DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Jullie zijn dus die meelezende gasten. Waarom hebben jullie daarvoor gekozen?Stofzuiger schreef:Als je 'anoniem' ben staat je naam schuin. Ik zie mijn naam dus schuin, en jouw naam nietSjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Gast- Gast
hmm vaag...ff kijken.
en nu?
en nu?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat is er vaag? Het is toch gewoon duidelijk?Ibbeltje schreef:hmm vaag...ff kijken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat is er vaag? Het is toch gewoon duidelijk?Ibbeltje schreef:hmm vaag...ff kijken.
nee bedoel vaag omdat ik dacht dat uit te hebben gezet dat men mij online kon zien staan.
Smikkell schreef:Nu ben je anoniem.Ibbeltje schreef:hmm vaag...ff kijken.
en nu?
aah oke dank je
Omdat ik nooit uitlog. Waardoor het voor een buitenstaander lijkt alsof ik heel de dag achter mijn pc zit te forummen, en dat vind ik niet prettig.Smikkell schreef:Jullie zijn dus die meelezende gasten. Waarom hebben jullie daarvoor gekozen?Stofzuiger schreef:Als je 'anoniem' ben staat je naam schuin. Ik zie mijn naam dus schuin, en jouw naam nietSjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Gast- Gast
Ehm gewoon voelt prettiger
Maar in de gebruikerslijst sta je dan toch gewoon laatst online zoveel uur geleden?Stofzuiger schreef:Omdat ik nooit uitlog. Waardoor het voor een buitenstaander lijkt alsof ik heel de dag achter mijn pc zit te forummen, en dat vind ik niet prettig.Smikkell schreef:Jullie zijn dus die meelezende gasten. Waarom hebben jullie daarvoor gekozen?Stofzuiger schreef:Als je 'anoniem' ben staat je naam schuin. Ik zie mijn naam dus schuin, en jouw naam nietSjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Gast- Gast
Maar waarom dan? En voorheen had je het nooit.Ibbeltje schreef:Ehm gewoon voelt prettiger
Gast- Gast
O ja, da's ook weer zoSmikkell schreef:Maar in de gebruikerslijst sta je dan toch gewoon laatst online zoveel uur geleden?Stofzuiger schreef:Omdat ik nooit uitlog. Waardoor het voor een buitenstaander lijkt alsof ik heel de dag achter mijn pc zit te forummen, en dat vind ik niet prettig.Smikkell schreef:Jullie zijn dus die meelezende gasten. Waarom hebben jullie daarvoor gekozen?Stofzuiger schreef:Als je 'anoniem' ben staat je naam schuin. Ik zie mijn naam dus schuin, en jouw naam nietSjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is hij bij jullie ook weer opnieuw aangegaan nu?
ik wilde het net zeggen.....
Nee, hier staat het onderaan nog uit. Maar mijn mail weer ik niet, die heb ik niet open staan.
Gast- Gast
En bij voorkeuren? Want daar is het bij mij weer aangegaan.Stofzuiger schreef:Nee, hier staat het onderaan nog uit. Maar mijn mail weer ik niet, die heb ik niet open staan.
Gast- Gast
Staat gewoon op NEESmikkell schreef:En bij voorkeuren? Want daar is het bij mij weer aangegaan.Stofzuiger schreef:Nee, hier staat het onderaan nog uit. Maar mijn mail weer ik niet, die heb ik niet open staan.
Gast- Gast
Het Mod. topic is trouwens op slot zag ik, was dat ook de bedoeling of ook een reset foutje?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar in de gebruikerslijst sta je dan toch gewoon laatst online zoveel uur geleden?Stofzuiger schreef:Omdat ik nooit uitlog. Waardoor het voor een buitenstaander lijkt alsof ik heel de dag achter mijn pc zit te forummen, en dat vind ik niet prettig.Smikkell schreef:Jullie zijn dus die meelezende gasten. Waarom hebben jullie daarvoor gekozen?Stofzuiger schreef:Als je 'anoniem' ben staat je naam schuin. Ik zie mijn naam dus schuin, en jouw naam nietSjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Volgens mij niet hoor.
Gast- Gast
Nee, niet als je anoniem bent. Maar ik doelde op het feit dat Kruimel het vervelend vindt dat mensen denken dat ze de hele dag online is.Reva schreef:Smikkell schreef:Maar in de gebruikerslijst sta je dan toch gewoon laatst online zoveel uur geleden?Stofzuiger schreef:Omdat ik nooit uitlog. Waardoor het voor een buitenstaander lijkt alsof ik heel de dag achter mijn pc zit te forummen, en dat vind ik niet prettig.Smikkell schreef:Jullie zijn dus die meelezende gasten. Waarom hebben jullie daarvoor gekozen?Stofzuiger schreef:Als je 'anoniem' ben staat je naam schuin. Ik zie mijn naam dus schuin, en jouw naam nietSjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Volgens mij niet hoor.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het Mod. topic is trouwens op slot zag ik, was dat ook de bedoeling of ook een reset foutje?
Was de bedoeling. Ik moet daar namelijk elke reactie los verwijderen en had geen zin in een slowchat daar . Hij staat nu weer gewoon open maar hou het in het topic dat specifiek daar over gaat (die is er nu dan).
Probleem is dat je ook even je abonnementen af moet zeggen, niet alleen die optie uitzetten dus.
Gast- Gast
Ik heb ook nog geen antwoord van Ibbel, waarom zij het 'gewoon fijner' vindt. Ben wel benieuwd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb ook nog geen antwoord van Ibbel, waarom zij het 'gewoon fijner' vindt. Ben wel benieuwd.
Oow ja dat is gevoel weet niet haha. Niks bijzonders. Kan zijn dat het binnenkort gewoon weer aanstaat hoor
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: