DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja dat zou zeker mooi zijn, maar ik hou vacatures binnen organisatie in de gaten...want ben bang dat ik voorlopig geen echte vaste groep ga krijgen hier. Helaas want het is een super fijn team dus wil helemaal niet weg.
En wegen, nou ja goed aan de slag met afvallen dan komt het wegen wel weer Wanneer mag je weer van jezelf?
En wegen, nou ja goed aan de slag met afvallen dan komt het wegen wel weer Wanneer mag je weer van jezelf?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Die OV is inderdaad de belangrijkste redenIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Je woont alleen niet echt in de buurt he? Wat mis ik mijn OVstudentenkaart. Toch maar weer mijn studie oppakken volgende maand danIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Waar ga je altijd wandelen Ibbel? Is er bos of iets bij je in de buurt? Ik wil ook graag een stuk gaan wandelen.
Kan bos zijn, of gewoon door mjn dorp (kan achteraf een stuk lopen dat is zo lekker) ... maar wil eigenlijk nog een keer een grotere ronde lopen, maar dan moet het wel droog zijn
Wandelen vind ik heerlijk met mijn mp3speler aan en fotocamera mee
Nee precies anders was samen lopen ook gezellig idd haha ja zou het ook doen je studie oppakken al is het maar voor je OV
Jammer, anders hadden we inderdaad samen naar het bos kunnen gaan.
Viezerik!
Gast- Gast
Ik vind het toch wel vervelend om te lezen, Sjaan. Maar op je strepen staan is heel belangrijk voor een goedzak.
Shoppen klinkt dan wel weer leuk. je kast is opgeruimd, dus er kan weer wat bij
Shoppen klinkt dan wel weer leuk. je kast is opgeruimd, dus er kan weer wat bij
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die OV is inderdaad de belangrijkste redenIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Je woont alleen niet echt in de buurt he? Wat mis ik mijn OVstudentenkaart. Toch maar weer mijn studie oppakken volgende maand danIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Waar ga je altijd wandelen Ibbel? Is er bos of iets bij je in de buurt? Ik wil ook graag een stuk gaan wandelen.
Kan bos zijn, of gewoon door mjn dorp (kan achteraf een stuk lopen dat is zo lekker) ... maar wil eigenlijk nog een keer een grotere ronde lopen, maar dan moet het wel droog zijn
Nee precies anders was samen lopen ook gezellig idd haha ja zou het ook doen je studie oppakken al is het maar voor je OV
Als ik meer inkomen had was ik anders ook gewoon jouw kant een keer opgekomen...maar helaas is benzine ook niet zo goedkoop. (ben stiekem gewoon ook benieuwd naar jouw huisje met je spulletjes opgeknapt )
Sjaan wat jammer dat ze de vriendschap verbreekt. Was dat naar jouw gevoel ook 'het beste' , was het niet te vermijden?
Reva schreef:Haar verlies, Sjaan, niet die van jou.
OCH.. Ik word hier zo ziek van...
Ik zeg mijn vriendschap met Sjaan helemaal niet op. ik kan niet eens zonder haar. Ik kan echt niet zonder haar.
Gast- Gast
Dat komt vast nog wel een keer. Ik heb ook geen idee hoe lang het reizen is naar jou en wat de kosten zijn.Ibbeltje schreef:Als ik meer inkomen had was ik anders ook gewoon jouw kant een keer opgekomen...maar helaas is benzine ook niet zo goedkoop. (ben stiekem gewoon ook benieuwd naar jouw huisje met je spulletjes opgeknapt )
Gast- Gast
Jullie kunnen ook naar elkaar toe lopen en op de helft afspreken ;-)Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Die OV is inderdaad de belangrijkste redenIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Je woont alleen niet echt in de buurt he? Wat mis ik mijn OVstudentenkaart. Toch maar weer mijn studie oppakken volgende maand danIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Waar ga je altijd wandelen Ibbel? Is er bos of iets bij je in de buurt? Ik wil ook graag een stuk gaan wandelen.
Als ik meer inkomen had was ik anders ook gewoon jouw kant een keer opgekomen...maar helaas is benzine ook niet zo goedkoop. (ben stiekem gewoon ook benieuwd naar jouw huisje met je spulletjes opgeknapt )
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan en Mau hoe zit het nou ??? Ik begrijp er niks meer van
Eh Inge LOPEN naar de helft? Voel je je wel goed
Ik vind Den Bosch de helft.Ibbeltje schreef:Eh Inge LOPEN naar de helft? Voel je je wel goed
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind Den Bosch de helft.Ibbeltje schreef:Eh Inge LOPEN naar de helft? Voel je je wel goed
Ja dat dacht ik ook al Kunnen daar wel een keer afspreken maar geen idee waar ik (eigen liefst gratis) voordelig kan parkeren
Sjaan en ik hebben veel problemen om uit te zoeken. En de problemen, dat ben ik. Ik hoop dat ze me de kans biedt om het met elkaar uit te spreken. EN zo niet, dan is Sjaan nog steeds een toppertje.
Men, nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn.
Gast- Gast
Maura schreef:Sjaan en ik hebben veel problemen om uit te zoeken. En de problemen, dat ben ik. Ik hoop dat ze me de kans biedt om het met elkaar uit te spreken. EN zo niet, dan is Sjaan nog steeds een toppertje.
Ik hoop dat het lukt lieve Mau.
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Sjaan en ik hebben veel problemen om uit te zoeken. En de problemen, dat ben ik. Ik hoop dat ze me de kans biedt om het met elkaar uit te spreken. EN zo niet, dan is Sjaan nog steeds een toppertje.
Ik hoop dat het lukt lieve Mau.
Dit voelt echt zo kut. Ik huil niet snel, maar mijn traanbuizen zijn getriggerd.
En dat allemaal door een treinkaartje die nog even goed was en ook later had kunnen gebruiken. Ik was gewoon te laat.
Gast- Gast
Wat leuk dat jullier ook ook zijn als ik mijn was aan het ophangen ben.
Mijn bikini is nog nat. Dat vind ik zo vies om een natte, koude bikini aan te doen...
Mijn bikini is nog nat. Dat vind ik zo vies om een natte, koude bikini aan te doen...
Gast- Gast
Heel goed :-)Ibbeltje schreef:Eh Inge LOPEN naar de helft? Voel je je wel goed
Is niet allemaal cambridge he!Reva schreef:-37
Ik wil ook Cambridge doen.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga ff ballen draaien voor het eten.
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Ik ga ff ballen draaien voor het eten.
Arme vriend.
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: