DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Smikkell schreef:Zullen wij ook iemand omleggen?Reva schreef:TLC
Nou heb je even?
Wie heb in gedachte...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik hoop dat ik al die verschillende top 10-en van vandaag niet door elkaar haal
Leg ik zo de top 10 favo forummers van Kruimeldief om, omdat ik op het verkeede lijstje keek
Leg ik zo de top 10 favo forummers van Kruimeldief om, omdat ik op het verkeede lijstje keek
Gast- Gast
Dat zou echt lullig zijn!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ik hoop dat ik al die verschillende top 10-en van vandaag niet door elkaar haal
Whahahaha.
Ik zou best iemand echt willen omleggen. ergens wel ik wel langs hem, maar ik ben in dubio hoe ik ga reageren.
Gast- Gast
Wees gerust, jij staat daar niet opErin schreef:Dat zou echt lullig zijn!
Reva, ik zou ook wel iemand weten. Als het ongestraft zou kunnen...
Gast- Gast
Ik krijg het liedje I can't make you love me niet uit mijn hoofd..
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Wees gerust, jij staat daar niet opErin schreef:Dat zou echt lullig zijn!
Jaaa.. dan zou ik er ook echt de tijd voor nemen.
Gast- Gast
[quote="Reva"]
Jaaa.. dan zou ik er ook echt de tijd voor nemen.[/quoteIk zou denk eerder gaan voor martelen en heel lang treiteren. Ow, ik zou wel een paar dagen onzichtbaar willen zijn en die gene zo verschrikkelijk bang willen maken.
Smikkell schreef:Wees gerust, jij staat daar niet opErin schreef:Dat zou echt lullig zijn!
Jaaa.. dan zou ik er ook echt de tijd voor nemen.[/quoteIk zou denk eerder gaan voor martelen en heel lang treiteren. Ow, ik zou wel een paar dagen onzichtbaar willen zijn en die gene zo verschrikkelijk bang willen maken.
Gast- Gast
Ja idd. Ik beschreef en met aan iemand wat ik dan precies zou doen en daarna kreeg ik 'Ik woord gewoon bijna bang van je' te horen
Ik leg de wasmachine ook zo om.
Gast- Gast
Je zal er een reden voor hebben.Reva schreef:Ja idd. Ik beschreef en met aan iemand wat ik dan precies zou doen en daarna kreeg ik 'Ik woord gewoon bijna bang van je' te horen
Meer dan dit zet ik ook maar niet op het forum neer, maar weet wel wat ik zou doen hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je zal er een reden voor hebben.Reva schreef:Ja idd. Ik beschreef en met aan iemand wat ik dan precies zou doen en daarna kreeg ik 'Ik woord gewoon bijna bang van je' te horen
Meer dan dit zet ik ook maar niet op het forum neer, maar weet wel wat ik zou doen hoor.
Lijkt me ook beter van niet
Ow en 'en met' moest 'een keer' zijn.
Gast- Gast
TV is alweer uit.Reva schreef:Deze dame is wel echt psycho
Ik vond het wel erg toen die moeder een voor een haar kinderen ging verdrinken. Zodat de duivel ze niet kon pakken ofzo.
Gast- Gast
Ow, die heb ik ook een keer gezien. Jong meisje..Reva schreef:
Deze schoot heel lang vanuit huis op de speelplaats van een basisschool.
Gast- Gast
Ik val even van de bank van verbazing. Sommige mensen zijn blijkbaar echt niet helemaal helder in hun hoofd Of zo ziek dat ze het zelf niet doorhebben..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik val even van de bank van verbazing. Sommige mensen zijn blijkbaar echt niet helemaal helder in hun hoofd Of zo ziek dat ze het zelf niet doorhebben..
Gast- Gast
Het is gewoon eng.. net als mijn postaantalReva schreef:Smikkell schreef:Ik val even van de bank van verbazing. Sommige mensen zijn blijkbaar echt niet helemaal helder in hun hoofd Of zo ziek dat ze het zelf niet doorhebben..
Gast- Gast
Naast mensgevallen ook een hoop Ellende..Reva schreef:Er zijn idd best nog wat mensgevallen online
Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: