Meubels uit één serie?
+12
Sarah1985
Coccinelle
samantjuh89
Eris
minoessepoes
Cherique
SleepingBeauty
Effie_O
sanne-84
VeryCherry
Ugly Betty
Lynn_
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Meubels uit één serie?
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd naar wie van jullie gekozen heeft voor meubels uit één serie voor de woonkamer. We hebben een mooie serie gezien en in de winkel staat het ontzettend mooi bij elkaar. Maar lijkt je huis geen showroom als je alle meubels van hetzelfde hebt? Het gaat in dit geval om een tvkastje, salontafel, lage kast, hogere kast en een tafel.
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd naar wie van jullie gekozen heeft voor meubels uit één serie voor de woonkamer. We hebben een mooie serie gezien en in de winkel staat het ontzettend mooi bij elkaar. Maar lijkt je huis geen showroom als je alle meubels van hetzelfde hebt? Het gaat in dit geval om een tvkastje, salontafel, lage kast, hogere kast en een tafel.
Ik ben benieuwd!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Meubels uit één serie?
Wij hebben de eettafel, 2 salontafeltjes en het tv-kastje "uit dezelfde serie". We hebben het zelf gemaakt, maar wel van hetzelfde materiaal, dezelfde stijl en met dezelfde details e.d. Ik vind het niet showroom achtig staan, omdat we wel een andere bank en andere eetkamer stoelen hebben. Ik vind het meestal rustiger en netter staan dan dat je allerlei verschillende kleuren/stijl hebt.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Oh nee, daar moet ik echt niet aan denken! Wij hebben echt een samengeraapt zooitje in huis, maar ik vind het allemaal bij elkaar passen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik vind dat verschrikkelijk! Maar ik hoef niet in jouw huis te wonen. Wat vind je zelf? Jij ziet het beste hoe de rest van je huis er uit ziet en met wat voor meubels je het wilt combineren..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind dat verschrikkelijk! Maar ik hoef niet in jouw huis te wonen. Wat vind je zelf? Jij ziet het beste hoe de rest van je huis er uit ziet en met wat voor meubels je het wilt combineren..
Ik vind een eenheid mooi..
Bij mij is alles hoogglans wit. Persoonlijk zou ik je aanraden nooit voor hoogglans wit te gaan, je zit er alles op en ik ben van plan mijn hele witte eettafel te vervangen door whitewash..
Gast- Gast
Wij hebben het volgende uit 1 serie :
Grote dichte kast, smalle vitrine kastje , dressoir + spiegel, tv meubel, salontafel en de eekamertafel + stoelen. De banken matchen met de stof van de eetkamerstoelen, en daar heb ik wel spijt van, dat is iets te veel van het goede haha. Maar ik had in het begin ook het idee dat onze huiskamer net een showroom was. Maar zodra je je eigen dingetjes /frutsels gaat neerzetten, valt het allemaal wel mee.
Grote dichte kast, smalle vitrine kastje , dressoir + spiegel, tv meubel, salontafel en de eekamertafel + stoelen. De banken matchen met de stof van de eetkamerstoelen, en daar heb ik wel spijt van, dat is iets te veel van het goede haha. Maar ik had in het begin ook het idee dat onze huiskamer net een showroom was. Maar zodra je je eigen dingetjes /frutsels gaat neerzetten, valt het allemaal wel mee.
Gast- Gast
Ik vind eenheid ook mooi. Maar eenheid krijg je niet alleen door alle meubels uit 1 serie te nemen. In mijn huis is ook heel veel wit en ook hoogglans, maar gelukkig niet te eetkamertafel. Ik hou van wit!CKC schreef:Smikkell schreef:Ik vind dat verschrikkelijk! Maar ik hoef niet in jouw huis te wonen. Wat vind je zelf? Jij ziet het beste hoe de rest van je huis er uit ziet en met wat voor meubels je het wilt combineren..
Bij mij is alles hoogglans wit. Persoonlijk zou ik je aanraden nooit voor hoogglans wit te gaan, je zit er alles op en ik ben van plan mijn hele witte eettafel te vervangen door whitewash..
Gast- Gast
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik zelf vind. Ik vind een eenheid wel mooi maar het mag niet 'te' zijn. De bank en stoelen zijn niet hetzelfde dus dat scheelt wel denk ik. En accessoires doen natuurlijk ook heel veel. Ik denk nog even verder :-).
Het wordt geen hoogglans wit CKC. Al vind ik dat wel heeeeeeeeel mooi!
Het wordt geen hoogglans wit CKC. Al vind ik dat wel heeeeeeeeel mooi!
Lynn_- Kletskop
Ik zou trouwens gek worden in een wit huis
En ik in jouw huis!CherrieLola schreef:Ik zou trouwens gek worden in een wit huis
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind eenheid ook mooi. Maar eenheid krijg je niet alleen door alle meubels uit 1 serie te nemen. In mijn huis is ook heel veel wit en ook hoogglans, maar gelukkig niet te eetkamertafel. Ik hou van wit!CKC schreef:Smikkell schreef:Ik vind dat verschrikkelijk! Maar ik hoef niet in jouw huis te wonen. Wat vind je zelf? Jij ziet het beste hoe de rest van je huis er uit ziet en met wat voor meubels je het wilt combineren..
Ik ook )
mmm.. maar ik bedoel alleen hoogglans als 1serie, zeg maar.. Snap je wat ik bedoel..ik zie serie als: witte hoogglans tv meubel, witte hoogglans eettafel en witte hoogglans koffietafel.. en niet: bruine tv kast, witte salontafel, en zwarte eettafel.
Gast- Gast
Zoveel mensen zoveel wensen........
Ik vind het trouwens helemaal niet leuk om het huis in te richten. Ik wil natuurlijk een mooi resultaat maar ik vind het zo moeilijk!
Ik vind het trouwens helemaal niet leuk om het huis in te richten. Ik wil natuurlijk een mooi resultaat maar ik vind het zo moeilijk!
Lynn_- Kletskop
CKC schreef:En ik in jouw huis!CherrieLola schreef:Ik zou trouwens gek worden in een wit huis
Whahahaha, dat denk ik ook Mijn ouders hebben trouwens een whitewash tafel en die vind ik wel supermooi. Heeft mijn mams helemaal zelf gedaan
CherrieLola schreef:CKC schreef:En ik in jouw huis!CherrieLola schreef:Ik zou trouwens gek worden in een wit huis
Whahahaha, dat denk ik ook Mijn ouders hebben trouwens een whitewash tafel en die vind ik wel supermooi. Heeft mijn mams helemaal zelf gedaan
Nee hoor, ik vind jouw huisje heel leuk, maar wel echt jouw huisje, snap je? Dat past bij jou en is een beetje je eigen persoonlijkheid die je terugziet in je interieur.
Oh echt? Ja, die van mij is hoogglans & i love it.. maar potjandorie.. je zit er ALLES op. ALLES! Ik kan zelfs precies zien van wie de vingerafdrukken zijn..
Gast- Gast
Oh ik snap je wel hoor, dat vind ik ook zo leuk aan verschillende huizen, dat je iemand zijn/haar persoonlijkheid erin terug ziet. Wel maf trouwens dat ons huis een regenboog is, maar dat ik altijd zwarte kleren aanheb
Ik heb een hoogglanszwarte salontafel waar de tv op staat en ik word echt gek van al het stof wat er opligt. Heb altijd het idee dat als ik het heb schoongemaakt en me weer heb omgedraaid er net zoveel ligt als daarvoor...
Ik heb een hoogglanszwarte salontafel waar de tv op staat en ik word echt gek van al het stof wat er opligt. Heb altijd het idee dat als ik het heb schoongemaakt en me weer heb omgedraaid er net zoveel ligt als daarvoor...
CherrieLola schreef:Oh ik snap je wel hoor, dat vind ik ook zo leuk aan verschillende huizen, dat je iemand zijn/haar persoonlijkheid erin terug ziet. Wel maf trouwens dat ons huis een regenboog is, maar dat ik altijd zwarte kleren aanheb
Ik draag ook altijd zwart. Maakt niet uit hoe goedkoop iets is, in zwart ziet het er altijd chic uit!
Ja.. dat is het met hoogglans, GEK van te worden. Ik heb tegenwoordig ondekt dat je met een btje groenezeep moet poetsen en afnemen en dan blijft er geen stof liggen maar ik blijf bezig..
Gast- Gast
Oeh dat is een goede tip, dankjewel!
ik vond het wel een vereiste dat mn meubels uit 1 lijn kwamen. de eetkamertafel, salontafel, dressoir, tvmeubel en hoektafeltje zijn hetzelfde. mn vriend zou nu een ander tvmeubel willen hebben, maar dat vind ik dan dus echt niet mooi.
mijn meubels zijn bruin met rvs, en doordat mn bank donkerblauw, mn eetkamerstoelen lichtblauw en 2 ander stoeltjes gemyleerd(??) blauw zijn vind ik het hier geen showroom
mijn meubels zijn bruin met rvs, en doordat mn bank donkerblauw, mn eetkamerstoelen lichtblauw en 2 ander stoeltjes gemyleerd(??) blauw zijn vind ik het hier geen showroom
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb juist bewust geen complete serie gekozen. Ik vond het sowieso lastig een serie te vinden waarvan ik echt alles mooi vind, maar ik vind het ook een beetje inspiratieloos in mijn woonkamer. Mijn tv meubel, (een paar) cd rekken en salontafel hebben wel dezelfde kleur, maar de eettafel is iets heel anders.
Toch is het wel een eenheid, ook al is het allemaal net even anders en heeft de eettafel zelfs een compleet andere kleur en is het van heel ander materiaal. Ik zoek liever zelf wat losse dingen bij elkaar die ik allemaal echt heel mooi vind maar wat toch goed bij elkaar past, dan dat ik een kant en klare woonkamer heb zeg maar, waarvan ik een of meerdere meubels gewoon niet mooi vind.
Toch is het wel een eenheid, ook al is het allemaal net even anders en heeft de eettafel zelfs een compleet andere kleur en is het van heel ander materiaal. Ik zoek liever zelf wat losse dingen bij elkaar die ik allemaal echt heel mooi vind maar wat toch goed bij elkaar past, dan dat ik een kant en klare woonkamer heb zeg maar, waarvan ik een of meerdere meubels gewoon niet mooi vind.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
CKC schreef:Smikkell schreef:Ik vind dat verschrikkelijk! Maar ik hoef niet in jouw huis te wonen. Wat vind je zelf? Jij ziet het beste hoe de rest van je huis er uit ziet en met wat voor meubels je het wilt combineren..
Als je je eettafel weg doet.. Dan heb ik wel interesse om hem over te kopen! Ik wil mijn meubelen juist gaan vervangen door hoogglans, maar veel dingen van Ikea, alleen een leuke tafel hebben ze daar niet
Gast- Gast
Wij hebben de salontafel, eetkamertafel en tvmeubel van hetzelfde.
Ik houd daarvan.
Ik houd daarvan.
Gast- Gast
Reeza schreef:CKC schreef:Smikkell schreef:Ik vind dat verschrikkelijk! Maar ik hoef niet in jouw huis te wonen. Wat vind je zelf? Jij ziet het beste hoe de rest van je huis er uit ziet en met wat voor meubels je het wilt combineren..
Als je je eettafel weg doet.. Dan heb ik wel interesse om hem over te kopen! Ik wil mijn meubelen juist gaan vervangen door hoogglans, maar veel dingen van Ikea, alleen een leuke tafel hebben ze daar niet
Dit is de tafel, ZEN van Goossens..
Gast- Gast
Ja ik weet welke tafel je hebt en ik vind hem super mooi, vandaar Alleen denk dat ie te groot is, heb je 180 of 220 cm?
Gast- Gast
Wij hebben ons dressoir en tv meubel ook van dezelfde serie. (wit)
Onze eettafel is licht eiken, mijn man vond een houten tafel mooier. Achteraf ben ik er wel blij mee.
Het staat prima, waarschijnlijk gaan we nog een witte salon tafel erbij doen. NIet van de zelfde serie, die vonden wen iet mooi en was qua formaat niet praktisch hier.
Ik vind het niet erg hoor. Vind het wel mooi om samen wat uit te zoeken wat je echt mooi vind en wat dna ook nog bij elkaar past. Je hoeft echtn iet alles van het zelfde te hebben om een eenheid te krijgen.
Onze eettafel is licht eiken, mijn man vond een houten tafel mooier. Achteraf ben ik er wel blij mee.
Het staat prima, waarschijnlijk gaan we nog een witte salon tafel erbij doen. NIet van de zelfde serie, die vonden wen iet mooi en was qua formaat niet praktisch hier.
Ik vind het niet erg hoor. Vind het wel mooi om samen wat uit te zoeken wat je echt mooi vind en wat dna ook nog bij elkaar past. Je hoeft echtn iet alles van het zelfde te hebben om een eenheid te krijgen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Reeza schreef:Ja ik weet welke tafel je hebt en ik vind hem super mooi, vandaar Alleen denk dat ie te groot is, heb je 180 of 220 cm?
Het tafelblad is 180cm en de binnenstuk (van poot naar poot) is 160cm
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Goedkope en goede meubels.
» Levertijd meubels
» Wat te doen met meubels?
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
» Goedkope en goede meubels.
» Levertijd meubels
» Wat te doen met meubels?
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: