Ouders.
+53
Eris
Angela_1986
Mees
Beachgirl
Merai
Jeanette
Rouxxxe
Lady Starstruck
Oasis
Schaapke
Lady4
Silver
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
Caramba
Sweety
Tullow
marissie21
Jezzie
Ilargi
Coco
banjer49
Jasmine
Stuiterbal
Ella
Parisienne
Bliss
Bolleke
Muurvlindertje
Penélope
Mamsie
Japie
Flip Fluitketel
Snack a Jack
Burn
Roxi3
Sarah1985
Vanilla Queen
Caro
Suus
Esperanza
Tinus
Kqip
Caribbeanlover
Alex
Tsjip
_Lacey_
Noor
Lejow
Lenthe
Ibbeltje
patjuhhh
Rush
57 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ouders.
Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik een jaar of 4/5 (?) was.
Laatst aangepast door Jolee op vr 13 jan 2012 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn ouders zijn nog steeds samen, ze zijn nu bijna 27 jaar getrouwd. Ik heb met mijn moeder een hele goede band, en met mijn vader ook wel een goede band, maar minder sterk dan met mijn moeder.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn ouders zijn ruim 32 jaar getrouwd en nog steeds helemaal happy. Ik heb met beide een hele goede band, ik kan me mijn leven niet zonder hen voorstellen.
Lady: ik word me er inderdaad steeds meer van bewust dat mijn ouders ouder worden. Eind vorig jaar heeft de vader van één van mijn beste vriendinnen een hartaanval gehad, dat was wel heftig. Hij is er gelukkig weer bovenop gekomen, maar 'vroeger' gebeurde dat bij 'oudere mensen' niet bij je eigen ouders. Inmiddels zijn wij (vriendinnengroep) allemaal eind 20, dus ja, dan worden je ouders die 'oudere mensen'. Mijn moeder vertelde me vorige week ook dat zij en mijn pa zich hadden ingeschreven voor seniorenappartementne die over twee jaar gebouwd gaan worden. Ik vind het zo'n raar idee! Mijn ouders zijn gelukkig nog in zeer goede gezondheid (ze doen beide bijv zeker 1-2 keer per week hardlopen) maar mijn moeder wilde toch graag het gemak van alles op één verdieping. En nu de kids allemaal het huis uit zijn...
Lady: ik word me er inderdaad steeds meer van bewust dat mijn ouders ouder worden. Eind vorig jaar heeft de vader van één van mijn beste vriendinnen een hartaanval gehad, dat was wel heftig. Hij is er gelukkig weer bovenop gekomen, maar 'vroeger' gebeurde dat bij 'oudere mensen' niet bij je eigen ouders. Inmiddels zijn wij (vriendinnengroep) allemaal eind 20, dus ja, dan worden je ouders die 'oudere mensen'. Mijn moeder vertelde me vorige week ook dat zij en mijn pa zich hadden ingeschreven voor seniorenappartementne die over twee jaar gebouwd gaan worden. Ik vind het zo'n raar idee! Mijn ouders zijn gelukkig nog in zeer goede gezondheid (ze doen beide bijv zeker 1-2 keer per week hardlopen) maar mijn moeder wilde toch graag het gemak van alles op één verdieping. En nu de kids allemaal het huis uit zijn...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb allebei mijn ouders gelukkig nog, ze zijn 30,5 jaar getrouwd.
Heb vaak gedacht (en soms ook gewenst) dat ze zouden gaan scheiden, maar de laatste paar jaren lijkt het wat beter te gaan en rustiger te zijn.
De band met mijn ouders was altijd vrij koel, mijn ouders kunnen hun emoties en liefde niet of nauwelijks onder woorden brengen. Ben opgegroeid in een taboerijke wereld en dat heeft gezorgd voor veel afstand van mij naar mijn ouders toe. Met name mijn vader heeft ook wel eens niet zulke leuke dingen tegen mij gezegd. Ook waren er altijd hoge verwachtingen van mij, maar geen stimulans.
Sinds ik op mezelf woon, kan ik meer afstand van ze nemen en dat lijkt het contact wel goed te doen.
Heb vaak gedacht (en soms ook gewenst) dat ze zouden gaan scheiden, maar de laatste paar jaren lijkt het wat beter te gaan en rustiger te zijn.
De band met mijn ouders was altijd vrij koel, mijn ouders kunnen hun emoties en liefde niet of nauwelijks onder woorden brengen. Ben opgegroeid in een taboerijke wereld en dat heeft gezorgd voor veel afstand van mij naar mijn ouders toe. Met name mijn vader heeft ook wel eens niet zulke leuke dingen tegen mij gezegd. Ook waren er altijd hoge verwachtingen van mij, maar geen stimulans.
Sinds ik op mezelf woon, kan ik meer afstand van ze nemen en dat lijkt het contact wel goed te doen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: