Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levertijd meubels

5 plaatsers

Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Levertijd meubels

Bericht  ShallY zo 12 dec 2010 - 21:55

Afgelopen zaterdag zijn we al wezen kijken naar meubels bij de Leenbakker. We moeten ze alleen in de plaats bestellen waar we gaan wonen, dus dat willen we komend weekend gaan doen.
Mijn vriend kan in zo'n programma via zijn werk alles op de plattegrond tekenen zoals het appartement eruit ziet en dan kijken of alles past wat betreft maten. Als het allemaal uitkomt willen we zo snel mogelijk de meubels gaan bestellen. Hebben jullie misschien een idee hoelang de levertijd is van meubels bij Leenbakker?
1 februari krijgen we de sleutel en aangezien ik naar een andere provincie ga verhuizen willen we alles zo goed als klaar hebben als ik 21 februari ga beginnen bij mijn nieuwe werk. Zal het mogelijk zijn om dan de meubels al binnen te hebben?
UItgezond de bank waarschijnlijk, want dat duurt volgens mij altijd wel een maand of 3.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Re: Levertijd meubels

Bericht  Pussycat zo 12 dec 2010 - 22:53

Nou ik weet dat wij alles 6 maanden van tevoren hebben besteld voor de zekerheid.
En een bankstel duurt inderdaad altijd super lang of je moet geluk hebben...
Maar als ik had gegokt op 2 of 3 maanden levertijd dan had ik de helft niet op tijd in huis gehad.
Als je dat geen ramp vind is het niet erg, maar ik vond het wel fijn om alles gelijk in huis te hebben.
Zo gingen we een paar dagen het huis opknappen, andere dag vloer erin en even laten rusten.
En de dagen daarna kwamen alle meubels en konden we er zo in Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Re: Levertijd meubels

Bericht  Ugly Betty zo 12 dec 2010 - 23:46

Wij hebben onze meubels zelf gemaakt, dus dat weet ik niet. Maar onze bank hadden we met 8 weken ongeveer...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Re: Levertijd meubels

Bericht  ShallY zo 12 dec 2010 - 23:49

Wij weten het nog maar 2 weken dat we binnen zo'n korte termijn een appartementje hebben, anders hadden we het natuurlijk ook wel eerder besteld.
Mijn vriend heeft zoiets, we zien het allemaal wel maar ik wil komend weekend gaan bestellen zodat er een kans is dat we het tegen die tijd misschien wel hebben. Mocht het niet zo zijn, kan ik bij mijn vriend thuis tijdelijk wonen maar dat wil ik eigenlijk niet. Dus nu wil er een beetje haast achter zetten.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Re: Levertijd meubels

Bericht  Pussycat ma 13 dec 2010 - 1:52

ShallY schreef:Wij weten het nog maar 2 weken dat we binnen zo'n korte termijn een appartementje hebben, anders hadden we het natuurlijk ook wel eerder besteld.
Mijn vriend heeft zoiets, we zien het allemaal wel maar ik wil komend weekend gaan bestellen zodat er een kans is dat we het tegen die tijd misschien wel hebben. Mocht het niet zo zijn, kan ik bij mijn vriend thuis tijdelijk wonen maar dat wil ik eigenlijk niet. Dus nu wil er een beetje haast achter zetten.

Ow nou het stond er niet bij hoelang jullie het al wisten dus vandaar....
Maar als je ook wilt dat 1 februari je meubels er zijn zou ik alvast gaan bestellen en bezorgen doen ze wanneer het jou uitkomt.
2 maanden zijn niks. Maar ik weet niet hoelang jullie nodig hebben om het appartementje op te knappen enzo? Als je daar een maand voor nodig hebt scheelt dat ook alweer natuurlijk.
Maar wij hadden erg lange levertijden of het gaat niet zoals je wilt...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Re: Levertijd meubels

Bericht  Winegum ma 13 dec 2010 - 9:55

Ik weet niet hoe het bij leenbakker is, maar vaak zijn de levertijden best behoorlijk. En er kan altijd nog een fout optreden, waardoor het wat langer gaat duren. Ik zou het ook vast reserveren en bestellen als ik jullie was. Je kunt altijd vragen of ze hem nog tijdelijk in de opslag willen laten staan als het al eerder leverbaar is (als dat voor jullie beter uit komt).

Informeren kan geen kwaad!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Re: Levertijd meubels

Bericht  Zininzon ma 13 dec 2010 - 10:01

Bij Seats & Sofas krijg je nog wel een bank voor 21 (of zelfs 1) feb, maar dat moet je dan wel willen
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levertijd meubels Empty Re: Levertijd meubels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum