DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Ja heb vaker last van depressies, kan me niet herinneren wanneer ik voor een echt langere periode vrolijk ben geweest in ieder geval.Smikkell schreef:Maar je schrijft vaker dat je last hebt (gehad) van depressies. Daar zijn dit toch ook tekenen van?Zelda schreef:Ik begin soms echt te denken dat mij iets 'mankeert' ik voel me al zo eenzaam en leeg van binnen zo lang ik me kan herinneren. Dat is toch niet normaal? Heb op mijn 16e een uitgebreide psychologische test gehad en daar is alleen uit gekomen dat ik hoog sensitief ben, verder niets.
Je zou ook alsnog een onderzoek kunnen aanvragen en je vermoedens kunnen uitspreken bij hen.
Gast- Gast
Ja ik weet het ook niet. Moet even kijken hoe het met mijn verzekering zit om weer gesprekken met een psycholoog te voeren.Maura schreef:Dat is een klotengevoel. Maar herken het wel. Misschien is het handig om dit alsnog bij een ha neer te leggen? Want zo kun je toch ook niet leven? En HS betekent toch niet dat je je altijd maar alleen moet voelen en onbegrepen? Vind het erg rot voor je! Maar heb helaas geen pasklaar antwoord.
Gast- Gast
Maar dan heb je toch al een oorzaak voor de gevoelens die je nu ervaart.Zelda schreef:Ja heb vaker last van depressies, kan me niet herinneren wanneer ik voor een echt langere periode vrolijk ben geweest in ieder geval.Smikkell schreef:Maar je schrijft vaker dat je last hebt (gehad) van depressies. Daar zijn dit toch ook tekenen van?Zelda schreef:Ik begin soms echt te denken dat mij iets 'mankeert' ik voel me al zo eenzaam en leeg van binnen zo lang ik me kan herinneren. Dat is toch niet normaal? Heb op mijn 16e een uitgebreide psychologische test gehad en daar is alleen uit gekomen dat ik hoog sensitief ben, verder niets.
Je zou ook alsnog een onderzoek kunnen aanvragen en je vermoedens kunnen uitspreken bij hen.
Gast- Gast
Ja, maar dat ik me al zo voel sinds ik me kan herinneren, daar wil ik een oorzaak voor hebben, en die heb ik niet.Smikkell schreef:Maar dan heb je toch al een oorzaak voor de gevoelens die je nu ervaart.Zelda schreef:Ja heb vaker last van depressies, kan me niet herinneren wanneer ik voor een echt langere periode vrolijk ben geweest in ieder geval.Smikkell schreef:Maar je schrijft vaker dat je last hebt (gehad) van depressies. Daar zijn dit toch ook tekenen van?Zelda schreef:Ik begin soms echt te denken dat mij iets 'mankeert' ik voel me al zo eenzaam en leeg van binnen zo lang ik me kan herinneren. Dat is toch niet normaal? Heb op mijn 16e een uitgebreide psychologische test gehad en daar is alleen uit gekomen dat ik hoog sensitief ben, verder niets.
Gast- Gast
Ik zou een afspraak maken bij de huisarts en het voorleggen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb al vaker afspraken bij de huisarts gehad hiervoor, dan blijf ik terug komen maar goed, ik weet ook niet hoe het verder moet zo.
Gast- Gast
Burn schreef:Ik zou een afspraak maken bij de huisarts en het voorleggen..
+1. Of heb je misschien al enige vorm van psychologische hulp (gehad), die je hierover kunt benaderen?
Gast- Gast
Heey.
En die heb je meer dan verdiend, Reva.
Edit: alle spullen voor boerenkool waren 1 + 1 gratis Ik eet nu dus de hele week boerenkool!
En die heb je meer dan verdiend, Reva.
Edit: alle spullen voor boerenkool waren 1 + 1 gratis Ik eet nu dus de hele week boerenkool!
Gast- Gast
Maar zo gaat dat bij de huisarts, toch? Je komt omdat je ergens last van hebt en je hoopt dat ze het kunnen oplossen. Zolang het niet is opgelost kun je er gewoon mee naar de huisarts.Zelda schreef:Ik heb al vaker afspraken bij de huisarts gehad hiervoor, dan blijf ik terug komen maar goed, ik weet ook niet hoe het verder moet zo.
Gast- Gast
Smikkel lekker
Heej Reev
Heej Reev
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ben moe Vandaag lig ik er op tijd in denk ik.
De Boerenkoolstampot!
Ik heb dat altijd met Zuurkoolstamppot, kan me daar helemaal kapot in eten. Zo heerlijk!
Ik heb dat altijd met Zuurkoolstamppot, kan me daar helemaal kapot in eten. Zo heerlijk!
Gast- Gast
Kan iemand me vertellen hoe hard het buiten waait? Ik moet zo 4 km fietsen. En als het me te hard waait, dan ga ik met de auto.
Gast- Gast
Ik ook, ben al 2 nachten zowat wakker whaha.Ibbeltje schreef:Ben moe Vandaag lig ik er op tijd in denk ik.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ook, ben al 2 nachten zowat wakker whaha.Ibbeltje schreef:Ben moe Vandaag lig ik er op tijd in denk ik.
Oh jeetje ja? Slaap je zo slecht?
Nee ik heb wel goed geslapen maar hard gewerkt denk ik hahaha
Zelda, zit jij ook bij C.? Die vind ik altijd zo gehaast en ongeïnteresseerd overkomen. Gelukkig had ik pas geleden een vervanger die meteen aan de gang ging voor me.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wat bedoel je?Rovine schreef:Zelda, zit jij ook bij C.? Die vind ik altijd zo gehaast en ongeïnteresseerd overkomen. Gelukkig had ik pas geleden een vervanger die meteen aan de gang ging voor me.
Gast- Gast
Huisarts. Las even een pagina terug om te kijken waar het over ging. Ik vermoed dat ik nu (oude) tijdstippen over het hoofd gezien heb.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Eigenlijk wil ik ook op tijd slapen, maar ik wil ook the Voice kijken. Misschien zet ik de tv in de slaapkamer wel aan en kijk ik wel hoe ver ik het red, haha...
Gast- Gast
Oh haha. Dacht al zoiets. Maar welke huisarts bedoel je dan (PM?)Rovine schreef:Huisarts. Las even een pagina terug om te kijken waar het over ging. Ik vermoed dat ik nu (oude) tijdstippen over het hoofd gezien heb.
Gast- Gast
Maple schreef:Eigenlijk wil ik ook op tijd slapen, maar ik wil ook the Voice kijken. Misschien zet ik de tv in de slaapkamer wel aan en kijk ik wel hoe ver ik het red, haha...
same here. Had ook gedachten om dat in bed te gaan kijken hahah
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: