DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Erin schreef:Heeft ie wat goed te maken??
Ja.
De bloemenwarenzijn bijna dood, dus het was net op tijd..tss.
Wordt Mart niet jaloers?? O heb je die doorgestuurd naar Smikk?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dat wil ik dan weer niet zeggen. Mensen aanspreken op hun vet vind ik geen compliment.Alex schreef:Smikkell schreef:Wat zit je goed in de comlimenten vandaag.Alex schreef:Ahhhhh, vet lief!
Ja, goed he! Ook complimenten gaan me vet goed af.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat wil ik dan weer niet zeggen. Mensen aanspreken op hun vet vind ik geen compliment.Alex schreef:Smikkell schreef:Wat zit je goed in de comlimenten vandaag.Alex schreef:Ahhhhh, vet lief!
Ja, goed he! Ook complimenten gaan me vet goed af.
Maar dat dééd ik helemaal niet!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Twee vind ik een beetje veel.Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Heeft ie wat goed te maken??
Ja.
Gast- Gast
Hé Alex is weer Alex!!
En ik ben ook benieuwd naar Maura haar verhaal..
En ik ben ook benieuwd naar Maura haar verhaal..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Hé Alex is weer Alex!!
Wie anders?
Alex- Ratel
Alex schreef:Wat heb je gedaan dan, Maura?
Ik denk dat we daar inmiddels wel een boek over kunnen schrijven. Maar wat nu speelt is het feit dat ik op 30 december naar haar woonplaats zou gaan. Ik zou de trein nemen van 11.03u. En dit werd 12.03u. In de trein kwam ik erachter dat ik pas om 15.30u bij haar zou zijn en aangezien ze thuiszorg kreeg, om 16.00u, heb ik gezegd dat het me beter leek om op een andere dag af te spreken. Daar zijn bij haar onzekerheden komen kijken, omdat ik wel vaker een afspraak heb afgezegd, op het laatste moment, in het verleden. En dat heb ik gisteren dan weer verkeerd aangepakt. Door verkeerde dingen te zeggen via wa die ik dan weer niet zo bedoelde. etc. Dus ik moet echt even op de blaren zitten. En ik snap haar wel, want ik ben het meest onbetrouwbare vriendinnetje in haar leven en door wa hebben we elkaar compleet verkeerd begrepen. Dus ik heb haar een email gestuurd, omdat het me echt dwars zit. En ik hoop dat we er vanavond alsnog kunnen uitkomen.
Gast- Gast
Vervelend, Maura. Ik hoop dat jullie eruit komen.
Alex- Ratel
Het is dat ik gister heb beloofd Maura verder met rust te laten, maar nu verdraai je gewoon weer heel zielig het hele verhaal. En dát is juist waar Sjaan (en anderen) over vielen. Niet over het missen van een trein of één afspraak.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 8 jan 2012 - 9:30; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het is dat ik gister heb belooft Maura verder met rust te laten, maar nu verdraai je gewoon weer heel zielig het hele verhaal.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Twee vind ik een beetje veel.Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Heeft ie wat goed te maken??
Ja.
Voel je niks van kan bij dit echt niet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
Gast- Gast
Zeg schiet jij eens ff op met een scrabblewoordReva schreef:Ik lees even bewust selectief.
Gast- Gast
Maple schreef:Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
dat denk ik ook eerlijk gezegd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Vergeet-me-nietje schreef:Zeg schiet jij eens ff op met een scrabblewoordReva schreef:Ik lees even bewust selectief.
Gast- Gast
Ja, ik ga me er verder ook maar niet mee bemoeien.Reva schreef:Ik lees even bewust selectief.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Zeg schiet jij eens ff op met een scrabblewoordReva schreef:Ik lees even bewust selectief.
Doet jullie wordfeud het? Die van mij niet
Gast- Gast
Ik vind het zelf meer uitdagen..Ibbeltje schreef:Maple schreef:Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
Gast- Gast
Maple schreef:Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
Dat gaan we vanavond ook doen. Ik dacht ook dat het uitgesproken was. Maar er bleek nog een open wond te zijn. En dat moeten we echt uitspreken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het zelf meer uitdagen..Ibbeltje schreef:Maple schreef:Maura, is het wel verstandig om dit onderwerp opnieuw hier te bespreken? Zou het niet verstandiger zijn om het gewoon tussen de betrokken partijen te houden, jou en Sjaan dus?
Dat was niet de bedoeling. Want het zit me erg dwars. Dus zullen we het hier maar even bij laten. Dan ga ik straks met sjaan in gesprek. Wel het beste denk ik.
Gast- Gast
Reva schreef:Bwhaaaaaaaaaa, connection error. Ik mag geen woord leggen van God.
Eikel
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: