DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Haha ja da's waar maar ik heb een goed excuus want mijn parkiet wilde even van mijn cassis proeven. En da's niet eens gelogen.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik wens jullie welterusten, ik ga slapen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Woei!!! Stond vanmorgen op de weegschaal en ik heb de magische -10 kilo grens gehaald ondanks de feestdagen!! Er moet nog wel 10 af eigenlijk, maar met 5 ben ik ook al heel gelukkig. Mijn streven is dat ik voor de operatie nog zo veel mogelijk ben afgevallen. 't is veel beter want ze kunnen er al moeilijk bij in dat heupgewricht maar met minder vet op mijn dijen wel iets beter. En verder is het minder belastend voor mijn heup en ook minder belastend met kruk lopen. Dus heb een goede reden om het nu door te zetten. Hopelijk zet dit een beetje door want die laatste kilo's zijn wat sneller gegaan dan de eerste.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat goed!!
Ik zat vanmorgen op de magische + 10 grens
Ik zat vanmorgen op de magische + 10 grens
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahaha, ik hoop die ooit ook te bereiken ;-).
Een van de redenen dat ik wil afvallen is dat ik na de operatie heel graag wil proberen zwanger te raken en ik denk dat het beter is te starten met zo min mogelijk gewicht ;-).
Een van de redenen dat ik wil afvallen is dat ik na de operatie heel graag wil proberen zwanger te raken en ik denk dat het beter is te starten met zo min mogelijk gewicht ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja, dat is absoluut waar!
Ik ben wel benieuwd op welk getal ik eindig hoor.. pfff
Ik ben wel benieuwd op welk getal ik eindig hoor.. pfff
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goeiemorgen!!
Vroeg op gestaan op mn uitslaapdag omdat om 9 uur iemand zou komen kijken naar de waterproblemen in mn huis.
Is er nog steeds niemand!
Vroeg op gestaan op mn uitslaapdag omdat om 9 uur iemand zou komen kijken naar de waterproblemen in mn huis.
Is er nog steeds niemand!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Zo en ik wordt ineens waker rond half 10 ...pff ben brak.
Net al ff een ontbijtje gehad, zo maar eens aankleden en boodschappen doen.
Net al ff een ontbijtje gehad, zo maar eens aankleden en boodschappen doen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik sliep om half elf en om half negen was ik wakker. Wel tussendoor nog wakker geweest, maar ik voel me wel uitgerust.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
@ Smikkel, die Bert dacht ik even niet aan inderdaad . Maar goed, ook die ken ik niet .
Dit was hem toch? Zie achtergrond:
**
Dit was hem toch? Zie achtergrond:
**
Laatst aangepast door Zusje op za 7 jan 2012 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De zon schijnt hier zo fel naar binnen dat ik mijn eigen zon weg heb gehaald. Gelijk de binnenkant van mijn ramen ook gezeemd. Het wordt nog eens wat met mij .
Gast- Gast
Die foto..
Bluh, ik wil afvallen. Gisteren zei iemand ik snap nooit waarom mensen willen afvallen, je bent toch gewoon zoals je bent. Afgezien van die extreme gevallen die je weleens op televisie ziet.. Voor de rest maakt het toch niet uit of je slank of lekker stevig bent
Bluh, ik wil afvallen. Gisteren zei iemand ik snap nooit waarom mensen willen afvallen, je bent toch gewoon zoals je bent. Afgezien van die extreme gevallen die je weleens op televisie ziet.. Voor de rest maakt het toch niet uit of je slank of lekker stevig bent
Gast- Gast
Reva, je kunt wel zeggen 'je bent wie je bent' maar ik vind dat nogal simpel. Als je van jezelf weet dat je geen gezond gewicht hebt dan vind ik dat soort uitspraken gewoon struisvogeltje spelen. Ik ben zelf altijd heel erg slecht geweest in afvallen. Ik heb vooral veel beweging nodig maar nooit zin in sporten. Gelukkig loop ik me de hele dag suf met mijn nieuwe werk. Dat heeft me enorm veel geholpen.
Gast- Gast
Mijn trainer, van de assertiviteitstraining, zei dat "Dit ben ik" of "Ik ben wie ik ben" de weg van de minste weerstand is. En daar geloof ik ook wel in. Je bent natuurlijk wie je bent. Maar je kunt jezelf ook aanpassen. Daar geloof ik heilig in.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje, zon weg????
Reva, ik kan 100 redenen opnoemen hoor
Huh?
Zusje, ik vind het ook onzin hoor, dat bedoelde ik juist. Het was nav dat ik geen gebak nam.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: