DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ligt dus niet alleen aan mij? En de rest? Hebben jullie er ook last van? Wraakactie van Zusje ofzo???Alex schreef:Kut! Ik zie net dat ik ook een abonnement hebt op het Dagcafé
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Yup!Smikkell schreef:Vandaag is het toch dinsdag?
Ha Ibbeltje! Mijn kont doet nóg zeer!
Heej Sjaan. Je kont zeer van de hometrainer?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sjaantje schreef:Ligt dus niet alleen aan mij? En de rest? Hebben jullie er ook last van? Wraakactie van Zusje ofzo???Alex schreef:Kut! Ik zie net dat ik ook een abonnement hebt op het Dagcafé
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee, omdat je me vanmorgen zo hard uit bed schopteIbbeltje schreef:Heej Sjaan. Je kont zeer van de hometrainer?Sjaantje schreef:Yup!Smikkell schreef:Vandaag is het toch dinsdag?
Sjaan gaat zaterdag de babykamer ophalen!
Alex schreef:Sjaantje schreef:Ligt dus niet alleen aan mij? En de rest? Hebben jullie er ook last van? Wraakactie van Zusje ofzo???Alex schreef:Kut! Ik zie net dat ik ook een abonnement hebt op het Dagcafé
ik kriijg ook meldingen van plaatsen van een reactie
Lily> M was weer aan het lopen en rennen Hij sleept iet wat nog met zijn beentje maar het valt mee. Waarschijnlijk mag hij morgen naar huis als het zo blijft gaan
Sjaantje schreef:Sjaan gaat zaterdag de babykamer ophalen!
babykamer?
Sjaantje schreef:Nee, omdat je me vanmorgen zo hard uit bed schopteIbbeltje schreef:Heej Sjaan. Je kont zeer van de hometrainer?Sjaantje schreef:Yup!Smikkell schreef:Vandaag is het toch dinsdag?
oow ja was vergeten Doe maar ijs op of zo
Alex schreef:Sjaantje schreef:Ligt dus niet alleen aan mij? En de rest? Hebben jullie er ook last van? Wraakactie van Zusje ofzo???Alex schreef:Kut! Ik zie net dat ik ook een abonnement hebt op het Dagcafé
Ik had het ook.
Gast- Gast
Ik heb ze nu opgezegd. Als ik naar profiel ga kan je het ook uitzetten. Er staan geen onderwerpen dus hoop nu dat het goed is.
Ja dacht je dat dat vetjes waren rond mijn buik???Ibbeltje schreef:babykamer?Sjaantje schreef:Sjaan gaat zaterdag de babykamer ophalen!
Haha nee, voor mijn nieuwe neefje. De Babydump is ook in EHV, dus onzin als zus en zwager op en neer moeten als ik er langs kom op weg naar de EHV-meeting...
Sjaantje schreef:Ja dacht je dat dat vetjes waren rond mijn buik???Ibbeltje schreef:babykamer?Sjaantje schreef:Sjaan gaat zaterdag de babykamer ophalen!
Haha nee, voor mijn nieuwe neefje. De Babydump is ook in EHV, dus onzin als zus en zwager op en neer moeten als ik er langs kom op weg naar de EHV-meeting...
hahaha muts:P
Kan jij alles mee nemen in de auto dan???
dacht ik zal ook eens in m`n mailbox gaan kijken en ja hoor ik krijg ook weer allemaal mails, hoe stop ik dit?
Gast- Gast
Ik had er ook al last van! Ik heb het in mijn profiel maar weer opnieuw veranderd, hopen dat dit helpt!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Zodra ik ergens reageer, gaat hij weer aan!
Laatst aangepast door Smikkell op di 10 jan 2012 - 5:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heul grote auto! (focus station) Ik laat gewoon de rolstoel thuis en klap de banken plat. Genoeg plek om een yes-meeting te houden!! Nee, volgens de verkoper vd winkel moest het passen. Scheelt, er zit geen kast bij: alleen bedje en commode.Ibbeltje schreef:hahaha muts:P
Je kan in d emails op de onderste link klikken....of in je profiel kan je dat uitzetten.
Nee ik had alleen van dagcafé, maar gezien de instelling in het profiel had ik ook verwacht van meerdere topics een mail te krijgen. Da's juist het vreemde!Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Sjaantje schreef:Heul grote auto! (focus station) Ik laat gewoon de rolstoel thuis en klap de banken plat. Genoeg plek om een yes-meeting te houden!! Nee, volgens de verkoper vd winkel moest het passen. Scheelt, er zit geen kast bij: alleen bedje en commode.Ibbeltje schreef:hahaha muts:P
oooh vandaar ...geen kast.... dat scheelt een hoop.
Maar ze gaan weer aan zodra ik ergens reageer.Ibbeltje schreef:Je kan in d emails op de onderste link klikken....of in je profiel kan je dat uitzetten.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nee ik had alleen van dagcafé, maar gezien de instelling in het profiel had ik ook verwacht van meerdere topics een mail te krijgen. Da's juist het vreemde!Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
ik ook van de eindhoven meeting en dat zijn de 2 waar ik nu alleen nog in heb gereageerd.
Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Ik ook van andere topics idd, maar volgens mij heb ik het nu verholpen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hier niet. Ze blijven steeds weer aan gaan na elke reactie.May schreef:Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Ik ook van andere topics idd, maar volgens mij heb ik het nu verholpen!
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: