DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Kabouter schreef:Ik snap die ouders ook eigenlijk gewoon niet. Ze zijn (bijna) allemaal zelf te dik (geweest), maar doen het hun eigen kinderen ook aan. En dan als het al te laat is, vinden ze het heel erg voor ze. Je weet toch dat als je kinderen veel en vet eten, ze dik worden?!
Precies de reden dat ik dit soort programma's niet kijk.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Duh..Evy schreef:Smikkell schreef:Je bent zeker vriendjes met Lejow. Beiden plaatsen jullie de zelfde zin in een ander topic.
Ahhh gutteguttegut! Gaan we het daar weer op gooien? Dat staat er helemaal los van.
Gast- Gast
Ik heb vanavond echt zo'n ongelooflijke behoefte aan iets van de Mac
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Maar waarom zien jullie het als zo'n verplichting dat ze naar andere data kijken? ZIJ gaan een weekendje weg en jullie MOGEN mee. Jullie kunnen niet, er is naar een andere datum gekeken want die bleek niet boekbaar. Ik vind het wel genoeg eerlijk gezegd. Jammer dat je het misloopt, dat kan ik me voorstellen maar lullig? Nee. Trek het je idd niet persoonlijk aan, je pakt het veel hoger op dan nodig is.
Nee nee, ZIJ wilden een weekendje weg MET ons. Dát is dus het verschil. Er waren twee data mogelijk, de ene kon ik niet en de andere mijn schoonvader niet en de weekenden in maart waren te duur. En nu hebben ze zonder dat wij het wisten besloten dan maar met mijn zwager en schoonzus te gaan die wél kunnen in het weekend dat ik niet kan. Maar ik hou er al over op.
Alex- Ratel
Eens.Zusje schreef:Maar waarom zien jullie het als zo'n verplichting dat ze naar andere data kijken? ZIJ gaan een weekendje weg en jullie MOGEN mee. Jullie kunnen niet, er is naar een andere datum gekeken want die bleek niet boekbaar. Ik vind het wel genoeg eerlijk gezegd. Jammer dat je het misloopt, dat kan ik me voorstellen maar lullig? Nee. Trek het je idd niet persoonlijk aan, je pakt het veel hoger op dan nodig is.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik heb vanavond echt zo'n ongelooflijke behoefte aan iets van de Mac
Ik niet alleen vanavond.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Eens.Zusje schreef:Maar waarom zien jullie het als zo'n verplichting dat ze naar andere data kijken? ZIJ gaan een weekendje weg en jullie MOGEN mee. Jullie kunnen niet, er is naar een andere datum gekeken want die bleek niet boekbaar. Ik vind het wel genoeg eerlijk gezegd. Jammer dat je het misloopt, dat kan ik me voorstellen maar lullig? Nee. Trek het je idd niet persoonlijk aan, je pakt het veel hoger op dan nodig is.
Alex- Ratel
Haha nee ik ook wel vaker, maar nu heb ik straks de reclame van de Mac gezien en nou baal ik dat ik niet in de auto kan stappen Jammer dat je zo ver weg woont, Evy!Evy schreef:Ik niet alleen vanavond.Sjaantje schreef:Ik heb vanavond echt zo'n ongelooflijke behoefte aan iets van de Mac
Prima, kan ik begrijpen, maar moet dat snauwen nou?Evy schreef:Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
Gaat je niks aan.
Gast- Gast
Maple schreef:Prima, kan ik begrijpen, maar moet dat snauwen nou?Evy schreef:Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
Gaat je niks aan.
Nee.
Alex- Ratel
Reva schreef:Aloha luiaards.
Hoi!
Alex- Ratel
Zusje schreef:Erin schreef:Zusje, perfecte timing om binnen te komen!
?
Midden in een oh zo
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Eeej Reva!
Ow, mocht dan niet?Evy schreef:Smikkell schreef:Eens.Zusje schreef:Maar waarom zien jullie het als zo'n verplichting dat ze naar andere data kijken? ZIJ gaan een weekendje weg en jullie MOGEN mee. Jullie kunnen niet, er is naar een andere datum gekeken want die bleek niet boekbaar. Ik vind het wel genoeg eerlijk gezegd. Jammer dat je het misloopt, dat kan ik me voorstellen maar lullig? Nee. Trek het je idd niet persoonlijk aan, je pakt het veel hoger op dan nodig is.
Gast- Gast
Tuurlijk wel. Maar ook die zag ik van mijlenver aankomen.
Alex- Ratel
Hoi!
Allemachtig dat mens op rtl4 is ook niet de snuggerste. (En heeft ook niet het meest fantastische kapsel)
Allemachtig dat mens op rtl4 is ook niet de snuggerste. (En heeft ook niet het meest fantastische kapsel)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Whatever.Evy schreef:Maple schreef:Prima, kan ik begrijpen, maar moet dat snauwen nou?Evy schreef:Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
Gaat je niks aan.
Nee.
Gast- Gast
Whatever? Ik zeg gewoon dat snauwen niet nodig is. Ik wil ook best zeggen dat het wél nodig is, als je dat fijner vindt?
Alex- Ratel
Lavendel schreef:Hoi!
Welke van de heel veel die voorbij komen?
Die moeder?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En dus? Ga je nu op alle slakken zout leggen?Evy schreef:Tuurlijk wel. Maar ook die zag ik van mijlenver aankomen.
Gast- Gast
Reva schreef:Gezellig
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: