DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ach ja, ben nu weer een stuk rustiger en ik heb vanmiddag twee uurtjes geslapen. Had ik blijkbaar nodig
Oeh leuk, babykleertjes, kan ik ook even spieken ^^
Oeh leuk, babykleertjes, kan ik ook even spieken ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
En zaterdag ga ik nieuwe schoenen kopen
Helleuw!
Miss Mijlpaal meldt zich!
Miss Mijlpaal meldt zich!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Die op fb stonden?VeryCherry schreef:En zaterdag ga ik nieuwe schoenen kopen
Linkje, want de foto is enorm
http://freakyfashion.nl/freakyfashion/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=5672&category_id=275
http://freakyfashion.nl/freakyfashion/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=5672&category_id=275
Sjaantje schreef:Die op fb stonden?VeryCherry schreef:En zaterdag ga ik nieuwe schoenen kopen
Nope, nog mooiere
VeryCherry schreef:Linkje, want de foto is enorm
Laatst aangepast door Smikkell op di 10 jan 2012 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh, nog een paar dagen wachten, ik vind ze zooo mooi en ik moet echt nieuwe schoenen hebben, want ik loop voor lul met die ik nu heb...
Helemaal mee eens!Lily schreef:helemaal jou
VC, wat is er mis met je huidige schoenen dan? Versleten??
Sjaan is blij want Sjaan heeft............... OP DE HOMETRAINER GEFIETST!!!!
Echt serieus onvoorstelbaar... Al zo'n 20 jaar heb ik niet meer kunnen fietsen vanwege mijn knie-beperking. Want als je linkervoet op de onderste trapper staat, moet je rechterknie héél erg gebogen zijn om op de bovenste trapper te kunnen. Zelfs met aangepaste trappers kon ik dat al heel lang niet meer dus.
Vanmorgen in de fitnesszaal op de hometrainer gezeten, eerst kwam ik niet helemaal rond met de trappers maar na even 'heen en weer' bewegen met de trappers (warming-up voor de knietjes) kon ik ineens wél de trappers rond krijgen
Ok, ik smokkelde een héél klein beetje door met mijn voeten wat over de pedalen heen te schuiven en ook mijn billen bleven niet helemaal stil zitten op het zadel. Maar toch. Ik is trots op mij!
Sjaan is blij want Sjaan heeft............... OP DE HOMETRAINER GEFIETST!!!!
Echt serieus onvoorstelbaar... Al zo'n 20 jaar heb ik niet meer kunnen fietsen vanwege mijn knie-beperking. Want als je linkervoet op de onderste trapper staat, moet je rechterknie héél erg gebogen zijn om op de bovenste trapper te kunnen. Zelfs met aangepaste trappers kon ik dat al heel lang niet meer dus.
Vanmorgen in de fitnesszaal op de hometrainer gezeten, eerst kwam ik niet helemaal rond met de trappers maar na even 'heen en weer' bewegen met de trappers (warming-up voor de knietjes) kon ik ineens wél de trappers rond krijgen
Ok, ik smokkelde een héél klein beetje door met mijn voeten wat over de pedalen heen te schuiven en ook mijn billen bleven niet helemaal stil zitten op het zadel. Maar toch. Ik is trots op mij!
Ik kom hier gewoon elke dag met plezier kijken wat Sjaan nu allemaal weer voor nieuwe trucjes kan..
En Sjaan, elke dag 500 meter tijdens de Nijmeegse vierdaagse, dat vind ik ook prima. (Zal je PM nog beantwoorden).
En Sjaan, elke dag 500 meter tijdens de Nijmeegse vierdaagse, dat vind ik ook prima. (Zal je PM nog beantwoorden).
Gast- Gast
jeeej wat goed zeg en dan gaat het de volgende keer vast beter zonder te wiebelen enzo
VC had je al eens op de site van attitudeholland gekeken die hebben uitverkoop
VC had je al eens op de site van attitudeholland gekeken die hebben uitverkoop
Gast- Gast
Serieus, ik zat op die fiets en ik dacht: 'Dat moet ik aan Smikkel vertellen! En aan Reva! En aan Erin! Aan allemaal!!!!!'Smikkell schreef:Ik kom hier gewoon elke dag met plezier kijken wat Sjaan nu allemaal weer voor nieuwe trucjes kan..
En die 500 meter.... die heb ik gister al ingehaald (675m)! Nooit verwacht! Mijn volgende doel is 1km te halen. Het móet lukken!!!!
Yup, die zijn compleet afgedragen en ik heb nog wel een ander paar schoenen, maar er zit een gat in de zool, whahaha. Voel me net zo'n zwerver
Maar wat goed joh Sjaantje, echt geweldig
Maar wat goed joh Sjaantje, echt geweldig
Sjaan, en aan Lex?
Even zonder gekheid: wat goed van je!!! Ik vind het zó knap, ik ben trots op je!
Even zonder gekheid: wat goed van je!!! Ik vind het zó knap, ik ben trots op je!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh ja, Lily, het zijn allemaal meisjeskleren dus 50% kans dat je er niks aan hebt
Alex- Ratel
Nou, ik wilde het supergraag aan Evy vertellen, maar die heb ik al zó lang niet meer gezien... ik denk dat ze me niet meer lief vindt ofzo...Alex schreef:Sjaan, en aan Lex?
Hehe... dat werd tijd...Stofzuiger schreef:Ik heb FB
Stofzuiger schreef:Ik heb FB
haha, ik wacht geduldig tot ik weet wat het wordt. Maar ik denk dat het een meisje wordt hoewel J het daar niet mee eens is.
En sjaan die tranen misschien omdat je zo trots op jezelf bent? Je kan weer iets wat je al jaren niet meer hebt gekund, dan zou ik denk ik ook wel huilen van blijdschap hoor
En sjaan die tranen misschien omdat je zo trots op jezelf bent? Je kan weer iets wat je al jaren niet meer hebt gekund, dan zou ik denk ik ook wel huilen van blijdschap hoor
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb FB
Alex- Ratel
Hoi meiden.
Wat super goed, Sjaantje!
Wat super goed, Sjaantje!
Lotus- Ratel