DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Huh?Aimy schreef:Ik heb niet gereageerd op maura en jouw.Sjaantje schreef:Mede hierdoor weet ik even niet zo goed wat ik ervan moet denken... Maar goed, dit is een forum en ieder heeft het recht zijn of haar mening te posten. Maar ik weet dus even niet hoe ik moet reageren op jouw reactie over het verhaal van Maura en mij.Aimy schreef:Ben niemand bijzonders. Een forumster die soms wat meer post dan anders en vaak van naam wisselt dus onbekend.Sjaantje schreef:Aimy, wie ben je? Een nieuwe forumster? Of een oude bekende met een nieuwe naam?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Aimy schreef:Sjaantje schreef:Mede hierdoor weet ik even niet zo goed wat ik ervan moet denken... Maar goed, dit is een forum en ieder heeft het recht zijn of haar mening te posten. Maar ik weet dus even niet hoe ik moet reageren op jouw reactie over het verhaal van Maura en mij.Aimy schreef:Ben niemand bijzonders. Een forumster die soms wat meer post dan anders en vaak van naam wisselt dus onbekend.Sjaantje schreef:Aimy, wie ben je? Een nieuwe forumster? Of een oude bekende met een nieuwe naam?
Ik heb niet gereageerd op maura en jouw.
Jou.
Gast- Gast
Reva schreef:Wel, je zegt dat Smikkell stookt.
Dat vind ik inderdaad maar dat gaat om smikkel niet om sjaantje en maura.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bijzonder ben je inderdaad niet echt. Hilarisch wel!
Weer goed gevat hoor.
Gast- Gast
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry Aimy.
Maar ik had dat van Smikkell niet opgevat als stoken, vandaar de verwarring denk ik.
Maar ik had dat van Smikkell niet opgevat als stoken, vandaar de verwarring denk ik.
Sjaantje schreef:Ik baal dat mijn afwas al klaar was, anders had Smikk die ook nog even mogen komen doenIbbeltje schreef:Heej Sjaan hoe gaat het met je?
Daarbuiten gaat het goed met me, even uitpuffen want heb net mijn kledingkast een beetje uitgemest en een hoop weggedaan
Hoe is het met jou? Nog leuke dingen gehaakt? Ik vind die hartjes zo schattig!
Jeejte ben ff wat doen en er is gelijk veel bijgeschreven
Maarre balen van die afwas ja
Verder goed bezig jij En ik was idd bezig met hartjes haken en bloemetjes voor een collega.
Verder niet zoveel bjzonders.Ik zit nu te denken aan een hoesje voor mijn telefoon...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Aimy schreef:Reva schreef:Wel, je zegt dat Smikkell stookt.
Dat vind ik inderdaad maar dat gaat om smikkel niet om sjaantje en maura.
Dus dan reageer je indirect op het verhaal rond Maura en Sjaan, tenzij je gewoon graag doelloos op Smikkel wilde springen, mag ook hoor.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry Aimy.
Geeft niet Sjaantje erg vervelend tussen maura en jouw. Ik hoop dat het goed komt.
Gast- Gast
Sorry, ik heb net 40 minuten met mijn stief aan de telefoon gehangen.
Sjaan, het is mij voorgelezen alsof het een actie tegen mij was. Ik ken je beter. Toch vond ik het niet fijn dat het op het forum werd uitgesproken. Ik had liever gehad dat je me had lastig gevallen via wa.
Het weekend van O&N; Ik heb niet op mijn eigen bank mogen zitten en al helemaal heb ik 48u geen internet gehad. Alles wat ik weet is dat Sjaan op internet haar probleem kenbaar heeft gemaakt. En dat werd me voorgelezen van degene die mijn laptop en mijn bank in beheer had. Sjaan weet hoe mijn inrichting eruit ziet en zat zelf op de gastenstoel. Ik heb dit nooit zo bedoeld! Ik voel me er ook ongelofelijk kut over! Ik mis mijn Sjaantje.... Ze kent alles van mij en haar oprechte mening, zonder te proberen me niet te kwetsen, waardeer ik zoveel meer.
Maar ik ga mezelf niet een week brood opleggen om nu nog naar haar toe te gaan.
Sjaan, het is mij voorgelezen alsof het een actie tegen mij was. Ik ken je beter. Toch vond ik het niet fijn dat het op het forum werd uitgesproken. Ik had liever gehad dat je me had lastig gevallen via wa.
Het weekend van O&N; Ik heb niet op mijn eigen bank mogen zitten en al helemaal heb ik 48u geen internet gehad. Alles wat ik weet is dat Sjaan op internet haar probleem kenbaar heeft gemaakt. En dat werd me voorgelezen van degene die mijn laptop en mijn bank in beheer had. Sjaan weet hoe mijn inrichting eruit ziet en zat zelf op de gastenstoel. Ik heb dit nooit zo bedoeld! Ik voel me er ook ongelofelijk kut over! Ik mis mijn Sjaantje.... Ze kent alles van mij en haar oprechte mening, zonder te proberen me niet te kwetsen, waardeer ik zoveel meer.
Gast- Gast
JouAimy schreef:Sjaantje schreef:Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry Aimy.
Geeft niet Sjaantje erg vervelend tussen maura en jouw. Ik hoop dat het goed komt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:JouAimy schreef:Sjaantje schreef:Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry Aimy.
jij je zin jou
Gast- Gast
Ibbeltje, ik ben benieuwd! Zie vast wel een x een foto van je hoesje op fb voorbij komen!
Ben je jaloers misschien? Ook de manier waarop je Bazinga aanviel. Zou je misschien wat meer gevat willen zijn en wat sterker over willen komen?Aimy schreef:Smikkell schreef:Bijzonder ben je inderdaad niet echt. Hilarisch wel!
Weer goed gevat hoor.
Ik vind het verder best als je de rest van mij dag mijn posts blijft lezen en hier en daar gepast en ongepast commentaar komt geven hoor. Ik denk alleen dat je vooral jezelf voor lul zet!
Gast- Gast
Reev> beetje slecht... nog steeds hetzelfde gewicht...maar sport ook weer te weinig dus daar moet ik weer voor gaan. volgende week ben ik tot nu toe nog niet in gezet op het werk en dan ga ik als het weer meezit proberen om toch elke dag of om de dag even een wandeling buiten te maken. En hoe gaat het met jou?
Aimy> welke namen had je voorheen zoal?
Maura schreef:Sorry, ik heb net 40 minuten met mijn stief aan de telefoon gehangen.
Maura, volgens mij heb je nog niet helemaal door hoe het nu zat.
Verder vind ik het erg jammer te lezen dat je zo'n lastig weekend hebt gehad, en nog jammerder (?) dat je daar niks aan hebt kunnen veranderen.
En je laatste zin, wat moet ik daar nu weer van denken??
Brood is ook niet goed voor je dieeetMaura schreef:Sorry, ik heb net 40 minuten met mijn stief aan de telefoon gehangen.
Maar even serieus.. bedoel je dat Shy het op zo´n manier aan je heeft voorgezelen dat het lekker dramatisch leek? Fijne vriendin!
Gast- Gast
Nou, als je het alleen doet om mij mijn zin te geven hoeft het niet. Het is geen regel die ik even verzin om jou te pesten.Aimy schreef:Smikkell schreef:JouAimy schreef:Sjaantje schreef:Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry Aimy.
jij je zin jou
Gast- Gast
Maura schreef:Maar als je het zo stelt, dan wil ik best een paar dagen aan het brood, dan sta ik morgen nog bij haar op de stoep.
Serieus, 1 uur terug.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: