral fijn dat je er volume van krijgt (handig voor dun haar zoals dat van mij!) Als ik het op m'n vette haar gebruik krijg ik vooral erge jeuk.
Voor op reis vind ik het wel erg handig.
Voor op reis vind ik het wel erg handig.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik vind het ideaal!
Mijn haar is heel snel vet, en het komt dus wel eens voor dat als ik ´s ochtends gedoucht heb het ´s avonds alweer vet is. En als ik dan ´s avonds nog een aspraak heb gebruik ik wel eens droogshampoo!
Bij de van mij moet je het erop spuiten, eventjes in masseren en na 2 minuten even door borstelen.
Ondanks dat ik donker haar heb zie je na het borstelen er niks meer van
Ik heb een bus van de kapper gekregen, van Fudge. En daar doe ik al heel lang mee (gebruik het natuurlijk ook niet dagelijks) maar heb nog steeds niet het idee dat hij bijna op is!
Mijn haar is heel snel vet, en het komt dus wel eens voor dat als ik ´s ochtends gedoucht heb het ´s avonds alweer vet is. En als ik dan ´s avonds nog een aspraak heb gebruik ik wel eens droogshampoo!
Bij de van mij moet je het erop spuiten, eventjes in masseren en na 2 minuten even door borstelen.
Ondanks dat ik donker haar heb zie je na het borstelen er niks meer van
Ik heb een bus van de kapper gekregen, van Fudge. En daar doe ik al heel lang mee (gebruik het natuurlijk ook niet dagelijks) maar heb nog steeds niet het idee dat hij bijna op is!
Gast- Gast
Carrie schreef:Shoesdontlie schreef:Raindrop schreef:Shoesdontlie schreef:Raindrop schreef:Caroow schreef:Als je je haar wast, dit twee keer doen. Dus shampoo en uitspoelen en dan weer shampoo en uitspoelen. Maar niet hele handen vol erin doen, zo min mogelijk.
Dat heeft een kapster ook ooit tegen mij gezegd en sindsdien doe ik dat ook altijd.
Maar doe je dan geen cremespoeling meer in?
Na het (twee keer) wassen doe ik er een beetje conditioner(of is dat hetzelfde als cremespoeling?) in.
Maar wat is het nut dan nog van 2x wassen?
Huh? Nadat ik het 2x was doe ik er ook een haarmasker of conditioner in, heb ik echt nodig met mijn krullen, anders is het net touw. Maar cremespoeling ofzo maakt je haar toch niet direct vies? Het voelt en is dan nog lekker schoon hoor!
Inderdaad..
Waarom zou je na 2x wassen geen conditioner (of cremespoeling of haarmasker) in je haar kunnen doen? Ik heb het idee dat het ook beter is voor mijn haar.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welk dieet werkt echt?
» Het werkt dus echt
» Nagels, wat werkt nou echt?
» Welk dieet werkt nou echt?
» Droogshampoo
» Het werkt dus echt