DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Nou, ik wilde het supergraag aan Evy vertellen, maar die heb ik al zó lang niet meer gezien... ik denk dat ze me niet meer lief vindt ofzo...Alex schreef:Sjaan, en aan Lex?
Ahhh, lullig van Evy. Ik heb haar ook al even niet gezien. Is ze er nog wel?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Het is ook allemaal veel, Sjaan. Veel dingen die je nu opeens kunt. Veel mijlpalen, veel vooruitgang, veel dingen die je misschien niet meer had durven hopen en veel blijdschap. Ik snap best dat je daar soms wat tranen van krijgt.Sjaantje schreef:Serieus, ik zat op die fiets en ik dacht: 'Dat moet ik aan Smikkel vertellen! En aan Reva! En aan Erin! Aan allemaal!!!!!'Smikkell schreef:Ik kom hier gewoon elke dag met plezier kijken wat Sjaan nu allemaal weer voor nieuwe trucjes kan..
En Sjaan, elke dag 500 meter tijdens de Nijmeegse vierdaagse, dat vind ik ook prima. (Zal je PM nog beantwoorden).
En die 500 meter.... die heb ik gister al ingehaald (675m)! Nooit verwacht! Mijn volgende doel is 1km te halen. Het móet lukken!!!!waarom springen ineens de tranen in mijn ogen???
Gast- Gast
Nee ik kan haar niet meer vinden in de gebruikerslijst. Zeker haar account laten verwijderen. Jammer dat ze dat heeft gedaan zonder gedag te zeggen. Tssss....Alex schreef:Sjaantje schreef:Nou, ik wilde het supergraag aan Evy vertellen, maar die heb ik al zó lang niet meer gezien... ik denk dat ze me niet meer lief vindt ofzo...Alex schreef:Sjaan, en aan Lex?
Ahhh, lullig van Evy. Ik heb haar ook al even niet gezien. Is ze er nog wel?
En die tranen zijn absoluut zéker van geluk. Het is zó raar om ineens iets te kunnen dat je zó lang niet hebt gekund dat je het je amper nog kan herinneren...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!Reva schreef:Sjaaaaaaaan
Waarom krijg ik ineens melding van posts? Als ik op 'abbo opzeggen' klik, staat het er na één post toch weer alsof ik een abbo heb gevraagd. Ok, 1x per ongeluk misklikken kan gebeuren, maar niet tig keer achter elkaar. In 'mijn voorkeuren' staat ook ineens 'JA' bij de vraag of ik reacties wil??? Hoe kan dit???
Reva schreef:Nee ik dacht jij steelt de kleding en loopt thuis met de alarmdingen er nog aan
Uhu, dat durf ik ook echt.
Lily, er staan trouwens ook neutrale (Jip & Janneke) rompers bij, dat zou wel kunnen natuurlijk!
Alex- Ratel
Sjaan, ik heb dat ook. Laatst 3000 berichten gewist en nu heb ik er weer bijna 900. Gelukkig gebruik ik dat emailadres niet meer.
Gast- Gast
Wat raar! Dit is me nog nooit gebeurd, ja op mijn mobiel tik ik met mijn dikke worstvingertjes soms per ongeluk op 'abonneren' maar nu écht niet! Ik weet het zéker!
Je kunt een dergelijk abonnement toch opzeggen? Bij mij lukt dat wel altijd. Misschien anders even cookies deleten. Misschien dat het daarom blijft hangen op de een of andere manier?
Oh en hoi
Oh en hoi
Gast- Gast
Lily schreef:nee ik ga nog niks kopen
Het was maar een tip. Durf je nog niks te kopen?
Alex- Ratel
Het enige dat ik met cookies doe is opeten Het stomme is juist dat ik voorheen nergens last van had, nu zet ik pc aan en -hup- het forum doet gek. Nja, het lijkt nu opgelost te zijn nadat ik mijn voorkeuren heb aangepast. Het blijft gelukkig stil in mn mailbox
Oh en hoi terug!
Oh en hoi terug!
durven wel hoor maar ben ook realistisch, het kan nog gewoon misgaan. En ik vind het juist leuk om dingen te kopen voor specifiek een jongen of meisje
Gast- Gast
Ik zet het abo steeds uit. Misschien zet ik het toch per ongeluk weer aan op mijn telefoon.
Laatst aangepast door Smikkell op di 10 jan 2012 - 5:24; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zet het abbo steeds uit. Misschien zet ik het toch perongeluk weer aan op mijn telefoon.
Dat heb ik idd ook weleens. Te dikke vingers .
Gast- Gast
Ow, wacht... natuurlijk! Ik heb vannacht en vanmorgen nog op jou gereageerd... op mijn telefoon! Dan zal het daar misgegaan zijn. Hoewel, dan verandert er toch niets aan je profielinstellingen? Dan geldt dat toch alleen voor dat ene specifieke topic?Smikkell schreef:Ik zet het abo steeds uit. Misschien zet ik het toch per ongeluk weer aan op mijn telefoon.
Nou ja, doeternietoe. Tis opgelost.
heej
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Kut! Ik zie net dat ik ook een abonnement hebt op het Dagcafé
Alex- Ratel
Yup!Smikkell schreef:Vandaag is het toch dinsdag?
Ha Ibbeltje! Mijn kont doet nóg zeer!
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: