DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Erin, ik heb er zelfs een uitdrukking voor verzonnen: bij mij heet zoiets 'georganiseerde chaos'
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
En die van Bent dan???
Sjaan!
Sjaan!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ah, mag ik die van je overnemen Dat klinkt al een stuk beter dan luie enSjaantje schreef:Erin, ik heb er zelfs een uitdrukking voor verzonnen: bij mij heet zoiets 'georganiseerde chaos'
Gast- Gast
Mams werd er gek van ... Mijn slaapkamer zag er altijd uit alsof er een bom was ontploft maar ik wist altijd precies waar alles lag. Als je me iets vroeg te pakken had ik het binnen 2 seconden, met mijn ogen dicht, in handen.Smikkell schreef:Ah, mag ik die van je overnemen Dat klinkt al een stuk beter dan luie enSjaantje schreef:Erin, ik heb er zelfs een uitdrukking voor verzonnen: bij mij heet zoiets 'georganiseerde chaos'slechtegeen huisvrouw
Dus ja, als dit ook op jouw huissie van toepassing is, mag je hem van me overnemen!
Die heb je gister gezien, toch? die van S. was veel beter.Erin schreef:En die van Bent dan???
Sjaan!
Maple, hoe ik dat weet? Soms weet je gewoon dat een piemel en de seks goed is. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik dat nog eens vind. Ik heb er verder niet heel veel gezien, maar zoals deze waren ze iig niet!
Nou, ik heb er wel genoeg gezien (tijdens het bejaarde wassen enzo) maar dat is toch iets anders.
Gast- Gast
Heb je die allemaal in een soort 'vergelijkend warenonderzoek' gezet??Smikkell schreef:Die heb je gister gezien, toch? die van S. was veel beter.Erin schreef:En die van Bent dan???
Sjaan!
Maple, hoe ik dat weet? Soms weet je gewoon dat een piemel en de seks goed is. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik dat nog eens vind. Ik heb er verder niet heel veel gezien, maar zoals deze waren ze iig niet!
Nou, ik heb er wel genoeg gezien (tijdens het bejaarde wassen enzo) maar dat is toch iets anders.
865 pagina's met fotobijlage.Sjaantje schreef:Heb je die allemaal in een soort 'vergelijkend warenonderzoek' gezet??Smikkell schreef:Die heb je gister gezien, toch? die van S. was veel beter.Erin schreef:En die van Bent dan???
Sjaan!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Mams werd er gek van ... Mijn slaapkamer zag er altijd uit alsof er een bom was ontploft maar ik wist altijd precies waar alles lag. Als je me iets vroeg te pakken had ik het binnen 2 seconden, met mijn ogen dicht, in handen.Smikkell schreef:Ah, mag ik die van je overnemen Dat klinkt al een stuk beter dan luie enSjaantje schreef:Erin, ik heb er zelfs een uitdrukking voor verzonnen: bij mij heet zoiets 'georganiseerde chaos'slechtegeen huisvrouw
Dus ja, als dit ook op jouw huissie van toepassing is, mag je hem van me overnemen!
Dat wordt delen!! ZI herkenbaar dit! Had ik alles opgeruimd, uren later kon ze krijgen waar ze om vroeg!
Smik: ja ik heb die van Bent gezien maar ja ik weet toch niet wat S. had. En NEE ik hoef geen foto te zien ! Bij mijn ex dacht ik ook dat het niet beter kon, zoooooooo ben ik daar even op terug gekomen whahahahha!
Erin- Ratel
Laat me raden.... je weet zeker precies wáár in je huis dat onderzoeksrapport zich bevindt?Smikkell schreef:865 pagina's met fotobijlage.Sjaantje schreef:Heb je die allemaal in een soort 'vergelijkend warenonderzoek' gezet??Smikkell schreef:Nou, ik heb er wel genoeg gezien (tijdens het bejaarde wassen enzo) maar dat is toch iets anders.
UhuSjaantje schreef:Laat me raden.... je weet zeker precies wáár in je huis dat onderzoeksrapport zich bevindt?Smikkell schreef:865 pagina's met fotobijlage.Sjaantje schreef:Heb je die allemaal in een soort 'vergelijkend warenonderzoek' gezet??Smikkell schreef:Nou, ik heb er wel genoeg gezien (tijdens het bejaarde wassen enzo) maar dat is toch iets anders.
Gast- Gast
Ik had niet anders van je verwacht!!!Smikkell schreef:Uhu
Waarom niet?
Hij is zo leuk en zo mooi en zo.. nieuwSjaantje schreef:Waarom niet?
Ik ben zo blij dat ik hem heb en wil hem eigenlijk gewoon het hele jaar laten staan
Gast- Gast
Zette(n) jullie nieuwe spullen (schoenen, cadeaus, speelgoed enz.) ook altijd naast je bed.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kerstboom staat er nog steeds
Edit: en ik wil mijn kerststal niet opruimen.
Die is echt te cute! Laat staan.. Schuif kindje Jezus onder de bank bij de verwarming. Probleem opgelost!
Erin- Ratel
Wmahahahahah. Weer terug naar waar hij vandaan kwam. Achter de verwarming. Dan weet ik zeker dat ik nog 7 jaar ongeluk krijg.Erin schreef:Smikkell schreef:Kerstboom staat er nog steeds
Die is echt te cute! Laat staan.. Schuif kindje Jezus onder de bank bij de verwarming. Probleem opgelost!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zette(n) jullie nieuwe spullen (schoenen, cadeaus, speelgoed enz.) ook altijd naast je bed.
Altijd! En dan vergeet ik wel eens dat ik het gekocht heb, en na een week open je die zak weer en dan :
Erin- Ratel
Smikkie, wat let je? Lekker laten staan dan joh! Hoop alleen dat het geen echte is dan, dattie binnenkort vanzelf wegwandelt of (nog erger) rottend in elkaar stort. Ieuw!
Eh nee, ik zet nieuwe spullen niet naast mij bed, daar ligt al genoeg troep
Smikkell schreef:Wmahahahahah. Weer terug naar waar hij vandaan kwam. Achter de verwarming. Dan weet ik zeker dat ik nog 7 jaar ongeluk krijg.Erin schreef:Smikkell schreef:Kerstboom staat er nog steeds
Wel in een gehaakt dekentje, op z'n minst! Ligt ie lekker warm!
Erin- Ratel
Nee, hij is van playmobil.Sjaantje schreef:Smikkie, wat let je? Lekker laten staan dan joh! Hoop alleen dat het geen echte is dan, dattie binnenkort vanzelf wegwandelt of (nog erger) rottend in elkaar stort. Ieuw!
Gast- Gast
Haha echt? Heb je een playmobil kerstboom?? Zien!!
We hebben het over een kerststal he, niet over een kerstboom.Sjaantje schreef:Haha echt? Heb je een playmobil kerstboom?? Zien!!
Gast- Gast
Mappie gaat maar een slaapje doen, moet morgen om half 9 bij de huisarts zitten...
Truste!!
Truste!!
Gast- Gast
Oh de kerst stal! Ik had het over de kerstboom, dat ie niet weg zou rotten. Heb ik dan weer zo verkeerd zitten lezen??Smikkell schreef:We hebben het over een kerststal he, niet over een kerstboom.Sjaantje schreef:Haha echt? Heb je een playmobil kerstboom?? Zien!!
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: