Meubels uit één serie?
+12
Sarah1985
Coccinelle
samantjuh89
Eris
minoessepoes
Cherique
SleepingBeauty
Effie_O
sanne-84
VeryCherry
Ugly Betty
Lynn_
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Meubels uit één serie?
Wij hebben alleen de salontafel in een andere kleur wat mij nog steeds erg irriteert, haha! Verder hebben alles van hetzelfde. 2 kasten, bureautje, tvmeubel en dressoir.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh das al te groot helaas, heb nu 1m50 en 1m60 zou nog wel kunnen.. Maar 1m80 is al te groot
Gast- Gast
Bedankt voor het meedenken! Ik denk dat ik er uit ben. Geloof het of niet maar ik ben er al uuuuuuuren mee bezig. De hoge kast laten we denk ik achterwege. Aan de dressoir kast moeten we in principe voldoende hebben en als blijkt dat het toch een beetje te 'kaal' is, kan ik altijd nog op zoek naar een andere kast. Die zou ik dan graag in het wit hebben.
We hebben dan wel het tv dressoir, de salon- en eettafel en de kast van hetzelfde maar dat lijkt mij juist wel rustig en 'strak'.
We hebben dan wel het tv dressoir, de salon- en eettafel en de kast van hetzelfde maar dat lijkt mij juist wel rustig en 'strak'.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Had je er toen wel bewust voor gekozen om de salontafel in een andere kleur te nemen?Cherique schreef:Wij hebben alleen de salontafel in een andere kleur wat mij nog steeds erg irriteert, haha! Verder hebben alles van hetzelfde. 2 kasten, bureautje, tvmeubel en dressoir.
Lynn_- Kletskop
Die tafel heb ik ook gezien CKC. Mooi!!! De meubels die wij gaan bestellen komen ook van daar.
Lynn_- Kletskop
Ik vind het vreselijk en ontzettend fantasieloos. Maar wie ben ik het is jouw huis!
Wij hebben trouwens wel een eenheid doordat alle meubels zwart/zit zijn (alleen de bank is antraciet) maar we hebben een strak boekenkastje bijvoorbeeld en een antiek salontafeltje, een oude rookstoel en een gekapitoneerde stoel met krullen maar wel van dezelfde stof. Zo is het dus absoluut wel een eenheid maar ook zeker geen showroom!
Maar ik zie dat je er al uit bent! Jammer dat je het lastig vind om in te richten. Als ik jouw was zou ik dan niet alles in 1 keer perfect willen hebben, dan maar een paar maanden eten aan een tafel met klapstoeltjes, tot je een keer tegen eetkamerstoelen aanloopt die je heel mooi vindt bijvoorbeeld, het komt wel en het is zonde om nu iets te kopen waar je straks spijt van hebt!
Wij hebben trouwens wel een eenheid doordat alle meubels zwart/zit zijn (alleen de bank is antraciet) maar we hebben een strak boekenkastje bijvoorbeeld en een antiek salontafeltje, een oude rookstoel en een gekapitoneerde stoel met krullen maar wel van dezelfde stof. Zo is het dus absoluut wel een eenheid maar ook zeker geen showroom!
Maar ik zie dat je er al uit bent! Jammer dat je het lastig vind om in te richten. Als ik jouw was zou ik dan niet alles in 1 keer perfect willen hebben, dan maar een paar maanden eten aan een tafel met klapstoeltjes, tot je een keer tegen eetkamerstoelen aanloopt die je heel mooi vindt bijvoorbeeld, het komt wel en het is zonde om nu iets te kopen waar je straks spijt van hebt!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik ben er nu inderdaad wel uit. Ik vind het inrichten inderdaad behoorlijk moeilijk maar dat komt ook wel omdat ik het allemaal meteen perfect wil. Dat moet ik maar eens los gaan laten denk ik :-). Maar wat we hebben uitgekozen vind ik súper mooi hoor. Ik kan niet wachten tot het straks in ons huisje staat. De woonkamer is behoorlijk groot (38m2) dus ik denk niet dat vier dezelfde soort meubels meteen een showroom maken van mijn huis. Leuke stoeltjes, aankleding, etc. maken juist vaak de sfeer.
Bedankt voor je reactie minoessepoes!
Bedankt voor je reactie minoessepoes!
Lynn_- Kletskop
Als ik jou was zou ik eens googlen naar plaatjes van inrichtingen met meubels uit een lijn en inrichtingen met verschillende soorten meubels. Dan kun je voor jezelf bepalen wat je mooi vindt.
Probeer niet te veel meningen van anderen te vragen want smaak is zo persoonlijk en soms zorgt dat voor verwarring bij jezelf. Dat is tenminste iets wat ik bij mezelf merk, hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.
Goossens heeft mooie spullen dus jullie huis wordt vast mooi! Ik heb er ook een aantal meubels in bestelling
Welke lijn hebben jullie op het oog?
Probeer niet te veel meningen van anderen te vragen want smaak is zo persoonlijk en soms zorgt dat voor verwarring bij jezelf. Dat is tenminste iets wat ik bij mezelf merk, hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.
Goossens heeft mooie spullen dus jullie huis wordt vast mooi! Ik heb er ook een aantal meubels in bestelling
Welke lijn hebben jullie op het oog?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Wij gaan waarschijnlijk ook "alles" kopen uit 1 serie. (Dessior, buffetkast, eettafel)
Dit omdat we een mooie serie gezien hebben.
Dit omdat we een mooie serie gezien hebben.
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vind het persoonlijk leuker om niet alle meubels uit dezelfde serie te hebben. Mijn eettafel en salontafel zijn allebei van teak en daar heb ik een witte kast en wit tv meubel bij.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Mijn meubels zijn allemaal van hetzelfde soort eiken, en zelfde handgrepen op de 2 kasten. Maar door de lichtval heeft ieder meubelstuk een beetje eigen kleur gekregen, en dat is wel mooi!
Meubels zijn overigens eigen ontwerp.
Meubels zijn overigens eigen ontwerp.
Gast- Gast
wij hadden eerst ook alles uit 1 serie de sanne serie van leenbakker, maar nu hebben we allemaal apparte dingen wat wel mooi bij elkaar past vinden wij haha. Wij hebben ook alles wit. CKC als je een nieuwe tafel wilt kopen mijn man maakt ze zelf
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
minoessepoes schreef:
Haha om de reden die jij noemt, hebben wij dit al meer dan een jaar.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Reeza schreef:Ahh das al te groot helaas, heb nu 1m50 en 1m60 zou nog wel kunnen.. Maar 1m80 is al te groot
Ja, het is ook wel groot hoor!
Geen probleem, je kan overal goedkopere tafels vinden die kleiner zijn..
Gast- Gast
Paris1985 schreef:wij hadden eerst ook alles uit 1 serie de sanne serie van leenbakker, maar nu hebben we allemaal apparte dingen wat wel mooi bij elkaar past vinden wij haha. Wij hebben ook alles wit. CKC als je een nieuwe tafel wilt kopen mijn man maakt ze zelf
Oh goed om te weten. Ik denk alleen dat we meer op een saaie zondag nadat ik mijn man heb omgekocht richting een woonboulevard rijden en een nieuwe tafel kopen..
Bedankt voor het aanbod!
Gast- Gast
Het is ook niet echt mij ding,
onze eettafel heeft mijn vriend ook zelf gemaakt! dit ook omdat wij juist een hele grote wilde (deze is 2,60 heerlijk!)
Nu is het nog een beetje een rommeltje (we hebben nog een aantal dingen niet) maar het past wel goed bij elkaar, vooral door de stijl is het bij ons een eenheid niet zozeer door de kleur.
En ik hou wel van een beetje diversiteit, vind ik altijd gezellig staan zoalng je maar niet teveel verschillende houtsoorten naast elkaar gebruikt, de tinten uit hetzelfde kleuren pallet houd en qua stijl (die van ons is een mix tussen landelijk en klassiek) gaat het al snel goed
onze eettafel heeft mijn vriend ook zelf gemaakt! dit ook omdat wij juist een hele grote wilde (deze is 2,60 heerlijk!)
Nu is het nog een beetje een rommeltje (we hebben nog een aantal dingen niet) maar het past wel goed bij elkaar, vooral door de stijl is het bij ons een eenheid niet zozeer door de kleur.
En ik hou wel van een beetje diversiteit, vind ik altijd gezellig staan zoalng je maar niet teveel verschillende houtsoorten naast elkaar gebruikt, de tinten uit hetzelfde kleuren pallet houd en qua stijl (die van ons is een mix tussen landelijk en klassiek) gaat het al snel goed
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook de salontafel- tv meubel- 2 boekenkasten- dressoir uit dezelfde serie
Van dat olijf/grijs hout. Verder hebben we wel veel kleur in huis dus ik vind het absoluut niet saai kijken of zo maar toch wel een eenheid er in.
Van dat olijf/grijs hout. Verder hebben we wel veel kleur in huis dus ik vind het absoluut niet saai kijken of zo maar toch wel een eenheid er in.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hebben de salontafel, eettafel, dressoir en tv-meubel uit dezelfde serie. De eettafel stoelen zijn zwart en op de rugleuning een zandloper vorm en die kleur die daarin zit is creme en zwart leer bankstel. Wij vinden het mooier omdat alles bij elkaar past.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben het dressoir, de eettafel en salontafel uit dezelfde serie en daarom heen hebben we verschillende andere meubels staan. Ik vind het wel mooi dat het zo bij elkaar past. Het is maar net hoe je het combineert met andere meubels en accesoires.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie reacties! Wij hebben er nu voor gekozen om een aantal meubels uit dezelfde 'serie' te nemen en daarom heen andere dingen toe te voegen. Een combinatie dus!
Lynn_- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Levertijd meubels
» Wat te doen met meubels?
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
» Waar meubels kopen?
» Levertijd meubels
» Wat te doen met meubels?
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
» Waar meubels kopen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: