Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 35 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:02

Sjaantje schreef:
Ibbeltje schreef:Heej Sjaan Very Happy hoe gaat het met je?
Ik baal dat mijn afwas al klaar was, anders had Smikk die ook nog even mogen komen doen angel

Daarbuiten gaat het goed met me, even uitpuffen want heb net mijn kledingkast een beetje uitgemest en een hoop weggedaan Very Happy
Hoe is het met jou? Nog leuke dingen gehaakt? Ik vind die hartjes zo schattig!
Want afwassen is mijn grootste hobby? Net als keukens soppen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:03

Ik was ook ff pleitos want ben ook mijn huis aan het schoonmaken Very Happy. Heb net het vieze hoekje in de keuken tussen het blok en de koelkast gedaan voor het eerst en dat was wel nodig want er gebeuren nogal eens wat mixerongelukjes in dat hoekje van mijn keuken angel.

Jammer dat het zo gelopen is Sjaan. Ik denk dat je absoluut niet aan jezelf moet gaan twijfelen in ieder geval. Maura roept hier heel hard dat ze zelf stom is. Tja, makkelijk vind ik dat eigenlijk. Jullie zijn vriendinnen dus vind het verder jullie zaak en zal me er niet meer mee bemoeien Very Happy.

Ff naar de winkel...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:04

Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:Oh dan is het goed Very Happy
Ik hoorde van Maura dat ik naar het dagcafé moest komen dus heb ik extra snel mijn kledingkast opgeruimd, en nu gaan de aanwezigen weg...
Jij moest hierheen komen en nu is ze zelf weg?

Weeeer stoken??

Gast
Gast

Zusje schreef:Ik was ook ff pleitos want ben ook mijn huis aan het schoonmaken Very Happy. Heb net het vieze hoekje in de keuken tussen het blok en de koelkast gedaan voor het eerst en dat was wel nodig want er gebeuren nogal eens wat mixerongelukjes in mijn keuken angel.

Jammer dat het zo gelopen is Sjaan. Ik denk dat je absoluut niet aan jezelf moet gaan twijfelen in ieder geval. Maura roept hier heel hard dat ze zelf stom is. Tja, makkelijk vind ik dat eigenlijk. Jullie zijn vriendinnen dus vind het verder jullie zaak en zal me er niet meer mee bemoeien Very Happy.

Ff naar de winkel...
Nu trappel ik wel met mijn voeten.
Echt, heb je de koelkast van zijn plek gehaald? :affraid: Goed bezig hoor!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:04

Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:
Ik baal dat mijn afwas al klaar was, anders had Smikk die ook nog even mogen komen doen angel

Daarbuiten gaat het goed met me, even uitpuffen want heb net mijn kledingkast een beetje uitgemest en een hoop weggedaan Very Happy
Zou toch kunnen?? Wink Ik vind afwassen eerlijk gezegd de minst erge huishoudelijke klus. Vind het prettig om met mijn handen in het warme water te zitten, dat is heerlijk voor reuma-handjes. Afdrogen doe ik niet aan, dat gebeurt 's nachts vanzelf wel angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Aimy schreef:
Smikkell schreef:
Ik hoorde van Maura dat ik naar het dagcafé moest komen dus heb ik extra snel mijn kledingkast opgeruimd, en nu gaan de aanwezigen weg...

Weeeer stoken??
??

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:05

Smikkel, jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen he? Very Happy Natuurlijk heb ik de koelkast niet aangeraakt. Ik ben gewoon in dat hoekje gekropen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:07

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:

Zou toch kunnen?? Wink Ik vind afwassen eerlijk gezegd de minst erge huishoudelijke klus. Vind het prettig om met mijn handen in het warme water te zitten, dat is heerlijk voor reuma-handjes. Afdrogen doe ik niet aan, dat gebeurt 's nachts vanzelf wel angel
Daar heb je een heel goed punt, Sjaan. Die handen in dat warme water is het fijne gedeelte van het afwassen. Maar daar heb ik geen vuile vaat voor nodig. die stapelt, die steeds hoger worden, dat afdrogen.. nee.. geen hobby! Al heb ik wel leuk, mooi servies waar ik dan wee vrolijk van wordt tijdens het afwassen. Misschien ook op zoek naar vrolijke pannen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:07

Smikkell schreef:
Aimy schreef:
Smikkell schreef:

Weeeer stoken??
??

ja maura is weg maar wat bereik je er mee om dit te zeggen? Dat sjaantje dit stom vind ofzo? ja dat vind ik stoken!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:07

Zusje schreef:Jammer dat het zo gelopen is Sjaan. Ik denk dat je absoluut niet aan jezelf moet gaan twijfelen in ieder geval. Maura roept hier heel hard dat ze zelf stom is. Tja, makkelijk vind ik dat eigenlijk. Jullie zijn vriendinnen dus vind het verder jullie zaak en zal me er niet meer mee bemoeien Very Happy.

Ja ik vind het ook jammer en het is niet zo mijn ding om zulke zaken op een forum te knallen maar ik vond het niet eerlijk dat jullie maar één kant te lezen kregen, die ook nog eens niet volledig was. Niet dat ik het gevoel heb me te moeten verdedigen, maar ik was wel bang dat jullie beeld van mij daardoor negatief beïnvloed zou worden.
Maar nogmaals, ik vind het toch fijn dat ik van jullie te horen krijg dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen. Dat is sowieso mijn zwakke plek, ook buiten deze situatie met Maura om.

Overigens weet ik niet waar ze gebleven is. Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn whatsapp naar haar toe.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:08

Zusje schreef:Smikkel, jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen he? Very Happy Natuurlijk heb ik de koelkast niet aangeraakt. Ik ben gewoon in dat hoekje gekropen Very Happy.
Ik dacht al angel

Gast
Gast

Aimy schreef:
Smikkell schreef:
Aimy schreef:
Smikkell schreef:

Weeeer stoken??
??

ja maura is weg maar wat bereik je er mee om dit te zeggen? Dat sjaantje dit stom vind ofzo? ja dat vind ik stoken!
Heb je het hele verhaal wel gelezen? Waarom App je iemand om te komen als je er zelf niet meer bent? Mag ik me toch afvragen? Kom je me nou de hele dag achtervolgen?

Gast
Gast

Aimy schreef:
Smikkell schreef:
Aimy schreef:
Smikkell schreef:

Weeeer stoken??
??

Dat valt toch wel mee? Sjaan gaf net aan dat Smikkel haar gewappt had dat ze hierheen moest komen. Dan is het toch apart dat Maura zelf niet meer reageert?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:09

Smikkell schreef:Daar heb je een heel goed punt, Sjaan. Die handen in dat warme water is het fijne gedeelte van het afwassen. Maar daar heb ik geen vuile vaat voor nodig. die stapelt, die steeds hoger worden, dat afdrogen.. nee.. geen hobby! Al heb ik wel leuk, mooi servies waar ik dan wee vrolijk van wordt tijdens het afwassen. Misschien ook op zoek naar vrolijke pannen?
Aangezien ik geen bad heb om mijn handjes en de rest van mijn reuma-lijf scratch onder te dompelen in warm water, is de afwas een goede surrogaat!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:10

Aimy, wie ben je? Een nieuwe forumster? Of een oude bekende met een nieuwe naam?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:10

Sjaan, een negatief beeld van jou? laughcry Dat klinkt nog gekker dan de koningin in haar bikini achter op de waterscooter bij 50Cent Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:11

Sjaantje schreef:Aimy, wie ben je? Een nieuwe forumster? Of een oude bekende met een nieuwe naam?

Ben niemand bijzonders. Een forumster die soms wat meer post dan anders en vaak van naam wisselt dus onbekend.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:11

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:Daar heb je een heel goed punt, Sjaan. Die handen in dat warme water is het fijne gedeelte van het afwassen. Maar daar heb ik geen vuile vaat voor nodig. die stapelt, die steeds hoger worden, dat afdrogen.. nee.. geen hobby! Al heb ik wel leuk, mooi servies waar ik dan wee vrolijk van wordt tijdens het afwassen. Misschien ook op zoek naar vrolijke pannen?
Aangezien ik geen bad heb om mijn handjes en de rest van mijn reuma-lijf scratch onder te dompelen in warm water, is de afwas een goede surrogaat!
Ik wilde al bijna proberen om in mijn wasbak te gaan zitten en de afwas dan maar onder de douche te zetten.. Kunnen we geen bad voor je inzamelen? angel

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:14

Zusje schreef:Sjaan, een negatief beeld van jou? laughcry Dat klinkt nog gekker dan de koningin in haar bikini achter op de waterscooter bij 50Cent Very Happy.
Whahaha als je daar een foto van weet te scoren wil ik hem echt wel zien! cheers
hoewel... bea in haar bikini, wil ik dat wel écht zien?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:15

Aimy schreef:
Sjaantje schreef:Aimy, wie ben je? Een nieuwe forumster? Of een oude bekende met een nieuwe naam?

Ben niemand bijzonders. Een forumster die soms wat meer post dan anders en vaak van naam wisselt dus onbekend.
Je kan veel van mij of mijn manier van reageren zeggen, maar ik doe het wel onder een naam en met foto. Wie weet ben jij een grote bitch met een gemene uitstraling, maar wissel je steeds van naam zodat je heilig blijft. Zeg dus maar niets meer over mij!
Ik reageer in een topic dat gaat over dieeten. Daar post je toch wat je eet om het te delen en hulp te krijgen, en dus ook af en toe iets dat je kunt opvatten als commentaar. Daar wordt niet gevraagd om iemand om zijn uiterlijk te pakken. Dus wie is er nou laag en gemeen? Daarnaast slaat het ook nog eens nergens op.. dat is het mooie!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:17

Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:
Ik wilde al bijna proberen om in mijn wasbak te gaan zitten en de afwas dan maar onder de douche te zetten.. Kunnen we geen bad voor je inzamelen? angel
Als je er gelijk een groter huis bij weet te versieren?? Ik heb namelijk geen plek voor een bad Sad Ben er een tijdje terug mee bezig geweest, ook uitgezocht of ik subsidie kan krijgen maar helaas. Ik wil zo'n bad met een deurtje, ken je dat? Want ik kan niet meer in of uit een gewoon bad stappen, anders was ik wel zo nu en dan bij paps thuis in bad gedoken.
Maar mijn badkamer is te klein, helaas. Of ik moet mijn toilet opofferen dat op de badkamer zit. Maar dan nog kom ik tigduizend euro te kort Sad
Dus ik hou het voorlopig wel bij de afwas cheers En ik in mijn wasbak gaan zitten?? Omdat ik een onderrijdbaar aanrecht heb, heb ik een heel ondiepe wasbak. Daar past mijn kontje echt niet in hahaha!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:18

Je kunt je toilet best opofferen, Sjaan, je hebt toch een wasbak..

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:19

Aimy schreef:
Mede hierdoor weet ik even niet zo goed wat ik ervan moet denken... Maar goed, dit is een forum en ieder heeft het recht zijn of haar mening te posten. Maar ik weet dus even niet hoe ik moet reageren op jouw reactie over het verhaal van Maura en mij.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:20

Sjaantje schreef:
Aimy schreef:
Mede hierdoor weet ik even niet zo goed wat ik ervan moet denken... Maar goed, dit is een forum en ieder heeft het recht zijn of haar mening te posten. Maar ik weet dus even niet hoe ik moet reageren op jouw reactie over het verhaal van Maura en mij.

Ik heb niet gereageerd op maura en jouw.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:21

Reva schreef:Je kunt je toilet best opofferen, Sjaan, je hebt toch een wasbak..
Getverderrie.

Ik heb nog wel een ander toilet hoor, in de hal zit er ook nog een. Nou ja, niet letterlijk ín de hal maar je snapt me wel. Hoop ik. Het is alleen zo dat het toilet op de badkamer voor mij makkelijker is om op te gaan zitten en weer te kunnen opstaan dus ik offer hem liever niet op. Maar zodra ik ófwel de staatsloterij flink win, óf zodra ik met een leuke miljonair trouw, gaat dat toilet er zéker aan en komt er een bad cheers
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud