witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
+2
luisa
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
wij zijn een beetje aan het kijken voor wat nieuwe meubels maar hebben witte muren (met baksteenmotief) en een grijze vloer.... maar nu twijfel ik of het mooi is om dan witte kasten tegen een witte muur aan te zetten of juist grijze kasten maar ja dan weer op de grijze vloer...
en verschillende kleuren meubels, hout/noten kleur en dan wit en of grijs erbij en zo...kan dat wel? het staat niet allemaal dicht naast elkaar
en verschillende kleuren meubels, hout/noten kleur en dan wit en of grijs erbij en zo...kan dat wel? het staat niet allemaal dicht naast elkaar
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
Ik vind het zelf nooit zo mooi als de meubels allerlei verschillende kleuren hebben, ga altijd voor een geheel. Wel lijkt wit of juist grijs mij best mooi staan. Misschien wat saai, maar dat kan je met gekleurde accessoires wel tegengaan.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Witte meubels en de grijze muur zijn ook. En als je evt witte meubels tegen de wand zet en die wand juist een kleurtje doet, is dat niet wat?
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
die wand waar de evt nieuwe kast tegen aan komt is de lange wand dus die blijft ook gewoon wit want dat is te groot om te schilderen in een kleurtje denk ik... de kleine wand er tegen over is al gekleurd (mag wat mij betreft wel weer een ander kleurtje worden haha)
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Hadden jullie al een houtkleur in meubels waar de nieuwe meubels bij moeten? of ga je ze allemaal vervangen? Op zich is een houtkleur/veel houtkleuren toch prima te combineren met wit en grijs. Of is die grijze vloer ook van een soort hout?
Ik zou een witte kast op een wit geschilderde bakstenen muur even moeten zien. Kan mooi zijn of dat iets anders met meer contrast juist mooier staat.
Ik zou een witte kast op een wit geschilderde bakstenen muur even moeten zien. Kan mooi zijn of dat iets anders met meer contrast juist mooier staat.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Onze meubels zijn zwart en wit afgewisseld. Ze staan ook tegen een witte muur. Ik vind dat prima kunnen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Als de binnenkant van de kast zichtbaar is, zou je die een kleurtje kunnen geven.
Of een schilderij ophangen zodat de wand ook wat kleur heeft.
Ik zou voor een witte kast gaan (welke wel verfbaar is). Mocht je het dan toch zat zijn, dan kan je hem alsnog grijs verven.
Of een schilderij ophangen zodat de wand ook wat kleur heeft.
Ik zou voor een witte kast gaan (welke wel verfbaar is). Mocht je het dan toch zat zijn, dan kan je hem alsnog grijs verven.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur muur bij witte meubels?
» Witte muren met witte meubels?
» meubels verankeren aan de muur oid?
» Hoogglans witte meubels - praktisch?
» Pastasaus op mijn mooie witte muur... help!
» Witte muren met witte meubels?
» meubels verankeren aan de muur oid?
» Hoogglans witte meubels - praktisch?
» Pastasaus op mijn mooie witte muur... help!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: