Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met meubels?

Ga naar beneden

Wat te doen met meubels? Empty Wat te doen met meubels?

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:49

Wij hebben eiken meubels die in de witte olie gezet waren, nu moet dit anders ivm de vloer. dus ik had een donkere olie gehaald, nou het is geen pan! Het werd bijna groen! Ik had het op de onderkant van de tafel gedaan dus je ziet het niet. Maar goed, wat nu? Want onze vloer wordt straks een beetje dezelfde kleur als de meubels nu. En dan valt het in het niets.
Iemand ideeën?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met meubels? Empty Re: Wat te doen met meubels?

Bericht  blonky1986 wo 30 nov 2011 - 4:53

Moet je niet eerst de olie eraf halen? Ik weet niet precies hoe je dat moet doen, maar wij hebben een donker tafel (beits) weer helemaal geloogd. Was enorm veel werk, maar hij is fantastisch geworden. Wij hebben dus met loog de beitslaag eraf gekregen, vervolgens geschuurd en er blanke parketlak overheen gezet. Je zou dit natuurlijk ook kunnen doen nu en dan donkere olie over heen zetten..

Misschien heeft iemand anders een eenvoudigere oplossing, maar zo hebben wij het gedaan smile
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met meubels? Empty Re: Wat te doen met meubels?

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 5:08

Ik heb hem al helemaal geschuurd, maar die olie zit er zo diep in dat je dat er nooit meer uit krijgt. Nu kregen wij het advies om hem dus goed te schuren en te ontvetten en dan in de olie zetten, maar die donkere kleur wordt echt lelijk!
Ik weet het nu echt niet (ik zit al op MP te kijken naar andere meubels (a) )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met meubels? Empty Re: Wat te doen met meubels?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum