Goedkope en goede meubels.
+4
xxDila
Lejow
Gigi_
Klompemeiske
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedkope en goede meubels.
Hoi Allemaal!
Mijn vriend en ik gaan samenwonen. In de winter is een oom van mijn vader overleden, en mijn ouders hebben zijn woonboerderijtje geerft. Nu krijgen wij daar een appartementje voor ons tweeen. Dit appartementje kunnen wij voor een schappelijk prijsje huren van mijn ouders.
Ooit was het plan dat wij na het afronden van onze studies zouden gaan samenwonen omdat wij als arme studenten daar geen geld voor hebben, maar omdat dit nu zon mooie kans is, die we niet snel weer krijgen, hebben we besloten om nu te gaan!
Nu ben ik op zoek naar goedkope meubels. Ik kijk ook regelmatig op marktplaats, en hoop daar nog iets moois op de kop
te tikken. Toch wil ik graag een beetje advies om te kijken naar nieuwe meubeltjes. Het is een klein appartementje dus echt groot, of veel meubels is niet nodig, en past ook niet:P
Dus waar kan ik goedkope, goede meubels kopen die enkele jaren meegaan??
Dit gaat met name dan om woonkamer meubulair, en eettafel met stoelen, en een grote witte kledingkast met veel bergruimte(rest van slaapkamer is compleet; Of mijn ouders kopen mijn slaapkamer over voor mijn broertje (ivm tweepersoons bed) en betalen mee aan onze nieuwe slaapkamer)
Tevens zoeken wij ook nog een goedkope tuinset, maar die kan ik waarschijnlijk aan t eind van de zomer overal afgeprijsd kopen voor een leuk prijsje! Dit is niet erg, omdat het voor t eind van de zomer toch niet af is (zijn nu nog aan t verbouwen)
xxx
Mijn vriend en ik gaan samenwonen. In de winter is een oom van mijn vader overleden, en mijn ouders hebben zijn woonboerderijtje geerft. Nu krijgen wij daar een appartementje voor ons tweeen. Dit appartementje kunnen wij voor een schappelijk prijsje huren van mijn ouders.
Ooit was het plan dat wij na het afronden van onze studies zouden gaan samenwonen omdat wij als arme studenten daar geen geld voor hebben, maar omdat dit nu zon mooie kans is, die we niet snel weer krijgen, hebben we besloten om nu te gaan!
Nu ben ik op zoek naar goedkope meubels. Ik kijk ook regelmatig op marktplaats, en hoop daar nog iets moois op de kop
te tikken. Toch wil ik graag een beetje advies om te kijken naar nieuwe meubeltjes. Het is een klein appartementje dus echt groot, of veel meubels is niet nodig, en past ook niet:P
Dus waar kan ik goedkope, goede meubels kopen die enkele jaren meegaan??
Dit gaat met name dan om woonkamer meubulair, en eettafel met stoelen, en een grote witte kledingkast met veel bergruimte(rest van slaapkamer is compleet; Of mijn ouders kopen mijn slaapkamer over voor mijn broertje (ivm tweepersoons bed) en betalen mee aan onze nieuwe slaapkamer)
Tevens zoeken wij ook nog een goedkope tuinset, maar die kan ik waarschijnlijk aan t eind van de zomer overal afgeprijsd kopen voor een leuk prijsje! Dit is niet erg, omdat het voor t eind van de zomer toch niet af is (zijn nu nog aan t verbouwen)
xxx
Klompemeiske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 43
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedkope en goede meubels.
Het is nogal een open deur, maar Ikea! Niet duur en ik ben echt heel erg tevreden over alles wat van we er vandaan hebben (zo goed als onze hele inrichting).
Tuinmeubels hebben we destijds bij de Jysk gehaald. Was nog steeds een boel geld, maar destijds wel een van de goedkoopste.
Leuk dat jullie gaan samenwonen trouwens! Gefeliciteerd en veel plezier!
Tuinmeubels hebben we destijds bij de Jysk gehaald. Was nog steeds een boel geld, maar destijds wel een van de goedkoopste.
Leuk dat jullie gaan samenwonen trouwens! Gefeliciteerd en veel plezier!
Gast- Gast
Ook tuinmeubels kun je goedkoop bij Ikea kopen
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Leen Bakker heeft vaak ook leuke dingen voor niet al te veel geld!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Tuinsetje zou ik inderdaad mee wachten tot aan het eind van de zomer, dan kun je ze haast voor niks krijgen!
Gast- Gast
Ikea is erg goedkoop in dit geval, maar ook de Jysk. Ik heb hier 3,5 jaar geleden een glazen eettafel + 4 zwarte stoelen voor 150,00 euro in de aanbieding gehaald. (zie op de site dat deze set nu 250,00 euro is..)
Wel heb je bijv deze set:voor € 100,00(weet niet hoe stevig)
http://www.jysk.nl/130/303/S369560/a/catalog
Of deze tuinset voor 250,00 euro
http://www.jysk.nl/165/386/S375521/a/catalog
Wel heb je bijv deze set:voor € 100,00(weet niet hoe stevig)
http://www.jysk.nl/130/303/S369560/a/catalog
Of deze tuinset voor 250,00 euro
http://www.jysk.nl/165/386/S375521/a/catalog
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb mijn meubels bij Leen Bakker vandaan. Het was toevallig een set die er uit ging, die heb voor een paar honderd euro een tv kast, salontafel, eettafel, dressoir en ladenkastje kunnen kopen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Wij hebben alleen de bank nieuw. Verder hebben we een antiek salontafeltje wat van mijn moeder was gekregen en wit geschilderd. Wij hebben de oude eetkamerstoelen van mijn schoonouders gekregen en wit geschilderd, mijn oude kledingkast zaten gordijntjes in de deuren, die zijn vervangen voor hout, we hebben de kast geschilderd en er nieuwe deurknopjes op gezet en ook mijn boekenkastje hebben we geschilderd.
We hebben een klein tafeltje van de oma van mijn vriend gekregen, een oude rookstoel die we geschilderd hebben en opnieuw gestoffeerd en een stoel van vrienden van mijn schoonouders, die stoel heb ik tot mijn projectje gemaakt en ook opnieuw gestofferd. Alles bij elkaar is het heel leuk geworden, ziet het er helemaal niet uit als een bij elkaar geraapt zooitje, tweede hands spullen en heeft het ons maar zo'n 600 euro gekost voor de bank, stof en verf.
We hebben een klein tafeltje van de oma van mijn vriend gekregen, een oude rookstoel die we geschilderd hebben en opnieuw gestoffeerd en een stoel van vrienden van mijn schoonouders, die stoel heb ik tot mijn projectje gemaakt en ook opnieuw gestofferd. Alles bij elkaar is het heel leuk geworden, ziet het er helemaal niet uit als een bij elkaar geraapt zooitje, tweede hands spullen en heeft het ons maar zo'n 600 euro gekost voor de bank, stof en verf.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Leen Bakker heeft vaak ook leuke dingen voor niet al te veel geld!
Dit wou ik ook zeggen. Onze meubels komen ook van Leen Bakker. Toen al in de aanbieding en wij hebben er nog geld vanaf gekregen omdat we (bijna) de hele set tegelijk kochten.
Maar wil je persé allemaal nieuwe meubels? Wij begonnen met allerlei tweedehandjes. We riepen in de familie dat we gingen samenwonen en binnen mum van tijd hadden we heel veel spulletjes gekregen. Toen konden we gaan sparen voor echte nieuwe meubeltjes.
Het is al gezegd, maar Ikea en leenbakker. En bij de gamma of kwamtum voor kledingkasten..Verder kan je (als je ook tweede(-meerdere)hands wilt, famili en vrienden vragen en bij een kringloopwinkel bijvoorbeeld kijken..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
SarahKey schreef:Maar wil je persé allemaal nieuwe meubels? Wij begonnen met allerlei tweedehandjes. We riepen in de familie dat we gingen samenwonen en binnen mum van tijd hadden we heel veel spulletjes gekregen. Toen konden we gaan sparen voor echte nieuwe meubeltjes.
Nee hoor het hoeft zeker niet nieuw te zijn! Als het maar mooi staat bij elkaar, en niet beschadigd of gammel is ofzo..
Wij krijgen inderdaad wel wat meubeltjes van familie enzoo, maar we zijn dan ook bezig met het inrichten van 3 appartementjes, waar mijn vriend en ik er een zullen betrekken. Daarbij is dat ook niet veel ivm kleine familie;)
Dus ik kijk ook veel op marktplaats en ga tegen die tijd naar de kringloop enzoo, maar ik dacht miss weet iemand nog wel een goed adres waar ze bv. altijd erg goede aanbiedingen hebben!;;
Klompemeiske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 43
http://gratisaftehalen.nl/
--> Allemaal dingetjes die je alleen even moet ophalen, misschien is er iets in de buurt?
--> Allemaal dingetjes die je alleen even moet ophalen, misschien is er iets in de buurt?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
» Meubels uit één serie?
» Levertijd meubels
» Goedkope vs. minder goedkope items op het forum
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Meubels uit één serie?
» Levertijd meubels
» Goedkope vs. minder goedkope items op het forum
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: