Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 16 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:37

Morgen ga ik boerenkool eten, dat weet ik wel! Mijn lieverlings eten. Lekker na het zwemmen.... I love you

vandaag was ik aan het koken (ik at ergens anders) en toen kwamen de buren binnen, die ik ook ken, om te melden dat zij boerenkool gingen eten. Zo gemeen! Ze weten dat ik dat zo lekker vind. Wilde echt bij hen aanschuiven i.p.v. bij de mensen waar ik zou eten.. DagCafé - Pagina 16 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:38

Toen ik zwanger was wilde ik alleen maar boerenkool met worst. Daarvoor lustte ik het niet eens!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:38

Maura schreef:Ik heb toch zo ongelofelijk veel zin in een kaiserbolletje met kaas/chorizo/tomaat/peper/italiaanse kruiden uit de oven. Ik kan me bijna niet meer inhouden. Door dat dieet, en alles netjes doen, moet ik eerlijk zeggen dat ik me heel erg kwetsbaar voel.
Kwetsbaar?

Ik las dat je ook wel erg weinig at, dus snap dat je honger hebt. Brood en gesmolten kaas zijn nou niet echt gezonde en verstandige dingen als je wilt afvallen, maar dat weet je zelf vast allemaal ook wel.

Gast
Gast

Bericht  Erin do 5 jan 2012 - 11:39

Stofzuiger schreef:
Erin schreef:
Smikkell schreef:
Erin schreef:Nee een hele maaltijd is ook weer geen optie inderdaad. Ik wou ook net water aanraden maar ja dat vind je blaas (de mijne althans) meestal niet leuk. Misschien iets van yoghurt en muesli. Lekker en vult goed!
Ik heb wel magere kwark. Ik drink in de avond altijd veel thee. Kan mijn blaas blijkbaar wel hebben.

Dat zou ook met muesli kunnen als je dat in huis hebt, maar ja weet niet of je het leker vind. Ik kan echt geen koppen thee drinken zonder vaak te moeten plassen.. laughcry
Thee met muesli? :shock:

laughcry

Met kwark, tuttebel!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:39

Stofzuiger schreef:Toen ik zwanger was wilde ik alleen maar boerenkool met worst. Daarvoor lustte ik het niet eens!
Wat grappig... En eet en lust je het nu ook nog?

Zuurkool vind ik ook zo lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:40

Smikkell schreef:
Stofzuiger schreef:Toen ik zwanger was wilde ik alleen maar boerenkool met worst. Daarvoor lustte ik het niet eens!
Wat grappig... En eet en lust je het nu ook nog?

Zuurkool vind ik ook zo lekker.
Ik lust het nog wel, maar doe er geen moord meer voor.

Zuurkool... Ieuw...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:41

Helpt trouwens wel tegen maagzuur, een schep muesli. Even een beetje kauwen en dan doorslikken, neemt overtollig zuur op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:42

Zuurkool I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:42

*

Laatst aangepast door Maura op do 5 jan 2012 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:46

Denk dat je zijn leeftijd wel weg kan laten in je post. Misschien meer persoonlijkheid dat leeftijd. Het is inderdaad veel tegelijk wat je dan aan het aanpakken bent. Ik denk wel dat als je op een dag meer groente, rauwkost en fruit naar binnen werkt, je minder trek blijft hebben in die broodjes (die ongezond zijn en driedubbel belegd).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:47

Gewoon lekker in bed kruipen en uithuilen in/ boxen met je kussen Mau? Dan verbrand je extra calorieen ipv dat je er meer naar binnen stopt. En lucht vaak op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:48

O, daar heb ik altijd zo'n last van. Zodra ik alleen het woord 'lijnen' al zie krijg ik al honger.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:49

Stofzuiger schreef:O, daar heb ik altijd zo'n last van. Zodra ik alleen het woord 'lijnen' al zie krijg ik al honger.
Maar lijnen is niet het zelfde als weinig eten en honger hebben natuurlijk.

Edit: nou, voor sommigen wel blijkbaar, maar het hoeft dus niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:50

Smikkell schreef:Denk dat je zijn leeftijd wel weg kan laten in je post. Misschien meer persoonlijkheid dat leeftijd. Het is inderdaad veel tegelijk wat je dan aan het aanpakken bent. Ik denk wel dat als je op een dag meer groente, rauwkost en fruit naar binnen werkt, je minder trek blijft hebben in die broodjes (die ongezond zijn en driedubbel belegd).

De reden dat ik zijn leeftijd noemde is omdat ik van te voren had kunnen voorspellen dat het zou gaan. We zitten gewoon in verschillende fasen in ons leven. Hij kan er niet voor mij zijn, zoals ik misschien wel zou willen dat hij er zou zijn. En wellicht is dat andersom ook zo. Denk dat ik bij mezelf ten rade moet gaan of ik dit op deze manier uberhaupt wel wil. We kennen elkaar al jaren, maar echt nog maar net, misschien is het toch gewoon beter om de handdoek in de ring te gooien.

Ik eet trouwens graag sla met tomaten, komkommer, rode ui en olijven. Heerlijk. En ik wilde vandaag manderijntjes kopen, maar vroeg me af of ze in Januari nog wel net zo lekker zijn als in November. En ik heb broccoli voor morgen in de koelkast liggen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:51

Ik vind broodjes met rucola, plak kaas, gebakken bacon, een gekookt ei en wat zout en peper ook heerlijk hoor. Maar ik eet het niet heel vaak.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:53

Smikkell schreef:
Stofzuiger schreef:O, daar heb ik altijd zo'n last van. Zodra ik alleen het woord 'lijnen' al zie krijg ik al honger.
Maar lijnen is niet het zelfde als weinig eten en honger hebben natuurlijk.

Edit: nou, voor sommigen wel blijkbaar, maar het hoeft dus niet.
Maar het is ook puur psychisch. Alles wat ik dan niet mag, heb ik zooooveel trek in! Jezelf kwellen... Laughing

Gast
Gast

Maura schreef:
Smikkell schreef:Denk dat je zijn leeftijd wel weg kan laten in je post. Misschien meer persoonlijkheid dat leeftijd. Het is inderdaad veel tegelijk wat je dan aan het aanpakken bent. Ik denk wel dat als je op een dag meer groente, rauwkost en fruit naar binnen werkt, je minder trek blijft hebben in die broodjes (die ongezond zijn en driedubbel belegd).

De reden dat ik zijn leeftijd noemde is omdat ik van te voren had kunnen voorspellen dat het zou gaan. We zitten gewoon in verschillende fasen in ons leven. Hij kan er niet voor mij zijn, zoals ik misschien wel zou willen dat hij er zou zijn. En wellicht is dat andersom ook zo. Denk dat ik bij mezelf ten rade moet gaan of ik dit op deze manier uberhaupt wel wil. We kennen elkaar al jaren, maar echt nog maar net, misschien is het toch gewoon beter om de handdoek in de ring te gooien.

Ik eet trouwens graag sla met tomaten, komkommer, rode ui en olijven. Heerlijk. En ik wilde vandaag manderijntjes kopen, maar vroeg me af of ze in Januari nog wel net zo lekker zijn als in November. En ik heb broccoli voor morgen in de koelkast liggen. DagCafé - Pagina 16 561177
Maar is dat echt een leeftijdding of is het de aard van het beestje? Ik ken ook mensen van 21 die volwassen genoeg zijn en anderen kunnen steunen, begrijpen enz.

Gast
Gast

Oef, dat is een goed idee voor een broodje, Smikkell. Embarassed Mjam!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:56

Smikkell schreef:Maar is dat echt een leeftijdding of is het de aard van het beestje? Ik ken ook mensen van 21 die volwassen genoeg zijn en anderen kunnen steunen, begrijpen enz.

Daar zat ik vanavond ook even aan te denken. Want op die leeftijd had ik een jongere vriend. Ik houd gewoon van de jonkies. laughcry En ondanks zijn leeftijd kon hij er altijd voor mij zijn. Begreep hij ook heel goed wat er allemaal in de wereld speelde en hoe wreed mensen soms kunnen zijn. En nu zijn we dan jaren ouder, maar hij is nog steeds precies zo.

Misschien is het toch het aard van het beestje. scratch Maar zo'n man wil ik helemaal niet. silent

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:57

Maura schreef:Oef, dat is een goed idee voor een broodje, Smikkell. Embarassed Mjam!

**

(niet quoten ivm blog)

Laatst aangepast door Smikkell op do 5 jan 2012 - 12:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Maura schreef:
Smikkell schreef:Maar is dat echt een leeftijdding of is het de aard van het beestje? Ik ken ook mensen van 21 die volwassen genoeg zijn en anderen kunnen steunen, begrijpen enz.

Daar zat ik vanavond ook even aan te denken. Want op die leeftijd had ik een jongere vriend. Ik houd gewoon van de jonkies. laughcry En ondanks zijn leeftijd kon hij er altijd voor mij zijn. Begreep hij ook heel goed wat er allemaal in de wereld speelde en hoe wreed mensen soms kunnen zijn. En nu zijn we dan jaren ouder, maar hij is nog steeds precies zo.

Misschien is het toch het aard van het beestje. scratch Maar zo'n man wil ik helemaal niet. silent
Hoe oud was hij dan? 12?

Gast
Gast

Smikkell schreef:
Maura schreef:Oef, dat is een goed idee voor een broodje, Smikkell. Embarassed Mjam!

Broodje

(niet quoten ivm blog)
Die wil ik :shock: :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:58

Stofzuiger schreef:
Smikkell schreef:

Broodje

(niet quoten ivm blog)
Die wil ik :shock: :shock:
Ik denk dat ik hem morgen misschien ook wel maak.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:59

Smikkell schreef:

*Stond een heerlijk broodje*

Dat ziet er heerlijk uit, op de gebakken ei na, die ik erop zag liggen. Oeh, Cherrytomaatjes. Die neem ik maandag even mee met de boodschap. Heerlijke weghappertjes. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Erin do 5 jan 2012 - 11:59

Opeens weinig eten heeft echt totaal geen nut. Alles wat je daarna eet, neemt je lichaam op als vet voor het geval je weer een keer niet eet. En dus kom je meer aan van weinig tot niet eten!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud