DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Vanwaar de ?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goeiemorgen!!
Hoe is het met jullie?
Hier wel ok, beetje keelpijn. Pijnlijk irriterend slijm in mijn keel en hoesten, je kent t...
xxx
Hoe is het met jullie?
Hier wel ok, beetje keelpijn. Pijnlijk irriterend slijm in mijn keel en hoesten, je kent t...
xxx
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Omdat dit al de derde dag achter elkaar is dat jij 's ochtends als eerste "Mogge." zegt en ik daarna "Morning!"Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Vanwaar de ?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Omdat dit al de derde dag achter elkaar is dat jij 's ochtends als eerste "Mogge." zegt en ik daarna "Morning!"Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Vanwaar de ?
Oh echt
Alex- Ratel
Goedemorgen ladies.
Nog wilde plannen allemaal vandaag?
Nog wilde plannen allemaal vandaag?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Hey, hoe gaat het thuis? Slaapt je ex er nog steeds?Yaelynn schreef:Goeiemorgen!!
Hoe is het met jullie?
xxx
Gast- Gast
Zelda schreef:Hey, hoe gaat het thuis? Slaapt je ex er nog steeds?Yaelynn schreef:Goeiemorgen!!
Hoe is het met jullie?
xxx
Dat vraag ik me ook af ...
Alex- Ratel
Ik ben trouwens strontchagrijnig, heb vannacht wéér amper geslapen omdat mijn zoon de hele nacht krijste. 2e nacht op rij, ik word er niet goed van. Mijn vriend en ik kunnen beiden totaal niet tegen slaapgebrek.
Gast- Gast
Wat rot, Zelda. Ik zou er ook echt niet tegen kunnen, mijn nachtrust is heilig. Wat heb je geprobeerd om hem toch in slaap te krijgen?
Alex- Ratel
Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Omdat dit al de derde dag achter elkaar is dat jij 's ochtends als eerste "Mogge." zegt en ik daarna "Morning!"Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Vanwaar de ?
Oh echt
Ik durfde vanmorgen ook niet het patroon te verbreken en gedag te zeggen.
Gast- Gast
Mijn nachtrust is ook heilig, zonder voldoende slaap functioneer ik gewoon niet. Ik was gister ook goed ziek.
Ik heb hem bij ons in bed genomen, op de bank gezeten met hem, hem drinken gegeven, en hem uiteraard veel getroost en geknuffeld. Niets hielp..
Ik heb hem bij ons in bed genomen, op de bank gezeten met hem, hem drinken gegeven, en hem uiteraard veel getroost en geknuffeld. Niets hielp..
Gast- Gast
Ah jij mag dat! En ik wil WordFeud spelen met je! (Alleen niet nu want ik zit nu op m'n werk zonder internet op m'n telefoon .)Reva schreef:Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Omdat dit al de derde dag achter elkaar is dat jij 's ochtends als eerste "Mogge." zegt en ik daarna "Morning!"Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Vanwaar de ?
Oh echt
Gast- Gast
Ik denk trouwens wel dat het weer 1 of andere fase is, hij is in een paar dagen tijd best wat veranderd qua gedrag enzo. Dus kan een sprongetje zijn?
Gast- Gast
misschien anders even de HA bellen of er nog iets anders is wat je kan doen? Het komt jullie ook niet ten goede als je nachten wakker blijft doordat M zo`n pijn heeft.
Gast- Gast
Nee, bij hem valt het meeVergeet-me-nietje schreef:Wat vervelend Zelda. Is hij zelf nu niet ook erg moe?
Gast- Gast
Hij had vannacht geen pijn volgens mij, alleen gisternacht vanwege de groeipijn. Hij was vannacht alleen erg onrustig en overdag huilt hij ook meer.Lily schreef:misschien anders even de HA bellen of er nog iets anders is wat je kan doen? Het komt jullie ook niet ten goede als je nachten wakker blijft doordat M zo`n pijn heeft.
Gast- Gast
Hmm da's minder handig...Zelda schreef:Nee, bij hem valt het meeVergeet-me-nietje schreef:Wat vervelend Zelda. Is hij zelf nu niet ook erg moe?
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik denk trouwens wel dat het weer 1 of andere fase is, hij is in een paar dagen tijd best wat veranderd qua gedrag enzo. Dus kan een sprongetje zijn?
Volgens mij zijn die sprongetjes tot anderhalf jaar ... Maar je zal vast eigenwijze kindjes hebben die later nog een sprongetje krijgen
Alex- Ratel
Vergeet-me-nietje schreef:Ah jij mag dat! En ik wil WordFeud spelen met je!Reva schreef:Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Omdat dit al de derde dag achter elkaar is dat jij 's ochtends als eerste "Mogge." zegt en ik daarna "Morning!"Evy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Vanwaar de ?
Oh echt
+1!
Alex- Ratel
misschien is het dan een of andere fase inderdaad, en je hebt ook na anderhalf jaar nog fases geloof ik hoor (tenminste dat meen ik toch geleerd te hebben op school)
Gast- Gast
nog een kwartiertje en dan ben ik er even weg van duimen jullie dat alles goed is
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: