DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Je was er al even, doosStofzuiger schreef:Het was zo gezellig druk. Kom ik binnen... vertrekt iedereen. Zou er bijna iets van denkenSmikkell schreef:Hier.Stofzuiger schreef:Waar is iedereen opeens gebleven??
Gast- Gast
Ik ben er ook nog...
Jij ook June!
Jij ook June!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Was er nog niet lang. Niet zoals vroeger.Smikkell schreef:Je was er al even, doosStofzuiger schreef:Het was zo gezellig druk. Kom ik binnen... vertrekt iedereen. Zou er bijna iets van denkenSmikkell schreef:Hier.Stofzuiger schreef:Waar is iedereen opeens gebleven??
Gast- Gast
Meer kletsen dan stofzuiger!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nou, dat zal weer minder worden helaas, na het weekend moet mijn man weer werken na 2 weken vakantie...
Gast- Gast
Ow, zo'n zin om de admin te pm'n met de vraag of de rangen bij Stofzuiger veranderd kunnen worden in stoffer en blik, kruimeldief, stofzuigen en uhhh hoe noem je die karretjes van de gemeenteErin schreef:Meer kletsen danstofzuigerKruimeldief!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, zo'n zin om de admin te pm'n met de vraag of de rangen bij Stofzuiger veranderd kunnen worden in stoffer en blik, kruimeldief, stofzuigen en uhhh hoe noem je die karretjes van de gemeenteErin schreef:Meer kletsen danstofzuigerKruimeldief!
Die zou wel hilarisch zijn!
Gast- Gast
Verlenge kraamhulp nodigStofzuiger schreef:Nou, dat zal weer minder worden helaas, na het weekend moet mijn man weer werken na 2 weken vakantie...
Gast- Gast
Nou idd, meer als 3 uur per week in elk geval.Smikkell schreef:Verlenge kraamhulp nodigStofzuiger schreef:Nou, dat zal weer minder worden helaas, na het weekend moet mijn man weer werken na 2 weken vakantie...
Maar per eind van de maand word het nog minder, dan ga ik ook weer werken.
Gast- Gast
Hoe vonden die dikwangen het vandaag?Stofzuiger schreef:Nou idd, meer als 3 uur per week in elk geval.Smikkell schreef:Verlenge kraamhulp nodigStofzuiger schreef:Nou, dat zal weer minder worden helaas, na het weekend moet mijn man weer werken na 2 weken vakantie...
Gast- Gast
De dikke dikwang vond het prima, de andere houd niet zo van drukte (net mama), dus vond het iets minder. Maar al met al ging het best goed!Smikkell schreef:Hoe vonden die dikwangen het vandaag?Stofzuiger schreef:Nou idd, meer als 3 uur per week in elk geval.Smikkell schreef:Verlenge kraamhulp nodigStofzuiger schreef:Nou, dat zal weer minder worden helaas, na het weekend moet mijn man weer werken na 2 weken vakantie...
Gast- Gast
Aaah gossie...Smikkell schreef:Hoe vonden die dikwangen het vandaag?Stofzuiger schreef:Nou idd, meer als 3 uur per week in elk geval.Smikkell schreef:Verlenge kraamhulp nodigStofzuiger schreef:Nou, dat zal weer minder worden helaas, na het weekend moet mijn man weer werken na 2 weken vakantie...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het zo schattig dat je ze dikwangen noemt!
Erin- Ratel
Ik ookErin schreef:Ik vind het zo schattig dat je ze dikwangen noemt!
Ik noem ze meestal: Bolle wangen hapsnoeten. Slaat ook nergens op.
Gast- Gast
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hihi zo noemde mams ons (mij en mijn zusje) vroeger ook! *jeugdherinnering* *smelt*
Nee, totaal misplaatst bij die ingevallen snoetjes.Smikkell schreef:Ik heb geen idee waarom ik ze dikwangen noem
Gast- Gast
Ja, op die PM van jou kan ik wachten tot ik een ons weeg geloof ikSmikkell schreef:Trusten...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nee, totaal misplaatst bij die ingevallen snoetjes.Smikkell schreef:Ik heb geen idee waarom ik ze dikwangen noem
Truste Stofzuiger!
Kruimeldief klaagt dat het stilvalt (een uur) nadat zij binnenkomt, maar het valt pas stil nadat ze is vertrokken
Gast- Gast
My god ik ben eigenlijk doodop. Rugpijn buikpijn, maar willen slapen, ho maar!
Erin- Ratel
Haha ja da's waar maar ik heb een goed excuus want mijn parkiet wilde even van mijn cassis proeven. En da's niet eens gelogen.
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: