Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:24

Reva schreef:
Maar je beseft je wel dat je op dezelfde bladzijde hierboven nog zegt dat je het zelf hebt gelezen toen je zelf toegang had tot je laptop? DagCafé - Pagina 34 394967

Ja dat besef ik me. DagCafé - Pagina 34 166342

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:27

En wat heb je nu voor jezelf hiervan geleerd dan? Want eigenlijk is het nu heel simpel. 'Ja ik heb het verkloot' zeggen en that's it? Zeker als iemand blijkbaar zo veel voor je gedaan heeft vind ik dat eigenlijk niet genoeg. Je zegt dat je geen werk hebt. Dan heb je dus wel veel tijd om daar eens heen te gaan. Eet je desnoods maar een paar dagen brood.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:28

Zusje schreef:En wat heb je nu voor jezelf hiervan geleerd dan? Want eigenlijk is het nu heel simpel. 'Ja ik heb het verkloot' zeggen en that's it? Zeker als iemand blijkbaar zo veel voor je gedaan heeft vind ik dat eigenlijk niet genoeg. Je zegt dat je geen werk hebt. Dan heb je dus wel veel tijd om daar eens heen te gaan. Eet je desnoods maar een paar dagen brood.
Nou, als je een treinkaartje gebruikt om iemand op te halen die vervolgens met je meereist naar jouw huis om daar O&N te vieren, dan heb je wel geld, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:31

Zusje schreef:En wat heb je nu voor jezelf hiervan geleerd dan? Want eigenlijk is het nu heel simpel. 'Ja ik heb het verkloot' zeggen en that's it? Zeker als iemand blijkbaar zo veel voor je gedaan heeft vind ik dat eigenlijk niet genoeg. Je zegt dat je geen werk hebt. Dan heb je dus wel veel tijd om daar eens heen te gaan. Eet je desnoods maar een paar dagen brood.

Ik heb ervan geleerd dat ik een kutpersoon ben en meestal alleen aan mezelf denk. Maar als je het zo stelt, dan wil ik best een paar dagen aan het brood, dan sta ik morgen nog bij haar op de stoep.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:32

Tja, ik krijg al vanaf half oktober geen salaris meer en heb geen ww, uitkering of wat dan ook zoals jij, maar in dit geval zou ik dan toch echt andere dingen laten en wel die afspraak doorzetten. Prioriteiten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:34

Smikkell schreef:
Nou, als je een treinkaartje gebruikt om iemand op te halen die vervolgens met je meereist naar jouw huis om daar O&N te vieren, dan heb je wel geld, toch?
Wat ik Shy en Sjaan zei....

Ik ga niet drie uur reizen voor jan lul en dat heb ik nu wel gedaan. Ik zat in de trein voor Sjaan. Niet voor Shy. Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan drie uur doelloos in een trein te zitten. De laatste keer dat ik zolang in de trein zat, stapte ik uit in Tilburg Reehof en ging ik naar de Efteling.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:35

Hoor ik daar dat er over mij gekletst wordt in het dagcafé? angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:41

Sjaantje schreef:Hoor ik daar dat er over mij gekletst wordt in het dagcafé? angel
Meteen stil angel

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:46

Maura schreef:Sjaan en ik hebben nooit concrete plannen gemaakt. Sowieso niet dat ik naar haar woonplaats zou komen. Want ik had altijd geen geld, geen tijd etc.
Sorry dat ik het zeg, Maura, maar je moet wél even het hele verhaal vertellen.

Het feit dat ik zo onzeker werd, kwam doordat er vóór deze dag al meerdere keren afspraken op het laatste nippertje waren afgezegd door jou. En ik ben me bewust van het feit dat het dit keer mede kwam doordat ik afspraken op die dag had (thuiszorg tussen de middag en fysio eind van de middag) en daardoor maar weinig speling had.
Maar juist het feit dat het al tig keer eerder mis is gelopen, maakte dat ik me onzeker voelde en dat heb ik je verteld. Voorheen vond ik het niet fair als ik jou met mijn onzekerheden ging opzadelen, maar nu was voor mij de maat een beetje vol en heb ik je op de man (vrouw) af gevraagd of je mij niet leuk genoeg vond om tijd, energie en geld in te steken. Doodeng vond ik het om je dat te vragen maar ik vond dat het er toch eens van moest komen.

De meiden op het forum vroegen me later hoe het gegaan was met onze 'date' en ik heb dus naar volle waarheid verteld dat het niet door was gegaan en dat ik me daar onzeker over voelde. Ik heb het nu even niet teruggelezen dus ik weet mijn precieze quotes niet meer maar zover ik me kan herinneren heb ik nooit om steun gevraagd maar, ik zal het eerlijk toegeven, ik was wel blij met de reactie van de meiden. Vervolgens wappte je me met de vraag waarom ik Smikkell en Reva eerder geloofde dan jou maar dat is toch helemaal niet het geval? Ik probeer zo open mogelijk naar ieders uitleg te luisteren en probeer daar de juiste conclusies uit te trekken.

Eigenlijk vind ik het niet zo heel leuk dat je het nu doet voorkomen alsof het allemaal anders in elkaar steekt dan het werkelijk is. Ik heb niet om steun gevraagd, ik heb Smikk en Reva niet eerder geloofd dan jou, en er zijn wel degelijk eerder concrete plannen gemaakt.
Hoe het met je treinkaartje precies zat, weet ik niet. Ik weet dat je eigenlijk 2e kerstdag naar Shy zou gaan maar dat kon niet, dus zou ze met O&N naar jou toe komen en jij zou haar ophalen. En dat wou je combineren met een tussenstop bij mij. Voor mijn gevoel was ik dus een soort 'bonus' en niet het oorspronkelijke doel.

Sorry, maar ik voel me nu een beetje zwartgemaakt nu ik deze dingen op het forum lees.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:47

Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:Hoor ik daar dat er over mij gekletst wordt in het dagcafé? angel
Meteen stil angel
Ja sorry, ik had even tijd nodig om mijn hele verhaal te tikken Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:50

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:
Meteen stil angel
Ja sorry, ik had even tijd nodig om mijn hele verhaal te tikken Wink
Ik zie het hug

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:50

Heb ik nou verder iedereen weggejaagd? :shock:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:50

Er waren al niet zoveel mensen hoor.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:52

Oh dan is het goed Very Happy
Ik hoorde van Maura dat ik naar het dagcafé moest komen dus heb ik extra snel mijn kledingkast opgeruimd, en nu gaan de aanwezigen weg...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:54

Sjaan, ik heb het ook zeker niet als steun vragen ervaren. Daarom zei ik dat ook net. Ik vond en vind het gewoon niet leuk overkomen, zowel het verloop van deze afspraak en andere dingen die ook op het forum hebben gestaan, duits voor mij was dut het 'zoveelste'.

Laatst aangepast door Reva op za 7 jan 2012 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Sjaantje schreef:Oh dan is het goed Very Happy
Ik hoorde van Maura dat ik naar het dagcafé moest komen dus heb ik extra snel mijn kledingkast opgeruimd, en nu gaan de aanwezigen weg...
Jij moest hierheen komen en nu is ze zelf weg?

Gast
Gast

Smikkell schreef:

Idd.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:56

Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:Oh dan is het goed Very Happy
Jij moest hierheen komen en nu is ze zelf weg?
Ja zoiets. Ik zal es appen waar ze gebleven is.

Thanx Reev, ik ben nu toch wel blij dat ik het niet als enige zo ervaar.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:56

Afwas bijna klaar. Wel de moeite waard om te melden.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:56

Smikkell schreef:Afwas bijna klaar. Wel de moeite waard om te melden.
Trots op je!! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje za 7 jan 2012 - 2:57

Heej meiden
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 2:58

Ha Ibbeltje!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:59

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:Afwas bijna klaar. Wel de moeite waard om te melden.
Trots op je!! Very Happy
cheers

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 7 jan 2012 - 2:59

Heej Sjaan Very Happy hoe gaat het met je?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Sjaantje za 7 jan 2012 - 3:01

Ibbeltje schreef:Heej Sjaan Very Happy hoe gaat het met je?
Ik baal dat mijn afwas al klaar was, anders had Smikk die ook nog even mogen komen doen angel

Daarbuiten gaat het goed met me, even uitpuffen want heb net mijn kledingkast een beetje uitgemest en een hoop weggedaan Very Happy
Hoe is het met jou? Nog leuke dingen gehaakt? Ik vind die hartjes zo schattig!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud