Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

+7
Caribbeanlover
Lejow
Lady4
Pompoen
Bliss
Minx
Ibbeltje
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:22

Ik weet niet wat er is gebeurd, blijkbaar zijn de instellingen gereset.

Om deze reden ontvang je dus sinds een paar uur e-mails dat er reacties op topics zijn. Dit is een instelling die je zelf uit kunt zetten in je profiel bij Voorkeuren.

Punt is alleen wel dat die abonnementen dan open staan. Wat je moet doen is dit:

Ga naar profiel, bovenin
Ga naar Voorkeuren en zet daar 'Breng mij standaard op de hoogte van reacties' op nee.

Ga dan naar het tabblad Onderwerpen met abonnement.
Vink daar alle abonnementen aan die je niet meer wilt. Zeg ze vervolgens op met de knop die daaronder zit.


Hopelijk is dat het dan weer voorlopig opgelost Very Happy

Sorry voor het ongemak!


Laatst aangepast door Zusje op ma 23 jan 2012 - 6:37; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Ibbeltje di 10 jan 2012 - 6:27

Hij is dus weer aan gegaan...ikga hem nu weer uitzetten en kijken of het helpt haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:31

Bij mij is het ook weer aangegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:34

Hebben jullie ook al jullie abonnementen uitgevinkt? Want dat heb ik gedaan en ik heb nergens last meer van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Ibbeltje di 10 jan 2012 - 6:35

ja heb ik gedaan. En nu lijkt het wel over. Maar dat had ik toen straks ook. Hopelijk blijft het nu goed.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:36

Zusje schreef:Hebben jullie ook al jullie abonnementen uitgevinkt? Want dat heb ik gedaan en ik heb nergens last meer van.
Ja! En toen was het afgelopen en een paar minuten laten stond het weer aan. Misschien omdat je met de instellingen bezig was? Voor nu blijft het uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:38

Smikkell schreef:
Zusje schreef:Hebben jullie ook al jullie abonnementen uitgevinkt? Want dat heb ik gedaan en ik heb nergens last meer van.
Ja! En toen was het afgelopen en een paar minuten laten stond het weer aan. Misschien omdat je met de instellingen bezig was? Voor nu blijft het uit.

Nee, ik zocht me suf en bedacht me toen dat die instelling er helemaal niet is. Iedereen moet het handmatig uitzetten als hij nieuw is op het forum. De abonnementen die je dan al hebt lopen gewoon door. Daarom, ook dat uitzetten.

Ik heb het allemaal een half uur geleden gedaan en krijg geen e-mails meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:52

Is het een idee om dit topic vast te zetten bovenaan? En misschien ook in andere pijlers, gezien veel meiden bijvoorbeeld niet buiten de zwangerschapspijler komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Minx di 10 jan 2012 - 6:56

Gelukkig nog geen mails gehad Very Happy en op tijd uit kunnen zetten. Wel fijn deze waarschuwing.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Bliss di 10 jan 2012 - 6:58

Oh ik kreeg net al een mailtje idd, vond het al zo raar! Gauw weer uitzetten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 7:00

Ik heb geen mail gehad Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties 561177

Edit: na deze post wel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 9:54

Ooh ik dacht al... Heb ik weer lekker scheef zitten klooien op m'n telefoon of zo :/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 11:09

Smikkell schreef:Is het een idee om dit topic vast te zetten bovenaan? En misschien ook in andere pijlers, gezien veel meiden bijvoorbeeld niet buiten de zwangerschapspijler komen?

Hij stond al vast bovenaan maar dacht ook in alle pijlers... Niet dus Very Happy. Nu wel! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Pompoen di 10 jan 2012 - 21:41

Ik heb nergens last van!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Lady4 di 10 jan 2012 - 23:42

Bedankt voor de tips Zusje. Ik gelijk mijn tijdszone ook even aangepast, nu loop ik geen uur meer achter volgens dit forum. Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:06

Bij mij blijven ze komen, heb het nu al 3 keer gedaan maar dan gaat het even goed en dan ga ik weg en kom ik terug en dan zijn de instellingen weer terug :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 4:07

Heb je ook al de abonnementen onderin de topics zelf opgezegd?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:08

Lejow schreef:Heb je ook al de abonnementen onderin de topics zelf opgezegd?
Hoeft niet. Bij voorkeuren het vinkje op 'nee' zetten en dan in de lijst alles wissen. Hoef je het niet per topic te doen.

Profiel -> voorkeur -> 'Nee'
Profiel -> onderwerpen met abonnement -> lijst wissen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:19

Ja dat heb ik 3 keer gedaan inmiddels maar hij blijft het terug zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Caribbeanlover wo 11 jan 2012 - 6:42

Zusje, hoe kan het dat jij dit topic kan openen zo bovenaan?

Waarom krijgt iedereen ineens van die mails? Wat heeft het nut?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 6:46

Caribbeanlover schreef:Zusje, hoe kan het dat jij dit topic kan openen zo bovenaan?

Waarom krijgt iedereen ineens van die mails? Wat heeft het nut?
Omdat zusje de beheerder is.
En het nut.. sommige fora van actieforum.nl worden maar eens in de zoveel dagen/weken bezocht. Dan ik het wel handig als je een melding krijgt van een nieuwe reactie. Bij ons is dat alleen niet nodig. Maar daarom is die functie er dus.

Waarom de instellingen opeens gereset zijn, wie zal het zeggen. Gewoon even opnieuw instellen en niets meer aan de hand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 8:18

Caribbeanlover schreef:Zusje, hoe kan het dat jij dit topic kan openen zo bovenaan?

Waarom krijgt iedereen ineens van die mails? Wat heeft het nut?

Het heeft geen nut (tenzij je dat graag zou willen natuurlijk), ik weet zelf ook niet waarom dat is gebeurd. Ik kan je wel een oplossing geven, dus bij deze.

Daarnaast ben ik de Admin van dit forum dus kan ik sticky topics plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Caribbeanlover wo 11 jan 2012 - 9:00

Aha wist niet dat jij Admin was? Dacht dat jullie dat niet bekend mochten maken?!

Heb het veranderd en hopelijk krijg ik geen irritante mails meer.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 9:07

Nou ja, ik ben zelf de Admin dus bepaal zelf of ik het bekend maak natuurlijk Very Happy maar ik maak er al een behoorlijke tijd geen geheim meer van hoor. Ik denk dat je het gewoon net niet hebt meegekregen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 9:08

Caribbeanlover schreef:Aha wist niet dat jij Admin was? Dacht dat jullie dat niet bekend mochten maken?!

Heb het veranderd en hopelijk krijg ik geen irritante mails meer.
Eerder, toen het niet algemeen bekend was, gooide jij het nog per ongeluk expres op het forum laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties Empty Re: Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum