DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Zet je het in betreffende topic uit? (rechtsonder?) Want toen had ik hetzelfde maar sinds ik echt in 'profiel' heb uitgezet, is het opgelost.Smikkell schreef:Maar ze gaan weer aan zodra ik ergens reageer.Ibbeltje schreef:Je kan in d emails op de onderste link klikken....of in je profiel kan je dat uitzetten.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Hier niet. Ze blijven steeds weer aan gaan na elke reactie.May schreef:Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Zodra ik ergens reageer, gaat hij weer aan!
Ik ook van andere topics idd, maar volgens mij heb ik het nu verholpen!
Bij mij gelukkig niet, heb het in mijn profiel aangepast.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hier niet. Ze blijven steeds weer aan gaan na elke reactie.May schreef:Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Naar profiel gaan, naar voorkeuren en dan bij breng mij op de hoogte van reacties nee selecteren en dat opslaan.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Huh, ik heb inderdaad ook weer een abonnement en had 'm net uitgezet!
Sjaan, lief dat jij de babykamer gaat ophalen!
Sjaan, lief dat jij de babykamer gaat ophalen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb er ook last van. Gelukkig gebruik ik het mailadres nooit.Reva schreef:Smikkell schreef:Hier niet. Ze blijven steeds weer aan gaan na elke reactie.May schreef:Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Bij mij gelukkig niet, heb het in mijn profiel aangepast.
Gast- Gast
That's me!Reva schreef:Lief van je, Sjaan!
Nee, is anders toch onzin?? Ik kom erlangs, dan laat ik een ander toch geen takke-end rijden om die spullen op te halen? Bij winkel helpen ze inladen, 's avonds ga ik naar zus en zwager dus dan kan zwager t uitladen. Ik hoef alleen maar klein stukkie om te rijden, that's all!
Huh ja had hem ook net uitgezet maa rwas weer aan.....nu heb ik hem nogmaals uit gezet maar nu via mijn profiel. Even kijken hoe het nu gaat.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat doe ik. Ik weet hoe het werk. Maar ze gaan weer aan na een reactie.May schreef:Smikkell schreef:Hier niet. Ze blijven steeds weer aan gaan na elke reactie.May schreef:Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Naar profiel gaan, naar voorkeuren en dan bij breng mij op de hoogte van reacties nee selecteren en dat opslaan.
Gast- Gast
Een test bericht....
edit: aaaaah neee hij gaaat gewoon weer aan !! Zusjeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Volgens mij heb ik er nu geen last meer van.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Dat doe ik. Ik weet hoe het werk. Maar ze gaan weer aan na een reactie.May schreef:Smikkell schreef:Hier niet. Ze blijven steeds weer aan gaan na elke reactie.May schreef:Smikkell schreef:Krijgen jullie alleen mails van het dagcafe? Ik namelijk ook van andere topics.
Ohh dat heeft bij mij wel geholpen gelukkig. Waarschijnlijk wou Zusje dan echt wraak op je nemen
May- Ratel
Sjaan wat lief voor je en inderdaad kleine moeite als jij er toch langs komt
Laatst aangepast door Lily op di 10 jan 2012 - 5:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Die zit waarschijnlijk te gniffelen achter haar pcIbbeltje schreef:Een test bericht....
Nee zonder gekheid, ik heb er nu geen last meer van gehad!
ik had `m net ook uitgezet maar kreeg opeens toch weer mails, zwaar irritant dit.
eigenwijs forum ik heb `m nog maar net uitgezet of hij abboneert zichzelf weer aan op `t dagcafe
eigenwijs forum ik heb `m nog maar net uitgezet of hij abboneert zichzelf weer aan op `t dagcafe
Laatst aangepast door Lily op di 10 jan 2012 - 5:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik hoop dat he tnu ook op gaat houden.....wordt nu met mijn neus op de feiten gedrukt hoeveel ik post en dat vind ik niet leuk
Elke keer de abonnementen uitzetten werkte ook niet bij mij, moest de instellingen veranderen in mijn profiel. Maar tot nu toe is het wel opgelost.
May- Ratel
Dan moet je toch maar minder gaan posten
Hebben jullie het ook uitgezet in je profiel?
Hebben jullie het ook uitgezet in je profiel?
Alex- Ratel
nou meiden ik ben klaar met werken, fijne avond en tot morgen
En ik denk dat ik schrik als ik morgen m`n mailbox zie hoop dat het snel oplost.
En ik denk dat ik schrik als ik morgen m`n mailbox zie hoop dat het snel oplost.
Gast- Gast
Nou, hoeveel jij post? Het zijn niet je eigen reacties die je krijgt in je mail.Ibbeltje schreef:Ik hoop dat he tnu ook op gaat houden.....wordt nu met mijn neus op de feiten gedrukt hoeveel ik post en dat vind ik niet leuk
Gast- Gast
Ik het onderaan uitgezet, in mijn profiel bij abonnementen alles uitgezet en bij voorkeuren nog een keer, het lijkt te werken.
Gast- Gast
Ja heb ook uitgezet in profiel...maar heb ik moderatortopic gepost en nu heb ik niks. even kijken of het na deze post wel is.
edit: volgens mij is het opgelost.
Omdat er na jou nog niemand heeft gereageerd in het mod. topic.Ibbeltje schreef:Ja heb ook uitgezet in profiel...maar heb ik moderatortopic gepost en nu heb ik niks. even kijken of het na deze post wel is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Omdat er na jou nog niemand heeft gereageerd in het mod. topic.Ibbeltje schreef:Ja heb ook uitgezet in profiel...maar heb ik moderatortopic gepost en nu heb ik niks. even kijken of het na deze post wel is.
nee maar ok niet meer in dit topic...bedoel nu krijg ik helemaal niks meer. En ik dacht dat je ze kreeg als je zelf reageerde?
En nu? En in een ander topic? Je moet het nu zeker per reactie per topic uit gaan zetten.Smikkell schreef:Omdat er na jou nog niemand heeft gereageerd in het mod. topic.Ibbeltje schreef:Ja heb ook uitgezet in profiel...maar heb ik moderatortopic gepost en nu heb ik niks. even kijken of het na deze post wel is.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: