DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Volgens mij is ze alweer weg, hahaEvy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ah jij mag dat! En ik wil WordFeud spelen met je!Reva schreef:Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Omdat dit al de derde dag achter elkaar is dat jij 's ochtends als eerste "Mogge." zegt en ik daarna "Morning!"Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Vanwaar de ?
Oh echt
Ik durfde vanmorgen ook niet het patroon te verbreken en gedag te zeggen.
+1!
Gast- Gast
Mn beste vriend belde vanochtend, zn broer ligt in het ziekenhuis, betrokken bij een ongeluk. Ziet er niet goed uit, ingewanden zijn gescheurd, en in zn hoofd is er ook iets niet goed, hij wordt ws vervoerd naar Rotterdam.
Ik vind het zo erg, 2 jaar terug is zn vader overleden, toen een paar maanden later zn oom en pasgeleden zn opa Zn broer kan er gewoon echt niet bij komen, dat mag echt niet!!!!!!
Ik vind het zo erg, 2 jaar terug is zn vader overleden, toen een paar maanden later zn oom en pasgeleden zn opa Zn broer kan er gewoon echt niet bij komen, dat mag echt niet!!!!!!
Gast- Gast
Och jeetje Yasmin.. sterkte!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, whahaha ben jij degene die ik gereject heb dan? Wat een onherkenbare naam was dat! Ik ging toen net slapen. Kun je me nog een keer uitnodigen?Reva schreef:Bruce, ik had je gisteravond laat al uitgenodigd!
Gast- Gast
Wow heftig... Ik duim voor je dat hij het overleeftYasmin schreef:Mn beste vriend belde vanochtend, zn broer ligt in het ziekenhuis, betrokken bij een ongeluk. Ziet er niet goed uit, ingewanden zijn gescheurd, en in zn hoofd is er ook iets niet goed, hij wordt ws vervoerd naar Rotterdam.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Oh, whahaha ben jij degene die ik gereject heb dan? Wat een onherkenbare naam was dat! Ik ging toen net slapen. Kun je me nog een keer uitnodigen?Reva schreef:Bruce, ik had je gisteravond laat al uitgenodigd!
Done!
Gast- Gast
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Kuuut! Mijn vader belt net, ja ik ga maandag even in jouw huis zitten want de verwarmingsmonteur komt met spoed maandag (hij had gebeld omdat ik een rekening kreeg om achterover van te vallen en ik kon zelf niet belllen vanmorgen). Dan mag ik wel heel erg in mn huis aan het werk dit weekend
Gast- Gast
Is het er zo ontploft dan Reva?
Dat wordt plannen schrappenReva schreef:Kuuut! Mijn vader belt net, ja ik ga maandag even in jouw huis zitten want de verwarmingsmonteur komt met spoed maandag (hij had gebeld omdat ik een rekening kreeg om achterover van te vallen en ik kon zelf niet belllen vanmorgen). Dan mag ik wel heel erg in mn huis aan het werk dit weekend
Gast- Gast
Ik ga vanavond naar de kerstboomverbranding
Wat heb ik toch een schurfthekel aan de bold & the beautiful..
Wat een bagger serie was/is/blijft dat toch..
Wat een bagger serie was/is/blijft dat toch..
Lejow- Lady Post-a-lot
En die serie blijft bestaan en ATWT stopt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:En die serie blijft bestaan en ATWT stopt
Ja, dat snap ik dus echt niet...
Kijk ATWT is niet altijd geloofwaardig qua verhalenlijnen, maar in de bold heeft echt werkelijk iedereen het met iedereen gedaan, van vaders tot moeders, tot dochters en zonen, van neven tot nichten en ooms en tantes.
Iedereen heeft ook wel een kind bij iedereen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn buik wiebelt en wobbelt alle kanten op
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoe was het Lily?
Tiana- Ratel
hoi
Lejow- Lady Post-a-lot
ja goed we hebben een week cadeau gekregen, ben nu 8 wkn en uitgeteld op 17 aug. Maar dat kan nog enigzins veranderen. Ook is het echt een enorm verschil met de erwt die we 2 weken geleden nog zagen. Nu is het al echt een minimensje en ik heb een been gespot
Gast- Gast
Ja bizar zo snel als dat dat gaat he!!!
Ik had met 12 weken een echo, en omdat het apparaat kapot was met 13 weken nog een keer, en dat was al zo'n enorm verschil!!
Blijft de 17e nu je uitgerekende datum?
Ik had met 12 weken een echo, en omdat het apparaat kapot was met 13 weken nog een keer, en dat was al zo'n enorm verschil!!
Blijft de 17e nu je uitgerekende datum?
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat fijn om te zien dat het kindje al lekker aan het groeien is .
Tiana- Ratel
nou ze zei je kan pas echt zien hoever je bent bij 12 weken, maar ik zei net al tegen J ik denk niet dat er nog veel verschil in zit hooguit een paar dagen. Ook zei degene die de echo maakte dat ik bij 12 weken terug moest komen want als ik bij 9 wkn terugkwam voor een echo dan zouden we bijna hetzelfde zien als nu en de 12 wkn echo is blijkbaar het mooist.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: