Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:34

Aimy schreef:Ja ik ben zo jaloers op jouw smikkel.
Jou laughcry

Oke, dat verklaart een hoop.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ibbeltje za 7 jan 2012 - 3:34

Reva schreef:

Jou.

lol!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:34

Reva schreef:

Jou.
Of ze is jaloers op mijn snikkell.. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:35

Jammer die reactie Maura. Blijkbaar mis je haar toch niet genoeg. Blijkbaar valt ze je lastig als ze iets kwijt wil en blijkbaar heb je weinig voor haar over. En dat over iemand waar je net nog van zei dat ze alles voor je was, zoooo veel gedaan heeft voor. Snap wel dat het ergens ophoudt. Dat mensen niet blijven geven als je alleen maar neemt. Ik wil me er niet mee bemoeien maar van dergelijke reacties gaan mijn nekharen recht overeind staan...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:36

Ibbeltje schreef:Reev> beetje slecht... nog steeds hetzelfde gewicht...maar sport ook weer te weinig dus daar moet ik weer voor gaan. volgende week ben ik tot nu toe nog niet in gezet op het werk Sad en dan ga ik als het weer meezit proberen om toch elke dag of om de dag even een wandeling buiten te maken. En hoe gaat het met jou?

Heb je geen vaste uren?? Dat wist ik helemaal niet! En is het ook geenuren, geen salaris of compenseren ze dat? Ik heb een nieuwe start gemaakt, maar mag nog even niet wegen, om teleurstelling te voorkomen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:37

Smikkell schreef:
Reva schreef:

Jou.
oei... zo las ik het ook in eerste instantie Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:37

Ik denk dat ik me maar eens heel hard af moet gaan vragen wat IK nou precies wil...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:38

Smikkell schreef:
Reva schreef:

Jou.

Wie niet, wie niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:38

Waar ga je altijd wandelen Ibbel? Is er bos of iets bij je in de buurt? Ik wil ook graag een stuk gaan wandelen.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:39

Zusje schreef:Jammer die reactie Maura. Blijkbaar mis je haar toch niet genoeg. Blijkbaar valt ze je lastig als ze iets kwijt wil en blijkbaar heb je weinig voor haar over. En dat over iemand waar je net nog van zei dat ze alles voor je was, zoooo veel gedaan heeft voor. Snap wel dat het ergens ophoudt. Dat mensen niet blijven geven als je alleen maar neemt. Ik wil me er niet mee bemoeien maar van dergelijke reacties gaan mijn nekharen recht overeind staan...
Jemig... de tranen springen me nu serieus in mijn ogen Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:39

Ik heb een hekel aan wandelen om het wandelen in mijn eentje, dan gaik na twee minuten nadenken over hoe ik loop en dan struikel ik.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 7 jan 2012 - 3:40

Reva schreef:
Ibbeltje schreef:Reev> beetje slecht... nog steeds hetzelfde gewicht...maar sport ook weer te weinig dus daar moet ik weer voor gaan. volgende week ben ik tot nu toe nog niet in gezet op het werk Sad en dan ga ik als het weer meezit proberen om toch elke dag of om de dag even een wandeling buiten te maken. En hoe gaat het met jou?

Heb je geen vaste uren?? Dat wist ik helemaal niet! En is het ook geenuren, geen salaris of compenseren ze dat? Ik heb een nieuwe start gemaakt, maar mag nog even niet wegen, om teleurstelling te voorkomen DagCafé - Pagina 37 394967

Jawel heb sowieso 28 op contract dus heb altijd wel wat zeg maar. Maar geen vaste groep of zo. En dat had iik wel een lange tijd. Maar als je inval bent bij ons is het vaak Januari en Februari rustiger met invallen. Maar nu gaat er over een tijdje iemand met zwangerschapsverlof en collega's hebben al gezegd mij te willen Very Happy Dus ja hopelijk wordt ik het Wink

Oh ook een nieuwe start Very Happy Maar wegen nog niet omdat?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:41

Reva schreef:
Maura schreef:Maar als je het zo stelt, dan wil ik best een paar dagen aan het brood, dan sta ik morgen nog bij haar op de stoep.

Serieus, 1 uur terug.

Sarcastich.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 7 jan 2012 - 3:41

Smikkell schreef:Waar ga je altijd wandelen Ibbel? Is er bos of iets bij je in de buurt? Ik wil ook graag een stuk gaan wandelen.

Kan bos zijn, of gewoon door mjn dorp (kan achteraf een stuk lopen dat is zo lekker) ... maar wil eigenlijk nog een keer een grotere ronde lopen, maar dan moet het wel droog zijn Wink

Wandelen vind ik heerlijk met mijn mp3speler aan en fotocamera mee smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Reva schreef:Ik heb een hekel aan wandelen om het wandelen in mijn eentje, dan gaik na twee minuten nadenken over hoe ik loop en dan struikel ik.
Terwijl je bij jou zo mooi kan wandelen. Oneerlijk verdeeld.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:41

Maura schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:Maar als je het zo stelt, dan wil ik best een paar dagen aan het brood, dan sta ik morgen nog bij haar op de stoep.

Serieus, 1 uur terug.

Sarcastich.
Ik zou eerder zeggen: Realistisch.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Sjaantje schreef:
Zusje schreef:Jammer die reactie Maura. Blijkbaar mis je haar toch niet genoeg. Blijkbaar valt ze je lastig als ze iets kwijt wil en blijkbaar heb je weinig voor haar over. En dat over iemand waar je net nog van zei dat ze alles voor je was, zoooo veel gedaan heeft voor. Snap wel dat het ergens ophoudt. Dat mensen niet blijven geven als je alleen maar neemt. Ik wil me er niet mee bemoeien maar van dergelijke reacties gaan mijn nekharen recht overeind staan...

Je bent gewoon een te grote goedzak, haha. Hierom maakte het mij ook pissig en andere mensen dus ook.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:42

Oh en voor wie dat denkt: nee, ik ben dit niet alleen maar op het forum aan het uitvechten met Maura, er is ondertussen ook whatsapp-contact.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:42

Ibbeltje schreef:
Smikkell schreef:Waar ga je altijd wandelen Ibbel? Is er bos of iets bij je in de buurt? Ik wil ook graag een stuk gaan wandelen.

Kan bos zijn, of gewoon door mjn dorp (kan achteraf een stuk lopen dat is zo lekker) ... maar wil eigenlijk nog een keer een grotere ronde lopen, maar dan moet het wel droog zijn Wink

Wandelen vind ik heerlijk met mijn mp3speler aan en fotocamera mee smile
Je woont alleen niet echt in de buurt he? Wat mis ik mijn OVstudentenkaart. Toch maar weer mijn studie oppakken volgende maand dan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:43

Smikkell schreef:
Reva schreef:Ik heb een hekel aan wandelen om het wandelen in mijn eentje, dan gaik na twee minuten nadenken over hoe ik loop en dan struikel ik.
Terwijl je bij jou zo mooi kan wandelen. Oneerlijk verdeeld.

Maar ik fiets!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 7 jan 2012 - 3:43

Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:

Wandelen vind ik heerlijk met mijn mp3speler aan en fotocamera mee DagCafé - Pagina 37 561177
Je woont alleen niet echt in de buurt he? Wat mis ik mijn OVstudentenkaart. Toch maar weer mijn studie oppakken volgende maand dan DagCafé - Pagina 37 394967

Nee precies anders was samen lopen ook gezellig idd smile haha ja zou het ook doen je studie oppakken al is het maar voor je OV Laughing
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:45

Reva schreef:
Sjaantje schreef:

Je bent gewoon een te grote goedzak, haha. Hierom maakte het mij ook pissig en andere mensen dus ook.
Nou, ik maak me er vooral pissig om dat Maura zich als slachtoffer neerzet (ja, ik val in herhaling) met een zielig verhaal over niet op je eigen bank hebben gezeten en anderen die het verkeerd hebben voorgelezen. Echt, wat heeft het er mee te maken. De stoel of de bank, wat ik het verschil en je hebt alle vrijheid om te vragen of je zelf even had mogen lezen als je bezoek toch op de laptop en het forum zit. Vraag me serieus ook af wat de intenties van Shy dan zijn geweest! Wellicht zijn je woorden wat ongelukkig gekozen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:46

Ibbeltje schreef:
Reva schreef:

Heb je geen vaste uren?? Dat wist ik helemaal niet! En is het ook geenuren, geen salaris of compenseren ze dat? Ik heb een nieuwe start gemaakt, maar mag nog even niet wegen, om teleurstelling te voorkomen DagCafé - Pagina 37 394967

Jawel heb sowieso 28 op contract dus heb altijd wel wat zeg maar. Maar geen vaste groep of zo. En dat had iik wel een lange tijd. Maar als je inval bent bij ons is het vaak Januari en Februari rustiger met invallen. Maar nu gaat er over een tijdje iemand met zwangerschapsverlof en collega's hebben al gezegd mij te willen Very Happy Dus ja hopelijk wordt ik het Wink

Oh ook een nieuwe start Very Happy Maar wegen nog niet omdat?

Dat zou mooi zijn voor je uren!
Ik weeg nog niet omdat ik veel heb gegeten en gedronken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:47

Ibbeltje schreef:
Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:

Wandelen vind ik heerlijk met mijn mp3speler aan en fotocamera mee DagCafé - Pagina 37 561177
Je woont alleen niet echt in de buurt he? Wat mis ik mijn OVstudentenkaart. Toch maar weer mijn studie oppakken volgende maand dan DagCafé - Pagina 37 394967

Nee precies anders was samen lopen ook gezellig idd smile haha ja zou het ook doen je studie oppakken al is het maar voor je OV Laughing
Die OV is inderdaad de belangrijkste reden angel
Jammer, anders hadden we inderdaad samen naar het bos kunnen gaan.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:47

Reva schreef:
Sjaantje schreef:
Ben er nog niet achter of dat nou een goeie eigenschap is of niet laughcry

Maar ik ga er vandoor, zussie komt er zo aan om de auto te brengen en we gaan even shoppen.

Ik wil jullie alleen nog even laten weten dat Maura via whatsapp een conclusie heeft getrokken: de vriendschap is voorbij. Dit zeg ik niet om te stoken, maar ik wil gewoon dat jullie weten hoe de vork in de steel zit.

En ik vind het nog oprecht jammer ook nog...
Edit: dat het zó gelopen is.

Laatst aangepast door Sjaantje op za 7 jan 2012 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud