DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Maple schreef:Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
Dat gaan we vanavond ook doen. Ik dacht ook dat het uitgesproken was. Maar er bleek nog een open wond te zijn. En dat moeten we echt uitspreken.
Ja, maar waarom leg je het verhaal dan opnieuw weer hier neer in volle glorie, dat bedoelde ik eigenlijk...
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Bwhaaaaaaaaaa, connection error. Ik mag geen woord leggen van God.
Eikel
Wahahaha!
Ik lees stiekem mee in het café, maar dit lachje is door de hele ruimte te horen, dus ik maak mezelf maar kenbaar.
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:Ik vind het zelf meer uitdagen..Ibbeltje schreef:Maple schreef:Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
dat denk ik ook eerlijk gezegd.
Dat was niet de bedoeling. Want het zit me erg dwars. Dus zullen we het hier maar even bij laten. Dan ga ik straks met sjaan in gesprek. Wel het beste denk ik.
Zo dwars dat je zegt dat je de vriendschap verbreekt omdat iemand je wijst op je tekortkomingen. Je mag je handjes dichtknijpen dat je nog een kans krijgt om in gesprek te gaan.
Gast- Gast
Youandi schreef:June schreef:Reva schreef:Bwhaaaaaaaaaa, connection error. Ik mag geen woord leggen van God.
Eikel
Wahahaha!
Ik lees stiekem mee in het café, maar dit lachje is door de hele ruimte te horen, dus ik maak mezelf maar kenbaar.
Ik hoorde ook al een muwhahahahahaha voorbij komen!
En niks meelezen, gezellig mee kletsen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Youandi schreef:June schreef:Reva schreef:Bwhaaaaaaaaaa, connection error. Ik mag geen woord leggen van God.
Eikel
Wahahaha!
Gezellig hoor .
Gast- Gast
OMG!Reva schreef:Maura schreef:Smikkell schreef:Ik vind het zelf meer uitdagen..Ibbeltje schreef:Maple schreef:Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
dat denk ik ook eerlijk gezegd.
Dat was niet de bedoeling. Want het zit me erg dwars. Dus zullen we het hier maar even bij laten. Dan ga ik straks met sjaan in gesprek. Wel het beste denk ik.
Zo dwars dat je zegt dat je de vriendschap verbreekt omdat iemand je wijst op je tekortkomingen. Je mag je handjes dichtknijpen dat je nog een kans krijgt om in gesprek te gaan.
Erin- Ratel
Ik heb nul afwas, dat is echt maanden terug, echt retecool. Afgezien van de twee boeken die ergens in huis moeten zijn.
Gast- Gast
Ik lees meestal niet mee. Wanneer ik begin te lezen, moet ik ook altijd even 'meedoen', maar nu was ik al een behoorlijke poos aan het lezen. But, okay, ik doe mee. Met een glas rosé, dat dan weer wel
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb nul afwas, dat is echt maanden terug, echt retecool. Afgezien van de twee boeken die ergens in huis moeten zijn.
Was jij je boeken af ?
Gast- Gast
Je bedoelt vast vorken..Reva schreef:Ik heb nul afwas, dat is echt maanden terug, echt retecool. Afgezien van de twee boeken die ergens in huis moeten zijn.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik lees meestal niet mee. Wanneer ik begin te lezen, moet ik ook altijd even 'meedoen', maar nu was ik al een behoorlijke poos aan het lezen. But, okay, ik doe mee. Met een glas rosé, dat dan weer wel
Lekker.
Ik doe eigenlijk niet mee, voor mijn neus ligt mijn boek dat ik moet bestuderen
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Ik heb nul afwas, dat is echt maanden terug, echt retecool. Afgezien van de twee boeken die ergens in huis moeten zijn.
Was jij je boeken af ?
Precies mijn gedachte!!
En YouandI
Erin- Ratel
June schreef:Reva schreef:Ik heb nul afwas, dat is echt maanden terug, echt retecool. Afgezien van de twee boeken die ergens in huis moeten zijn.
Was jij je boeken af ?
Ik bedoel vorken, maar ik ben zo intellectueel dat mijn tablet automatisch denkt dat ik over boeken spreek.
Gast- Gast
Afwas? Ben ik even blij met de vaatwasser..
Ik ben zó perfectionistisch, dat ik niet op de bank mocht zitten voordat ik het aanrecht leeg had, destijds.
Ik ben zó perfectionistisch, dat ik niet op de bank mocht zitten voordat ik het aanrecht leeg had, destijds.
Gast- Gast
Nee, ik kan het niet.June schreef:Smikkell schreef:Mond houden, mond houden, mond houden
I know you can do it!
Want ik snap het nut niet van dit posten op het moment dat alleen de mensen uit de eerdere discussie in het dagcafe zijn. Dat lok je gewoon iets uit.
verder maak ik me boos over haar post, die gewoon weer vol staat met onwaarheden. Alsof dat is waar men over viel. Als ze dat serieus denkt heeft ze het nog steeds niet begrepen. Het lijkt of ze het boetekleed aantrekt door een paar keer te roepen dat ze stom is geweest en het aan haar ligt, maar ondertussen zegt ze gewoon dingen die totaal onzin zijn. Verdraait ze haar aandeel. Bah. Zulke vrienden kun je maar beter kwijt zijn.
Gast- Gast
Ik heb net trouwens wel een record-aantal handdoeken in de wasmachine gedaan. Ze zijn er levend weer uitgekomen Het waren er een stuk of 12
Gast- Gast
En schoon ook?Youandi schreef:Ik heb net trouwens wel een record-aantal handdoeken in de wasmachine gedaan. Ze zijn er levend weer uitgekomen Het waren er een stuk of 12
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik heb net trouwens wel een record-aantal handdoeken in de wasmachine gedaan. Ze zijn er levend weer uitgekomen Het waren er een stuk of 12
Bij mij hangen er ook bizar veel handdoeken en theedoeken en vaatdoeken aan de waslijn
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: