DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik ben geen abonnee meer! En ik had ook maar drie mailtjes, dus viel mee.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Sjaantje schreef:Die zit waarschijnlijk te gniffelen achter haar pcIbbeltje schreef:Een test bericht....
edit: aaaaah neee hij gaaat gewoon weer aan !! Zusjeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nee zonder gekheid, ik heb er nu geen last meer van gehad!
Nee, ik zit even naar mijn instellingen te zoeken of daar iets in veranderd is maar het is een beetje een speurwerk .
Gast- Gast
Je krijgt ze als iemand reageerd ná jouw post. Dat is ook het hele idee er achter. Alleen hier reageren zoveel mensen in een minuut. Op andere fora soms eens in de paar dagen dat iemand reageert. Dan is een mailtje wel fijn.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Omdat er na jou nog niemand heeft gereageerd in het mod. topic.Ibbeltje schreef:Ja heb ook uitgezet in profiel...maar heb ik moderatortopic gepost en nu heb ik niks. even kijken of het na deze post wel is.
edit: volgens mij is het opgelost.
nee maar ok niet meer in dit topic...bedoel nu krijg ik helemaal niks meer. En ik dacht dat je ze kreeg als je zelf reageerde?
Gast- Gast
Nee, juist wanneer iemand ná jou reageert. Zodat jij weet dat het de moeite loont om weer even in dat topic te kijken!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Omdat er na jou nog niemand heeft gereageerd in het mod. topic.Ibbeltje schreef:Ja heb ook uitgezet in profiel...maar heb ik moderatortopic gepost en nu heb ik niks. even kijken of het na deze post wel is.
edit: volgens mij is het opgelost.
nee maar ok niet meer in dit topic...bedoel nu krijg ik helemaal niks meer. En ik dacht dat je ze kreeg als je zelf reageerde?
Edit; zoiets als Smikk zegt, dus.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja dacht ook altijd dat dat zo was maar nu leek het of het telkens door mijzelf kwam.
Maar heb nu idd ook bij voorkeuren uitgezet (vaag want dacht dat dat uit stond) en bij dat andere en het lijkt opgelost.
Maar heb nu idd ook bij voorkeuren uitgezet (vaag want dacht dat dat uit stond) en bij dat andere en het lijkt opgelost.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je komt trouwens snachts nog steeds online.Zusje schreef:Sjaantje schreef:Die zit waarschijnlijk te gniffelen achter haar pcIbbeltje schreef:Een test bericht....
edit: aaaaah neee hij gaaat gewoon weer aan !! Zusjeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nee zonder gekheid, ik heb er nu geen last meer van gehad!
Nee, ik zit even naar mijn instellingen te zoeken of daar iets in veranderd is maar het is een beetje een speurwerk .
Gast- Gast
Wat raar, Smikkell! Denk toch dat Zusje erachter zit, ze had toch ook juist bij JOU je avatar veranderd?
Hier is het over, gelukkig.
Alleen wat trouwens me wel opvalt, is dat ik regelmatig opeens uitgelogd ben (vaker als 1x per maand) en dat de tijden van 'laatst online' niet kloppen. Vreemd...
Alleen wat trouwens me wel opvalt, is dat ik regelmatig opeens uitgelogd ben (vaker als 1x per maand) en dat de tijden van 'laatst online' niet kloppen. Vreemd...
Gast- Gast
Ach ik ben iig blij dat het opgelost is haha
Ik heb trouwens ook weer het 'online' labeltje, terwijl het in mijn profiel uit staat....
Gast- Gast
Denk dat de instellingen gereset zijn vandaag.Stofzuiger schreef:Ik heb trouwens ook weer het 'online' labeltje, terwijl het in mijn profiel uit staat....
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb trouwens ook weer het 'online' labeltje, terwijl het in mijn profiel uit staat....
Bij jou reacties staat ie niet hoor.Sjaantje schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb trouwens ook weer het 'online' labeltje, terwijl het in mijn profiel uit staat....HadHeb ik ook last van! Ik had afgelopen weekend mijn zichtbaarheid even uitgezet omdat ik even rustig zonder gestoord te worden alles na wilde lezen voordat ik met een zeker persoon in discussie ging en toch bleef ik 'online' staan. Nu ook, terwijl ik in mijn profiel nog heb staan dat ik dat niet wil.
Gast- Gast
Maar Stofzuiger, ik zie jou nu niet als 'online' staan. Zie jij dat zelf wel??
En zien jullie MIJ dan online staan, of niet?
Dan fiets ik nog even langs het postkantoor op mijn post weer terug te halen.Sjaantje schreef:Wat raar, Smikkell! Denk toch dat Zusje erachter zit, ze had toch ook juist bij JOU je avatar veranderd?
Gast- Gast
Als ik naar mijn eigen reacties kijk, dus wél. Maar bij jou juist niet!Stofzuiger schreef:Bij jou reacties staat ie niet hoor.Sjaantje schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb trouwens ook weer het 'online' labeltje, terwijl het in mijn profiel uit staat....HadHeb ik ook last van! Ik had afgelopen weekend mijn zichtbaarheid even uitgezet omdat ik even rustig zonder gestoord te worden alles na wilde lezen voordat ik met een zeker persoon in discussie ging en toch bleef ik 'online' staan. Nu ook, terwijl ik in mijn profiel nog heb staan dat ik dat niet wil.
ik zie jullie niet online en jullie mij?
Ik zie het zelf wel bij mezelf. Bij jou niet.Sjaantje schreef:Maar Stofzuiger, ik zie jou nu niet als 'online' staan. Zie jij dat zelf wel??
Gast- Gast
Ik zie hem bij Sjaan en bij Kruimeldief allebij niet. Bij Ibbel en bij mezelf wel.
Gast- Gast
Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Dan kun je het dus alleen zelf zien, kennelijk.Smikkell schreef:Ik zie hem bij Sjaan en bij Kruimeldief allebij niet. Bij Ibbel en bij mezelf wel.
Ladies, ik ga de deur uit, ik heb een nieuwjaarsreceptie. Tot vanavond!
Ik zie jullie beiden niet in de gebruikerslijst en bij laatst online staat onbekend. Jullie hebben het dus beiden uitstaan. Bij Ibbel en mezelf zie ik dat wel.Sjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Gast- Gast
Als je 'anoniem' ben staat je naam schuin. Ik zie mijn naam dus schuin, en jouw naam nietSjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie jullie beiden niet in de gebruikerslijst en bij laatst online staat onbekend. Jullie hebben het dus beiden uitstaan. Bij Ibbel en mezelf zie ik dat wel.Sjaantje schreef:Stofzuiger, jij staat niet in de lijst van 'actieve gebruikers' op de homepage, ik wél maar dan schuingedrukt. Hoe zie jij dit als je naar de homepage gaat?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: