Ouders.
+53
Eris
Angela_1986
Mees
Beachgirl
Merai
Jeanette
Rouxxxe
Lady Starstruck
Oasis
Schaapke
Lady4
Silver
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
Caramba
Sweety
Tullow
marissie21
Jezzie
Ilargi
Coco
banjer49
Jasmine
Stuiterbal
Ella
Parisienne
Bliss
Bolleke
Muurvlindertje
Penélope
Mamsie
Japie
Flip Fluitketel
Snack a Jack
Burn
Roxi3
Sarah1985
Vanilla Queen
Caro
Suus
Esperanza
Tinus
Kqip
Caribbeanlover
Alex
Tsjip
_Lacey_
Noor
Lejow
Lenthe
Ibbeltje
patjuhhh
Rush
57 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ouders.
Caribbeanlover schreef:
Mama rosa, het is toch alleen tekst. Waarom wil je niet dat het gequoted word?
Dan kan ik het altijd nog weghalen. Als het in een quote staat niet meer, vandaar. Niet alles hoeft te blijven staan, en zeker zoiets wil ik evt weg kunnen halen. Je weet nooit of je meelezers hebt. Ok, dan moet je het maar helemaal niet plaatsen, maar het is wel eens lekker om van je af te schrijven.
Gast- Gast
Jaya schreef:Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Pippa schreef:Omdat je dingen dubbel vraagt, en de antwoorden er regelmatig dus gewoon staan. En kun je niet goed quoten of de quotes weghalen? Dit staat er enorm irritant nu!
+ 1!!!!
Jij kan alleen op deze manier reageren. Zeker geleerd op de pabo.
Nee dat is een volwassen opmerking.
Deze heb je al eens tegen me gebruikt meid, kon je met niets beters op de proppen komen?
Heb het je in een andere topic ook al eens gevraagd, waarom kun jij niet quoten?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa, ik vraag dingen niet dubbel!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Pippa, ik vraag dingen niet dubbel!
1. Ik had het al gevraagd, en antwoord gekregen van Rush.
2. Anderen quoten ook inderdaad, maar goed, lees teksten goed zou ik zeggen, dan zie je het verschil.
3. Dat zeiden we ook, maar lezen is lastig.
Gast- Gast
Jij zou toch weer weg nadat het spijkerbroekengezemel klaar was?Caribbeanlover schreef:Pippa, ik vraag dingen niet dubbel!
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Jij zou toch weer weg nadat het spijkerbroekengezemel klaar was?Caribbeanlover schreef:Pippa, ik vraag dingen niet dubbel!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hebben jullie je beide ouders nog, en heb je een goede band met ze?
Mijn vader en moeder leven gelukkig nog! Sinds ik uit huis ben (2 jaar) heb ik met allebei een zeer goede band.
Zijn ze nog steeds samen, of heb je er inmiddels ook stiefouders bij?
Mijn ouders zijn nog samen, in augustus zijn ze 25 jaar getrouwd! Geen stiefouders dus.
Mijn vader en moeder leven gelukkig nog! Sinds ik uit huis ben (2 jaar) heb ik met allebei een zeer goede band.
Zijn ze nog steeds samen, of heb je er inmiddels ook stiefouders bij?
Mijn ouders zijn nog samen, in augustus zijn ze 25 jaar getrouwd! Geen stiefouders dus.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb mijn beide ouders nog, al had het februari 2011 heel anders kunnen aflopen met mijn vader.
Ze zijn al 25 jaar getrouwd!
Ik kom er nu (in Oostenrijk) achter wat ze eigenlijk voor me betekenen..
Ze zijn al 25 jaar getrouwd!
Ik kom er nu (in Oostenrijk) achter wat ze eigenlijk voor me betekenen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee, mijn moeder is 12 jaar geleden overleden. Mijn vader is 2 jaar geleden hertrouwd. Ik heb een hele goede band met mijn vader en mijn 'stiefmoeder'.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Nee, helaas niet. Mijn vader is 6 jaar geleden overleden. Mijn ouders waren op dat moment 33 jr getrouwd. Met beide had/heb ik een hele goede band.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wat is een heleboel? En hoe is je band met hen?Zero schreef:
Ik heb echt een heleboel ouders.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mijn ouders nog en ze zijn bijna 30 jaar getrouwd. Ik heb een goede band met ze. Met mijn vader sport ik 2 keer in de week en met mijn moeder ga ik vaak winkelen enzo.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Hier is het nogal een ingewikkelde boel.
Mijn vader en moeder zijn al uit elkaar sinds ik 3 ben. Mijn vader is toen opnieuw getrouwd. Mijn moeder kreeg een nieuwe vriendin ( ja dat was ook de reden waarom ze zijn gescheiden ). Na 5 jaar zijn mijn vader en zijn huidige vrouw ook gescheiden. Mijn moeder had ondertussen geen relatie meer.
Daarna is mijn vader weer opnieuw getrouwd en na 15 jaar huwelijk zijn die ook weer gescheiden en nu is mijn vader weer samen met zijn 2e vrouw. hahaha wat een zooi. Mijn moeder heeft nog wel een paar jaar een andre vriendin gehad maar is nu al weer lang vrijgezel.
Ik heb met alle 2 mijn ouders een haat liefde verhouding. Mijn vader heb ik heel lang bijna nooit gezien ( ook mede door die heks van een 3e vrouw ) en nu hij daar eindelijk vanaf is zie ik hem weer vaker. Maar echt een band hebben we niet. Mijn moeder is een geval apart en ik heb nu gewoon normaal contact met haar maar zie haar maar heel weinig omdat ze ver weg woont en dat vind ik prima zo.
Mijn vader en moeder zijn al uit elkaar sinds ik 3 ben. Mijn vader is toen opnieuw getrouwd. Mijn moeder kreeg een nieuwe vriendin ( ja dat was ook de reden waarom ze zijn gescheiden ). Na 5 jaar zijn mijn vader en zijn huidige vrouw ook gescheiden. Mijn moeder had ondertussen geen relatie meer.
Daarna is mijn vader weer opnieuw getrouwd en na 15 jaar huwelijk zijn die ook weer gescheiden en nu is mijn vader weer samen met zijn 2e vrouw. hahaha wat een zooi. Mijn moeder heeft nog wel een paar jaar een andre vriendin gehad maar is nu al weer lang vrijgezel.
Ik heb met alle 2 mijn ouders een haat liefde verhouding. Mijn vader heb ik heel lang bijna nooit gezien ( ook mede door die heks van een 3e vrouw ) en nu hij daar eindelijk vanaf is zie ik hem weer vaker. Maar echt een band hebben we niet. Mijn moeder is een geval apart en ik heb nu gewoon normaal contact met haar maar zie haar maar heel weinig omdat ze ver weg woont en dat vind ik prima zo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Tja laten we zeggen dat ik pas gelukkig ben sinds ik voor mezelf heb gekozen op mijn 16e.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Suus schreef:Wat is een heleboel? En hoe is je band met hen?Zero schreef:
Ik heb echt een heleboel ouders.
Hm 4 mensen zijn mijn ouders en dan zijn er nog eens 2 die mijn ouders willen zijn. En van die 6 zijn er 4 bij elkaar en 2 niet.
Lang verhaal.
Met mijn ouders heb ik een hele goede band. Mijn andere ouders ken ik nog niet zo goed en mijn wannabe ouders zijn ontzettend lieve mensen en hele goede vrienden.
Gast- Gast
Mijn ouders zijn 5 jaar geleden gescheiden. Met mijn moeder heb ik een goede band, zij heeft inmiddels een nieuwe vriend. Met mijn vader heb ik het contact verbroken.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb beide ouders nog, al heb ik met mijn moeder geen contact meer. Met mijn vader is de band goed gelukkig.
Gast- Gast
Mijn ouders zijn jaren geleden gescheiden. Binnen een dag hadden ze beiden een ander om verder hun leven mee te verslijten. Moeder vertrok, nieuwe vrouw kwam binnen. Ik had een hele slechte band met mijn vader en diens vrouw en dat is nu juist een heel erg goede band geworden. We praten ook over alles en snappen elkaar nu ook echt. Heel fijn. Met mijn moeder heb ik geen contact en dat is prima zo.
Gast- Gast
Ze leven gelukkig nog en zijn bij elkaar. Ik heb met beide een goede band, wel een andere band. Ik denk dat ik in zal storten, als er een van hun komt te overlijden...
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Ze leven gelukkig nog en zijn bij elkaar. Ik heb met beide een goede band, wel een andere band. Ik denk dat ik in zal storten, als er een van hun komt te overlijden...
Precies dit, heb met beide een hele goede band, wel een andere band. En ik moet er niet aan denken als een van de twee overlijd.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Mijn ouders zijn ongeveer tien jaar geleden gescheiden (en daar was ik blij en opgelucht om, want er ging een hoop geruzie en geschreeuw in huis aan vooraf). Mijn vader heeft sindsdien een paar vriendinnen gehad en is nu al een jaar of zes samen met zijn huidige vriendin. Mijn moeder heeft geen relatie.
Met mijn moeder heb ik altijd wel een goede band gehad, we lijken ook behoorlijk op elkaar. Met mijn vader is de band een hele tijd matig geweest, we lijken totaal niet op elkaar en botsten regelmatig. Ik heb zelfs een keer op het punt gestaan het contact (in elk geval tijdelijk) te verbreken. De laatste jaren gaat het eigenlijk steeds beter en nu hebben we wel gewoon een goede band, dus dat is wel fijn.
Met mijn moeder heb ik altijd wel een goede band gehad, we lijken ook behoorlijk op elkaar. Met mijn vader is de band een hele tijd matig geweest, we lijken totaal niet op elkaar en botsten regelmatig. Ik heb zelfs een keer op het punt gestaan het contact (in elk geval tijdelijk) te verbreken. De laatste jaren gaat het eigenlijk steeds beter en nu hebben we wel gewoon een goede band, dus dat is wel fijn.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb beide ouders nog en ben gezegend met een geweldige stiefvader en stiefmoeder Mijn ouders zijn zo'n 15 jaar geleden gescheiden en kregen beiden na ongeveer 1,5 jaar een nieuwe relatie. Ik heb met alle vier mijn ouders een geweldige band.. zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb beide ouders nog en ze zijn ook nog steeds samen. Ik heb een goede band met ze.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: