DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:1. Uhh.. Sjaan mag auto rijden en is deze avond de barvrouw.Erin schreef:Smikkell schreef:Van de hele dag? Ik ben er alleen in de avond geweest en niet heel actief.Erin schreef:Ok, ik heb geen zin om alles te lezen terug te lezen over vandaag! Wie wil me even updaten?
Een deel mag ook!
2. Tea leaf is weg
3. Meer heb ik niet onthouden van deze dag.
1. Mag ik een cassis??
2. Eh oh ok?? Omdat?
3. Dank u voor de info!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik snap je niet. Deze reactie heeft ondertiteling nodig!Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Tea leaf weg??? Why?
Gast- Gast
Smikk, dat vind ik lief van je!
Erin:
En dat Tea Leaf weg is, heb ik ook gemist. Waarom?
Erin:
En dat Tea Leaf weg is, heb ik ook gemist. Waarom?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Sjaantje!!
Erin- Ratel
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja.Smikkell schreef:Misschien wilde ze een andere naam? Nieuw account? Van haar postaantal af?
Gast- Gast
Ja dat kan natuurlijk. Maar er is dus verder niks voorgevallen? Gelukkig maar dan!Smikkell schreef:Misschien wilde ze een andere naam? Nieuw account? Van haar postaantal af?
Erin, ik hoop dat ie je smaakt!
Weet je waar ik me nou oprecht over verbaas?
Ik zit met een schuin oog The Voice te kijken en het viel me vanavond weer eens op dat de dansers zulke enorm snelle 'moves' kunnen maken. Het is moeilijk om precies onder woorden te brengen hoe ik het bedoel, maar ik kan me daar met enige regelmaat over verbazen. Ik kan me soms al niet voorstellen dat men überhaupt bepaalde bewegingen kan maken, maar dan ook nog met een flinke snelheid!
ok, dit zal misschien wel heel wazig klinken voor jullie
Ik zit met een schuin oog The Voice te kijken en het viel me vanavond weer eens op dat de dansers zulke enorm snelle 'moves' kunnen maken. Het is moeilijk om precies onder woorden te brengen hoe ik het bedoel, maar ik kan me daar met enige regelmaat over verbazen. Ik kan me soms al niet voorstellen dat men überhaupt bepaalde bewegingen kan maken, maar dan ook nog met een flinke snelheid!
Sjaantje schreef:Weet je waar ik me nou oprecht over verbaas?
Ik zit met een schuin oog The Voice te kijken en het viel me vanavond weer eens op dat de dansers zulke enorm snelle 'moves' kunnen maken. Het is moeilijk om precies onder woorden te brengen hoe ik het bedoel, maar ik kan me daar met enige regelmaat over verbazen. Ik kan me soms al niet voorstellen dat men überhaupt bepaalde bewegingen kan maken, maar dan ook nog met een flinke snelheid!ok, dit zal misschien wel heel wazig klinken voor jullie
ik vind het ook zo knap!
Erin- Ratel
Het is ook hartstikke knap, maar het gaat me eigenlijk niet eens om dat de dansers daarop hebben getraind enzo maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik het zo maf vindt dat het voor gezonde mensen fysiek gezien überhaupt mogelijk is.
Misschien druk ik me zo beter uit?
Misschien druk ik me zo beter uit?
Ik heb ergens vandaag gelezen dat TeaLeaf weg is, omdat ze geen zin meer in had...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, da's eigenlijk de beste reden die er is, lijkt me!
Je bedoelt dat ze zo belachelijk snel gaan? Ja ik verbaas me er ook over! No way dat ik dat ooit kan?
Erin- Ratel
Jammer.Burn schreef:Ik heb ergens vandaag gelezen dat TeaLeaf weg is, omdat ze geen zin meer in had...
Gast- Gast
Ja precies! Ik snap gewoon niet dat zoiets mogelijk is hahaErin schreef:Je bedoelt dat ze zo belachelijk snel gaan? Ja ik verbaas me er ook over! No way dat ik dat ooit kan?
Maar ja, ik kan me ook verbazen over zoiets simpels als in kleermakerszit kunnen zitten. Het is voor mij zo logisch dat ik zulke dingen níet kan, dat ik me niet kan voorstellen dat jullie het wél kunnen
Little by little Sjaantje!
Erin- Ratel
Tja, veel dingen zullen altijd buiten mijn bereik blijven. Maar daarom kijk ik wel zo graag naar sporten als dansen en ijsdansen.Erin schreef:Little by little Sjaantje!
Dat heb ik dan weer gemist.Burn schreef:Ik heb ergens vandaag gelezen dat TeaLeaf weg is, omdat ze geen zin meer in had...
Edt: Zie dat Marin dat zei in 'vraag het de forummer'.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 6 jan 2012 - 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het was zo gezellig druk. Kom ik binnen... vertrekt iedereen. Zou er bijna iets van denkenSmikkell schreef:Hier.Stofzuiger schreef:Waar is iedereen opeens gebleven??
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: