Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:54

Smikkell schreef:Zusje, zon weg???? :shock:

Uitleg verwijderd Very Happy.

Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:55

Ja geen gebak nemen is echt lastig soms. Ik probeer doordeweeks niet te snoepen en dat wordt me niet altijd makkelijk gemaakt haha!

Maura, wanneer ga jij veranderen dan en afvallen? Geloven is 1 ding, doen een ander.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:56

Oh, voor de duidelijkheid; deze zon:

DagCafé - Pagina 33 12863_171254375641_521545641_2914394_4154079_n

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:57

Maura schreef:Mijn trainer, van de assertiviteitstraining, zei dat "Dit ben ik" of "Ik ben wie ik ben" de weg van de minste weerstand is. En daar geloof ik ook wel in. Je bent natuurlijk wie je bent. Maar je kunt jezelf ook aanpassen. Daar geloof ik heilig in.
Waarom doe je het dan niet? Als er hier iemand is die vaak roept 'Zo ben ik' dan ben jij dat wel laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:58

Zusje schreef:
Maura, wanneer ga jij veranderen dan en afvallen? Geloven is 1 ding, doen een ander.

Er is slechts één ding dat ik kan beloven en dat is.....

Dat ik mijn 30e verjaardag als slanke den vier.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:59

Maura schreef:
Zusje schreef:

Net zoals je oud en nieuw doel? laughcry

Gast
Gast

Zusje schreef:
Smikkell schreef:Zusje, zon weg???? :shock:

Ja, ik snap dat veel mensen het leuk vonden en ik liet hem ook een beetje hangen voor mijn vader (kan hij makkelijk zien welk huis van mij is) maar hij deed me nog te veel denken aan Ken. Ik heb hem ooit als grapje op het raam geplakt toen hij vertelde dat hij winterdepressies had. De winter begon toen en ik zei dat ik hem een zon ging geven. Hij vond het grappig. Grappig was het niet dat hij nooit meer uit die bui van hem kwam. Zelfs mijn zon hielp daar niet bij... Er zit dus eigenlijk best een verdrietige herinnering aan voor mij persoonlijk. Nu is mijn raam schoon maar dat stomme raam van mijn balkon smerig... Irritant dat ik dat niet schoon kan maken!
Ik snap het wel.
Gelukkig heb je nog een andere zon in huis, met een herinnering aan iemand anders.

Dikgedrukte heb ik hard om moeten lachen (zonder trappelende voetjes, dan wel)

Edit: zie dat je ook al een foto had geplaatst waar de andere zon ook op staat ..

Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 2:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Smikkell schreef:
Maura schreef:Mijn trainer, van de assertiviteitstraining, zei dat "Dit ben ik" of "Ik ben wie ik ben" de weg van de minste weerstand is. En daar geloof ik ook wel in. Je bent natuurlijk wie je bent. Maar je kunt jezelf ook aanpassen. Daar geloof ik heilig in.
Waarom doe je het dan niet? Als er hier iemand is die vaak roept 'Zo ben ik' dan ben jij dat wel DagCafé - Pagina 33 394967

Hahahaha, i know. Very Happy Ik zit nog met de gedachten in mijn kielzog. Maar het helpt ECHT zo'n training. Je leert hele nieuwe dingen van jezelf. Je bent niet wie je bent, je bent wie je wilt worden. En daar ben ik mee bezig. Maar het Groninger Museum is toch ook niet in één dag gebouwd? (Gaat wel in één vloedgolf neer, maar daar praten we niet over. :P)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:00

Reva schreef:
Maura schreef:
Zusje schreef:

Bedoel je Sjaan bezoeken?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:00

Maura schreef:
Smikkell schreef:
Waarom doe je het dan niet? Als er hier iemand is die vaak roept 'Zo ben ik' dan ben jij dat wel DagCafé - Pagina 33 394967

Hahahaha, i know. Very Happy Ik zit nog met de gedachten in mijn kielzog. Maar het helpt ECHT zo'n training. Je leert hele nieuwe dingen van jezelf. Je bent niet wie je bent, je bent wie je wilt worden. En daar ben ik mee bezig. Maar het Groninger Museum is toch ook niet in één dag gebouwd? (Gaat wel in één vloedgolf neer, maar daar praten we niet over. :P)
Misschien had je hem af moeten maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:01

Hahaha, leuk dat ik jou aan het lachen krijg en je hebt gelijk; ik heb nog een zon Very Happy. Ik ga trouwens zo gelijk ff mijn vader bellen om om een boormachine te vragen. Kan ik mijn hart ook ophangen en het schilderij dat ik van mijn beste vriendin kreeg hang ik denk ik in de gang Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:01

Maura schreef:
Zusje schreef:

En hoe oud ben je nu?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:02

Smikkell schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:
Zusje schreef:

laughcry Ook dat. En haar weegmoment

Gast
Gast

Reva schreef:
Maura schreef:
Zusje schreef:

Net zoals je oud en nieuw doel? DagCafé - Pagina 33 394967

Hahahaha. Sorry, ik blijf lachen. Nee, nu serieus.

Mijn beste vriend blijft me maar pesten met mijn gewicht, dus dat helpt al een heel stuk. DagCafé - Pagina 33 394967 Hij kent me van maatje 27 die zich nog net in een maatje 26 weet te proppen. Dus maat 33 of maat 42 is hem zelfs vreemd. En nu ga ik er dan ook voor, want word ziek van continu dezelfde grapjes. cheers

Gast
Gast

Zusje schreef:Hahaha, leuk dat ik jou aan het lachen krijg en je hebt gelijk; ik heb nog een zon Very Happy. Ik ga trouwens zo gelijk ff mijn vader bellen om om een boormachine te vragen. Kan ik mijn hart ook ophangen en het schilderij dat ik van mijn beste vriendin kreeg hang ik denk ik in de gang Very Happy.
Oeh, die is mooi angel Misschien wel te mooi voor in de gang!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:03

Ja maar ik weet niet waar ik hem anders moet hangen. Hij past niet bij de Zon en het hart past daar dan weer wel een beetje bij al zit daar ook weer blauw en wit in... Lastig Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:04

Rolling Eyes

Toen was je ook heel stellig, vandaar de vergelijking.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:07

Reva schreef:
Smikkell schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:
Zusje schreef:

Net zoals je oud en nieuw doel? DagCafé - Pagina 33 394967

DagCafé - Pagina 33 394967 Ook dat. En haar weegmoment

Nu wordt het sereneus.

Ik heb gelezen wat er hier op het forum is gezegd. De enige keer dat ik toegang had tot mijn eigen laptop in het weekend van O&N. En ik heb het vervolgens met Sjaan uitgesproken. Want ik was er niet blij mee dat ze op het forum om steun vroeg, waardoor ik in diskrediet viel. Dat heb ik Sjaan ook gezegd.

Het probleem was, en dat wil ik ook best uitleggen, dat ik te laat in de trein ben gestapt. Sjaan kon mij ontvangen tussen 13.00u en 16.00u, vanwege thuiszorg. Ik zou om 15.00u aankomen in haar woonplaats en zou nog 20 minuten moet lopen om daadwerkelijk tot haar huis te komen. Dat zou betekenen dat ik er pas om 15.30u was. Terwijl ik om 16.00u weer wegmoest. Ik heb haar gevraagd of het zin had om te komen. En haar antwoord was dat ze dacht dat ze niet leuk genoeg zou zijn.

Maar ik ga even eerlijk zijn; Sjaan is de meest coole persoon die ik in mijn leven heb ontmoet. Haar spontaniteit, ondanks haar ziekte. Een geweldig mens! Ik kan alles met haar bespreken en nu ook, ik ben aan het wa met haar. Ze is zo puur en leuk en aardig en ondermijnd zichzelf.

Ik heb nu met haar afgesproken dat zodra ik werk heb, dat ik haar kant sowieso opkom en dan gaan we pizza eten samen. Sjaan is een topwijf en ik heb planningsproblemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:08

Ze vroeg niet om steun!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:10

Reva schreef:Ze vroeg niet om steun!!!!!!!!!!!!!!

Ze was onzeker. Wink En dus vroeg ze of haar gedachten zo vreemd waren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:11

Ja, tuurlijk heb jij dat toevallig gelezen Rolling Eyes .
Ik heb Sjaan btw niet om steun zien vragen. Ik heb wel een Maura gezien die een week bezig is met plannen en alle reistijden dus uit haar hoofd zou moeten weten. Vandaar dat ik dat verhaal over te weinig tijd een beetje een lul verhaal vond en best snapte dat Sjaan ging twijfelen aan het feit of je haar wel belangrijk genoeg vond, ook omdat je al aantal keer eerder had afgezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:15

Smikkell schreef:Ja, tuurlijk heb jij dat toevallig gelezen Rolling Eyes .
Ik heb Sjaan btw niet om steun zien vragen. Ik heb wel een Maura gezien die een week bezig is met plannen en alle reistijden dus uit haar hoofd zou moeten weten. Vandaar dat ik dat verhaal over te weinig tijd een beetje een lul verhaal vond en best snapte dat Sjaan ging twijfelen aan het feit of je haar wel belangrijk genoeg vond, ook omdat je al aantal keer eerder had afgezegd.

Sjaan en ik hebben nooit concrete plannen gemaakt. Sowieso niet dat ik naar haar woonplaats zou komen. Want ik had altijd geen geld, geen tijd etc.

Ik snap best dat ik het op mezelf afroep dat ik niet altijd even aardig word gevonden, want ja, als ik mezelf zo lees ,dan vind ik mezelf ook niet altijd even aardig. Maar ik had zeer zeker de intentie om naar Sjaan te gaan. Ik ga geen week plannen, fakeplannen, om vervolgens niet te gaan.

Het is me trouwens voorgelezen. Shy had de hele weekend mijn laptop en mijn bank. 🐰

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:19

Geen concrete afspraak misschien maar als je een week lang zo bezig bent met tijden kan ik me voorstellen dat ze er wel vanuit ging. Zeker op een dag als dat vind ik dat je dit soort dingen niet kunt maken. Maar goed, ik lees hier nu pas over. Heb het hele verhaal niet zo meegekregen verder.

En als je jezelf ook niet altijd even aardig vindt is het tijd om daar eens verandering in te brengen. Het is zo veel leuker om wel aardig te zijn tegen mensen namelijk.

Laatst aangepast door Zusje op za 7 jan 2012 - 2:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:20

Maura schreef:
Smikkell schreef:Ja, tuurlijk heb jij dat toevallig gelezen Rolling Eyes .

Sjaan en ik hebben nooit concrete plannen gemaakt. Sowieso niet dat ik naar haar woonplaats zou komen. Want ik had altijd geen geld, geen tijd etc.

Ik snap best dat ik het op mezelf afroep dat ik niet altijd even aardig word gevonden, want ja, als ik mezelf zo lees ,dan vind ik mezelf ook niet altijd even aardig. Maar ik had zeer zeker de intentie om naar Sjaan te gaan. Ik ga geen week plannen, fakeplannen, om vervolgens niet te gaan.

Het is me trouwens voorgelezen. Shy had de hele weekend mijn laptop en mijn bank. 🐰

Maar je beseft je wel dat je op dezelfde bladzijde hierboven nog zegt dat je het zelf hebt gelezen toen je zelf toegang had tot je laptop? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:23

Zusje schreef:Geen concrete afspraak misschien maar als je een week lang zo bezig bent met tijden kan ik me voorstellen dat ze er wel vanuit ging. Zeker op een dag als dat vind ik dat je dit soort dingen niet kunt maken. Maar goed, ik lees hier nu pas over. Heb het hele verhaal niet zo meegekregen verder.

Ik zou de trein nemen van 11.03 op spoor 2 van het station in Assen. Mijn laptop wilde alleen niet uit, mijn ramen wilde niet ontwasemen en al met al zat ik pas om 12.03 in de trein. Het is voor mij 40 km rijden om naar een spoor te komen. We hebben hier de Star. Ik dacht dat ik goed zat, tot ik me opeens bedacht dat Sjaan om 16.00u 'weer' thuiszorg had. En ik dus een planningsprobleem had. Een gigantische! Want Sjaan en ik kennen elkaar al jaren, echt jaren, en de dingen die ze voor mij heeft gedaan, heeft nog nooit een ander mens voor mij gedaan. Dus ik was benieuwd naar haar woning etc. Maar ik heb het gewoon echt verkloot! Echt, der zijn ook geen andere woorden voor.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: