DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Heb je al kwark en noten?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Mijn zelfgemaakte groentesoep is weer heerlijk...
De mijne ook
jaaa ben maandag begonnen met de kwark, noten, banaan, lijnzaad. EN rijstwafels ipv brood en het is goed te doen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb net mijn kussen kapot getrokken :S, athans de rits. Het is zo'n rol voor op de bank, wou die hoes wassen, trok ik eerst de rits kapot, kan hem ook niet meer maken helaas en het was geen kussen wat eruit kwam, oeps.
Gewoon de vulling trok ik ook een paar stukken per ongeluk vanaf. Heb nog zo'n rol maar heb diemaar gelaten!
Gewoon de vulling trok ik ook een paar stukken per ongeluk vanaf. Heb nog zo'n rol maar heb diemaar gelaten!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ah, fijn!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Heb je al kwark en noten?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Mijn zelfgemaakte groentesoep is weer heerlijk...
De mijne ook
jaaa ben maandag begonnen met de kwark, noten, banaan, lijnzaad. EN rijstwafels ipv brood en het is goed te doen
Gast- Gast
Moest wel ff wennen aan structuur van kwark hahaha
Nieuwe rits er in zetten?ExpressoB schreef:Ik heb net mijn kussen kapot getrokken :S, athans de rits. Het is zo'n rol voor op de bank, wou die hoes wassen, trok ik eerst de rits kapot, kan hem ook niet meer maken helaas en het was geen kussen wat eruit kwam, oeps.
Gast- Gast
Dan maak je soep Reev
Welke kwark heb je?Ibbeltje schreef:Moest wel ff wennen aan structuur van kwark hahaha
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Dan maak je soep Reev
Ik heb alleen maar water en alcohol in huis. Geen fruit, groenten, brood, pasta, rijst, niks.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Welke kwark heb je?Ibbeltje schreef:Moest wel ff wennen aan structuur van kwark hahaha
franse magere kwark geloof ik..ff plaatje zoeken had hem laatst geplaatst hier.
Laatst aangepast door Ibbeltje op di 10 jan 2012 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Reev hoe komt het dat je zowat niks in huis hebt? Geen tijd of zin gehad voor de boodschappen?
Smikkell schreef:Nieuwe rits er in zetten?ExpressoB schreef:Ik heb net mijn kussen kapot getrokken :S, athans de rits. Het is zo'n rol voor op de bank, wou die hoes wassen, trok ik eerst de rits kapot, kan hem ook niet meer maken helaas en het was geen kussen wat eruit kwam, oeps.
Gewoon de vulling trok ik ook een paar stukken per ongeluk vanaf. Heb nog zo'n rol maar heb die maar gelaten!
ten eerste kan ik dat niet en dat is die kussenrol niet waard, kijk wel even wat ik ermee doe. Weggooien vind ik ook zonde, als die onderste boven ligt, ziet niemand het;) misschien ff vast stikken of vast zetten met iets.
Reva schreef:Ik heb alles weggegooid
???
Reva schreef:Ik heb alles weggegooid
was het bedorven?
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik heb alles weggegooid
was het bedorven?
Nee
Ik wil geen eten meer in huis even, word er gek van!
Gast- Gast
]Ik dacht dat het echt een onderdeel van de bank was, want dan zou het wel de moeite waard kunnen zijn.
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik heb alles weggegooid
was het bedorven?
Nee
Hoezo?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Of eerst vulling er helemaal uit. Dan wassen en daarna vullen en dichtnaaien.Reva schreef:EB, als wassen toch niet kan zou ik hem dichtmaken met naald en draad.
Gast- Gast
Waarom denk je?Alex schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik heb alles weggegooid
was het bedorven?
Nee
Hoezo?
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik heb alles weggegooid
was het bedorven?
Nee
Hoezo?
Omdat ik het allemaal opvreet en ga zoeken of et nog iets is. Nu weet ik zeker van niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom denk je?Alex schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik heb alles weggegooid
was het bedorven?
Nee
Hoezo?
Nou ja, ik kan wel wat bedenken, maar al je eten weggooien lijkt me ook weer niet de bedoeling. Je moet toch eten?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: