DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Hoe oud was hij dan? 12?Maura schreef:Smikkell schreef:Maar is dat echt een leeftijdding of is het de aard van het beestje? Ik ken ook mensen van 21 die volwassen genoeg zijn en anderen kunnen steunen, begrijpen enz.
Daar zat ik vanavond ook even aan te denken. Want op die leeftijd had ik een jongere vriend. Ik houd gewoon van de jonkies. En ondanks zijn leeftijd kon hij er altijd voor mij zijn. Begreep hij ook heel goed wat er allemaal in de wereld speelde en hoe wreed mensen soms kunnen zijn. En nu zijn we dan jaren ouder, maar hij is nog steeds precies zo.
Misschien is het toch het aard van het beestje. Maar zo'n man wil ik helemaal niet.
Hahaha, dat is wel erg hoor. Nee, hij was 18 jaar.
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:Maura schreef:Oef, dat is een goed idee voor een broodje, Smikkell. Mjam!
*Stond een heerlijk broodje*
Dat ziet er heerlijk uit, op degebakkengekookt ei na, die ik erop zag liggen. Oeh, Cherrytomaatjes. Die neem ik maandag even mee met de boodschap. Heerlijke weghappertjes.
Gast- Gast
En als je er nou eens meerdere maak he? En je lieslaarzen aantrekt en hier ook wat kom brengen? Hier en daar staat het eiland een beetje blank, maar niet ernstigSmikkell schreef:Ik denk dat ik hem morgen misschien ook wel maak.Stofzuiger schreef:Die wil ikSmikkell schreef:Maura schreef:Oef, dat is een goed idee voor een broodje, Smikkell. Mjam!
Broodje
(niet quoten ivm blog)
Gast- Gast
Klinkt best als een goed plan.Stofzuiger schreef:En als je er nou eens meerdere maak he? En je lieslaarzen aantrekt en hier ook wat kom brengen? Hier en daar staat het eiland een beetje blank, maar niet ernstigSmikkell schreef:Ik denk dat ik hem morgen misschien ook wel maak.Stofzuiger schreef:Die wil ikSmikkell schreef:Maura schreef:Oef, dat is een goed idee voor een broodje, Smikkell. Mjam!
Broodje
(niet quoten ivm blog)
Gast- Gast
Ei
Ik eet bijna iedere dag een gekookt ei bij het ontbijt, ook niet helemaal goed.
Gast- Gast
Dat is geen probleem hoor. Eiwitten zijn ook belangrijk. Ik eet gekookt ei op rijstwafelsStofzuiger schreef:Ei
Gast- Gast
Helaas ben ik er niet veel, kids moeten s morgen wennen op het KDV en ga eind van de middag naar mijn zusje. En mijn man is natuurlijk vrij, kom maar een keer als ik alleen ben, kunnen we tenminste uitgebreid roddelenSmikkell schreef:Klinkt best als een goed plan.Stofzuiger schreef:En als je er nou eens meerdere maak he? En je lieslaarzen aantrekt en hier ook wat kom brengen? Hier en daar staat het eiland een beetje blank, maar niet ernstigSmikkell schreef:Ik denk dat ik hem morgen misschien ook wel maak.Stofzuiger schreef:Die wil ikSmikkell schreef:Maura schreef:Oef, dat is een goed idee voor een broodje, Smikkell. Mjam!
Broodje
(niet quoten ivm blog)
Gast- Gast
Erin schreef:Opeens weinig eten heeft echt totaal geen nut. Alles wat je daarna eet, neemt je lichaam op als vet voor het geval je weer een keer niet eet. En dus kom je meer aan van weinig tot niet eten!
Dat valt in principe wel mee. Het is inderdaad wat voorgehouden wordt. Maar een mens heeft zelfs als ze heel mager zijn nog een behoorlijk aantal kcal nodig om niet af te vallen. Ik heb meiden gezien die graatmager waren, de ene dag een goede dag hadden en alles aten wat op hun eetlijst stond, en de dag erna geen hap meer durfde te eten. Dan vielen ze alsnog kg af.
Niet dat ik dat wil nastreven hoor. Absoluut niet. Die tijd ligt ver achter me. Maar het is ook niet zo dat ik het expres doe om zo min mogelijk te eten. Of om zo snel mogelijk af te vallen. Qua eetgedrag ben ik eigenlijk niet beter gewend. En ik doe nu mijn best om dat aan te passen, want een leven met mindermatig eten is erg eenzaam.
Gast- Gast
Ik gewoon zo, liefst zachtgekookt. En dan met een croissantje met gebraden gehakt en een bruin bolletje met filet american. En een grote mok koffie met gekookte melk en een glas jus. (hoe zou het nou komen dat ik aangekomen ben?! )Smikkell schreef:Dat is geen probleem hoor. Eiwitten zijn ook belangrijk. Ik eet gekookt ei op rijstwafelsStofzuiger schreef:Ei
Gast- Gast
Roddelen en lekkere broodjes makenStofzuiger schreef:]Helaas ben ik er niet veel, kids moeten s morgen wennen op het KDV en ga eind van de middag naar mijn zusje. En mijn man is natuurlijk vrij, kom maar een keer als ik alleen ben, kunnen we tenminste uitgebreid roddelen
Gast- Gast
Het is goed mis in Oost Groningen. Ben ik toch even blij dat ik in Zuidoost woon. Toch vind ik het raar dat ze Aa & Hunze in één zin noemen met Oost Groningen, want het heeft helemaal niets met elkaar te maken.
Gast- Gast
Lady's, ik ga slapen. Moet morgen om 9 uur fris en fruitig bij het KDV staan, incl 2 fris gewassen kids met een volle buik. En een ingepakte tas, ook wel handig.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik gewoon zo, liefst zachtgekookt. En dan met een croissantje met gebraden gehakt en een bruin bolletje met filet american. En een grote mok koffie met gekookte melk en een glas jus. (hoe zou het nou komen dat ik aangekomen ben?! )Smikkell schreef:Dat is geen probleem hoor. Eiwitten zijn ook belangrijk. Ik eet gekookt ei op rijstwafelsStofzuiger schreef:Ei
Ontbijten als een koning toch
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ja, maar dan ligt het niet echt aan het eiStofzuiger schreef:Ik gewoon zo, liefst zachtgekookt. En dan met een croissantje met gebraden gehakt en een bruin bolletje met filet american. En een grote mok koffie met gekookte melk en een glas jus. (hoe zou het nou komen dat ik aangekomen ben?! )Smikkell schreef:Dat is geen probleem hoor. Eiwitten zijn ook belangrijk. Ik eet gekookt ei op rijstwafelsStofzuiger schreef:Ei
Gast- Gast
Smikkell schreef:Roddelen en lekkere broodjes makenStofzuiger schreef:]Helaas ben ik er niet veel, kids moeten s morgen wennen op het KDV en ga eind van de middag naar mijn zusje. En mijn man is natuurlijk vrij, kom maar een keer als ik alleen ben, kunnen we tenminste uitgebreid roddelenen dikwangen kussen.Moeten toch eens agenda´s pakken!
Gast- Gast
Succes daarmee. Vind je het spannend?Stofzuiger schreef:Lady's, ik ga slapen. Moet morgen om 9 uur fris en fruitig bij het KDV staan, incl 2 fris gewassen kids met een volle buik. En een ingepakte tas, ook wel handig.
Gast- Gast
Keizer.Mama1985 schreef:Stofzuiger schreef:Ik gewoon zo, liefst zachtgekookt. En dan met een croissantje met gebraden gehakt en een bruin bolletje met filet american. En een grote mok koffie met gekookte melk en een glas jus. (hoe zou het nou komen dat ik aangekomen ben?! )Smikkell schreef:Dat is geen probleem hoor. Eiwitten zijn ook belangrijk. Ik eet gekookt ei op rijstwafelsStofzuiger schreef:Ei
Lunchen als een koning en dineren als een bedelaar. Helaas blijf ik de rest van de dag keizer
Gast- Gast
Neuh, het is maar 2 uurtjes, geen 13 dagen...Smikkell schreef:Succes daarmee. Vind je het spannend?Stofzuiger schreef:Lady's, ik ga slapen. Moet morgen om 9 uur fris en fruitig bij het KDV staan, incl 2 fris gewassen kids met een volle buik. En een ingepakte tas, ook wel handig.
Gast- Gast
En terecht.Stofzuiger schreef:Keizer.Mama1985 schreef:Stofzuiger schreef:Ik gewoon zo, liefst zachtgekookt. En dan met een croissantje met gebraden gehakt en een bruin bolletje met filet american. En een grote mok koffie met gekookte melk en een glas jus. (hoe zou het nou komen dat ik aangekomen ben?! )Smikkell schreef:Dat is geen probleem hoor. Eiwitten zijn ook belangrijk. Ik eet gekookt ei op rijstwafelsStofzuiger schreef:Ei
Lunchen als een koning en dineren als een bedelaar. Helaas blijf ik de rest van de dag keizer
Gast- Gast
Ha, das waar. Je bent inmiddels wat gewend..Stofzuiger schreef:Neuh, het is maar 2 uurtjes, geen 13 dagen...Smikkell schreef:Succes daarmee. Vind je het spannend?Stofzuiger schreef:Lady's, ik ga slapen. Moet morgen om 9 uur fris en fruitig bij het KDV staan, incl 2 fris gewassen kids met een volle buik. En een ingepakte tas, ook wel handig.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Keizer.Mama1985 schreef:Stofzuiger schreef:Ik gewoon zo, liefst zachtgekookt. En dan met een croissantje met gebraden gehakt en een bruin bolletje met filet american. En een grote mok koffie met gekookte melk en een glas jus. (hoe zou het nou komen dat ik aangekomen ben?! )Smikkell schreef:Dat is geen probleem hoor. Eiwitten zijn ook belangrijk. Ik eet gekookt ei op rijstwafelsStofzuiger schreef:Ei
Hahaha ik zat al te twijfelen. Succes morgen met de knappe manneke's op het kdv!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ik ga zo ook maar eens slapen... Geen zin in
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Succes morgen met die twee mooierds!