Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?

+2
luisa
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels? Empty witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?

Bericht  duckie zo 13 jan 2013 - 2:11

wij zijn een beetje aan het kijken voor wat nieuwe meubels maar hebben witte muren (met baksteenmotief) en een grijze vloer.... maar nu twijfel ik of het mooi is om dan witte kasten tegen een witte muur aan te zetten of juist grijze kasten maar ja dan weer op de grijze vloer...

en verschillende kleuren meubels, hout/noten kleur en dan wit en of grijs erbij en zo...kan dat wel? het staat niet allemaal dicht naast elkaar
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels? Empty Re: witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?

Bericht  luisa zo 13 jan 2013 - 2:14

Ik vind het zelf nooit zo mooi als de meubels allerlei verschillende kleuren hebben, ga altijd voor een geheel. Wel lijkt wit of juist grijs mij best mooi staan. Misschien wat saai, maar dat kan je met gekleurde accessoires wel tegengaan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels? Empty Re: witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?

Bericht  Shopaholic zo 13 jan 2013 - 10:23

Witte meubels en de grijze muur zijn ook. En als je evt witte meubels tegen de wand zet en die wand juist een kleurtje doet, is dat niet wat?
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  duckie di 15 jan 2013 - 9:56

die wand waar de evt nieuwe kast tegen aan komt is de lange wand dus die blijft ook gewoon wit want dat is te groot om te schilderen in een kleurtje denk ik... de kleine wand er tegen over is al gekleurd (mag wat mij betreft wel weer een ander kleurtje worden haha)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  rapa nui di 15 jan 2013 - 10:02

Hadden jullie al een houtkleur in meubels waar de nieuwe meubels bij moeten? of ga je ze allemaal vervangen? Op zich is een houtkleur/veel houtkleuren toch prima te combineren met wit en grijs. Of is die grijze vloer ook van een soort hout?

Ik zou een witte kast op een wit geschilderde bakstenen muur even moeten zien. Kan mooi zijn of dat iets anders met meer contrast juist mooier staat.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Puggle di 15 jan 2013 - 10:18

Onze meubels zijn zwart en wit afgewisseld. Ze staan ook tegen een witte muur. Ik vind dat prima kunnen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Caresses vr 18 jan 2013 - 20:57

Als de binnenkant van de kast zichtbaar is, zou je die een kleurtje kunnen geven.
Of een schilderij ophangen zodat de wand ook wat kleur heeft.

Ik zou voor een witte kast gaan (welke wel verfbaar is). Mocht je het dan toch zat zijn, dan kan je hem alsnog grijs verven.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: