DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
OMG... Heb nu al medelijden met je hondjeStofzuiger schreef:En ik wil mijn hondje eigenlijk een hond voor d'r verjaardag geven, zo'n beest als van de foto van Doedel. Lijkt me een geweldige combinatie!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik met de kinderen van Doedel. Hebben ze een groter huis, nemen ze zo'n bakbeest. Per persoon hebben ze nu uiteindelijk nog minder ruimte.Sjaantje schreef:OMG... Heb nu al medelijden met je hondjeStofzuiger schreef:En ik wil mijn hondje eigenlijk een hond voor d'r verjaardag geven, zo'n beest als van de foto van Doedel. Lijkt me een geweldige combinatie!
Gast- Gast
Het lijkt me geweldig!Sjaantje schreef:OMG... Heb nu al medelijden met je hondjeStofzuiger schreef:En ik wil mijn hondje eigenlijk een hond voor d'r verjaardag geven, zo'n beest als van de foto van Doedel. Lijkt me een geweldige combinatie!
Zou zo'n beest ook door een kattenluik te krijgen zijn?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik met de kinderen van Doedel. Hebben ze een groter huis, nemen ze zo'n bakbeest. Per persoon hebben ze nu uiteindelijk nog minder ruimte.Sjaantje schreef:OMG... Heb nu al medelijden met je hondjeStofzuiger schreef:En ik wil mijn hondje eigenlijk een hond voor d'r verjaardag geven, zo'n beest als van de foto van Doedel. Lijkt me een geweldige combinatie!
Niet onderschatten. De woonkamer is DRIE meter langer hè (of zoiets).
Gast- Gast
Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Gast- Gast
Haha daar zit ook wat in! Máár.... als ze naar de wc moeten, hoeven ze voortaan niet meer te lopen maar kunnen ze 'hondje-rijden'Smikkell schreef:Ik met de kinderen van Doedel. Hebben ze een groter huis, nemen ze zo'n bakbeest. Per persoon hebben ze nu uiteindelijk nog minder ruimte.Sjaantje schreef:OMG... Heb nu al medelijden met je hondjeStofzuiger schreef:En ik wil mijn hondje eigenlijk een hond voor d'r verjaardag geven, zo'n beest als van de foto van Doedel. Lijkt me een geweldige combinatie!
Het feit dat het bericht gaat over een top 10, maar meer dan 10 mensen het bericht krijgen is al verdacht. Maar misschien dat je verwachtte dat na het hele verassingsritueel ongeveer 10 personen over zouden blijven??Stofzuiger schreef:En je denkt echt dat ik me daaraan ga wagen? Ik ben sinds een aantal maanden niet blond meer, helaas.June schreef:Smikkell schreef:Als je een bericht hebt gekregen op WA van Kruimeldief, dan sta je in haar top 10.June schreef:Wat is je top 10 dan? Openheid van zaken graag.
Helaas, dan hoor ik daar niet bij, maar dan wil ik nog steeds graag weten wie wel natuurlijk . Dan weet ik wat mijn competitie waard is.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 6 jan 2012 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Heus, maar als je het niet probeert, zul je het nooit zeker weten natuurlijk.
Gast- Gast
Waarom pas je je bericht aan als ik net wil qouten dat je dat al verwacht?Smikkell schreef:Het feit dat het bericht gaat over een top 10, maar meer dan 10 mensen het bericht krijgen is al verdacht. Maar misschien dat je verwachtte dat na het hele verassingsritueel ongeveer 10 personen over zouden blijven??Stofzuiger schreef:En je denkt echt dat ik me daaraan ga wagen? Ik ben sinds een aantal maanden niet blond meer, helaas.June schreef:Smikkell schreef:Als je een bericht hebt gekregen op WA van Kruimeldief, dan sta je in haar top 10.June schreef:Wat is je top 10 dan? Openheid van zaken graag.
Helaas, dan hoor ik daar niet bij, maar dan wil ik nog steeds graag weten wie wel natuurlijk . Dan weet ik wat mijn competitie waard is.
Gast- Gast
Ik heb June nou niet echt bij betrouwbaar staan. Sowieso zit er iemand in de club die niet te vertrouwen is en info doorgeeft, dus ik ben op mijn hoede.June schreef:Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Gast- Gast
Wie zitten er allemaal in de club?Smikkell schreef:Ik heb June nou niet echt bij betrouwbaar staan. Sowieso zit er iemand in de club die niet te vertrouwen is en info doorgeeft, dus ik ben op mijn hoede.June schreef:Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb June nou niet echt bij betrouwbaar staan. Sowieso zit er iemand in de club die niet te vertrouwen is en info doorgeeft, dus ik ben op mijn hoede.June schreef:Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ok, ik heb geen zin om alles te lezen terug te lezen over vandaag! Wie wil me even updaten?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Want als ik namen noem, haal jij de schuldige er tussen uit?Stofzuiger schreef:Wie zitten er allemaal in de club?Smikkell schreef:Ik heb June nou niet echt bij betrouwbaar staan. Sowieso zit er iemand in de club die niet te vertrouwen is en info doorgeeft, dus ik ben op mijn hoede.June schreef:Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Gast- Gast
Ja, ik ben dochter van een rechercheurSmikkell schreef:Want als ik namen noem, haal jij de schuldige er tussen uit?Stofzuiger schreef:Wie zitten er allemaal in de club?Smikkell schreef:Ik heb June nou niet echt bij betrouwbaar staan. Sowieso zit er iemand in de club die niet te vertrouwen is en info doorgeeft, dus ik ben op mijn hoede.June schreef:Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Gast- Gast
Van de hele dag? Ik ben er alleen in de avond geweest en niet heel actief.Erin schreef:Ok, ik heb geen zin om alles te lezen terug te lezen over vandaag! Wie wil me even updaten?
Gast- Gast
Mag het ook via PMStofzuiger schreef:Ja, ik ben dochter van een rechercheurSmikkell schreef:Want als ik namen noem, haal jij de schuldige er tussen uit?Stofzuiger schreef:Wie zitten er allemaal in de club?Smikkell schreef:Ik heb June nou niet echt bij betrouwbaar staan. Sowieso zit er iemand in de club die niet te vertrouwen is en info doorgeeft, dus ik ben op mijn hoede.June schreef:Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Van de hele dag? Ik ben er alleen in de avond geweest en niet heel actief.Erin schreef:Ok, ik heb geen zin om alles te lezen terug te lezen over vandaag! Wie wil me even updaten?
Een deel mag ook!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stuur mij dan ook gelijk een PM...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Uhh.. Sjaan mag auto rijden en is deze avond de barvrouw.Erin schreef:Smikkell schreef:Van de hele dag? Ik ben er alleen in de avond geweest en niet heel actief.Erin schreef:Ok, ik heb geen zin om alles te lezen terug te lezen over vandaag! Wie wil me even updaten?
Een deel mag ook!
Tea leaf is weg
Meer heb ik niet onthouden van deze dag.
Gast- Gast
Beste nieuws van de dag!Smikkell schreef:Uhh.. Sjaan mag auto rijden en is deze avond de barvrouw.Erin schreef:Smikkell schreef:Van de hele dag? Ik ben er alleen in de avond geweest en niet heel actief.Erin schreef:Ok, ik heb geen zin om alles te lezen terug te lezen over vandaag! Wie wil me even updaten?
Een deel mag ook!
Tea leaf is weg
Tuurlijk!Smikkell schreef:Mag het ook via PMStofzuiger schreef:Ja, ik ben dochter van een rechercheurSmikkell schreef:Want als ik namen noem, haal jij de schuldige er tussen uit?Stofzuiger schreef:Wie zitten er allemaal in de club?Smikkell schreef:Ik heb June nou niet echt bij betrouwbaar staan. Sowieso zit er iemand in de club die niet te vertrouwen is en info doorgeeft, dus ik ben op mijn hoede.June schreef:Stofzuiger schreef:Mensen die dat zeggen...June schreef:Zonde. Via PM mag ook hoor, ik ben erg betrouwbaar voor een donkerblondje.
Gast- Gast
Daarom heb ik dát ook onthouden.Sjaantje schreef:Beste nieuws van de dag!Smikkell schreef:Uhh.. Sjaan mag auto rijden en is deze avond de barvrouw.Erin schreef:Smikkell schreef:Van de hele dag? Ik ben er alleen in de avond geweest en niet heel actief.Erin schreef:Ok, ik heb geen zin om alles te lezen terug te lezen over vandaag! Wie wil me even updaten?
Een deel mag ook!
Tea leaf is weg
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: